Беселин 237 #1281 Отговорено 10 Март, 2014 http://forums.hondabg.com/index.php?s=ceeb3e7d4ff5f127b50f45300fce67d5&showtopic=64958&hl=За избор на Сивик пишете тук бе м..ма му стара 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srptng 24 #1282 Отговорено 10 Март, 2014 пиша тука едно мнение, за проблемите на колегата със спънатото цдти, че най-вероятно тук ше търси отговор.ламарини, окачване и боя се оправят по-лесно от бастисан двигател/скоростна кутия.идея за проблема имам - ако си склонен, вземи някой евтин горивен филтър, подмени тоя, с който идва колата и пробвай да я покараш пак. назапад нямат навика да ги сменят тия неща толкова често. може би защото и горивата са им по-качествени. когато взимах моята, на високи обороти забиваше муцуната, без да сигнализира грешки. което логично довежда до мисълта, че най-вероятно горивния филът все още държи някакво налягане, което двигателя не възприема за ниско, но, явно, е достатъчно малко, за да беднее въздух/гориво съотношението в цилиндъра (смесване извън цилиндъра нямат дизелите, директно впръскване). ако даваше грешка, то при дизеловите двигатели обикновено е на рейката, някой от инжекторите или на горивната помпа и отчита ниско налягане. преди процедурата с филтрите, хвърли око на горивопроводите под купето да няма течове някъде. ако се оправи със смяна на филтър - взимаш и караш. опитай и да се уговориш с продавача да го смени той и да покараш, пък после ше си му платиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kaloian311 18 #1283 Отговорено 10 Март, 2014 http://forums.hondabg.com/index.php?s=ceeb3e7d4ff5f127b50f45300fce67d5&showtopic=64958&hl=За избор на Сивик пишете тук бе м..ма му стара За първи път пиша във форума и се извинявам че съм объркал темата,но ми изглеждаше подходящо мястото пиша тука едно мнение, за проблемите на колегата със спънатото цдти, че най-вероятно тук ше търси отговор.ламарини, окачване и боя се оправят по-лесно от бастисан двигател/скоростна кутия.идея за проблема имам - ако си склонен, вземи някой евтин горивен филтър, подмени тоя, с който идва колата и пробвай да я покараш пак. назапад нямат навика да ги сменят тия неща толкова често. може би защото и горивата са им по-качествени. когато взимах моята, на високи обороти забиваше муцуната, без да сигнализира грешки. което логично довежда до мисълта, че най-вероятно горивния филът все още държи някакво налягане, което двигателя не възприема за ниско, но, явно, е достатъчно малко, за да беднее въздух/гориво съотношението в цилиндъра (смесване извън цилиндъра нямат дизелите, директно впръскване). ако даваше грешка, то при дизеловите двигатели обикновено е на рейката, някой от инжекторите или на горивната помпа и отчита ниско налягане. преди процедурата с филтрите, хвърли око на горивопроводите под купето да няма течове някъде. ако се оправи със смяна на филтър - взимаш и караш. опитай и да се уговориш с продавача да го смени той и да покараш, пък после ше си му платиш. Благодаря за мнението ти,и на мен ми мина през главата за горивният филтър,за запушени всумкатели,за задръстен катализатор,но причини бол а пък на диагностиката-нищо.Ще помисля малко и ще видим какво ще реша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bykiraz 0 #1284 Отговорено 10 Март, 2014 Здравейте колеги! Имам следния въпрос; Карам Сивик 7ма генерация 1.7 CDTI 2004 год. хечбек с 5 врати, искам да сменя фабричните тон колони , въпроса ми е точно какъв размер да купя, тези дали ще пасват на всички врати? http://www.avitel-bg.com/hertz-ecx-130-5 Благодаря Ви предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #1285 Отговорено 11 Март, 2014 Не стават, колега. http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=17233,17234,17235&nplgrp=3&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.7LS&nplblk=B__1600 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bykiraz 0 #1286 Отговорено 11 Март, 2014 Не стават, колега. http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=17233,17234,17235&nplgrp=3&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.7LS&nplblk=B__1600 Благодаря за бързия отговор, в такъв случай трябва да са 16.5 см? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lestar 8 #1287 Отговорено 12 Март, 2014 Не стават, колега. http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=17233,17234,17235&nplgrp=3&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.7LS&nplblk=B__1600 Благодаря за бързия отговор, в такъв случай трябва да са 16.5 см? Да,165мм са но обърни внимание на самите говрорители.Те са направени така,че са леко издадени напред,като самото шаси играе ролята и на фланец. Дори да купиш нови говорители няма да можеш да ги монтираш лесно без допълнителни фланци,било то купешки или правени.Сменял съм цялото аудио в сивика и затова ти казвам да знаеш какво следва.Може и да има купешки пластамсови фланци,незнам не съм видял и не съм търсил....просто си си направих. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1288 Отговорено 12 Март, 2014 Здравейте колеги ! Имам следния проблем с пасажерската седалка има лек луфт . огледах всичко но не видях някакви болчета или механизъм за донатягане ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lestar 8 #1289 Отговорено 12 Март, 2014 Имам луфт в шофьорската седалка,пасажерската няма никакви мърдания-разбираемо. Иначе има едни гайки които позатегнах под шофьорската и имаше малко ефект,предполагам и за другата ще важи също.Малко са забити на трудно място но ги има,май бяха ключ 12 или 13 нещо такова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mi7koN 9 #1290 Отговорено 12 Март, 2014 Здравейте колеги, и аз от скоро се сдобих с Civic 7g. 1.6 110кс. но изникна един дразнещ проблем с имобилайзера. Когато вкарам ключа на таблото мигва зеленият индикатор за имото, след малко си изгасва с чека на двигателя, паля и започва отново да мига без да спре докато карам но не всеки път, понякога си паля и не светва повече. На някой случвало ли му се е това нещо, стана след разкачане на клемите на акумулатора... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bykiraz 0 #1291 Отговорено 12 Март, 2014 Не стават, колега. http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=17233,17234,17235&nplgrp=3&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.7LS&nplblk=B__1600 Благодаря за бързия отговор, в такъв случай трябва да са 16.5 см? Да,165мм са но обърни внимание на самите говрорители.Те са направени така,че са леко издадени напред,като самото шаси играе ролята и на фланец. Дори да купиш нови говорители няма да можеш да ги монтираш лесно без допълнителни фланци,било то купешки или правени.Сменял съм цялото аудио в сивика и затова ти казвам да знаеш какво следва.Може и да има купешки пластамсови фланци,незнам не съм видял и не съм търсил....просто си си направих. http://www.tme.eu/bg/details/mdf-d.38/montazni-aksesoari-ot-mdf/# За това ли става въпрос? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #1292 Отговорено 12 Март, 2014 Никой ли няма да пише за резултата от почистване на всмукателя?Гледах едно клипче в ютуб днес че прави тапи и на портовете на главата ,там където са дупчиците на гарнитурата за егр пътищата ,майстора там нищо не чисти щот каза че там не може да е затлачено и аз простака не погледнах сам да си свърша работата ......Сега ми дава грешки рандъм мисфаери или на определен цилиндър и явно затова прекъсва зверски колата когато се отвори клапана ,явно още нещо е запушено -само дето си дадох парите !Сега като махна егр-а и запаля и почва да смуче въздух и оттам ама неравномерно понеже нали почистих егр пътищата и вече смуче и от него обаче явно и в портовете на главата има тапи от гняс!Моля да пише някой от колегите чистили всмукателя по този повод .Аз око не трябваше подемник сам щях да го сваля колектора и да почистя и огледам всичко амааа ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srptng 24 #1293 Отговорено 13 Март, 2014 оня ден я върших тая работа. егр-то го разкарах тотално и запечатих изпускателния колектор. разкарах и коляното със актуатора на егр-то от всмукателния колектор, а за дупката си поръчах да ми направят нова тръба. клапаните и портовете на главата също ги чистих, че си беше е*ало мамито от гняс. после сглобих и отидох при един познат компютърджия да трие егр и swirl клапите от ecu-то, че и тях разкарах. вакумните маркучи са затапени стабилно. нямам проблеми с вървежа. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1294 Отговорено 13 Март, 2014 и аз си чакам фланеца и махам егр-а . Колега качи някакви снимки на мотора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #1295 Отговорено 13 Март, 2014 Значи правилно че и портовете на главата са задръстени пък майстора не ме остави да си ги огледам сам-направо побеснявам ,ега пак ще трябва да свалям колектора ,този път ще отида при друг майстор.Ако гарнитурата на смукателя е на 10 дена пак ли ще трябва нова ,че чак от щатите я чаках с общата поръчка-метална е ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srptng 24 #1296 Отговорено 13 Март, 2014 (Редактирано) да намеря време и ше снимам, че тия дни ми се ебава майката на работа хахаха... няколко реда относно тая прословута рейка ше драсна.като инженерно решение, рейките с електроусилвател са крайно нерентабилни и ненадеждни. ок, втърдявали при висока скорост... хебела също. примерно. евтина поддръжка, my ass.самата конструкция на тая рейка води и ще води до разлуфтване и тракане. тва не е фабричен дефект. тва е дефект в главата на инженера, който го е измислил.рейката я свалих през левият калник. зор е докато се откачат кабелаците на мотора, че са ми дебели ръцете и трудно се напъхах. както и да е. след като падне се отваря и се почиства старателно, обезмаслява се корпуса, пръта на рейката и т.н. тия които пипат подпорната втулка са малко в грешна насока. втулката е метална, износване по нея има минимално. там не се бара нищо. нито пък се правят опити да се пренавива, затяга контрагайката и т.н. единствения ефект, който се постига от въртене на контрагайката, е промяна в оста на пръта на рейката, спрямо корпуса. оттам следва загуба на плавното движение и голяма вероятност в някой завой рейката да не върне.проблема наистина е в пластмасовия плъзгач, който общо взето свързва пръта с корпуса и накрайниците. тва е и единствения компонен от цялата сглобка, който трябва да се смени. слагате си новия, омазвате всичко хубаво в грес и сглобявате. слагате си маншона, като го стягате с две свински опашки, вместо със хондаджийски скоби за 6лв. парчто и рейката ви спира да тропа. така финиширате с 47лв или колкото там беше за плъзгач. нито повече, нито по-малко. Редактирано 13 Март, 2014 от srptng 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1297 Отговорено 13 Март, 2014 да намеря време и ше снимам, че тия дни ми се ебава майката на работа хахаха... няколко реда относно тая прословута рейка ше драсна.като инженерно решение, рейките с електроусилвател са крайно нерентабилни и ненадеждни. ок, втърдявали при висока скорост... хебела също. примерно. евтина поддръжка, my ass.самата конструкция на тая рейка води и ще води до разлуфтване и тракане. тва не е фабричен дефект. тва е дефект в главата на инженера, който го е измислил.рейката я свалих през левият калник. зор е докато се откачат кабелаците на мотора, че са ми дебели ръцете и трудно се напъхах. както и да е. след като падне се отваря и се почиства старателно, обезмаслява се корпуса, пръта на рейката и т.н. тия които пипат подпорната втулка са малко в грешна насока. втулката е метална, износване по нея има минимално. там не се бара нищо. нито пък се правят опити да се пренавива, затяга контрагайката и т.н. единствения ефект, който се постига от въртене на контрагайката, е промяна в оста на пръта на рейката, спрямо корпуса. оттам следва загуба на плавното движение и голяма вероятност в някой завой рейката да не върне.проблема наистина е в пластмасовия плъзгач, който общо взето свързва пръта с корпуса и накрайниците. тва е и единствения компонен от цялата сглобка, който трябва да се смени. слагате си новия, омазвате всичко хубаво в грес и сглобявате. слагате си маншона, като го стягате с две свински опашки, вместо със хондаджийски скоби за 6лв. парчто и рейката ви спира да тропа. така финиширате с 47лв или колкото там беше за плъзгач. нито повече, нито по-малко. евала докторче ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #1298 Отговорено 14 Март, 2014 (Редактирано) До одеве слагахме всмукателя обратно,свалихме го за втори път прегледах аз всичко основно и няма запушено никъде,общо взето приключвам с търсенето на проблемния елемент ,понеже оттук нататък са скъпи компонентите,при тази ситуация четох по западните форуми че вече е или самия клапан или катализатора който поради частично запушване надувал испускателната система повече кам егр клапана и затова ми придърпва като откачена колата-изгорелите газове тровят сместа в цилиндрите и я гасят-това обяснява всъщност мисфаерите на елкона,или като последен вариант бил компютъра повреден ама това не го вярвам,ако е от катализатора и го сменя с резонатор,ще набива грешка заради втората сонда след него ,засега май спирам да ровя -сумати кинти дадох по маистори и после всеки път на елкона пак кихам за проверка и накрая НИЩО !SRPTNG ,сигурен ли си че нищо не тропа вече по рейката ,някои хора пишеха че само с плъзгача и натегача не ставало-имало пак леко хлопане после,мойта отдавна тропа и плъзгача съм си купил-и ако е само от него защо да я давам за рециклиране за 100-200лв да ме лъжат че са правили и нещо друго след като и сам мога да го сменя-само майстор да ползвам за сваляне и качване. и Редактирано 14 Март, 2014 от borko 30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #1299 Отговорено 14 Март, 2014 то и за сваляне не ти трябва майстор,рейката излиза лесно.Откача се карето при педалите дето е,няколко крепечни болата има за шасито и другия зор е да извадиш накрайниците от шенкелите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srptng 24 #1300 Отговорено 15 Март, 2014 Аз си смених и накрайниците за всеки случай. )Ето конструкцията на рейката: http://japancars.ru/image/cache/epc_honda/10559-1056x526.gif Номер 15 е "корпуса" в който влиза пръта на рейката, вдясно от електромотора. Вляво се намира другата част от корпуса, кожуха или както там се нарича. По дясната част се плъзга плъзгача, хваща се с един крепежен болт за купето. За лявата част се захваща мотора и червячния механизъм. Крепи се от два болта за купето. Номер 12 ти е предпазния маншон с 6 и 5 - скобите, които аз си смених със свински опашки.Плъзгача се хваща с два болта за пръта, като тва става през корпуса и маншона и движейки се наляво-надясно по слота на корпуса, увлича и самия маншон със себе си. Де факто, слота на корпуса играе роля на водач за плъзгача, а той - водач за пръта, като същевременно го поддържа да не подскача нагоре-надолу из корпуса и да дрънчи. Тва за дясната страна. Отдясно имаш една подборна втулка, номер 3, с пружина (1), болт (2) и контрагайка (1). Тая втулка поддържа лявата част на корпуса. Трудно се износва, защото е метална. След като смениш плъзгача и евентуално накрайниците и пак имаш някакво минимално тропане, то би било едва доловимо и, да речем, че може с до 1/4 оборот да обереш луфта. Аз, обаче, не бих рискувал и бих я оставил с минималното тропане (ако има такова).Рециклиране, до колкото знам, се прави само на хидравличните рейки. Тука кво има да се рециклира - един плъзгач да се смени. На червячния механизъм няма кво да му се рециклира, ако има потрошени зъбчета, ше разбереш със сигурност. Нямаш и хидравлични елементи, които да са изтъвали... 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chani 4 #1301 Отговорено 16 Март, 2014 (Редактирано) и все пак дайте кординати на добър майстор,който да свърше тази работа.. Редактирано 16 Март, 2014 от chani Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #1302 Отговорено 17 Март, 2014 да намеря време и ше снимам, че тия дни ми се ебава майката на работа хахаха... няколко реда относно тая прословута рейка ше драсна.като инженерно решение, рейките с електроусилвател са крайно нерентабилни и ненадеждни. ок, втърдявали при висока скорост... хебела също. примерно. евтина поддръжка, my ass.самата конструкция на тая рейка води и ще води до разлуфтване и тракане. тва не е фабричен дефект. тва е дефект в главата на инженера, който го е измислил. Нека не говорим с крайности понеже тези толкова крайно ненадеждни и нерентабилни рейки започнаха да ги ползват марки, които имат много големи претенции за удоволствието от шофирането и т.н.Аз като бивш собственик на автомобил с хидравлична рейка примерно не искам да чувам вече за този тип рейки.Да вият помпи, да се пукат маркучи и да доливаш масло не е върха на рентабилността и надеждността.И хидравличните потропват понякога, така че за мен избора е ясен. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1303 Отговорено 17 Март, 2014 Някой знае ли какъв размер са оргиналните гайки на Civic-a 4х100 ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1304 Отговорено 18 Март, 2014 Значи за тези , който ще слагат секретни гайки или ще купуват нови .Въпросният размер е 12х1.5 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srptng 24 #1305 Отговорено 18 Март, 2014 да намеря време и ше снимам, че тия дни ми се ебава майката на работа хахаха... няколко реда относно тая прословута рейка ше драсна.като инженерно решение, рейките с електроусилвател са крайно нерентабилни и ненадеждни. ок, втърдявали при висока скорост... хебела също. примерно. евтина поддръжка, my ass.самата конструкция на тая рейка води и ще води до разлуфтване и тракане. тва не е фабричен дефект. тва е дефект в главата на инженера, който го е измислил. Нека не говорим с крайности понеже тези толкова крайно ненадеждни и нерентабилни рейки започнаха да ги ползват марки, които имат много големи претенции за удоволствието от шофирането и т.н.Аз като бивш собственик на автомобил с хидравлична рейка примерно не искам да чувам вече за този тип рейки.Да вият помпи, да се пукат маркучи и да доливаш масло не е върха на рентабилността и надеждността.И хидравличните потропват понякога, така че за мен избора е ясен. Не съм съвсем съгласен. Вият помпи и текат маркучи, разбира се, случва се понякога. Но маркучи се сменят сравнително евтино, а за голяма част от хидравличните помпи се продават сетове за ремонт. Някой могат и да се отварят, избиваш стария лагер и мушкаш новия. Редом с уплътненията. Отварял съм течащи и виещи помпи на Субару Легаси, на Мазда 6, Волов 960 и Сивик ЕХ - отваряш, чистиш, гледаш и сменяш. Общо взето е сравнително евтино, когато намериш сет за конкретната помпа. Малко по-скъпо идва, ако се налага да поръчваш от производителя.От друга страна, при ел. рейките имаме датчици, управляващ модул, софтуер, дъра-бъра сто чадъра... А датчици, кабели и платки, както знаем, имат склонност да горят. Цените тогава са страшни. Един познат продава Сивик 7 на части и съвсем наскоро му се обади един закъсал тип с изгорял контролен модул на рейката. Даде му 700 кинта - за модула и за гориво, че завалията не можел да излезне на път. Нов бил с 4 цифри. Тва, разбира се, си е мое мнение. По-лесно и по-евтино бих се справил с хидравлична рейка. А за това колко по-отзивчиво е от хидравликата бих поспорил. Единствения плюс, който мога да изтъкна е липсата на течове и фактът, че не това двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srptng 24 #1306 Отговорено 19 Март, 2014 Една интересна статия за турбокомпресори с вариабилна геометрия и проблемите с тях - http://www.picoauto.com/tutorials/vnt-pressure-control.html. Доказателство, че проблема не е в турбото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Muf0n40 0 #1307 Отговорено 21 Март, 2014 Бронята от фейслифта след 2004, става ли на верслията преди фейслифта, както и фаровете, и горе-долу колко пари вървят? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #1308 Отговорено 21 Март, 2014 Искам да помоля някой от колегите със сивик 7 генерация ,и разполага с мултицет,да откачи буксата на егр клапана и да измери с омметъра съпротивлението на намотката на соленоида на клапана ,от буксата на клапана излизат 5 пластинки -3 от горната част за датчика за положението му и 2 отдолу в двата края на буксата-те са за намотката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1309 Отговорено 21 Март, 2014 Бронята от фейслифта след 2004, става ли на верслията преди фейслифта, както и фаровете, и горе-долу колко пари вървят? Става . Имаш предна броня с решетка кам 100 лв и фарове с лупи 250 лв . Това са цени от продавалник-а , иначе може да ги намериш и на други цени . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
malini 2 #1310 Отговорено 25 Март, 2014 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=64958&p=1057390341 - линкът. Здравейте, в друга тема за покупка на сивик 7ген. съм споделил една публикация за малко помощ при избор на определени бройки предлагани за продажба и не знам дали я следите и другата тема и за да не задръствам тази, ще ви дам линк за помощ там. Благодаря ви предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #1311 Отговорено 25 Март, 2014 Данък за Пловдив за 1,7CTDi за 2014г. - 53,80лв. (платен вчера). В талона ми не пише ЕВРО3, защото съм я купил преди 5 години и тогава не нанасяха тези данни. Та може би ще се наложи да ходя да си изкарам документ, че е EURO3. В противен случай данъкът ще се увеличава със всяка година (т.е. отстъпката ще намалява с по 10%) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #1312 Отговорено 25 Март, 2014 Брех,никой не си замери клапана за пробата!Никой ли няма Р1491? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kaloian311 18 #1313 Отговорено 25 Март, 2014 Данък за Пловдив за 1,7CTDi за 2014г. - 53,80лв. (платен вчера). В талона ми не пише ЕВРО3, защото съм я купил преди 5 години и тогава не нанасяха тези данни. Та може би ще се наложи да ходя да си изкарам документ, че е EURO3. В противен случай данъкът ще се увеличава със всяка година (т.е. отстъпката ще намалява с по 10%) Нещо не се вързват нещата,платен данък на 18.03.2014г.37лв.34ст .пак за Пловдив.В талона си пише че е евро 3. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Muf0n40 0 #1314 Отговорено 25 Март, 2014 Бронята от фейслифта след 2004, става ли на верслията преди фейслифта, както и фаровете, и горе-долу колко пари вървят? Става . Имаш предна броня с решетка кам 100 лв и фарове с лупи 250 лв . Това са цени от продавалник-а , иначе може да ги намериш и на други цени . Много благодаря, ама наистина ! А само последен въпрос.. за разликата с двувратата и 4(5)-вратата версия за броните и фаровете ( ако има такава ). Мерси отново ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1315 Отговорено 25 Март, 2014 Бронята от фейслифта след 2004, става ли на верслията преди фейслифта, както и фаровете, и горе-долу колко пари вървят? Става . Имаш предна броня с решетка кам 100 лв и фарове с лупи 250 лв . Това са цени от продавалник-а , иначе може да ги намериш и на други цени . Много благодаря, ама наистина ! А само последен въпрос.. за разликата с двувратата и 4(5)-вратата версия за броните и фаровете ( ако има такава ). Мерси отново ! Разликата е в задницата ( друга броня и други стопове) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #1316 Отговорено 26 Март, 2014 Данък за Пловдив за 1,7CTDi за 2014г. - 53,80лв. (платен вчера). В талона ми не пише ЕВРО3, защото съм я купил преди 5 години и тогава не нанасяха тези данни. Та може би ще се наложи да ходя да си изкарам документ, че е EURO3. В противен случай данъкът ще се увеличава със всяка година (т.е. отстъпката ще намалява с по 10%) Нещо не се вързват нещата,платен данък на 18.03.2014г.37лв.34ст .пак за Пловдив.В талона си пише че е евро 3. Моя данък за 2014 също е около 50лв(сега не помня точно) и в талона не пише евро 3.Купих колата преди 2 години.От къде се вади такъв документ и има ли въобще смисъл от него?Според новия закон 50% намаление не ползват ли само автомобилите с мощност до 74kW и евро 5 и 6? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #1317 Отговорено 26 Март, 2014 (Редактирано) kaloian311 - посочих цена на данъка точно за този модел със 100к.с. в Пловдив за 2014г. - твоята същата ли е или бензиновата с 90 к.с.? Това е статия за съответните отстъпки при различните евростандарти, която може да ти разясни откъде е разликата: http://www.blitz.bg/news/article/253951 В Пловдив дънъкът е толкова в другите градове (дори и в София) начисленият данък е по-нисък за съжаление. Точно затова написах, защото се надявах някой колега със записан в талона евростандарт да сподели и да видим има ли разлика и дали си струва да си вадя такъв документ. Питах в Бултрако-Хонда - издават такъв документ за евростандарт валиден пред данъчна служба. Обясниха ми по телефона, че отиваш при тях и попълваш молба някаква (носейки големият талон) и я изпращат в София. На следващия ден си получаваш сертификат за евростандарта и олекваш с 36лв. Редактирано 26 Март, 2014 от Jorko. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony® 100 #1318 Отговорено 26 Март, 2014 Да споделя относно данъка на 90к.с. за Варна.По бележката данъка беше 88,70лв,но се оказа че е изчислен на база евро 2.Както каза колегата по-горе 36лв. в бултрако(копират големия талон и след 3часа си взех документа)и се оказах с документ за евро 4(2004г. е колата).На него пише,че е удостоверение за пред данъчните,но аз използвах случаая да го впишат в талона заедно с газовата.Два часа и 18.50лв вече сме с нов талон.От там право в данъчното и данъка вече е 63,36лв.Да обясня малко и за данъчното защото в Варна за подаване на декларация се чака между 2 и 3 часа.Не е необходимо да се подава нова декларация-отивате с документа или големия талон на информация и на място се коригира данъка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #1319 Отговорено 26 Март, 2014 Да споделя относно данъка на 90к.с. за Варна.По бележката данъка беше 88,70лв,но се оказа че е изчислен на база евро 2.Както каза колегата по-горе 36лв. в бултрако(копират големия талон и след 3часа си взех документа)и се оказах с документ за евро 4(2004г. е колата).На него пише,че е удостоверение за пред данъчните,но аз използвах случаая да го впишат в талона заедно с газовата.Два часа и 18.50лв вече сме с нов талон.От там право в данъчното и данъка вече е 63,36лв.Да обясня малко и за данъчното защото в Варна за подаване на декларация се чака между 2 и 3 часа.Не е необходимо да се подава нова декларация-отивате с документа или големия талон на информация и на място се коригира данъка. Май в данъчното си пропуснал да напишеш, че колата е с катализатор - щеше да е още наполовина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony® 100 #1320 Отговорено 26 Март, 2014 Катализатора е вписан в декларацията,подадена след покупката на колата.Ако не беше обявен нямаше да има отстъпка.За Варна коли до 74кВ с катализатор и с евро 3 и 4 ползват 50% отстъпка,с евро 2-30% .Така е за сега,после какво ще решат-никой не знае. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове