gabbana 1 #2161 Отговорено 13 Април, 2015 Колеги, не разбирам. Ако ги взема тия джанти ще ми станат ли или не.Моите са заводски, а гумите са ми 195/65/15 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyWalker 37 #2162 Отговорено 14 Април, 2015 Колега, "J" показва широчината на самата джанта. Фабричните джанти (алуминиевите) са ни по 6 инча, а джантата, за която ти питаш е 7.5 инча. Това означава, че ще стане, но ще е по-широка от оригиналната и съответно повече ще й прилягат по-широки гуми. За нашите пътища не е много удачен вариант да си с изпъкнала навън джанта, защото ще стане на нищо за отрицателно време. И като заговорихме за гуми, сигурен ли си, че гумите ти са 195/65, тъй като оригиналният размер за 7-ма генерация е 195/60. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #2163 Отговорено 14 Април, 2015 А някой знае ли алуминиевата 16ка с 5те болта колко е широка ? И коя гума трябва да е на нея ,защото като гледам оригиналния размер при 15ка трябва да е 195/60/15 което е 615мм диаметър, на стикера на врата ми пише 205/55/16 с който съм и в момента ,но са с 20мм по-големи от 195/60/15 и разликата не е малка... 3км/ч и предполагам разхода не е този който пише на бордовия. В накои сайтове ми дава 205/50/16 други 205/55 ... в крайна сметка трябва да варвам на стикера ,но ми е интересно и вашето мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirott 4 #2164 Отговорено 14 Април, 2015 При 15-ка не е ли 195/65/15?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cvetomir 13 #2165 Отговорено 14 Април, 2015 (Редактирано) gabbana моите гуми са като твоите 195/65/15 и не опират никъде , на лепенката на вратата пише 195/60/15 но мисля че няма проблем ,а джантите са ми 7J и когато мина през локва пръскат малко по вратата . Като цяло са малко широки , може би и офсета не е идеалния за нас.Искам да кажа че не бих слагал 7.5 J. Редактирано 14 Април, 2015 от cvetomir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #2166 Отговорено 14 Април, 2015 Размера е 205/50/16 за да отговаря на 195/60/15 (оригнал) . За да няма разминаване в километрите и във височината на колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #2167 Отговорено 15 Април, 2015 Единственното обяснение което виждам за стикера ми на вратата (205/55/16) е ако 16-ката е по-широка от 15-ката джанта. Затова и питах някой дали знае колко е широка тази джанта ***Продължавам да я ровя темата .. ще си купувам гуми и искам да са точния размер ,всичко да е както си трябва! ***Гледах и италианските ми документи там също пише на 55 ,ебати мистерията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyWalker 37 #2168 Отговорено 15 Април, 2015 Колеги, някой може ли да ми обясни как са маха вътрешния панел (пластмасата) на задната врата на двуврат Сивик. Трябва ми достъп до моторчето на задната чистачка, а панела просто не иска да се откачи и ме е страх да не го счупя, ако напъвам по-силно. Благодарско предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TweeTy 0 #2169 Отговорено 15 Април, 2015 Колеги някой знае ли как се сваля таблото , че ми изгоря светлинките на оборотомера . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1077 #2170 Отговорено 16 Април, 2015 (Редактирано) Пластмасовата рамка е на щипки,не помня дали нямаше и два винта от горната страна.Самото табло на три винта и си ти Редактирано 16 Април, 2015 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cazan0wa 3 #2171 Отговорено 17 Април, 2015 Колеги здавейте искам да попитам накой сменял ли е жило на газта 2003г че моето половината му нижки са заминали та съм поръчал орг. От Хонда некви тънкости има ли долу до педала.Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borismw 0 #2172 Отговорено 17 Април, 2015 Колеги, колко често сте зареждали с фреон? Миналата година по това време я напълних системата,днес пробвам- не включва компресора. Други причини освен фреона,какви биха могли да бъдат? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cazan0wa 3 #2173 Отговорено 17 Април, 2015 Смених го няма никаква философия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyWalker 37 #2174 Отговорено 18 Април, 2015 (Редактирано) Колеги, колко често сте зареждали с фреон? Миналата година по това време я напълних системата,днес пробвам- не включва компресора. Други причини освен фреона,какви биха могли да бъдат? Не би трябвало да имаш проблем щом само преди година си го зареждал. Моята никога не е зареждана откакто съм я купил миналата есен (пък италианеца преди мен надали е знаел, че въобще трябва да се допълва фреона...) и изстудява на секундата, но все пак тези дни ще й направя една профилактика. Провери си радиатора на климатика да не би да е спукан и да е изпуснал фреона за година време. Провери и ролката на компресора да не би да е блокирала в изключено/незацепено положение. На самия бутон за климатика на таблото светва ли зеленото диодче, като го натиснеш? Редактирано 18 Април, 2015 от SkyWalker Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borismw 0 #2175 Отговорено 18 Април, 2015 Колеги, колко често сте зареждали с фреон? Миналата година по това време я напълних системата,днес пробвам- не включва компресора. Други причини освен фреона,какви биха могли да бъдат? Не би трябвало да имаш проблем щом само преди година си го зареждал. Моята никога не е зареждана откакто съм я купил миналата есен (пък италианеца преди мен надали е знаел, че въобще трябва да се допълва фреона...) и изстудява на секундата, но все пак тези дни ще й направя една профилактика. Провери си радиатора на климатика да не би да е спукан и да е изпуснал фреона за година време. Провери и ролката на компресора да не би да е блокирала в изключено/незацепено положение. На самия бутон за климатика на таблото светва ли зеленото диодче, като го натиснеш? Диодът на бутонът свети,когато го натисна. А как да разбера дали ролката е блокирала в незацепено положение? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyWalker 37 #2176 Отговорено 19 Април, 2015 Колеги, колко често сте зареждали с фреон? Миналата година по това време я напълних системата,днес пробвам- не включва компресора. Други причини освен фреона,какви биха могли да бъдат? Не би трябвало да имаш проблем щом само преди година си го зареждал. Моята никога не е зареждана откакто съм я купил миналата есен (пък италианеца преди мен надали е знаел, че въобще трябва да се допълва фреона...) и изстудява на секундата, но все пак тези дни ще й направя една профилактика. Провери си радиатора на климатика да не би да е спукан и да е изпуснал фреона за година време. Провери и ролката на компресора да не би да е блокирала в изключено/незацепено положение. На самия бутон за климатика на таблото светва ли зеленото диодче, като го натиснеш? Диодът на бутонът свети,когато го натисна. А как да разбера дали ролката е блокирала в незацепено положение? Много лесно - навий пълен ляв волан и отиди при предно ляво колело. Ако нямаш кора под мотора, както съм аз, се виждат ролките на коляновия вал и тази на компресора - точно над носача са. Когато компресорът е спрян, ще видиш, че ролката му все едно е неподвижна и ремъкът просто обикаля около нея. А когато е пуснат климатика, цялата ролка се върти. Така най-лесно можеш да провериш, когато компресора се върти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Barito 3 #2177 Отговорено 19 Април, 2015 Колеги имам следния проблем откакто карам 7 генерация . не ми работи постояно заключването и отключвАнето от дистанционото.ФАбрично е гледах клипове как се обучава правя го работи 1 2 10 часа или пък 3 дена след което спира . Трябва пак наново да го обучавам и така всеки път . КолатА е сивик 2002 хечбек. Благодаря предварително на отзовалите се с конкретни идей и препоръки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Barito 3 #2178 Отговорено 19 Април, 2015 Колеги имам следния проблем откакто карам 7 генерация . не ми работи постояно заключването и отключвАнето от дистанционото.ФАбрично е гледах клипове как се обучава правя го работи 1 2 10 часа или пък 3 дена след което спира . Трябва пак наново да го обучавам и така всеки път . КолатА е сивик 2002 хечбек. Благодаря предварително на отзовалите се с конкретни идей и препоръки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borismw 0 #2179 Отговорено 21 Април, 2015 Колеги, колко често сте зареждали с фреон? Миналата година по това време я напълних системата,днес пробвам- не включва компресора. Други причини освен фреона,какви биха могли да бъдат? Не би трябвало да имаш проблем щом само преди година си го зареждал. Моята никога не е зареждана откакто съм я купил миналата есен (пък италианеца преди мен надали е знаел, че въобще трябва да се допълва фреона...) и изстудява на секундата, но все пак тези дни ще й направя една профилактика. Провери си радиатора на климатика да не би да е спукан и да е изпуснал фреона за година време. Провери и ролката на компресора да не би да е блокирала в изключено/незацепено положение. На самия бутон за климатика на таблото светва ли зеленото диодче, като го натиснеш? Диодът на бутонът свети,когато го натисна. А как да разбера дали ролката е блокирала в незацепено положение? Много лесно - навий пълен ляв волан и отиди при предно ляво колело. Ако нямаш кора под мотора, както съм аз, се виждат ролките на коляновия вал и тази на компресора - точно над носача са. Когато компресорът е спрян, ще видиш, че ролката му все едно е неподвижна и ремъкът просто обикаля около нея. А когато е пуснат климатика, цялата ролка се върти. Така най-лесно можеш да провериш, когато компресора се върти Пробвах го вчера това и видях че ролката се върти.Но според мен се върти и когато не е включен климатикът. Датчикът за налягането къде се намира? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1863 #2180 Отговорено 21 Април, 2015 ....... Когато компресорът е спрян, ще видиш, че ролката му все едно е неподвижна и ремъкът просто обикаля около нея. А когато е пуснат климатика, цялата ролка се върти. .... Сигурен ли си в това което си написал, или си объркал нещо? Защото ако си сигурен, много бъркаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #2181 Отговорено 21 Април, 2015 Той компресора е с електрически съединител,колегата явно не е намерил точните думи да го обясни.Като се включи копчето на климатика се чува едно чат и компресора зацепва,като дигне повече налягане изключва и след време пак включва ако всичко е наред.При недостиг на фреон под минимума компресора защитно не се включва.Като работи добре климата ,тръбата излизаща от компресора с вентила дето е със синята капачка трябва да стане студена и росна ,без да заскрежава при форсиране и празен ход ,замръзва ли, фреона е много и компресора се товари и често включва и изключва ,леко студена без капки по нея конденз ,фреона е малко ,честа повреда е запушване на дехидратора,онова цилиндрично нещо с две тръби излизащи от него и контролно око -там виждат ли се мехурчета -фреона не стига,двете тръби входящата и изходящата трябва да са топли абсолютно еднакво,има ли запушване фреона почва фаза изпарение там и изхода става студен.Зимата като не се ползва климатика и семеринга на компресора не се смазва от маслото циркулиращо с фреона се удървя и оттам почва да пуска фреон .Ми това е общо взето. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1863 #2182 Отговорено 21 Април, 2015 ......колегата явно не е намерил точните думи да го обясни..... Аа... на мен ми е ясно как действа това животно. За това го питам - да не е объркал нещо, защото така написано от него, звучи по друг начин. Объркал е и колегата да ходи и заляга, за да гледа дали ролката се върти . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyWalker 37 #2183 Отговорено 22 Април, 2015 (Редактирано) ......колегата явно не е намерил точните думи да го обясни..... Аа... на мен ми е ясно как действа това животно. За това го питам - да не е объркал нещо, защото така написано от него, звучи по друг начин. Объркал е и колегата да ходи и заляга, за да гледа дали ролката се върти . Съжалявам, ако съм объркал някого, исках просто да онагледя действието на т.нар. "електрически съединител". Когато не е зацепен, горната част на ролката (с винтчетата по нея) не се върти и затова отдалеч създава впечатление все едно е неподвижна. Иначе разбира се, че основата й винаги се задвижва от ремъка и няма как да спре... При мен е така, на старата ми кола също беше така. Който желае и клипче ще му направя Редактирано 22 Април, 2015 от SkyWalker Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borismw 0 #2184 Отговорено 22 Април, 2015 Той компресора е с електрически съединител,колегата явно не е намерил точните думи да го обясни.Като се включи копчето на климатика се чува едно чат и компресора зацепва,като дигне повече налягане изключва и след време пак включва ако всичко е наред.При недостиг на фреон под минимума компресора защитно не се включва.Като работи добре климата ,тръбата излизаща от компресора с вентила дето е със синята капачка трябва да стане студена и росна ,без да заскрежава при форсиране и празен ход ,замръзва ли, фреона е много и компресора се товари и често включва и изключва ,леко студена без капки по нея конденз ,фреона е малко ,честа повреда е запушване на дехидратора,онова цилиндрично нещо с две тръби излизащи от него и контролно око -там виждат ли се мехурчета -фреона не стига,двете тръби входящата и изходящата трябва да са топли абсолютно еднакво,има ли запушване фреона почва фаза изпарение там и изхода става студен.Зимата като не се ползва климатика и семеринга на компресора не се смазва от маслото циркулиращо с фреона се удървя и оттам почва да пуска фреон .Ми това е общо взето. Ок.Благодаря. Семерингът на компресорът няма как да го проверя,но тези мехурчета,които могат да се видят през окото биха се образували когато се пробва да се пусне климатикът или изобщо? А датчикът за налягането рзваля ли се често? Имате ли опит с това? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #2185 Отговорено 22 Април, 2015 Компресора омаслен ли е ?Мехурчетата се виждат като заработи системата и фреон има някакво количество все пак над допустимия минимум под който пресостата не позволява пускане на компресора.Има теория че всеки месец след лятото -до следващото ,ако се пуска климатика за 10 минути да смаже семеринга и уплътненията по връзките,понеже с фреона заедно циркулира и известно количество масло ,системата ще остане херметична и фреона няма да отлети и ще работи климата и на следващата година .Обикновено пробивите са на най шибаното място -изпарителя ,който е под таблото и от обдухването на който идва студеното в колата.Ако не се включва климатика иди в сервиз да ти го надуят и след една седмица иди да видят дали държи системата налягане или има пробив. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borismw 0 #2186 Отговорено 23 Април, 2015 Компресора омаслен ли е ?Мехурчетата се виждат като заработи системата и фреон има някакво количество все пак над допустимия минимум под който пресостата не позволява пускане на компресора.Има теория че всеки месец след лятото -до следващото ,ако се пуска климатика за 10 минути да смаже семеринга и уплътненията по връзките,понеже с фреона заедно циркулира и известно количество масло ,системата ще остане херметична и фреона няма да отлети и ще работи климата и на следващата година .Обикновено пробивите са на най шибаното място -изпарителя ,който е под таблото и от обдухването на който идва студеното в колата.Ако не се включва климатика иди в сервиз да ти го надуят и след една седмица иди да видят дали държи системата налягане или има пробив. Компресорът не е омаслен.Много е чист даже,но не иска да тръгне,съответно и аз няма да видя балончетата и както каза- на сервиз. Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venis77 10 #2187 Отговорено 25 Април, 2015 Здравеите отново на всички....препоръчаха ми да пиша тук,за да получа отговори на въпросите ми...колата ми е HONDA CIVIC 1.7 дизел-2004 феислифтова-имам тропане по предницата и даже и по задния мост се чува че нешо не е наред,ходих при моя маистор ,прегледа я и ми каза на първо време да сменим предни и задни биалетки и тампони на стабилизиращата щанга на задният мост,които тампони се оказа че ги няма почти никъде...някакви идеи от къде да се поръчат и колко биха стрували...и друг въпрос...моите съмнения за тропането отпред е КОРМИЛНА РЕИКА,понеже разбрах че е слабо място на модела,някои знае ли къде може да се прегледа колата,доколкото разбрах има в Пловдив маистор но неможах да намеря кординати или телефон,помагаите с каквото и да е инфо...мерси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pavel_rx8 0 #2188 Отговорено 25 Април, 2015 Някой може ли да ми каже откъде мога да си взема читава рамка/панел за 1 DIN радио, днес си взех една от Авител наглед същата, само дето не съвсем, по никакъв начин не пасва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maglata75 3 #2189 Отговорено 25 Април, 2015 Здравеите отново на всички....препоръчаха ми да пиша тук,за да получа отговори на въпросите ми...колата ми е HONDA CIVIC 1.7 дизел-2004 феислифтова-имам тропане по предницата и даже и по задния мост се чува че нешо не е наред,ходих при моя маистор ,прегледа я и ми каза на първо време да сменим предни и задни биалетки и тампони на стабилизиращата щанга на задният мост,които тампони се оказа че ги няма почти никъде...някакви идеи от къде да се поръчат и колко биха стрували...и друг въпрос...моите съмнения за тропането отпред е КОРМИЛНА РЕИКА,понеже разбрах че е слабо място на модела,някои знае ли къде може да се прегледа колата,доколкото разбрах има в Пловдив маистор но неможах да намеря кординати или телефон,помагаите с каквото и да е инфо...мерси. ето къде е сервиза в Пловдив за рейката: Пловдив: https://www.google.bg/maps/place/42%C2%B006'55.8%22N+24%C2%B046'35.6%22E/@42.1131154,24.7798538,2276m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x0:0x0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venis77 10 #2190 Отговорено 25 Април, 2015 (Редактирано) Драго Кар ЕООД ли e сервиза в ПЛОВДИВ...това излиза наи близо като сервиз и дали са добри там??? Редактирано 25 Април, 2015 от venis77 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sky_Walker 2 #2191 Отговорено 25 Април, 2015 Някой може ли да ми каже откъде мога да си взема читава рамка/панел за 1 DIN радио, днес си взех една от Авител наглед същата, само дето не съвсем, по никакъв начин не пасваКолега,точно от Авител си взех моята и е перфектна. При теб съм почти сигурен какво е станало - дали са ти рамка, която не е съобразена с климатика на колата ти. Ако си с обикновен климатик, рамката е симетрична и с друга форма. Ако си с климатроник както мен, рамката е скосена от едната страна. Та кажи първо какъв ти е климатика и качи една снимка на рамката, за да ти кажа какво не е наред На мен девойката от въпросния магазин ми каза, че не виждала никаква разлика между двете, та ако и ти си случил на подобно "обслужване" от там е станал гафа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pavel_rx8 0 #2192 Отговорено 25 Април, 2015 съобразено се климатроника, само от едната страна е скосено, но не пасва, то дори заоблените ъгли не са със същия радиус Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #2193 Отговорено 28 Април, 2015 Колега възможно е рамката да не е точна , аз моята я шлайфах и стана перфектно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #2194 Отговорено 28 Април, 2015 Здравеите отново на всички....препоръчаха ми да пиша тук,за да получа отговори на въпросите ми...колата ми е HONDA CIVIC 1.7 дизел-2004 феислифтова-имам тропане по предницата и даже и по задния мост се чува че нешо не е наред,ходих при моя маистор ,прегледа я и ми каза на първо време да сменим предни и задни биалетки и тампони на стабилизиращата щанга на задният мост,които тампони се оказа че ги няма почти никъде...някакви идеи от къде да се поръчат и колко биха стрували...и друг въпрос...моите съмнения за тропането отпред е КОРМИЛНА РЕИКА,понеже разбрах че е слабо място на модела,някои знае ли къде може да се прегледа колата,доколкото разбрах има в Пловдив маистор но неможах да намеря кординати или телефон,помагаите с каквото и да е инфо...мерси. ето къде е сервиза в Пловдив за рейката: Пловдив: https://www.google.bg/maps/place/42%C2%B006'55.8%22N+24%C2%B046'35.6%22E/@42.1131154,24.7798538,2276m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x0:0x0 Колега,колко пари струва ремонта на тия рейки,и колко време трае процедурата че аз съм от варна, заслужава ли си екскурзията.Благодаря!?!във варна искат 260лв за рециклиране,и отделно демонтаж и монтаж. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venis77 10 #2195 Отговорено 29 Април, 2015 Аз звъннах на ДАРУ КАР и ми казаха че ремонта на реиката струва между 120 и 150 лева при тях.. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #2196 Отговорено 29 Април, 2015 Аз звъннах на ДАРУ КАР и ми казаха че ремонта на реиката струва между 120 и 150 лева при тях..Колега сигурен ли си,че в bmw правят реики на honda. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venis77 10 #2197 Отговорено 29 Април, 2015 ДРАГО КАР ,ИЗВИНЯВАМ СЕ ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mishos85 2 #2198 Отговорено 29 Април, 2015 Колеги имам въпрос относно крушките на километража.Понеже ми изгоря крушката на километража,знаете ли каква е точно,за да си е сменя.Колата е Сивик преди фейса 7 ген.Вторият ми въпрос е дали имате някво упътване как се сваля километража? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venis77 10 #2199 Отговорено 29 Април, 2015 аз имах същият проблем,моята е 7 генерация феислифт,но предполагам няма разлика...крушките ги има на всякъде и са по 60 стотинки,километража се сваля много лесно,сваляш волана в долно положение ,ако е чупещ, хващаш пласмасата отдолу внимателно и издърпваш към теб,след като потдаде и я свалиш ще видиш един болт отгоре и два болта отдолу,развиваш и махаш буксите и това е....километржа ти е в ръцете.....дано да съм бил полезен,аз смених всички крушки,понеже с времето старите бяха почернели... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mishos85 2 #2200 Отговорено 29 Април, 2015 облата пластмаса или тази която е отгоре над волана?а крушките знаеш ли точно какви са? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове