Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Няма да литне, ако това ти е въпроса попринцип на старата кола започна да бръжди и миришеше отзад на сяра...Нормални са ти оборотите няколко пъти сме ходили до кръстова гора бая ръмжене падна :D сякаш 2-ра ми е много дълга, а 3-та иска по-висока скорост ...Иначе един универсален съм питал идва 120лв. някъде + труда, като за стария ми даваха между 50-60лв.Другия вариант една права тръба, но не съм наясно дали няма да почне да вади чернилка или да се разбучи прекалено много.

Редактирано от Code7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[Здравеите , минах преглед днес в Пловдив и всичко е наред но единия амортисьор е леко омаслед, посъветваха ме да ги сменя и двата но аз не виждам смисъл . Колата си върви добре няма никакви проблеми при завоите.

Поразпитах и ми намерих 2 амортисьора за 320 лв с мондаж на Монрое

Искам да пипитам някои има ли такъв проблем и ако не са испуснали а само са трангали дали да ги сменям ?

0

[*]

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги лятото като си взех колата беше без къси фарове . минал сам 5000 км и пак единия ми фар изгоря ??? Крушките са обикновени ОСРАМ х1 25 лв 2-те крушки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги лятото като си взех колата беше без къси фарове . минал сам 5000 км и пак единия ми фар изгоря ??? Крушките са обикновени ОСРАМ х1 25 лв 2-те крушки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[Здравеите , минах преглед днес в Пловдив и всичко е наред но единия амортисьор е леко омаслед, посъветваха ме да ги сменя и двата но аз не виждам смисъл . Колата си върви добре няма никакви проблеми при завоите.

Поразпитах и ми намерих 2 амортисьора за 320 лв с мондаж на Монрое

Искам да пипитам някои има ли такъв проблем и ако не са испуснали а само са трангали дали да ги сменям ?

0

[*]

Oтиди им направи един тест там ще си покаже, малко омаслен нищо не значи :)/> В Пловдив знам на рогошко шосе сервиза на закс в дясно в един голям двор. Ама нищо не им казваи че има проблем нещо си, само кажи че ти е нова кола и искаш да знаеш как е, че и те веднага щи кажат че са за смяна, след теста гледаи графиката на листа дето ще ти дадат, там ясно се вижда на къв хал са, щом не са в червеното караи и нема се плашиш до де не му доиде времето. Цената за Монрото сигурно е за модела Рефлекс, те наистина са мнооо хубави амортесори ама са и цифра :)/> Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги лятото като си взех колата беше без къси фарове . минал сам 5000 км и пак единия ми фар изгоря ??? Крушките са обикновени ОСРАМ х1 25 лв 2-те крушки

И при мен много често горяха крушките зимата карам на OsramNB H1, че не се вижда, а лятото ги заменям те така или иначе изгарят с Hella (уж ги водят DRL) по 5лв. от Петрола...(по път ми е просто 100% ги има по-евтини).Мислил съм да махна гумите отзад за по-добра вентилация на фара, но тогава най-вероятно, ще почне да мъглясва...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам наит бреикър от как съм купил колата през 2009, значи вече са на 4 години почти и не са мръднали. Но имам и ДРЛ :) и тормоза от всекидневно каране на фарове , вкл. и изключване, е елиминиран :) предполагам ще живеят още 3-4 год така :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих ксенон Х7 дано искара повече от крушките на Осрам 90% ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://imageshack.us/photo/my-images/15/03012013951.jpg/ това е със х7 . а Жорко беше писал за диодни крушки, но светят много слабо (стават за дневни светлини , но не и за късите) . Имам идея да сложа хубави кръгли габарити долу на бронята да ги затъмня с трансперантно фолио и диодни крушки за дневни светлини , но незнам дали полицаите няма да ми правят проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвах с диодни Н4 - за през деня са екстра, но нощем не стават, защото не насочват снопа светлина ами я разпръскват

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да помоля за малко помощ!Публикувано изображение

Случая е следния, спря да се отваря шофьорската врата с дистанционното, не става и с Lock-a от вътрешната страна на вратата палчето стои и не се мести без значение дали е заключена или отключена. Единствения начин е с ключа, който не ме устройва. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем или някой представа как да се оправи.Публикувано изображение
Благодаря предварително, хубава вечер Публикувано изображение Редактирано от Bionect

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ключалката - на ситроена ми всяка зима така задържа от студа.Не се ли оправя след като колата се стопли ?Иначе смажи с рядко масло,ако няма ефект вече свали ключалката и търси проблем.Крушките - Това явно си е проблем за тоя модел,казвам го защото доста коли страдат вече,но за фаровете не съм чувал,само по интериора често горят.Сваляне на стоповете - Жорка стопа има едно стоперно болче,което минава през закрепваща планка,която пък държи бронята.Има дори и пластмасов чоп...няма как да свалиш стопа без да развиеш болчето,а болчето се развива при махната броня.Сигурно ти е счупено това место и заради това си нямал проблеми !Иначе бронята се сваля супер лесно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам хонда сивик 1,6 в-тек 110к. 2002 година. Бихте ли ми казали какъв й е кода на двигателя и какъв е най-подходящия размер на гумите , с които трябва да се кара колата. Благодаря ви предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам хонда сивик 1,6 в-тек 110к. 2002 година. Бихте ли ми казали какъв й е кода на двигателя и какъв е най-подходящия размер на гумите , с които трябва да се кара колата. Благодаря ви предварително

Гледай отпред на мотора има табелка с номера,или на синята табелка а подкалниците вътре в коша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

d16v1 ,195/60 15

Имам хонда сивик 1,6 в-тек 110к. 2002 година. Бихте ли ми казали какъв й е кода на двигателя и какъв е най-подходящия размер на гумите , с които трябва да се кара колата. Благодаря ви предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помагайте :help:/> От къде мога да намеря корите под двигателя за CIVIC7 1.7ctdi 2004g ?Имам чувството, че тези кори ги няма в нито един магазин в България.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

около 100-ина лева е чисто нова. На мен ми намериха в avtobim.bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към Колегата Беселин- пробвай на avtokori.bg,мисля че там видях такива.Имат и сайт на който са показани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите ! Наскоро си купих Хонда Сивик 1.6 Втек 110к.с 2003 година.Предстои ми смяна на масло.Виждам в сервизната книжка че колата е карана само с 15/40 слагано в сервиз на нисан ,а по каталог е 5/40 и сега се чудя какво масло да и сложа 15/40 или 5/40 както е по каталог моля помогнете ми с избора мисля да и сложа масло Bardahl , чувал сам че е мн добро за хонда и маслен филтър K&N . БЛАГОДАРЯ предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре си карай с масло, което се дава по-каталог (да не е карана в Африка тази Хонда?Публикувано изображение 15W40 е за по-топъл от нашия климат). Сложи 5W40 и наблюдавай нивото, може да го изгаря и затова да са минали на "по-дебело" масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята върви с Мотул 5W40 8100 и няма проблеми.След 5000 км почна да ми го гори във високи обороти,но си е нормално

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за помоща колега :) и аз си мисля че го е горяла затова са сложили 15/40 но въпреки всичко мн добре са я облсужвали . Карана е в Италия . За сега сам мн доволен от автомобила мн добре се държи на пътя и е доста одобен за 2-рата кола.Прочетох цялата тема и има доста полезна информация :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мойта d16v1 лапва масълце като е рядко, затова слагам или 10 или 15/40.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карай с 5w40,най много с 10w40. Със 15w40 майката му еба.ш на двигателя зимата на студен старт,маслото е на грес.В БГ. винаги сме евтини на брашното и скъпи на трицитеПубликувано изображение

Редактирано от adolf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам един въпрос, когато паля и колата работи на едно място и се чува едно свистене (не винаги) , като си сложа крака на съединителя(колкото да обера празния ход на педала) и спира. Рядко го прави и от карането също спира ?? съединителя ми е твърд , със скоростите за сега нямам проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно от амбреажния лагер идва този звук. При смяна на комплект съединител - педалът чувствително омеква. Карай си така докато не започне да те дразни звукът и чак тогава се хващай да сменяш комплект съединител.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно от амбреажния лагер идва този звук. При смяна на комплект съединител - педалът чувствително омеква. Карай си така докато не започне да те дразни звукът и чак тогава се хващай да сменяш комплект съединител.

е то така или иначе ще му доиде времето , притесних се да не е от кутията ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , имам един малко аматьорски въпрос.може ли някой да даде жокер как се вади кожуха на въздушния филтър и акумулатора евентуално ? И за двете ми пречат кутиите с бушоните ... Също и как се наглася ръчно височината на фаровете , че след лек удар отпред ел. ключето отказа .Знам че става с въртене на 2те болтчета в горната част на фара ама до там.Благодаря предварително на който даде акъл !(за дизел става въпрос)

Редактирано от Danielmo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първият път ваденето на кожуха на въздушния филтър ми отне около 2 часа Публикувано изображение, после вече отнема под 10мин. Сега по спомен: махаш капака на въздушния филтър (от четирите страни имаше по една скоба мисля; дърпаш меката връзка за турбото (разхлабваш скобата и я издърпваш от кожуха на възд. филтър); датчика който е отгоре не го сваляй, че е много скъп ако го счупиш - заедно с капака го преместваш настрани върху двигателя колкото ти позволява дължината на кабела му); изваждаш въздушния филтър; има едно малко маркуче около Ф10 от страната на двигателя - дърпаш го; отдясно на кожуха влиза тръбата на входящия въздух - дърпаш леко настрани и ще излезе. И сега е трудното - кожуха се държи за купето на три тампона, които са хванати със скоби като тези за кората под двигателя (със щифт)..... Може и да съм изпуснал нещо, но общо взето това е начина. Акумулатора не ти пречи при ваденето на кожуха на въздушния филтър, така че не го махай.

Какво ще търсиш под него? Използвай да си премериш водоподгревните свещи дали са здрави, смажи си превключвателя за скоростите. Монтажа по обратния ред

Относно фаровете има един болт отгоре и един малко отстрани се пада (бели полиамидни са с имбусна глава) - единият е за нагоре/надолу, а другият наляво/надясно. Спираш срещу някаква стена, пускаш ги, закриваш единият фар с нещо и настройваш, после другият закриваш и така ...

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много колега ! Точно заради свещите е цялата работа , умрях от студ тая зима в колата :) За превключвателя е добра идея , че нещо трудно влиза 1вата като е студена.Ще пробвам още утре с фаровете че левия свети в земята.Четох че и предния капак може да се регулира наляво надясно за да се напасва ама нещо не ги намирам тея болтчета от схемата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много колега ! Точно заради свещите е цялата работа , умрях от студ тая зима в колата :)/> За превключвателя е добра идея , че нещо трудно влиза 1вата като е студена.Ще пробвам още утре с фаровете че левия свети в земята.Четох че и предния капак може да се регулира наляво надясно за да се напасва ама нещо не ги намирам тея болтчета от схемата.

къде се намира този превключвател ????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой успя ли да си излекува Рейката да сподели ,че много ме дразния моята :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
къде се намира този превключвател ????точно под кожуха на въздушния филтър - като го махнеш ще видиш, че в него отиват жилата от лоста за скоростите Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Колеги.Интересува ме издръжлив мотор ли D16W7 при работа на пропан-бутан.Колата е Сивик 2002г-1,6-110к.с. и понеже ще и се слага газ.инжекцион,ме интересува здрави ли са клапанните легла на този мотор или трябва да и се слага система за смазване.Втория въпрос ми е- на колко оборота сработва V-tec-a.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според моите наблюдения някаде след 2500 до 3000 оборота се разцепва поне моята :) ама моята е барана незнам за другите...ама предполага че и на другите ще е в тези обороти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам проблем . Светна ми лампата на акумулатора . Премерих напрежението при запален двигател и е същото като при незапалил -12,3Волта .. Някви идеи че съм на път и нямам мн пари в мен ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно алтернатора ти е заминал, има възможност да се поправи доста по евтино ще ти излезе. Имай предвид, че при дизела е на много кофти място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Познато, при мен се оказа диодна плочка към 70-80лв.(не помня беше отдавна) нова без труд, може и по-евтино да минеш, ако някаде ти я презапоят, ако на някой му се занимава и работи добре...

Редактирано от Code7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

V-tec се отваря след 4500 ,а смазване на клапаните не ви трябва

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих до 1 майстор във Варна , Каза че е от реле-регулатора (предполагам че става въпрос за плочката , за която колегата Code7 говори 70-80 лв. ми казаха и 70 лв. труд ...) Наистина е на гадно място разположен и няма лесен достъп до него. И все пак един прекрасен автомобил Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...