Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

пиша тука едно мнение, за проблемите на колегата със спънатото цдти, че най-вероятно тук ше търси отговор.ламарини, окачване и боя се оправят по-лесно от бастисан двигател/скоростна кутия.идея за проблема имам - ако си склонен, вземи някой евтин горивен филтър, подмени тоя, с който идва колата и пробвай да я покараш пак. назапад нямат навика да ги сменят тия неща толкова често. може би защото и горивата са им по-качествени. когато взимах моята, на високи обороти забиваше муцуната, без да сигнализира грешки. което логично довежда до мисълта, че най-вероятно горивния филът все още държи някакво налягане, което двигателя не възприема за ниско, но, явно, е достатъчно малко, за да беднее въздух/гориво съотношението в цилиндъра (смесване извън цилиндъра нямат дизелите, директно впръскване). ако даваше грешка, то при дизеловите двигатели обикновено е на рейката, някой от инжекторите или на горивната помпа и отчита ниско налягане. преди процедурата с филтрите, хвърли око на горивопроводите под купето да няма течове някъде. ако се оправи със смяна на филтър  - взимаш и караш. опитай и да се уговориш с продавача да го смени той и да покараш, пък после ше си му платиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://forums.hondabg.com/index.php?s=ceeb3e7d4ff5f127b50f45300fce67d5&showtopic=64958&hl=За избор на Сивик пишете тук бе м..ма му стара

За първи път пиша във форума  и се извинявам че съм объркал темата,но ми изглеждаше подходящо мястото

 

пиша тука едно мнение, за проблемите на колегата със спънатото цдти, че най-вероятно тук ше търси отговор.ламарини, окачване и боя се оправят по-лесно от бастисан двигател/скоростна кутия.идея за проблема имам - ако си склонен, вземи някой евтин горивен филтър, подмени тоя, с който идва колата и пробвай да я покараш пак. назапад нямат навика да ги сменят тия неща толкова често. може би защото и горивата са им по-качествени. когато взимах моята, на високи обороти забиваше муцуната, без да сигнализира грешки. което логично довежда до мисълта, че най-вероятно горивния филът все още държи някакво налягане, което двигателя не възприема за ниско, но, явно, е достатъчно малко, за да беднее въздух/гориво съотношението в цилиндъра (смесване извън цилиндъра нямат дизелите, директно впръскване). ако даваше грешка, то при дизеловите двигатели обикновено е на рейката, някой от инжекторите или на горивната помпа и отчита ниско налягане. преди процедурата с филтрите, хвърли око на горивопроводите под купето да няма течове някъде. ако се оправи със смяна на филтър  - взимаш и караш. опитай и да се уговориш с продавача да го смени той и да покараш, пък после ше си му платиш.

Благодаря за мнението ти,и на мен ми мина през главата за горивният филтър,за запушени всумкатели,за задръстен катализатор,но причини бол а пък на диагностиката-нищо.Ще помисля малко и ще видим какво ще реша

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

 

Имам следния въпрос; Карам  Сивик 7ма генерация  1.7 CDTI 2004 год. хечбек с 5 врати, искам да сменя фабричните тон колони , въпроса ми е точно какъв размер да купя, тези дали ще пасват на всички врати?  http://www.avitel-bg.com/hertz-ecx-130-5

 

Благодаря Ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор,  в такъв случай трябва да са 16.5 см?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Благодаря за бързия отговор,  в такъв случай трябва да са 16.5 см?

 

Да,165мм са но обърни внимание на самите говрорители.Те са направени така,че са леко издадени напред,като самото шаси играе ролята и на фланец.

Дори да купиш нови говорители няма да можеш да ги монтираш лесно без допълнителни фланци,било то купешки или правени.Сменял съм цялото аудио в сивика и затова ти казвам да знаеш какво следва.Може и да има купешки пластамсови фланци,незнам не съм видял и не съм търсил....просто си си направих.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ! Имам следния проблем с пасажерската седалка има лек луфт . огледах всичко но не видях някакви болчета или механизъм за донатягане ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам луфт в шофьорската седалка,пасажерската няма никакви мърдания-разбираемо.

Иначе има едни гайки които позатегнах под шофьорската и имаше малко ефект,предполагам и за другата ще важи също.Малко са забити на трудно място но ги има,май бяха ключ 12 или 13 нещо такова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, и аз от скоро се сдобих с Civic 7g. 1.6 110кс. но изникна един дразнещ проблем с имобилайзера. Когато вкарам ключа на таблото мигва зеленият индикатор за имото, след малко си изгасва с чека на двигателя, паля и започва отново да мига без да спре докато карам но не всеки път, понякога си паля и не светва повече. На някой случвало ли му се е това нещо, стана след разкачане на клемите на акумулатора...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Благодаря за бързия отговор,  в такъв случай трябва да са 16.5 см?

 

Да,165мм са но обърни внимание на самите говрорители.Те са направени така,че са леко издадени напред,като самото шаси играе ролята и на фланец.

Дори да купиш нови говорители няма да можеш да ги монтираш лесно без допълнителни фланци,било то купешки или правени.Сменял съм цялото аудио в сивика и затова ти казвам да знаеш какво следва.Може и да има купешки пластамсови фланци,незнам не съм видял и не съм търсил....просто си си направих.

http://www.tme.eu/bg/details/mdf-d.38/montazni-aksesoari-ot-mdf/# За това ли става въпрос?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли няма да пише за резултата от почистване на всмукателя?Гледах едно клипче в ютуб днес че прави тапи и на портовете на главата ,там където са дупчиците на гарнитурата за егр пътищата ,майстора там нищо не чисти щот каза че там не може да е затлачено и аз простака не погледнах сам да си свърша работата ......Сега ми дава грешки рандъм мисфаери или на определен цилиндър и явно затова прекъсва зверски колата когато се отвори клапана ,явно още нещо е запушено -само дето си дадох парите !Сега като махна егр-а и запаля и почва да смуче въздух и оттам ама неравномерно понеже нали почистих егр пътищата и вече смуче и от него обаче явно и в портовете на главата има тапи от гняс!Моля да пише някой от колегите чистили всмукателя по този повод .Аз око не трябваше подемник сам щях да го сваля колектора и да почистя и огледам всичко амааа ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оня ден я върших тая работа. егр-то го разкарах тотално и запечатих изпускателния колектор. разкарах и коляното със актуатора на егр-то от всмукателния колектор, а за дупката си поръчах да ми направят нова тръба. клапаните и портовете на главата също ги чистих, че си беше е*ало мамито от гняс. после сглобих и отидох при един познат компютърджия да трие егр и swirl клапите от ecu-то, че и тях разкарах. вакумните маркучи са затапени стабилно. нямам проблеми с вървежа.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз си чакам фланеца и махам егр-а . Колега качи някакви снимки на мотора 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи правилно че и портовете на главата са задръстени пък майстора не ме остави да си ги огледам сам-направо побеснявам ,ега пак ще трябва да свалям колектора ,този път ще отида при друг майстор.Ако гарнитурата на смукателя е на 10 дена пак ли ще трябва нова ,че чак от щатите я чаках с общата поръчка-метална е !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да намеря време и ше снимам, че тия дни ми се ебава майката на работа хахаха...

 

няколко реда относно тая прословута рейка ше драсна.като инженерно решение, рейките с електроусилвател са крайно нерентабилни и ненадеждни. ок, втърдявали при висока скорост... хебела също. примерно. евтина поддръжка, my ass.самата конструкция на тая рейка води и ще води до разлуфтване и тракане. тва не е фабричен дефект. тва е дефект в главата на инженера, който го е измислил.рейката я свалих през левият калник. зор е докато се откачат кабелаците на мотора, че са ми дебели ръцете и трудно се напъхах. както и да е. след като падне се отваря и се почиства старателно, обезмаслява се корпуса, пръта на рейката и т.н. тия които пипат подпорната втулка са малко в грешна насока. втулката е метална, износване по нея има минимално. там не се бара нищо. нито пък се правят опити да се пренавива, затяга контрагайката и т.н. единствения ефект, който се постига от въртене на контрагайката, е промяна в оста на пръта на рейката, спрямо корпуса. оттам следва загуба на плавното движение и голяма вероятност в някой завой рейката да не върне.проблема наистина е в пластмасовия плъзгач, който общо взето свързва пръта с корпуса и накрайниците. тва е и единствения компонен от цялата сглобка, който трябва да се смени. слагате си новия, омазвате всичко хубаво в грес и сглобявате. слагате си маншона, като го стягате с две свински опашки, вместо със хондаджийски скоби за 6лв. парчто и рейката ви спира да тропа. :) така финиширате с 47лв или колкото там беше за плъзгач. нито повече, нито по-малко.

евала докторче !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До одеве слагахме всмукателя обратно,свалихме го за втори път прегледах аз всичко основно и няма запушено никъде,общо взето приключвам с търсенето на проблемния елемент ,понеже оттук нататък са скъпи компонентите,при тази ситуация четох по западните форуми че вече е или самия клапан или катализатора който поради частично запушване надувал испускателната система повече кам егр клапана и затова ми придърпва като откачена колата-изгорелите газове тровят сместа в цилиндрите и я гасят-това обяснява всъщност мисфаерите на елкона,или като последен вариант бил компютъра повреден ама това не го вярвам,ако е от катализатора и го сменя с резонатор,ще набива грешка заради втората сонда след него ,засега май спирам да ровя -сумати кинти дадох по маистори и после всеки път на елкона пак кихам за проверка и накрая НИЩО !SRPTNG ,сигурен ли си че нищо не тропа вече по рейката ,някои хора пишеха че само с плъзгача и натегача не ставало-имало пак леко хлопане после,мойта отдавна тропа и плъзгача съм си купил-и ако е само от него защо да я давам за рециклиране за 100-200лв да ме лъжат че са правили и нещо друго след като и сам мога да го сменя-само майстор да ползвам за сваляне и качване.

и

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то и за сваляне не ти трябва майстор,рейката излиза лесно.Откача се карето при педалите дето е,няколко крепечни болата има за шасито и другия зор е да извадиш накрайниците от шенкелите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и все пак дайте кординати на добър майстор,който да свърше тази работа..

Редактирано от chani

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да намеря време и ше снимам, че тия дни ми се ебава майката на работа хахаха...

 

няколко реда относно тая прословута рейка ше драсна.като инженерно решение, рейките с електроусилвател са крайно нерентабилни и ненадеждни. ок, втърдявали при висока скорост... хебела също. примерно. евтина поддръжка, my ass.самата конструкция на тая рейка води и ще води до разлуфтване и тракане. тва не е фабричен дефект. тва е дефект в главата на инженера, който го е измислил. 

Нека не говорим с крайности понеже тези толкова крайно ненадеждни и нерентабилни рейки започнаха да ги ползват марки, които имат много големи претенции за удоволствието от шофирането и т.н.Аз като бивш собственик на автомобил с хидравлична рейка примерно не искам да чувам вече за този тип рейки.Да вият помпи, да се пукат маркучи и да доливаш масло не е върха на рентабилността и надеждността.И хидравличните потропват понякога, така че за мен избора е ясен.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли какъв размер са оргиналните гайки на Civic-a 4х100 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи за тези , който ще слагат секретни гайки или ще купуват нови .Въпросният размер е 12х1.5

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

да намеря време и ше снимам, че тия дни ми се ебава майката на работа хахаха...

 

няколко реда относно тая прословута рейка ше драсна.като инженерно решение, рейките с електроусилвател са крайно нерентабилни и ненадеждни. ок, втърдявали при висока скорост... хебела също. примерно. евтина поддръжка, my ass.самата конструкция на тая рейка води и ще води до разлуфтване и тракане. тва не е фабричен дефект. тва е дефект в главата на инженера, който го е измислил. 

Нека не говорим с крайности понеже тези толкова крайно ненадеждни и нерентабилни рейки започнаха да ги ползват марки, които имат много големи претенции за удоволствието от шофирането и т.н.Аз като бивш собственик на автомобил с хидравлична рейка примерно не искам да чувам вече за този тип рейки.Да вият помпи, да се пукат маркучи и да доливаш масло не е върха на рентабилността и надеждността.И хидравличните потропват понякога, така че за мен избора е ясен.

 

 

Не съм съвсем съгласен. Вият помпи и текат маркучи, разбира се, случва се понякога. Но маркучи се сменят сравнително евтино, а за голяма част от хидравличните помпи се продават сетове за ремонт. Някой могат и да се отварят, избиваш стария лагер и мушкаш новия. Редом с уплътненията. Отварял съм течащи и виещи помпи на Субару Легаси, на Мазда 6, Волов 960 и Сивик ЕХ - отваряш, чистиш, гледаш и сменяш. Общо взето е сравнително евтино, когато намериш сет за конкретната помпа. Малко по-скъпо идва, ако се налага да поръчваш от производителя.От друга страна, при ел. рейките имаме датчици, управляващ модул, софтуер, дъра-бъра сто чадъра... А датчици, кабели и платки, както знаем, имат склонност да горят. Цените тогава са страшни. Един познат продава Сивик 7 на части и съвсем наскоро му се обади един закъсал тип с изгорял контролен модул на рейката. Даде му 700 кинта - за модула и за гориво, че завалията не можел да излезне на път. Нов бил с 4 цифри.

Тва, разбира се, си е мое мнение. По-лесно и по-евтино бих се справил с хидравлична рейка.

А за това колко по-отзивчиво е от хидравликата бих поспорил. Единствения плюс, който мога да изтъкна е липсата на течове и фактът, че не това двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една интересна статия за турбокомпресори с вариабилна геометрия и проблемите с тях - http://www.picoauto.com/tutorials/vnt-pressure-control.html. Доказателство, че проблема не е в турбото. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бронята от фейслифта след 2004, става ли на верслията преди фейслифта, както и фаровете, и горе-долу колко пари вървят?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да помоля някой от колегите със сивик 7 генерация ,и разполага с мултицет,да откачи буксата на егр клапана и да измери с омметъра съпротивлението на намотката на соленоида на клапана ,от буксата на клапана излизат 5 пластинки -3 от горната част за датчика за положението му и 2 отдолу в двата края на буксата-те са за намотката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бронята от фейслифта след 2004, става ли на верслията преди фейслифта, както и фаровете, и горе-долу колко пари вървят?

Става . Имаш предна броня с решетка кам 100 лв и фарове с лупи 250 лв . Това са цени от продавалник-а , иначе може да ги намериш и на други цени . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=64958&p=1057390341 - линкът.

 

Здравейте, в друга тема за покупка на сивик 7ген. съм споделил една публикация за малко помощ при избор на определени бройки предлагани за продажба и не знам дали я следите и другата тема и за да не задръствам тази, ще ви дам линк за помощ там. Благодаря ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данък за Пловдив за 1,7CTDi за 2014г. - 53,80лв. (платен вчера).

В талона ми не пише ЕВРО3, защото съм я купил преди 5 години и тогава не нанасяха тези данни. Та може би ще се наложи да ходя да си изкарам документ, че е EURO3. В противен случай данъкът ще се увеличава със всяка година (т.е. отстъпката ще намалява с по 10%)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брех,никой не си замери клапана за пробата!Никой ли няма Р1491?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данък за Пловдив за 1,7CTDi за 2014г. - 53,80лв. (платен вчера).

В талона ми не пише ЕВРО3, защото съм я купил преди 5 години и тогава не нанасяха тези данни. Та може би ще се наложи да ходя да си изкарам документ, че е EURO3. В противен случай данъкът ще се увеличава със всяка година (т.е. отстъпката ще намалява с по 10%)

Нещо не се вързват нещата,платен данък  на 18.03.2014г.37лв.34ст .пак за Пловдив.В талона си пише че е евро 3.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Бронята от фейслифта след 2004, става ли на верслията преди фейслифта, както и фаровете, и горе-долу колко пари вървят?

Става . Имаш предна броня с решетка кам 100 лв и фарове с лупи 250 лв . Това са цени от продавалник-а , иначе може да ги намериш и на други цени . 

 

Много благодаря, ама наистина ! :)А само последен въпрос.. за разликата с двувратата и 4(5)-вратата версия за броните и фаровете ( ако има такава ). Мерси отново !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Бронята от фейслифта след 2004, става ли на верслията преди фейслифта, както и фаровете, и горе-долу колко пари вървят?

Става . Имаш предна броня с решетка кам 100 лв и фарове с лупи 250 лв . Това са цени от продавалник-а , иначе може да ги намериш и на други цени . 

 

Много благодаря, ама наистина ! :)А само последен въпрос.. за разликата с двувратата и 4(5)-вратата версия за броните и фаровете ( ако има такава ). Мерси отново !

 

Разликата е в задницата ( друга броня и други стопове)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Данък за Пловдив за 1,7CTDi за 2014г. - 53,80лв. (платен вчера).

В талона ми не пише ЕВРО3, защото съм я купил преди 5 години и тогава не нанасяха тези данни. Та може би ще се наложи да ходя да си изкарам документ, че е EURO3. В противен случай данъкът ще се увеличава със всяка година (т.е. отстъпката ще намалява с по 10%)

Нещо не се вързват нещата,платен данък  на 18.03.2014г.37лв.34ст .пак за Пловдив.В талона си пише че е евро 3.

 

Моя данък за 2014 също е около 50лв(сега не помня точно) и в талона не пише евро 3.Купих колата преди 2 години.От къде се вади такъв документ и има ли въобще смисъл от него?Според новия закон 50% намаление не ползват ли само автомобилите с мощност до 74kW и евро 5 и 6?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kaloian311 - посочих цена на данъка точно за този модел със 100к.с. в Пловдив за 2014г. - твоята същата ли е или бензиновата с 90 к.с.?

 

Това е статия за съответните отстъпки при различните евростандарти, която може да ти разясни откъде е разликата: http://www.blitz.bg/news/article/253951

В Пловдив дънъкът е толкова в другите градове (дори и в София) начисленият данък е по-нисък за съжаление.

Точно затова написах, защото се надявах някой колега със записан в талона евростандарт да сподели и да видим има ли разлика и дали си струва да си вадя такъв документ.

Питах в Бултрако-Хонда - издават такъв документ за евростандарт валиден пред данъчна служба. Обясниха ми по телефона, че отиваш при тях и попълваш молба някаква (носейки големият талон) и я изпращат в София. На следващия ден си получаваш сертификат за евростандарта и олекваш с 36лв.

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя относно данъка на 90к.с. за Варна.По бележката данъка беше 88,70лв,но се оказа че е изчислен на база евро 2.Както каза колегата по-горе 36лв. в бултрако(копират големия талон и след 3часа си взех документа)и се оказах с документ за евро 4(2004г. е колата).На него пише,че е удостоверение за пред данъчните,но аз използвах случаая да го впишат в талона заедно с газовата.Два часа и 18.50лв вече сме с нов талон.От там право в данъчното и данъка вече е 63,36лв.Да обясня малко и за данъчното защото в Варна за подаване на декларация се чака между 2 и 3 часа.Не е необходимо да се подава нова декларация-отивате с документа или големия талон на информация и на място се коригира данъка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя относно данъка на 90к.с. за Варна.По бележката данъка беше 88,70лв,но се оказа че е изчислен на база евро 2.Както каза колегата по-горе 36лв. в бултрако(копират големия талон и след 3часа си взех документа)и се оказах с документ за евро 4(2004г. е колата).На него пише,че е удостоверение за пред данъчните,но аз използвах случаая да го впишат в талона заедно с газовата.Два часа и 18.50лв вече сме с нов талон.От там право в данъчното и данъка вече е 63,36лв.Да обясня малко и за данъчното защото в Варна за подаване на декларация се чака между 2 и 3 часа.Не е необходимо да се подава нова декларация-отивате с документа или големия талон на информация и на място се коригира данъка.

Май в данъчното си пропуснал да напишеш, че колата е с катализатор - щеше да е още наполовина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Катализатора е вписан в декларацията,подадена след покупката на колата.Ако не беше обявен нямаше да има отстъпка.За Варна коли до 74кВ с катализатор и с евро 3 и 4 ползват 50% отстъпка,с евро 2-30% .Така е за сега,после какво ще решат-никой не знае.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...