guni 0 #1 Публикувано 21 Февруари, 2010 Видях че има подобна тема, но при мен проблема е малко по-различен. Като си свалих стъклото, зверски изтрака и после не искаш е да се вдигне повече от половината, заради това че стъклото се беше измъкнало от предния водач. Съответно последва разглабяне и намиране на проблема който се оказа че е нещо като счупена шайба. Понеже не мога точно да го обясня давам и снимки. въпроса е как може да се оправи това, как вобще е било закачено, тъй като от останалото парче не мога да разбера. И имало ли е нещо в този канал по средата? Ако някой има свален механизма моля да метне една снимка че да видя как трябва да бъде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
guni 0 #2 Отговорено 21 Февруари, 2010 Ето и една картинка от ръководството. С кръгчето е мястото където се е счупила "шайбата" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #3 Отговорено 21 Февруари, 2010 Значи машинката е точно същата като на Ровър 400 '95-'99г. Преди около половин година имах абсолютно същия проблем плюс изронени зъби в крайно вдигнато положение. Реших го, като разпробих отвор в средата, не си спомням колко голям 5 или 6мм диаметър, сложих болт с гайка и много широка шайба и дори го заварих за едното рамо, но сега не си спомням за кое от двете рамена. Зъбите ги наварих и след това оформих с флекса. Това е, сега работи перфектно.П.П. Не си спомням дали слагах гайка или просто заварих болта за шайбата и шайбата за рамото. Но за да го направиш това упражнение трябва да изпилиш точно тоя канал, за който питаш дали има нещо в него( нищо няма там) за да легне плътно шайбата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
guni 0 #4 Отговорено 23 Февруари, 2010 Благодаря за инфото колега. Някой няма ли снимка на механизма че все пак да видя как е фабрично? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #5 Отговорено 23 Февруари, 2010 Имаше един младеж който продава такъв механизъм в форума, сложил е и снимка. Този проблем ми е много познат. Това си е слабо място. Аз сложих там втулка и болт с гайка по препоръка на olmy. Проблема се решава по този начин. Хубаво е и да се смажат гумените лайсни по които се движи самото стъкло, примерно да се пръснат със силиконов спрей. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
guni 0 #6 Отговорено 23 Февруари, 2010 Имаше един младеж който продава такъв механизъм в форума, сложил е и снимка. Този проблем ми е много познат. Това си е слабо място. Аз сложих там втулка и болт с гайка по препоръка на olmy. Проблема се решава по този начин. Хубаво е и да се смажат гумените лайсни по които се движи самото стъкло, примерно да се пръснат със силиконов спрей.Добре, ама втулката във каналчето ли да се набие?аз тая част нещо не мога да си я представя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #7 Отговорено 23 Февруари, 2010 Оказва се че е много малка снимката и механизма е обърнат та не се вижда добре ето темата.До колкото си спомням и аз, избих всичко така че да остане отвор. Правиш втулка с периферия и отвор за болт. Периферия от едната страна и главата на болта от другата капсуловат механизъма. "Хикса" използва втулката за ос и всичко работи. На кратко така го обяснявам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
steffff 10 #8 Отговорено 24 Февруари, 2010 Аз направих абсолютно същото като колегата Stefan Milev.Втулката е само ос и нищо друго,не знам защо въобще са я правили по този начин.Сега си работи без проблем.Смъкнах и с 2 мм болта за регулиране на механизма,че не му стигаше хода и стъклото се изместваше в горно положение.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #9 Отговорено 24 Февруари, 2010 Имаше един младеж който продава такъв механизъм в форума, сложил е и снимка. Този проблем ми е много познат. Това си е слабо място. Аз сложих там втулка и болт с гайка по препоръка на olmy. Проблема се решава по този начин. Хубаво е и да се смажат гумените лайсни по които се движи самото стъкло, примерно да се пръснат със силиконов спрей.Добре, ама втулката във каналчето ли да се набие?аз тая част нещо не мога да си я представя.Забрави го това каналче, то не върши никаква работа.Както казаха Стефан и Стеф тази част е просто ос.Единият край е пресован здраво в едното рамо а другия има шайба,точно тази дето е счупена при теб.Ако не искаш да избиваш оста и да праввиш нова, просто я срежи, пробии в средата отвор и сложи болт и гайкаП.П.довечера ще пробвам да намеря снимки, щото сега съм на GSM-а и не мога Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #10 Отговорено 24 Февруари, 2010 Втулката е само ос и нищо друго,не знам защо въобще са я правили по този начин. Разбрах защо. Същата ос се монтира и на Civic преди '95 и там има помощна пружина : Civic след '95 няма такава пружина : Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mi7koN 9 #11 Отговорено 24 Февруари, 2010 Целта на цялата процедура е да го направиш така че да няма луфт на това място, но и да не е твърде стегнато. Ако има хлабина прозорецът ти ще излиза от релсата. Даи свобода на въображението си и го направи както ти се стори наи добре само да не упира в стъклото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
guni 0 #12 Отговорено 24 Февруари, 2010 Много ви благодаря на всички Разбрах как може да стане. Темата може да се затвори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
purkinie 16 #13 Отговорено 25 Февруари, 2010 Моля те, напиши си идеята докато не затворят темата, че я следя с огромен интерес.А и ще помогне на много колеги с оправянето на този проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milkobo 2 #14 Отговорено 25 Февруари, 2010 (Редактирано) Е какъв е този късмет, колега,днес и на мен ми изпука нещо и сктъклото ми падна.Тъкмо седнах да пиша тема и да пускам снимки за помощ и виждам тази тема.Забелязах този канал, но и при мен няма такава пружина 96г. тъкмо се чудих имало ли е или не ,но като прочетох коментарите доста неща ми станаха ясни.Утре ще трябва да се захващам да правя втулки и направи си сам.Между другото някой знае ли какви пари струва тази кръстачка,има ли я нова? Редактирано 25 Февруари, 2010 от milkobo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
guni 0 #15 Отговорено 25 Февруари, 2010 Моля те, напиши си идеята докато не затворят темата, че я следя с огромен интерес.А и ще помогне на много колеги с оправянето на този проблем.Ами колеготе са написали как може да се реши проблема. Втулка, болт, гайка.Както излиза може да се отреже онова парче дето се явява малко излишно.Или си намираш нов механизъм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milkobo 2 #16 Отговорено 27 Февруари, 2010 (Редактирано) Ето снимка как го направих днес стана идеално!На някой може да му е от полза! Цък върху снимката за по-голямо изображение! Редактирано 27 Февруари, 2010 от milkobo 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki_honda 8 #17 Отговорено 12 Юли, 2015 Колеги, ще повдигна темата заради проблем, който имам с въпросния механизъм. При мен самото стъкло като се вдига излиза от рамките и се вдига на криво. Въпросния болт или каквото е там, при мен също беше счупено и аз си го поправих като колегата в горния пост. Мислех, че ще си реша проблема с тази интервенция но не успях. След монтаж, стъклото отново се вдига на криво и излиза от рамките. Някой има ли идея от какво е това и как да се оправи, също така и сервиз в София, в който да отида? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki_honda 8 #18 Отговорено 3 Септември, 2015 Ъп Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #19 Отговорено 3 Септември, 2015 http://mikrondocev.com/portfolio-view/%D1%81%D1%82%D1%8A%D0%BA%D0%BB%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%B4%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%89%D0%B8-%D0%BC%D0%B5%D1%85%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B7%D0%BC%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE-%D0%BF%D1%80/?gclid=Cj0KEQjw35-vBRD3qKz8hPezlIIBEiQAOeKNrs4X8HynuzC3qsN8KutMj4MxTEuV8vPWKJkl20ADiCgaAna_8P8HAQ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #20 Отговорено 3 Септември, 2015 В червените кръгчета има пластмасови ролки, които се износват и могат да предизвикат твоя проблем. Жълтото кръгче е метална ос, която също трябва да е перфекто здрава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki_honda 8 #21 Отговорено 3 Септември, 2015 Металната ос я оправих - жълтото кръгче. Най-вероятно проблема е в тези ролки - червените кръгчета. Могат ли да се ремонтират или да я карам направо в сервиза в Княжево. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #22 Отговорено 3 Септември, 2015 По принцип, няма невъзможни неща. Обаче, нямам представа, дали изобщо могат да се купят само тези пластмасови ролки. Тези ролки са неразглобяеми, занитени са към рамената. Може да се окаже, че закупуването на цял механизъм, втора употреба, със здрави ролки и оси е по-добрия вариант. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #23 Отговорено 3 Септември, 2015 Niki,на моята англичанка с мотор като твоя ,преди 5-6 години проблема беше в захващането на механизма към шасито на вратата.Имаше два болта доколкото помня с изтървали резби -пробихме и сложихме гайки отзат на шините .Разглоби вратата и пускай механизма и гледай от кой възел се усуква механиката . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki_honda 8 #24 Отговорено 4 Септември, 2015 Болтовете са ми здрави...гледал съм ги. Иначе за здравия механизъм второ ръка съм с 2 ръце ЗА, ама няма хаха. Търсил съм къде ли не, теми съм пускал...няма и няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milkobo 2 #25 Отговорено 15 Декември, 2015 На снимката,малката шина горе в ляво е хваната с два болта с раздвижени отвори за реглаж.Като махнеш кората свали двата болта и удължи дупките им надолу ,по този начин ,ще се вдигне малко другият край на голямата шина и няма да изостава и да излиза от водачите. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 55 #26 Отговорено 15 Декември, 2015 Потвърждавам, Точно от тези два болта се регулира стъклото.за да се вдига правилно, а не на криво/провиснало. След като е регулирано правилно, не може да излезе от водачите и се вдига по-бързо/лесно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skuck 44 #27 Отговорено 14 Януари, 2016 Металната ос я оправих - жълтото кръгче. Най-вероятно проблема е в тези ролки - червените кръгчета. Могат ли да се ремонтират или да я карам направо в сервиза в Княжево. На аеродека на баща ми заменихме едната ролка с подходящ, малък лагер. Стругар направи оси, които да захванем за механизма, на които да се търкалят и лагерите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове