Ekzotik 2 #1 Публикувано 4 Април, 2010 Добър ден Колеги! Преди два дни станах неволен свидетел !!! на поредното влияние на лугата върху купето на моя автомобил.На доста места са взели да излизат язви,за сега поне нещата са в начален стадий затова и пускам тази тема.Аз лично искам сам да пристъпя към поправка на щетите,но за съжаление това не ми е специалността и имам нужда от вашите мнения и опит! Интересуват ме стъпките от самото започване на цялата процедура както и материалите,техниките и т.н.Надявам се тази тема да стане полезна на всички решили да предприемат тази стъпка! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #2 Отговорено 4 Април, 2010 Колега, ако сложиш малко снимки на проблемите, мисля че ще имаш по-конкретни предложения. Има хора които са готови да помагат винаги колкото си по-подробен, толкова по-добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ekzotik 2 #3 Отговорено 4 Април, 2010 Колега ако можеш да помогнеш с малко инфо как се качват снимки......само поради тази причина не съм качил... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #4 Отговорено 5 Април, 2010 Разгледай тук http://forums.hondabg.com/index.php?showto...30&start=30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ekzotik 2 #5 Отговорено 5 Април, 2010 Мерси мн колега! По късно ще напрвя снимки...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Achilles 0 #6 Отговорено 5 Април, 2010 Интересна тема и аз скоро забелязах, че е избила ръжда на задния калник. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 1 #7 Отговорено 5 Април, 2010 Колеги, само да вметна - чул съм, че най читавия ръждообразувател е бил на Wurth. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #8 Отговорено 5 Април, 2010 на вюрт има ръждопреобразувател от 100 лв литъра, но кажи как ще намажеш праговете да речем от вътре??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ekzotik 2 #9 Отговорено 7 Април, 2010 Аз нагледно сам правил сравнение и ръждопреобразувателите не струват,ползвал съм разредена солна киселина мн по добре изчиства ръждата.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dominiko 49 #10 Отговорено 14 Април, 2010 Здравейте!! Аз съм със сивик 6 ген хечбек и имах ръжда (малко но имаше) по калниците. Отидох до магази за бои взех си 50мл от моя цят (в боята има и лак) с клечки за уши "боядисах" където трябва и не е мръднала досега.Това е добро временно решение което ми струваше 4.25лв :Д Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ekzotik 2 #11 Отговорено 7 Юни, 2010 Е бавно но славно по пътя към желаната цел Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ekzotik 2 #12 Отговорено 8 Юни, 2010 Аз си мислех за един спрей с автомобилна боя и малко шприц и шкурка дали ще свъшат работа в дългосрочен план? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #13 Отговорено 8 Юни, 2010 като ви се говори, не слушате, все разбирате и накрая друг ви е виновен ръждопреобразувател на вюрт/след като изсъхне и вече е премахнал ръждата действа като грунд/. зашкурва се , шприцова се и се боядисва. кое не разбра. ти я прави както си искаш, ама с шприц и боя просто няма да виждаш ръждата няколко месеца, това е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 74 #14 Отговорено 9 Юни, 2010 Колегата pitbuls добре те е посъветвал, ако обаче има ръжда по пода на колата или отдолу на праговете, изчистваш я първо, после нанасяш ръждопреобразувател и след това аз си купувам един антикор на Боди черен, намазваш с него и това няма да мръдне-гарантирано. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #15 Отговорено 9 Юни, 2010 Вюрт преобразувател на ръжда е уникално средство, запечатва и никога повече не излиза на същото място ръжда.Малко е скъп но е супер ефективен 80 лв. литъра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #16 Отговорено 9 Юни, 2010 (Редактирано) ръждопреобразувател на вюртМоже ли по-конкретно вида , че на сайта им излизат няколко различни, но май не е това за което става въпрос A0890 300 ROST OFF PLUS - Растворител на ръжда 5 л. A0890 200 ROST OFF PLUS - Растворител на ръжда 300 мл. спрей A0890 130 Чистител за повърхностна ръжда 5 л. A0893 200 333 Разтворител на бетон и ръжда, 33 кг Освен в техния магазин в Бизнес парка къде им предлагат продуктите в по-централната част на София? Редактирано 9 Юни, 2010 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ekzotik 2 #17 Отговорено 9 Юни, 2010 Вюрт преобразувател на ръжда е уникално средство, запечатва и никога повече не излиза на същото място ръжда.Малко е скъп но е супер ефективен 80 лв. литъра. Доста скъпичко,но щом сте доболни и дава този ефект ще потърся каде го предлагат.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #18 Отговорено 9 Юни, 2010 (Редактирано) ръждопреобразувател на вюртМоже ли по-конкретно вида , че на сайта им излизат няколко различни, но май не е това за което става въпрос A0890 300 ROST OFF PLUS - Растворител на ръжда 5 л. A0890 200 ROST OFF PLUS - Растворител на ръжда 300 мл. спрей A0890 130 Чистител за повърхностна ръжда 5 л. A0893 200 333 Разтворител на бетон и ръжда, 33 кг Освен в техния магазин в Бизнес парка къде им предлагат продуктите в по-централната част на София? http://www.polyline.lv/upload/nosaukums/rust-off.jpg ето като този е само, че ВЮРТ пише на него, течност не спрей и е с цвят и вискозитет като прясно мляко.Единствено и само във ВЮРТ се продава оригинала в разфасовка 1 литър. Може да се съберем няколко човека и да си купим разфасовка 1 литър и да си я разделим, че и на мен ми трябва но около 250 -300 мл. Редактирано 9 Юни, 2010 от TYPE-S Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user 127 #19 Отговорено 9 Юни, 2010 ...че и на мен ми трябва но около 250 -300 мл. Виж какво са ти написали по-горе, има си спрей от 300 мл., така че няма какво да делиш. Направо си го взимаш него. A0890 200 ROST OFF PLUS - Растворител на ръжда 300 мл. спрей Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #20 Отговорено 9 Юни, 2010 ръждопреобразуватела е на епоксидна основа, продава се с втвърдител, бърка се и след нанасянето стяга като епоксидна смола. друг не признавам, няма спрей, няма ала бала. а за запечатка ползваме т.н. рапид, не е черното подово, а бяло/ води се вид лепило, стяга за 10 мин и остава като твърд силикон/. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #21 Отговорено 9 Юни, 2010 ...че и на мен ми трябва но около 250 -300 мл. Виж какво са ти написали по-горе, има си спрей от 300 мл., така че няма какво да делиш. Направо си го взимаш него. A0890 200 ROST OFF PLUS - Растворител на ръжда 300 мл. спрей http://www.paintdesign.pl/images/0890-200.JPG това е спрей като ВД 40 не за запечатване на ръжда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RIFTO 27 #22 Отговорено 9 Юни, 2010 (Редактирано) колеги във магазина на вюрт предлагат и и малки разфасовки по 10 - 12 лева някаде бяхаи покриваемоста е доста голяма 1 такава опаковка може спокоино да ви свърши работа . Редактирано 9 Юни, 2010 от RIFTO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #23 Отговорено 9 Юни, 2010 Полезна тема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #24 Отговорено 10 Юни, 2010 Ами на мен като са ми изгнили целите прагове какво да правя Дали ще е добра идея да я закарам на тенекиджия да ги реже, и да слага направо нови? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #25 Отговорено 10 Юни, 2010 (Редактирано) при теб си е за нов детайл Колкото до преобразувателя на Вюрт, обаждах се в Бизнеспарка е магазина и ми казаха, че правят вече и разфасовки по 100мл. 100 мл.-13лв. 1литър-75лв. Редактирано 10 Юни, 2010 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda symphony 8 #26 Отговорено 10 Юни, 2010 (Редактирано) Здравейте колеги, има една боя която е трикомпонентна- ръждопреубразовател, грунд и самата боя. Русенско производство е и е доста добра. Има я във всеки магазин в едни квадратни кутиики за около 6 лв. Дават я за тежки атмосферни условия. Преди години боядисвах външни парапети, а един приятел и детайли от лодка с такава боя и резултата е че още си седят като туко що боядисани. Наскоро пак с такава боя си боядисах стойката на акумулатора щото от теч на електролит беше станала на нищо, и задните вежди. Редактирано 10 Юни, 2010 от honda symphony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тодор 18 #27 Отговорено 10 Юни, 2010 Айде и аз да се включа в дискусията, понеже и при мен борбата с елементите е на дневен ред... Първо, колега, създател на темата, средствата за борба с ръжда: шкурка - 1.80 лв. - Практикер преобразовател за ръжда - Само Вюрт - 72 лв./л. - Магазин Официален вносител на Вюрт за БГ, Бизнес парк Варна, сграда 8, партер. Другите колеги не знам откъде са гледали цени, но аз си го закупих преди седмица от там за тез пари. Принципно това количество е достатъчно за третиране на цялото купе, така че се явява дългосрочна инвестиция Четка за боя фин косъм 2-3 см ширина - 2.50 лв. - Практикер спрей автобоя - има няколко немски марки, за съжаление не ми е под ръка да проверя от кой си купих, но най-удивителното за мен беше, че ИМАШЕ ЧЕРЕН МАТ от тях в Практикер - 500 мл. - 6,90 лв. автолак спрей - също около 7-8 лв., но не съм купил още, за да кажа с точност.Корозиралите площи трябва да се светнат яко с шкурката, после се нанася Вюртчето на много тънък слой, така че да не се стече. Оставя се три часа на сухо място, без пряк достъп на слънчева светлина, за да подейства. След това можеш да грундираш, боядисваш и лакираш. Много важно е да си отделиш малко количество от Вюрт-а в отделен съд- пластмасова чаша или нещо друго, което смяташ, че ти стигне да свършиш работата, за да не се зарази останалата част от преобразователя!С две думи - прочети си упътването. Приятно рисуване! Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ekzotik 2 #28 Отговорено 14 Юни, 2010 Много изчерпателен отговор!Благодаря за което,но имам един въпрос в представителството на Вюрт само разфасовки по литър ли имат? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #29 Отговорено 15 Юни, 2010 Писал съм по-горе, имат вече и по 100 мл. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simeon.simeonov 0 #30 Отговорено 15 Юни, 2010 Допитай се до форума на Опел, все пак там половината форумни учени се занимават със сложната задача да преборят ръждата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ianiovski 13 #31 Отговорено 15 Юни, 2010 Допитай се до форума на Опел, все пак там половината форумни учени се занимават със сложната задача да преборят ръждатаХАХАХАХАХА този коментар ме разби Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ekzotik 2 #32 Отговорено 15 Юни, 2010 Допитай се до форума на Опел, все пак там половината форумни учени се занимават със сложната задача да преборят ръждатаТва много ме изкефи БРАВО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A 1 #33 Отговорено 15 Юни, 2010 Да готин е коментара, но за съжаление и ние не сме много по-добре от тях, за разлика от някои други немски каски. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #34 Отговорено 15 Юни, 2010 Английските направо могат да се състезават с опелите по ръждясване но американските и канадските са по добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тодор 18 #35 Отговорено 17 Юни, 2010 (Редактирано) Допитай се до форума на Опел, все пак там половината форумни учени се занимават със сложната задача да преборят ръждатаТва много ме изкефи БРАВО И мен, и мен...доооста се посмях! В крайна сметка, обаче, ръждата е общ враг, така че може и да научим нещо от форумните учени на Опел! Редактирано 17 Юни, 2010 от Тодор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ekzotik 2 #36 Отговорено 22 Юни, 2010 Английските направо могат да се състезават с опелите по ръждясване но американските и канадските са по добреДа ама щом има такива легенди за опелчетата смятай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове