Nile 171 #2441 Отговорено 14 Октомври, 2015 Предполагам,че ти се губи маса или + към датчика,най-вероятно работи на магнитен принцип на 5 или 12 волта. Трябва да се погледне в ръководството или да се измерят кабелите дали тези 2 захранващи кабели са ОК.По добре ел.техник да погледне какво става. номер 37501-PLZ-D00 снимка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CBR954RR 3 #2442 Отговорено 14 Октомври, 2015 (Редактирано) Това на снимката е датчика на разпредел. вал и тои е сменен с нов. Иначе с мултицет са измерени и 3-те жици от буксата на кабела до компа., която е такава като на разпр. вал Редактирано 14 Октомври, 2015 от CBR954RR Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #2443 Отговорено 14 Октомври, 2015 това ми излезна просто в интернет по партиден номер На схемата номер 7 е датчика. За измерване не говоря за прозвъняване дали кабелите отговарят на проводимост.Става дума дали идва някакво напрежение към датчика ,че да го запали и той да може да чете положението на вала.Единия пин трябва да е маса (може би средния) като се опре там и някъде на шасито - трябва уреда да се обади,че има верига (търсене кое е маса). след това... Опира се на другите 2 пина по отделно и се търси за налично напрежение като другия електрод се поставя на маса (шасито).Настройва се уреда на постоянно напрежение (така търсите + захранващо напрежение) Забележка : За да са налични измерваните данни колата трябва да е на положението преди да завъртиш стартер (контакт). Ако няма захранване към датчика,може да се подаде принудително такова ,но не знам дали е 5 или 12 волта. Ако има захранване проблема е на входа на компютъра и там вече става сложно. Това е,което се сещам и мога да помогна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CBR954RR 3 #2444 Отговорено 14 Октомври, 2015 Благодаря. Добър съвет ми даде. Ще ги видя тези неща и ще пиша пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #2445 Отговорено 14 Октомври, 2015 (Редактирано) Здравейте колеги, Някой свалял ли е кората(вътрешния панел) на шофьорската врата?... По-напред в темата сме писали за сваляне на кората. Редактирано 14 Октомври, 2015 от kotarankat Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CBR954RR 3 #2446 Отговорено 15 Октомври, 2015 Не мога да намеря ел. схема за 1,7 ctdi 2002г. никъде. Тук в тази тема има един линк, ама не работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
le6ko 0 #2447 Отговорено 16 Октомври, 2015 Здарвеите! имам хонда 1.7цдти исузо преди два месеца ми отказа алтернатора без да ми светне лампата съответно ми падна акумулатора сложих друг за да се прибера след смяната на акумулатора с здравия ми светна лампата. закарах я в сервиз там ми казаха че много трудно се ремонтирали и да ми сложат втора фаида алтернатор ок 200 лева 2 месеца и отново същия проблем сега съм отворил и двете. четките са добре на 60% са замерих диодите и на двете има по един избил въпроса мие защо избиват и каква е причината сега си порачах нов изправител и дали ако го сложа няма да изгори и тои също как мога да проверя релерегулатора дали е здрав и защо не ми свети лампата на акумулатора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #2448 Отговорено 16 Октомври, 2015 Обяснил съм точно този случай преди 2 години: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905&p=1057374626 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CBR954RR 3 #2449 Отговорено 16 Октомври, 2015 Ако на някой му е интересно какво се оказа при мен, след около 2 месеца чудене стана ясно, че е от буксата - разтворени куплунгчета. Nile, мерси за помощта, човече. Имам да те черпя биричка в някой Варненски/Шуменски Хонда клуб или, ако имаш път към Бургас ми пиши. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #2450 Отговорено 16 Октомври, 2015 Ако на някой му е интересно какво се оказа при мен, след около 2 месеца чудене стана ясно, че е от буксата - разтворени куплунгчета. Nile, мерси за помощта, човече. Имам да те черпя биричка в някой Варненски/Шуменски Хонда клуб или, ако имаш път към Бургас ми пиши. супер,най-накрая запали Радвам се,че форума решава проблеми,жалко само за загубеното време и нерви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
le6ko 0 #2451 Отговорено 17 Октомври, 2015 (Редактирано) jorko балагодаря за инфото след твоя проблем ти си нямал друг аз го имам за втори път и ме притеснява ако и сега дам 100 кинта и пак изгори за 3 път интерисува ме от какво се получава няма смърт без пречина и защо не светва тая тъпа лампа че алтернатора е умрял и при двата всичко е изгоряло диоди регулатор.Какво я пали и гаси тая лампа има ли някакво реле и каде се намира.А за свалянето на алтернатора не съм кривил нищо просто свалих кората отдолу и обтяжната ролка но само ролката и шаибата на коляновия вал и алтернатора излезе.Колеги бяха писали че дори махали компресора и перката и греди Редактирано 17 Октомври, 2015 от le6ko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CBR954RR 3 #2452 Отговорено 18 Октомври, 2015 jorko балагодаря за инфото след твоя проблем ти си нямал друг аз го имам за втори път и ме притеснява ако и сега дам 100 кинта и пак изгори за 3 път интерисува ме от какво се получава няма смърт без пречина и защо не светва тая тъпа лампа че алтернатора е умрял и при двата всичко е изгоряло диоди регулатор.Какво я пали и гаси тая лампа има ли някакво реле и каде се намира.А за свалянето на алтернатора не съм кривил нищо просто свалих кората отдолу и обтяжната ролка но само ролката и шаибата на коляновия вал и алтернатора излезе.Колеги бяха писали че дори махали компресора и перката и греди Алтернатора втора ръка ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
le6ko 0 #2453 Отговорено 19 Октомври, 2015 jorko балагодаря за инфото след твоя проблем ти си нямал друг аз го имам за втори път и ме притеснява ако и сега дам 100 кинта и пак изгори за 3 път интерисува ме от какво се получава няма смърт без пречина и защо не светва тая тъпа лампа че алтернатора е умрял и при двата всичко е изгоряло диоди регулатор.Какво я пали и гаси тая лампа има ли някакво реле и каде се намира.А за свалянето на алтернатора не съм кривил нищо просто свалих кората отдолу и обтяжната ролка но само ролката и шаибата на коляновия вал и алтернатора излезе.Колеги бяха писали че дори махали компресора и перката и греди Алтернатора втора ръка ли е? втория да сега му сменям всичко и ще го монтирам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #2454 Отговорено 23 Октомври, 2015 Какво масло да сложа на D14Z6? Някой казват 5W30 други 10W40 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 357 #2455 Отговорено 23 Октомври, 2015 Първото. Ако го гори тогава второто, иначе да слагаш 10w40 просто така си е гавра с машината. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spoon raсing 40 #2456 Отговорено 24 Октомври, 2015 колеги,някой ходил ли е да гледа този сивик ? http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11443628690795423&slink=b0ndqw Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobx3m 12 #2457 Отговорено 26 Октомври, 2015 Колеги, здравейте, на някой от вас дали му се е налагало да сменя крушките при освелението на задния регистарционен номер. Въпросът ми е, от къде е правилния подход за достигане до крушката. От вън и по нянкакъв начин се махат капачетата ( ако някой знае някакъв хинт, да сподели) или трябва да разглобя кората на вратата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirott 4 #2458 Отговорено 26 Октомври, 2015 (Редактирано) На кората на вратата има капаче. Махаш го и отдолу са фасонките/държачите на крушките. Със завъртане се свалят, но не помня на къде... Редактирано 26 Октомври, 2015 от mirott Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #2459 Отговорено 26 Октомври, 2015 Отвън се сменят: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905&p=397377 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #2460 Отговорено 27 Октомври, 2015 Моите ги смених отвътре.Лесно стана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirott 4 #2461 Отговорено 27 Октомври, 2015 Жорко, отвътре се сменят! Снощи гледах, не е със завъртане а е на щипки! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #2462 Отговорено 27 Октомври, 2015 (Редактирано) Само че доста по-лесно е отвън да се махне капачето (също е на щипки), дърпаш крушката, слагаш новата и си готов без дори да отваряш задния капак. Да не говорим, че по друга причина съм свалял задната кора на петата врата и се налага да се сменят после щипки (копчета), че лесно се чупят. Кой пък е казал, че е със завъртане? Редактирано 27 Октомври, 2015 от Jorko. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobx3m 12 #2463 Отговорено 28 Октомври, 2015 Благодаря на всички, които се отзоваха. Крушките са подменени, като използвах съвета наколегата Jorko. Единствено трябва да се внимава с капачето Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wessly 3 #2464 Отговорено 28 Октомври, 2015 https://oeldepot24.de/motul-101584.html Този грездей ще свърши ли работа за 2001, 1.6 VTEC, D16V1? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CBR954RR 3 #2465 Отговорено 29 Октомври, 2015 Къде се намира датчика, който показва външната температура? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #2466 Отговорено 29 Октомври, 2015 Къде се намира датчика, който показва външната температура? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Voxa 2 #2467 Отговорено 31 Октомври, 2015 Какво масло да сложа на D14Z6? Някой казват 5W30 други 10W40 Аз карам Мотул 10в40 вече 2 смени и съм много доволен + масло за скоростна кутия МТФ-3(защото кутията има проблемен лагер) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #2468 Отговорено 1 Ноември, 2015 (Редактирано) Какво масло да сложа на D14Z6? Някой казват 5W30 други 10W40 Аз карам Мотул 10в40 вече 2 смени и съм много доволен + масло за скоростна кутия МТФ-3(защото кутията има проблемен лагер) дали е подходящо това масло10W40 ,защото някой беше споменал че ще се прецака двигателя Редактирано 1 Ноември, 2015 от jorko82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marinov1981 3 #2469 Отговорено 1 Ноември, 2015 Зимата вече свършва, а аз чак сега разбрах, че имаме водоподгревни свещи - 3бр. Намират се до термостата на малкия кръг за парното. Пускат се чрез комбинацията от: 1. Включено копче за климатика 2. Потенциометъра за топло/студено - в положение горещо 3. Включен вентилатор за парното, на която и да е степен. При абсолютно студена кола - парното започва да духа топло след 1-2 минути Опитайте при мене се пускат когато е под 8 градуса ,смених релето от снимката сега парното идва за 2 мин буквално а климатика като го включа тръгва и чисти влагата но може да работи на всякакви температури Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 357 #2470 Отговорено 2 Ноември, 2015 (Редактирано) Какво масло да сложа на D14Z6? Някой казват 5W30 други 10W40 Аз карам Мотул 10в40 вече 2 смени и съм много доволен + масло за скоростна кутия МТФ-3(защото кутията има проблемен лагер) дали е подходящо това масло10W40 ,защото някой беше споменал че ще се прецака двигателя Погледни какво ти пише в книжката. Не мога да разбера каква е тая болест с 10в40. Няма да ти се прецака двигателя, но това масло не е оптимално за него. Редактирано 2 Ноември, 2015 от boiskii Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wessly 3 #2471 Отговорено 2 Ноември, 2015 Не знам защо не мога да публикувам в подфорума "Продавам", но тъй като е релевантно за Civic 7 EP2 и ако мога да помогна на някой... Продавам (силно казано, защото е на адски символична цена) ангренажен ремък (оригинален Honda), водна помпа и ангренажна ролка (почти чисто нови). Колата е била обслужена в сервиза в Италия, но... така или иначе я обслужих тук, та останаха нещата. Ако на някой могат да му свършат работа, хем за без пари са, хем са нови, не искам само по рафтовете прах да обират. Ремъка няма резка по него даже, както и да го гледаш, на водната помпа уплътнения, всичко стои, ролките са супер. Ако има някой желание - лично съобщение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #2472 Отговорено 5 Ноември, 2015 Какво масло да сложа на D14Z6? Някой казват 5W30 други 10W40 Аз карам Мотул 10в40 вече 2 смени и съм много доволен + масло за скоростна кутия МТФ-3(защото кутията има проблемен лагер) дали е подходящо това масло10W40 ,защото някой беше споменал че ще се прецака двигателя Погледни какво ти пише в книжката. Не мога да разбера каква е тая болест с 10в40. Няма да ти се прецака двигателя, но това масло не е оптимално за него. В книжката пише 10W40 , 5W40 и 0W30.!Оригиналното масло пише че e Bardahl Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 357 #2473 Отговорено 5 Ноември, 2015 Значи вече знаеш какво можеш сипеш. Имаш избор. С първото мисля няма да имаш проблеми от рода на горене на масло. Оттам нататък ти прецени в какво състояние е двигателя и дали ще рискуваш с 5w или 0w. Според мен 5w40 e твоето масло. Ако го гори се връщаш на 10W40. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
restart 3 #2474 Отговорено 6 Ноември, 2015 От скоро се сдобих със сивик 1.7 дизел и имам малко въпроси, между 70-100км, колата издава шум (виене), диференциала изглежда наред, извън тези скорости изчезва?Отделно при въртене на врътката за парното, на където и да сочи, колата духа топло, идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gabbana 1 #2475 Отговорено 8 Ноември, 2015 Колеги, здравейте. Моля, помагайтее спешно. Имам Хона 1.7 CDTi 101 HP 2005. Вчера прибирайки се от работа, още преди да е дигнала температурата на колата на 4-та със 2500 оборота 90-100 км,час, вкарах 4-та и колата умря внезапно. Турбото изчезна и педала на газта стана безсмислен.Колата ускоряваше до макс 80 и при баир тази скорост падаше. Пред нас я спрях,пооставих я малко да изстине, кат я запалих всичко си беше наред= имаше си турбо и си вървеше обичайно.Но днес реших пак да я пробвам дали ще го направи тоя номер и вече при вдигнала температура пак от 3-та на 4-та във високи обороти,колата умря рязко. Кажете, предположете колко да се сдухвам от това,което ме очаква като ремонт? В някакъв авариен режим влиза, някакъв датчик ли е заминал... Много ще съм ви благодарен за насоки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #2476 Отговорено 8 Ноември, 2015 Колеги, здравейте. Моля, помагайтее спешно. Имам Хона 1.7 CDTi 101 HP 2005. Вчера прибирайки се от работа, още преди да е дигнала температурата на колата на 4-та със 2500 оборота 90-100 км,час, вкарах 4-та и колата умря внезапно. Турбото изчезна и педала на газта стана безсмислен.Колата ускоряваше до макс 80 и при баир тази скорост падаше. Пред нас я спрях,пооставих я малко да изстине, кат я запалих всичко си беше наред= имаше си турбо и си вървеше обичайно.Но днес реших пак да я пробвам дали ще го направи тоя номер и вече при вдигнала температура пак от 3-та на 4-та във високи обороти,колата умря рязко. Кажете, предположете колко да се сдухвам от това,което ме очаква като ремонт? В някакъв авариен режим влиза, някакъв датчик ли е заминал... Много ще съм ви благодарен за насоки. Колата ти влиза в авариен режим .. Закачи я на диагностика и виж живи данни на и грешки записани в компютъра. И тогава вече мога да ти помогна , ама повечето от вас не могат да отделят 30 минути и да прочетете цялата тема , а като имате проблем само тогава влизате и пишете неща които са обсъждани много пъти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gabbana 1 #2477 Отговорено 8 Ноември, 2015 Така е прав си. За предходен проблем съм прочитал всичко до момента и съм намерила решение, друг път когато не откривам конкретни отговори пиша и разчитам на останалите членове на форума помогнат. Мисля че това му е смисъла, все пак. Ще я закача, да видим, просто исках да разбера колко лошо може да бъде... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #2478 Отговорено 9 Ноември, 2015 (Редактирано) Значи вече знаеш какво можеш сипеш. Имаш избор. С първото мисля няма да имаш проблеми от рода на горене на масло. Оттам нататък ти прецени в какво състояние е двигателя и дали ще рискуваш с 5w или 0w. Според мен 5w40 e твоето масло. Ако го гори се връщаш на 10W40. Така и направих сложих Titan Fuchs GT1 5W40 Редактирано 9 Ноември, 2015 от jorko82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #2479 Отговорено 10 Ноември, 2015 Колеги имам проблем !Смениха ми антифриза и сега парното ми не духа топло както преди или поне и на функция ауто!Като пусна вентилатора ръчно си духа топло!Дали не е обезвъдушена системат или са откачили някой датчик ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Вили 7 #2480 Отговорено 19 Ноември, 2015 Здравейте колеги ! Имам Honda Civic VII 1.6 vitek. Забелязах теч на масло между скоростната кутия и двигателя .Смених семерината на коляновия вал-но теча продължава даже се усили .Не губи масло от двигателя и затова предполагам че,е от семерината на скоростната кутия .(Някакви идеи ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове