Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Моят въпрос е някой има ли проблем с рейката?

Да,моята тропаше и миналата седмица ми е оправиха с/у120лв.Смениха някаква джаджа вътре в нея.Пичовете правят предимно Хонди,ако те интересува нещо тел.пиши ми на Л.С.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде се наморат в пловдив ли са тия пичове?

Редактирано от kofeto_civik

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят въпрос е някой има ли проблем с рейката?

 

Въпросът ти по-точно би трябвало да е "Има ли някой БЕЗ проблем с рейката?"

 

Това е единственото нещо, което ми остана по шумовете в предницата. Да минат празниците и ще оставя Сивушка в Омбре и за прословутата рейка. Иначе от предишното посещение там съм много доволен от резултата - нови предни амортисьори, нови маншони на предните носачи, нови предни дискове. Колата се преобрази осезаемо при управление по неравности. Остана само клопането на тъпата рейка, но и това ще изчистя скоро.

 

Между другото, имам питане към "бензиновите" (1.4 и 1.6) колеги - Имате или имали ли сте проблем с лек теч на масло от капачката на вала, точно зад EGR клапана? Онзи ден забелязах, че на мен ми тече леко от там и беше накапало по трансмисията надолу. Махнах капачката и какво да видя - гуменото О-пръстенче на самата капачка се е сплескало с времето и не уплътнява реално нищо. Та си взех чисто нова ОЕМ оригинална капачка, която би трябвало да реши проблема. Като покарам малко, ще докладвам дали е спрял теча. За сведение, номерът на капачката е 12513 P72 003   :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Моят въпрос е някой има ли проблем с рейката?

 

Въпросът ти по-точно би трябвало да е "Има ли някой БЕЗ проблем с рейката?"

 

Това е единственото нещо, което ми остана по шумовете в предницата. Да минат празниците и ще оставя Сивушка в Омбре и за прословутата рейка. Иначе от предишното посещение там съм много доволен от резултата - нови предни амортисьори, нови маншони на предните носачи, нови предни дискове. Колата се преобрази осезаемо при управление по неравности. Остана само клопането на тъпата рейка, но и това ще изчистя скоро.

 

Между другото, имам питане към "бензиновите" (1.4 и 1.6) колеги - Имате или имали ли сте проблем с лек теч на масло от капачката на вала, точно зад EGR клапана? Онзи ден забелязах, че на мен ми тече леко от там и беше накапало по трансмисията надолу. Махнах капачката и какво да видя - гуменото О-пръстенче на самата капачка се е сплескало с времето и не уплътнява реално нищо. Та си взех чисто нова ОЕМ оригинална капачка, която би трябвало да реши проблема. Като покарам малко, ще докладвам дали е спрял теча. За сведение, номерът на капачката е 12513 P72 003   :) 

 

 

Моя Type R нямаше проблеми първите 5к километра в БГ ,след тях се сещате какво се случи,а го пазя...Според мен просто като станат на 200 хиляди и се разтропват :)

За въпросната капачка - от нея страдат и повечето Б-серии,правилно си се насочил към нова.Аз на ЦРВ-то 1 бутилка силикон сложих и пак не спира.Сега ще поръчам и аз като теб нова 

Редактирано от Nile

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги мъчи ме някакво скърцане на пластмаса в предната част на купето.Усеща се при неравност,но не мога да разбера шума някаде вътре в таблото ли е или под предния капак…някой имал ли е подобен проблем и има ли представа от къде може да е.........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги мъчи ме някакво скърцане на пластмаса в предната част на купето.Усеща се при неравност,но не мога да разбера шума някаде вътре в таблото ли е или под предния капак…някой имал ли е подобен проблем и има ли представа от къде може да е.........

Имам същият проблем!!!! Редактирано от kofeto_civik

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всички колеги с дизеларки.Проблема с динамото е решен(при мен)затова че са пропуснали да сложат фрайлайф на динамото.Може да се ползва от Corsa D с същия мотор.Моята шайба я смених с такава и ударите при палене и гасене се облекчиха.Те са и част от проблемите които създават на динамото.

Редактирано от doggy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей те

Някой от колегите с бензинов сивик 7 ген.2002год,би ли написал-постнал (сайт) или снимка по-добре , кой точно са щипките за предна броня и металната рамка от горната страна там, където е капачката на радиатора"дано съм написал разбираемо".

Мисля,че бяха 4-ри на брой.

Не знам какви са точно модела на OEM-те.

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

И аз съм с бензинка 1,6 и също много си я харесвам.

Та по този повод да попитам, че с търсачката нищо не излезе.

 

1. Загасна ми частта от таблото с датчиците на температурата и безина. Предполагам, че са изгоряли крушките, а не бушон или нещо такова.

Как се сменят тези крушки?

 

2. Има леко скърцане в педала на съединителя, което много ме дразни. Пробвах да сложа в основата малко финно масло но пак се появява тази досада.

Слувало ли ви се е това?

1.дърпаш черната пластмаса около таблото,излиза доста лесно ,няма никакви крепежи.После развиваш 2 болтчета в долната част и едно в горната.Таблото излиза напред,но си свали волана най-долу.Крушките ще видиш в задната част на цокли

2.смазваш с WD ,може и с грес - няма оправия от това.Трябвало е да сложат един маншон там пълен с грес и щеше да се реши проблема ,но....

 

Благодаря колега! Пробвах с wd, но няма резултат. Може да не съм пръснал на правилното място и май ще пробвам пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей те

Някой от колегите с бензинов сивик 7 ген.2002год,би ли написал-постнал (сайт) или снимка по-добре , кой точно са щипките за предна броня и металната рамка от горната страна там, където е капачката на радиатора"дано съм написал разбираемо".

Мисля,че бяха 4-ри на брой.

Не знам какви са точно модела на OEM-те.

Благодаря предварително.

 

Колега, защо държиш да са точно пластмасовите щипки? На моята, като я купувах, нямаше нищо там и сложих 4 болта с гайки - стана бетон и определено е по-здраво от щипките. Главите на болтовете ги пръснах със спрей с цвета на колата и всичко заспа ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравей те

Някой от колегите с бензинов сивик 7 ген.2002год,би ли написал-постнал (сайт) или снимка по-добре , кой точно са щипките за предна броня и металната рамка от горната страна там, където е капачката на радиатора"дано съм написал разбираемо".

Мисля,че бяха 4-ри на брой.

Не знам какви са точно модела на OEM-те.

Благодаря предварително.

 

Колега, защо държиш да са точно пластмасовите щипки? На моята, като я купувах, нямаше нищо там и сложих 4 болта с гайки - стана бетон и определено е по-здраво от щипките. Главите на болтовете ги пръснах със спрей с цвета на колата и всичко заспа ;)

 

Защото със сигурност ще изглежда по прилично,но и това е идея,твоето решение...

Все пак държа да са щипки ...

п.п. днес разбрах,че имало метална част по елемента ,дано не са ме подвели

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте, имам нови седалки, които искам да сложа, но никъде не намирам схема как да махна старите.Някой може ли да удари едно рамо или утре да гледам на място?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте, имам нови седалки, които искам да сложа, но никъде не намирам схема как да махна старите.Някой може ли да удари едно рамо или утре да гледам на място?

 

Моите ги махах в началото за смазване - всяка от предните седалки се държи на 4 броя болта - 2 отпред и 2 отзад. Отпред като се наведеш под седалката ще ги видиш директно пред теб, а отзад, трябва да се махнат пластмасовите им декоративни капаци за да ги видиш. Лесно е - дърпаш в едната посока и се отваря. Няма никакви чалъми - отвиваш четирите болта и седалката е свободна. Не забрявай само да откачиш буксите на кабелите, които влизат отдолу на седалката. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти , а задните някой да има идея ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така , сменени са седалките , на някой ,ако му се наложи и му трябва помощ за задните да свирка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги!Честита коледа и весело посрещане на Новата година на всички!От 5 дни и аз съм вече горд собственик на Хонда Сивик 7ген.-1,7 CTDi.Ще сменям след Нова година филтри, ремъци и масла,но искам да сменя и антифриза.Та въпросът ми е син или червен трябва да е и колко събира охладителната система? Съжалявам за тъпия въпрос, ама тези автоджамбази от които я купих са и прибрали книжката и сега нямам ръководство за експлоатация.

Благодаря предварително за отговорите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги!Честита коледа и весело посрещане на Новата година на всички!От 5 дни и аз съм вече горд собственик на Хонда Сивик 7ген.-1,7 CTDi.Ще сменям след Нова година филтри, ремъци и масла,но искам да сменя и антифриза.Та въпросът ми е син или червен трябва да е и колко събира охладителната система? Съжалявам за тъпия въпрос, ама тези автоджамбази от които я купих са и прибрали книжката и сега нямам ръководство за експлоатация.

Благодаря предварително за отговорите!

Масло задължително 5на40 (4,8литра) , Антифриза -червен (5-6литра)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте момчета.

Имам уникален проблем с парното на Сивик 7-ма.

Парното духа само студено. Хладко се появява, ако поддържам над 3000 оборота постоянно. Единият маркуч от радиатора се затопля веднага, а другия като отвори термостата. Сменен е термостат (преди него загряваше много бавно), но топло пак няма никакво. Според майсторите не е водната помпа, защото, ако има проблем с нея, колата би загрявала над нормалното.

Когато се направи обезвъздушаване и се напълни с антифриз, започва да духа леко хладко за известно време, след което отново студено, а антифриза някак си става по- малко (без да има установен теч). 

Колата е на газ  и се спомена, че може газовата да не е вързана правилно, но газаджиите не установяват проблем!

 

Гледах цени на радиатор за парното - 230 лв ?!?!?!?!?!?!

 

 

П О М О Щ!!! Зима е ...и е студено!!!

Редактирано от nissy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте момчета.

Имам уникален проблем с парното на Сивик 7-ма.

Парното духа само студено. Хладко се появява, ако поддържам над 3000 оборота постоянно. Единият маркуч от радиатора се затопля веднага, а другия като отвори термостата. Сменен е термостат (преди него загряваше много бавно), но топло пак няма никакво. Според майсторите не е водната помпа, защото, ако има проблем с нея, колата би загрявала над нормалното.

Когато се направи обезвъздушаване и се напълни с антифриз, започва да духа леко хладко за известно време, след което отново студено, а антифриза някак си става по- малко (без да има установен теч). 

Колата е на газ  и се спомена, че може газовата да не е вързана правилно, но газаджиите не установяват проблем!

 

Гледах цени на радиатор за парното - 230 лв ?!?!?!?!?!?!

 

 

П О М О Щ!!! Зима е ...и е студено!!!

 

Привет, колега!

 

С каква система е колата - климатик или климатроник? Ако е първото, трябва да се проверят жилата дали отварят клапите достатъчно, защото там всичко е ръчно.Не че при климатроника неможе да има такъв проблем, но е доста по-слабо вероятно. Иначе провери първо кранчето, което се отваря посредством жило точно зад мотора, на стената на купето. Ако всичко е редно там, отиваме на радиаторчето, но за него нека по-запознати колеги да се изкажат какво следва да се прави.

Определено трябва да си духа топло без проблем - на мойта дори никога не ми се е налагало да качвам врътката на повече от 22 градуса (климатроник е), че става жега вътре.

 

Успех с решаването на проблема, в тези студове е от първостепенно значение.

 

Весело посрещане на Новата година! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравейте момчета.

Имам уникален проблем с парното на Сивик 7-ма.

Парното духа само студено. Хладко се появява, ако поддържам над 3000 оборота постоянно. Единият маркуч от радиатора се затопля веднага, а другия като отвори термостата. Сменен е термостат (преди него загряваше много бавно), но топло пак няма никакво. Според майсторите не е водната помпа, защото, ако има проблем с нея, колата би загрявала над нормалното.

Когато се направи обезвъздушаване и се напълни с антифриз, започва да духа леко хладко за известно време, след което отново студено, а антифриза някак си става по- малко (без да има установен теч). 

Колата е на газ  и се спомена, че може газовата да не е вързана правилно, но газаджиите не установяват проблем!

 

Гледах цени на радиатор за парното - 230 лв ?!?!?!?!?!?!

 

 

П О М О Щ!!! Зима е ...и е студено!!!

 

Привет, колега!

 

С каква система е колата - климатик или климатроник? Ако е първото, трябва да се проверят жилата дали отварят клапите достатъчно, защото там всичко е ръчно.Не че при климатроника неможе да има такъв проблем, но е доста по-слабо вероятно. Иначе провери първо кранчето, което се отваря посредством жило точно зад мотора, на стената на купето. Ако всичко е редно там, отиваме на радиаторчето, но за него нека по-запознати колеги да се изкажат какво следва да се прави.

Определено трябва да си духа топло без проблем - на мойта дори никога не ми се е налагало да качвам врътката на повече от 22 градуса (климатроник е), че става жега вътре.

 

Успех с решаването на проблема, в тези студове е от първостепенно значение.

 

Весело посрещане на Новата година! ;)

 

 С климатик е. Сега га е на майстор и ще му кажа да поглрдне жилата, но всички мислят, че е радиатор, въпреки, че тези радиатори не се били разваляли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Може би има такова питане в темата, но не успях да намеря отговор със search опцията. Та въпроса ми е следния - климатроника ми на колата не започва да топли веднага (като под веднага имам предвид, че започва да се усеща след 8-9 минути работа). Ходих при техник, който ми каза, че проблема може би е в термостата, но ме посъветва да карам така засега. По принцип климатроник би трябвало да започва да се усеща по-бързо нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще обясня тук, че ме питат на лични: "Как се проверяват подгряващите свещи (запалителните, не тези за парното)?" за 1,7CTDi

Предварително си направете 12V крушка (за предпочитане по-ниска мощност под 5W) - запоявате две кабелчета едното около метър другото може и по-късо.

1. Вдигаш предния капак.

2. Сваляш пластмасовия капак над мотора за да не ти пречи - 4 болта с ключ 10мм.

3. Точно зад него (но не под него) се виждат четирите лули на подгряващите свещи черни на цвят. Стискат се отстрани (има нещо като щипки) и се изваждат нагоре. Сега вече трябва да се вижда електрода на подгряващата свещ.

4. С пробната лампа закачате по-дългият кабел за + на акумулатора с другият пипате някъде на корпуса на мотора за да проверите крушката дали е здрава (свети). След това последователно пипате електродите на всяка свещ (другият кабел си е закачен стабилно за +), ако свети значи съответната свещ е здрава. Ако не - значи е за смяна.

Аз обикновено съм ги сменял на студен мотор и не съм имал проблеми с развиването. Използвам къс глух ключ шестостен 12мм иначе пречат тръбичките за нафтата.

Накрая закачате лулите - само с натиск е достатъчно, те защипват сами. Слагате обратно пластмасови капак и сте готови.

Дано съм бил полезен.

п.п. Между другото и водоподгревните свещи се проверяват по същия начин, само че са на по-труднодостъпно местенце.

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Jorko евала ти за обяснението но малко не си прав за това че като свети лампата свещта е годна.Имал съм няколко случая в които свещите загряват само в началото (от към резбата) на електрода и по този начин не работят правилно.Естествено това може да се установи само със сваляне.

Редактирано от kaloian311

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Нормално ли е да ми вдигне разхода от 7 на 10 ако не е нормално от какво може да е.Колата си работи нормално. Благодаря предварително!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам заради студа и при мен доста се вдигна. Още не мога да я засека точно ,но е усезаемо. :( 

Със 70лв като гледам ще мина към 550-570км смесено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Нормално ли е да ми вдигне разхода от 7 на 10 ако не е нормално от какво може да е.Колата си работи нормално. Благодаря предварително!!!

виж термостата дали ти работи коректно ако отваря по рано и колата ти не достига нормална температура е нормално да вдигне разхода с литар-два.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-CIVIC-1-7-DIESEL-EP4-EU9-2001-2006-FRONT-BRAKE-PAD-FITTING-KIT-BPF1844D-/261612498362?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3ce951edba Някой знае ли дали мога да си поръчам някъде тук такива части ??? от Ибей идват около 40 лв с доставката ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От един магазин тук в Казанлък си поръчах комплект всички гумички за предните спирачни апарати (маншончета за водачите, капачки там където се обезвъздушава, някакъв о-пристен голям за буталото). Цената беше около 15 лв. На мен ми трябваха само маншончетата, че моите бяха спукани. Довечера като се прибера ще направя снимки и ще ти изпратя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мен ми трябват пластините ... че много ми хлопат спирачните апарати ... гумичките са ми здрави ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моите хлопат, но по-скоро от водачите. Като ги напълня с грес и спира за седмица-две и после пак ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита Нова на всички! Някой да е имал проблем с моторчето за пръскане на течността за чистачки? Не го чувам и не пръска течност. Някакви идеи? Знаете ли кой е бушонът, евентуално?

Онзи ден работеше,вчера сутринта при  -8 Не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За много години! Случката ми е около празниците и имах същия проблем с машинката за течността. Явно много здраво замръзва, а аз доста я напъвах и нито звук нито течност, даже вече я бях отписал, но в първия по топъл ден сработи нормално. Моя съвет е изчакай малко да се стопли да размръзне а до тогава напълни до колкото можеш системата със зимна течност. Пп. Пробвах с топла вода да поливам и на автомивка с топлата вода от пароструйката и не става

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо щях да пиша и аз по този проблем, че се появи и при мен... Когато пръскам на задното стъкло - няма проблем. На предното обаче - ни вопъл, ни стон. Течност има, дори си помислих днес, че е свършила и сипах концентрат само - отпред си няма. Не мога да намеря и евентуална част за закупуване, някой може ли да съдейства с име/каталожен номер, за да потърсим?

 

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинете колеги че се повтарям но може би не съм го написал достатъчно ясно по горе. Имах проблема съвсвм същия отзад пръска отпред не. Така от 28 декември до 3 януари когато се размръзна и се оправи. Изчакайте и не купувайте части тоя уикенд го дават малко по топъл ще се размрази и ще си свиркате

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз влизам в отбора със замръзналите пръскалки. И при мен отпред няма никой, отзад само чувам че моторчето работи, но и там не поиска днес да пръска. Силно се надявам този уикенд като стане по-топло да се съживи системата, че така е много кофти... Ако някой намери ефективно решение, да свирка, целият съм в слух.

 

П.С.: Вчера я оставих на паркинга на един мол, докато се разхождаме вътре, но отново нямаше ефект след престоя от близо 3 часа... Отчаях се вече с тази пръскалка...  :hmmm:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз влизам в отбора със замръзналите пръскалки. И при мен отпред няма никой, отзад само чувам че моторчето работи, но и там не поиска днес да пръска. Силно се надявам този уикенд като стане по-топло да се съживи системата, че така е много кофти... Ако някой намери ефективно решение, да свирка, целият съм в слух.

 

П.С.: Вчера я оставих на паркинга на един мол, докато се разхождаме вътре, но отново нямаше ефект след престоя от близо 3 часа... Отчаях се вече с тази пръскалка...  :hmmm:

Тази нощ го дават -15 в Пловдив,а сутринта ще се прибирам много рано.И ако това моторче е направено така,че да замръзва, няма да има оправия цяла зима. Явно не замръзва течността,а моторчето.   А то се намира- Къде?

П.С. Ако е само пръскалките,вместо течност слагаш спирт, или спирт и течност.

Редактирано от borismw

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторчето е на казанчето за течното,там където е и за предните.Замръзва магистралата ,която храни пръскалката според мен защото маркуча е доста дълъг и минава през зони,който са изложи директно на студа.Ако замръзва моторчето не би трябвало да се чува

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен пък отпред пръска , отзад НЕ.....и може да е сега момента да питам как се регулират пръскачките на фаровете че ми къпе цялата кола едната 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...