Jump to content
victor_xtz

Скърцане от педала на съединителя

Recommended Posts

Здрасти, последните 4-5 дена при всяко натискане на педала на съединителя се чува едно странно скърцане (по-скоро като търкане гума в гума) от самият него :angry: . Първите 2 дена си мислих, че е от търкането на подметките на обувките и самия педал, заради влагата, но сега и на сухо го прави и очевидно не е от това :tease: . Звука се получава при натискането на педала, а не отлепянето, иначе няма абсолютно никакви проблеми ... превключва си идеално, отлепя както винаги. Притеснява ме дали това не е предвестник на нещо счупено/изхабено. Идеи?Мерси предварително :ermm:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам, става въпрос за жилото на съединителя. Не е нещо сериозно и скъпо, но е неприятно, ако се скъса или откачи по път. Моят също скърцаше в продължение на няколко дни и то зверски. Хората се обръщаха да видят какво става. Преди месец, обаче, спря и няма никакъв помен от това скърцане - нещо, което все още не мога да си обясня. Ще ми е интересно да чуя мненията на колегите. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махни маншончето на помпата, която е при съединителя, пръсни със качествен спрей на тефлонова основа, или някой с добри смазочни качества, и мисля ще си решиш проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно, 2 пъти пръскам така. Няма жило!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същия проблем. Доколкото разбирам този шум идва от самия педал, не от двигателния сектор. При мен на влажно време ми прискърцва, а на сухо е като търкане в гума. Решавам си проблема със спрей-машинна смазка. Напръскай внимателно педала на съединителя в купето и вярвам, че ще си решиш проблема.

 

 

Едит от модератор:

Спазвай правилата на форума колега. Пиши с малки букви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е точно в долната помпа на съединителя.Аз го пръскам с ВД40 и се оправя за около 2 седмици и после пак така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека си казва, че шумът идва при натискане на педала. Тоест, най-вероятно трябва да си напръска всички движещи се елементи с ВД 40 и да си смени пружината на педала и ще се оправи. Щом си работи нормално, не мисля, че е помпа. Пък и не съм чул помпа да издава гореописаните звуци. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук май никой не чете! Стига необмислени изказвания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично на два Сивика сам го забелязвал и на двата помпите им бяха протекли и протичаха малко след това.Все пак загледай дали не е текнала помпата (Под педала на съединителя ще е омазано..). Моета течеше смених я преди 600км сега пак тече и пак скърца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха, мойта помпа си е протекла от година и половина ама много леко и не губи хидравлична (предполагам) течност :devil: В Омбре казаха, че щом още не се е прецакала да си я карам колицата. :tooth: Иначе за скърцането...извинявам се, че не потърсих с търсачката. Не предположих, че е често задаван въпрос. Скърцането е от скоро, въпреки протеклата помпа от 19 месеца. Ще потърся спрейче за пръскане ако е само от това проблема и не е нищо сериозно, а само дразнещо. Едно не можах само да зацепя, къде точно трябва да пръскам? Предполагам, че с проба грешка ще се оправя. :DМисълта ми беше, че ако е нещо сериозно да сменям чаркове, няма проблеми - гледам да си поддържам хондицата.Поздрави и мерси отново, колеги.

Редактирано от victor_xtz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ВД40 още малко и на филийка ще си го мажете ..... :devil::tooth:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може, попива бързо :devil: Наистина от него ефекта е временен. Не е толкова универсален колкото се говори. За това препоръчвам нещо по-гъсто като тефлонов спрей (истински обаче :tooth:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
pamo, значи ще си го правят на попарка :tooth: Тези спрейчета за верига за какво ги продават, като хората могат да си я пръскат с ВД 40 :devil:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха, мойта помпа си е протекла от година и половина ама много леко и не губи хидравлична (предполагам) течност :devil: В Омбре казаха, че щом още не се е прецакала да си я карам колицата. :tooth: Мисълта ми беше, че ако е нещо сериозно да сменям чаркове, няма проблеми - гледам да си поддържам хондицата.

Щом ти е просълзяла от 19 месеца и "гледаш да си поддържаш хондицата",по-добре я отвори и я отремонтирай докато не ти е надрало буталото цилиндъра. Може да минеш с 27 лв.комплект на SAIKEN.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махни маншончето на помпата, която е при съединителя, пръсни със качествен спрей на тефлонова основа, или някой с добри смазочни качества, и мисля ще си решиш проблема.

Колега кое маншонче?Това което е на вилката(до кутията)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно долния цилиндър който движи вилката той скърца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Точно долния цилиндър който движи вилката той скърца.

Глупости !!! Когато свалиш на 7 или 8-ма генерация конзолата на педалите ще ти стане ясно ,че скърцането е от втулката на самия педал.Не пращайте хората за зелен хайвер. :sayjin:П.П. Знам,че се наказва цитирането на предишния пост,ма тук нали трябва да си помагаме а не някой дето е прочел само заглавието на темата да пише небивалици.Поздрави. Редактирано от Ombre

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение Когато свалиш на 7 или 8-ма генерация конзолата на педалите ще ти стане ясно ,че скърцането е от втулката на самия педал.Не пращайте хората за зелен хайвер. :sayjin:

П.П. Знам,че се наказва цитирането на предишния пост,ма тук нали трябва да си помагаме а не някой дето е прочел само заглавието на темата да пише небивалици.

Поздрави.

 

Ombre, :worthy: ...

Така ми каза и моя майстор. Как да решим проблема без да поръчваме на безумни цени или колите ни да стоят по седмица по сервизите, докато въпросната втулка се изработи?

Явно много колеги имаме подобен проблем.:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
My link Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, Ивайло, но ми писна да повтарям описаното от Вас през месец-два.А в купето мирише гадно поне ден-два..:huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:whistle: "Опять скрипит потертое седло

И ветер холодит былую рану

Куда вас сударь к черту занесло..."

 

:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно ти си прочел само заглавието и нямаш хонда 7 ма ген. щтом оспорваш мнение което е потвърдено след ремонт на долния цилиндър лично от мен и вече не скърца. Със здраве и друк път не се изказвай толкова убедено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно долния цилиндър който движи вилката той скърца.

Глупости !!! Когато свалиш на 7 или 8-ма генерация конзолата на педалите ще ти стане ясно ,че скърцането е от втулката на самия педал.Не пращайте хората за зелен хайвер. :sayjin:
При мен (6-та генерация)скърца тая помпа на вилката-дайте някакви идеи как да се оправи,защото се усилва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за това съм го написал това........четете в обяснението на темата каква е колата,годината,модела.При хондите с жило скърца от едно,при хондите с хидравличен привод до 2001 скърца от друго,при тези след 2002-ра скърца от съвсем друго,въпреки ,че също са с хидравличен привод.........Това е все едно да обясняваш как се сменя крушка на габарит! Да Ви изброявам ли колко е различно.Поздрави и успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ,уж четох внимателно ,но никъде не видях да се споменава от автора годината на колата. Иначе при моята англичанка скърца рамото на вилката на съединителя,не там където го бута буталото на помпата,а рамото по-навътре в съединителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,може ли някой да каже каква роля играе това на снимката.Намира се на ограничителя на педала на съединителя.Колата е хеч 5 ген.На другата ми кола пак хеч само ,че 6 ген. и го няма това.

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ВД 40 май не решава проблема за повече от месец. Това е смазка за метални повърхнини, май. Някой ползвал ли е такава за пластмасови и каква? Имам щурава идея да се опитам да смажа с това, което админите ни ползват за смазка на пластмасовите движещи се неща в механиката на принтерите. Някой опитвал ли е ?

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да съм ви полезен при решаването на проблема. Темата е за акорд 7-ма генерация но явно проблема може да се окаже сходен. Интересно е че категорично не препоръчват използването на WD-40.

Ето линк към темата в английския форум на акорд. ЛИНК

 

Като силиконова смазка препоръчват ползването на Molykote O-Ring Grease но понеже е доста скъпа може спокойно да бъде заменена с тази Carlube

Редактирано от Olmy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доколкото знам WD40 се ползва за развиване на ръждясали болтове а не за смазкаи при мен имаше скърцане което се получаваше от буталцето на долната помпа на съединителя където се допира до вилката на самия съединител точно м/у тия две повърхнини понякога остава сухо и почва да скърца.Аз си отстраних проблема посредствено след като си смених кутията.Та изчистих перфектно аксиалния лагер както и вилката и на всички повърхности м/у които има триене намазах с хубава грес(не че правя реклама но греста е Yacco) и сега няма да скърца а и педала се натиска доста по леко :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...