Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Благодаря за отговорите, ще се възпитава навик за затваряне на прозорците значи :) 

 

За сега парите отиват в опити за оправяне на проклетата кормилна рейка, която е на път да ме откаже от иначе приятния автомобил. 

Смяна на прословутия слайдър не помогна и почвам да се чудя вече, какво да я правя....

 

Някой от Шумен или региона да е успял да си реши проблема с рейката и желае да сподели информация?

Пък било то и само да го кача да чуе, ей така за съчувствие :D

Бирите чакат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой случаино да знае как се свалят тези решетки на парното кадето са до прозорците (там от кадето излиза въздуха) Благодаря :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Радиото ми работи лошо. Проверих оем антена и всичко изглежда наред. Има и захранване към антената . Сложих вътрешна електронна и нещата са пъти по-добре , но при движение проминя качеството и ме подлудява. Струва ми се ,че самата пръчка на антената е сменяна но не би трябвало да скапва толкова сигнала. Толкова ли е скапано заводското радио . Идеи ,?,

Редактирано от kebappa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето радио беше така, при движение често почваше да губи станцийте, смених го с друго и вече нямам проблем. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какво го смени ? Заводско или друго ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите, ще се възпитава навик за затваряне на прозорците значи :)

 

За сега парите отиват в опити за оправяне на проклетата кормилна рейка, която е на път да ме откаже от иначе приятния автомобил. 

Смяна на прословутия слайдър не помогна и почвам да се чудя вече, какво да я правя....

 

Някой от Шумен или региона да е успял да си реши проблема с рейката и желае да сподели информация?

Пък било то и само да го кача да чуе, ей така за съчувствие :D

Бирите чакат.

Ако знаеш къде се намира дино стенда на гефито в тракията,в неговата пресечка работи човека дето оправя и рейките.Само че оправя хидравлични ,за електрически нямам идея.

Аз моята все още нямам време да я отварям да разгледам какво и има...въпросният слайдър е само една от частите ,които е добре да се смени.В тази тема имаше няколко коментара ,които описват точно процедърата по ремонта и какво е сменено + краен ефект... ще трябва да се разравиш за да видиш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какво го смени ? Заводско или друго ?

С друго, защо не пробваш първо да почистиш буксата на антената 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко което може да се напрви по заводската антена е направено. Остава да проввам с ново радио

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой сменял ли е маншончетата на долните шарнири ?Моите ги видях че са скъсани и  в сервиза казаха -карай докат се разбият шарнирите и после ще ги сменим :|

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Дайте мнение за смяна на предни амортисьори. Днес ходих при Омбре и ми каза , че може да ми ги смени само с Monroe. Аз обаче нямам добри впечатления от тях от други коли на които съм слагал. Някой да сподели дали е сменял с друга марка(и е останал доволен) и какви и от къде могат да се купят. Говорим за нормални газови макферсони за Сивик Хеч, 5 врати.

 

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сменях маншончетата на шарните, поръчах ги от общите поръчки по 1-2 долара бяха. Тия па са много смотани твоите майстори сменяш си маншончетата за по 2-3 лв и си запазваш оригиналните шарнири.. май нещо подобно са като тоя с рейката ти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, някой да е разглобявал задните стопове и да сподели как става. ЗНая че се махат капаците и частта с крушките, виждам разни гайки, но има ли нещо особено, което трябва да се разглоби още. Десният стоп ми събира вода и искам да го оправя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На две места ходих и все в големи сервизи и пак така ми казват -нямало от къде да се вземат и тем подобни,може и да не им отърва само за някво маншонче да ги занимавам .Аз  затова каквото мога сам си правя ,ама шарнир на носача ме е страх да бутам сам че да не се търкалям някъде после -и скоба нямам .Аз моите ги увих с лента ама около тях беше пълно с боклуци и дали не влязаха вътре.... :ermm: Тука дали не се продават че докато дойдат от сащ може и да заминат шарнирите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Дайте мнение за смяна на предни амортисьори. Днес ходих при Омбре и ми каза , че може да ми ги смени само с Monroe. Аз обаче нямам добри впечатления от тях от други коли на които съм слагал. Някой да сподели дали е сменял с друга марка(и е останал доволен) и какви и от къде могат да се купят. Говорим за нормални газови макферсони за Сивик Хеч, 5 врати.

 

Благодаря предварително!

 

Здравей,

Преди няколко дни смених точно амортисьори в Юби ко. Мен пък всички ме посъветваха да не слагам Monroe. Купих си японски Kayaba , уж тази марка произвеждали оригиналните за модела... За сега съм доволен въпреки, че за няколко дни шофиране едва ли съм за пример.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като ги сменях преди 2-3 месеца и на мене каяба ми предложиха по 255 лв парчето и не ги взех ,за монрото пък казват че били рециклирани и взех някви ита  ли бяха не помня -евтини ама засега са добре !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колеги,

Дайте мнение за смяна на предни амортисьори. Днес ходих при Омбре и ми каза , че може да ми ги смени само с Monroe. Аз обаче нямам добри впечатления от тях от други коли на които съм слагал. Някой да сподели дали е сменял с друга марка(и е останал доволен) и какви и от къде могат да се купят. Говорим за нормални газови макферсони за Сивик Хеч, 5 врати.

 

Благодаря предварително!

 

Здравей,

Преди няколко дни смених точно амортисьори в Юби ко. Мен пък всички ме посъветваха да не слагам Monroe. Купих си японски Kayaba , уж тази марка произвеждали оригиналните за модела... За сега съм доволен въпреки, че за няколко дни шофиране едва ли съм за пример.

 

А наистина ли бяха японски, в смисъл марката е японска, но дали са произведени в Япония. Оригиналните са Nissin Showa, ама не са стока, правят ги в завода им в Англия. А на каква цена ги взе и от къде?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като ги сменях преди 2-3 месеца и на мене каяба ми предложиха по 255 лв парчето и не ги взех ,за монрото пък казват че били рециклирани и взех някви ита  ли бяха не помня -евтини ама засега са добре !

Много са се изхвърлили с тази цена. Като ми писа колегата за каяба им разгледах каталога и в Ebay. de има за по 70-80 евро макс. Намерих и модели на Sachs  и Bilstein, ама се чудя немски амортисьори на японска марка кола ??? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе за наште само каяба препоръчват навсякъде ,обаче на тази цена простооооо,сигурен съм че не може да струват толкова ама наште търговци са на принципа ден година храни и заради това е така с цените!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, някой да е разглобявал задните стопове и да сподели как става. ЗНая че се махат капаците и частта с крушките, виждам разни гайки, но има ли нещо особено, което трябва да се разглоби още. Десният стоп ми събира вода и искам да го оправя.

Няма друго - развиваш гайките и готово. Има уплътнение, което се е скапало сигурно. Моят също беше с вода преди - водата при дъжд от тавана на колата се стича точно върху стоповете и ако уплътнението си е заминало се пълнят с вода. След като развиеш гайките се опитай да го измиеш максимално хубаво (трудно е защото дупките са дребни - тези за крушките). След като го изсушиш добре слагаш някакво уплътнение, пляскаш стопа отгоре, стягаш гайките и си готов. При сглобяването на силози за зърно се използва едно уплътнение между отделните листове ламарина (там където се застъпват) - аз използвах такова и вече 6 години не се е появил теч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Пичове, някой да е разглобявал задните стопове и да сподели как става. ЗНая че се махат капаците и частта с крушките, виждам разни гайки, но има ли нещо особено, което трябва да се разглоби още. Десният стоп ми събира вода и искам да го оправя.

Няма друго - развиваш гайките и готово. Има уплътнение, което се е скапало сигурно. Моят също беше с вода преди - водата при дъжд от тавана на колата се стича точно върху стоповете и ако уплътнението си е заминало се пълнят с вода. След като развиеш гайките се опитай да го измиеш максимално хубаво (трудно е защото дупките са дребни - тези за крушките). След като го изсушиш добре слагаш някакво уплътнение, пляскаш стопа отгоре, стягаш гайките и си готов. При сглобяването на силози за зърно се използва едно уплътнение между отделните листове ламарина (там където се застъпват) - аз използвах такова и вече 6 години не се е появил теч.

 

Благодарско. Уплътнението за което говориш се  намира върху стопът или купето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не препоръчвам монро сменял съм предни и след изтичане на гаранцията (2 години) изкараха още 1година след тест за амортисьори показа че пак са за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с амортисьори NIPPARTS - вътре са каяба, но цената е доста по-ниска. Аз ги взех за 220лв двата чрез познати с възможните отстъпки естествено. А за каябата наистина е цифра. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Колеги,

Дайте мнение за смяна на предни амортисьори. Днес ходих при Омбре и ми каза , че може да ми ги смени само с Monroe. Аз обаче нямам добри впечатления от тях от други коли на които съм слагал. Някой да сподели дали е сменял с друга марка(и е останал доволен) и какви и от къде могат да се купят. Говорим за нормални газови макферсони за Сивик Хеч, 5 врати.

 

Благодаря предварително!

 

Здравей,

Преди няколко дни смених точно амортисьори в Юби ко. Мен пък всички ме посъветваха да не слагам Monroe. Купих си японски Kayaba , уж тази марка произвеждали оригиналните за модела... За сега съм доволен въпреки, че за няколко дни шофиране едва ли съм за пример.

 

А наистина ли бяха японски, в смисъл марката е японска, но дали са произведени в Япония. Оригиналните са Nissin Showa, ама не са стока, правят ги в завода им в Англия. А на каква цена ги взе и от къде?

 

Да, пишеше на кашона нещо от сорта, че са внесени от япония! То наистина всичко може да пише там де... Иначе приятел ми ги намери с отстъпка на 166 лв в сервиза ми казаха цена 240 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здавейте колеги.Трябва ми волан за 1.6 бенз 2003 в добро състояние ако некои има нека да пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега ще му се обадя.от едната страна ми се вижда малко изтрит но ще го разледам пак. Ако някои др има може да пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин спокойно си отивам към, цък копчето за отключване на дистанционното и колата не се отключва.  Първо си помислих че е от дистанционното, отключих си с ключа, влизам да запаля, първоначално взе да мига, после си свети нормално, въртя ключа, ама не, даже не се опитва да завърти двигателя. До тук всичко ми се струва че ще е от паднал акумулатор, само едно нещо което ме гложди, зелената лампа за ключа, не светна, само примигва като се опитам да запаля. Мислите ли че може да има и друга причина освен акумулатор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, 

 

Има ли специален отвор под капака през който климатичната система вкарва въздух отвън вътре в купето, както е при повечето коли, че аз нещо не можах да намеря такъв? Според мен дърпа въздух през панела, който е между предното стъкло и капака, на който са монтирани рамената на чистачките, или не съм прав?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин спокойно си отивам към, цък копчето за отключване на дистанционното и колата не се отключва.  Първо си помислих че е от дистанционното, отключих си с ключа, влизам да запаля, първоначално взе да мига, после си свети нормално, въртя ключа, ама не, даже не се опитва да завърти двигателя. До тук всичко ми се струва че ще е от паднал акумулатор, само едно нещо което ме гложди, зелената лампа за ключа, не светна, само примигва като се опитам да запаля. Мислите ли че може да има и друга причина освен акумулатор

 

Лампата на акумулатора ми светна постоянно, той самия е почти нов, алтернатора ли виновника в който трябва да се съмнявам и ако някой знае бихте ли споделили колко излиза ремонта и къде да отида

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то сега много зависи каква кола караш -Москвич ли е Тойота ли е каква е ?После ,на такива въпроси отговарят само врачките по тв каналите!Трябва на майстор да отидеш -няма кой да ти каже защо ти свети лампата-замервания трябват !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премери с волтметър на запален мотор колко е напрежението на клемите на акумулатора (трябва да е около 14V+-0,2). В случай, че е по-ниско значи не зарежда алтернатора. При мен излезе 150лв. части + труд преди 2 години: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905&p=1057374626

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя като му светне лампата е сигурно че е от алтернатора ,но така или иначе майстор му трябва за там.Може да са четки може да е регулатора може да са диодите може да има намотки накъсо или прекъснали-майстор трябва ,ако бута сам може и още поразии да станат .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за отговорите, ако може да ме насочите и към майстор за София

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги някой да е свалял централното на хетчбек 2003  става въпрос за лявата врата понеже не знам как се качва снимка ще дам линк    http://www.ebay.de/itm/Turschloss-Schloss-links-vorn-HONDA-CIVIC-VII-7-HATCHBACK-EU-EP-EV-1-6I-/361245559765?pt=LH_DefaultDomain_77&fits=Make%3AHonda%7CModel%3ACivic+VII+Hatchback&hash=item541be9cbd5         има една букса която излиза от машинката за централното понеже не съм в България и не мога да отида до най близкия алармаджия да ми я смени и си поръчах от ибей коплект със бравата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги.

Колата е фейселифтов дизел. Обслужен е преди 1000 км, ремъци, филтри, масло, свещи...всичко, което е имало нужда. Имам следния проблем: понякога (не винаги) колата между 1800 и 2000 оборота "прекъсва". Оприличавам го все едно автоматик превключва скорост.  Лошото е, че не мога да го хвана точно при какви условия го прави. Имал ли е някой от подобен случай? Прави го само на тези обороти, предимно на втора скорост като ускорявам със средно подаване на газ, т.е. нито мн плавно, нито педала до долу :) Никакви лампи не светят. Може ли да е от турбото? 

Ако на някой му хрумне нещо по въпроса ще се радвам да сподели.

Поздрави!

 

Същия проблем! Някой ..нещо ?

Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, cazan0wa, по-напред в темата бяхме дискутирали как се сваля централното и какъв точно е проблема. Щом си поръчал и бравата според мен направо я сменяй цялата. Откачат се само няколко лоста (като железни телове). Моята я свалях и аз като ми се прецака машинката. Нямах време да поръчвам оригинална и сложих китайска. Внимавай само с копчетата на кората и с тези пластмаси, които държат лостовете. Процедурата не е сложна - изисква се малко внимание и без да се напъва. Успех!

Редактирано от kotarankat

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kotarankat,да ясно щото гледах и май нашият модел машинката е с две букси а тази има една букса която трябва да се включи а не като при нашите на самата машинка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Здравейте колеги.

Колата е фейселифтов дизел. Обслужен е преди 1000 км, ремъци, филтри, масло, свещи...всичко, което е имало нужда. Имам следния проблем: понякога (не винаги) колата между 1800 и 2000 оборота "прекъсва". Оприличавам го все едно автоматик превключва скорост.  Лошото е, че не мога да го хвана точно при какви условия го прави. Имал ли е някой от подобен случай? Прави го само на тези обороти, предимно на втора скорост като ускорявам със средно подаване на газ, т.е. нито мн плавно, нито педала до долу :) Никакви лампи не светят. Може ли да е от турбото? 

Ако на някой му хрумне нещо по въпроса ще се радвам да сподели.

Поздрави!

 

Същия проблем! Някой ..нещо ?

 

 

На мен ми се струва, че се получава на оборотите, на които включва турбото, което ме навежда на мисълта, че е нещо свързано с него. За съжаление в момента нямам време да ходя на сервиз и си я карам така :(

Редактирано от tape

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Здравейте колеги.

Колата е фейселифтов дизел. Обслужен е преди 1000 км, ремъци, филтри, масло, свещи...всичко, което е имало нужда. Имам следния проблем: понякога (не винаги) колата между 1800 и 2000 оборота "прекъсва". Оприличавам го все едно автоматик превключва скорост.  Лошото е, че не мога да го хвана точно при какви условия го прави. Имал ли е някой от подобен случай? Прави го само на тези обороти, предимно на втора скорост като ускорявам със средно подаване на газ, т.е. нито мн плавно, нито педала до долу :) Никакви лампи не светят. Може ли да е от турбото? 

Ако на някой му хрумне нещо по въпроса ще се радвам да сподели.

Поздрави!

 

Същия проблем! Някой ..нещо ?

 

 

На мен ми се струва, че се получава на оборотите, на които включва турбото, което ме навежда на мисълта, че е нещо свързано с него. За съжаление в момента нямам време да ходя на сервиз и си я карам така :(

 

Колега дай газ до край и ако изключи и ти светне чека значи ти е за смяна клапана за високо налягане  на горивото не се плаши като изгасен (отваряш капака и почваш да помпаш гумената помпа при горивния филтър(докато не стане твърд)  се намира на ГНП-то на мен ми прави същото едно накъсване все едно придърпва и ми казаха че е този клапан нямам време да го сменя за да кажа дали е 100% от него но ако ти изгасне колата си като мен. По между другото клапана е на бош и струва около 240 лв. Ако го оправиш пиши как си го оправил. Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги имам един въпрос относно кормилната рейка идва едно скърцане от към кормилото и то скърца само при подаване на газ или когато натоваря колата по горе видях че един колега е писал за същия проблем но никой не му е отговорил точно от какво идва този проблем ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...