Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Nipparts отзад. Предни не съм сменял още. За сега съм доволен :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TEXTAR....всичко друго е компромис :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Прочетох по разни форуми, че нещо не биле доволни хората от последната партида и затова не си купих вчера :) Надявам се това да е мит, защото в понеделник ще взема 4 броя (макар задните да са ми доста добре не мисля, че трябва да са различни).

Редактирано от markup

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,филтър за твърди частици имаме ли на дизела?ако имаме къде се намира той?А и това че в момента съм с масло Мотул 10w40 ще има ли проблем за турбото,споменаха ми нещо за мазането,че няма да е като при 5w40?смятам че ако искарам така 8-10к км няма да е кой знае къв проблем .....Мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нямаме FAG филтър. На мен първия път като взех колата ми сипаха 10W40 пълна синтетика. Като се прибрах видях какво пише в "мануала", че трябва да бъде, и какво са ми сипали. Карах си го от април чак до септември следващата година (около 9000км. - понеже я карам малко само през почивните дни). От тогава вече си го сменям сам с 5W40, но честно казано не забелязах разлика. Нито едното нито другото го гори от смяна до смяна.

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

FAP колега,а не FAG филтър ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

FAP колега,а не FAG филтър ;)

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с 10W40.В Омбре ми сипаха Репсол.5W40 и аз съм го видял в книжката, но това не е ли докато колата е нова и не е навъртяла стотин хиляди километри както е в нашия случай?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В последния сервиз ме посъветваха да сменя с по-гъсто масло - 10W40. Обосновката е - като направи двигателя 115-120 000 км. се слага по-плътно масло. Нямах наблюдения дали е горяла масълце защото я купих с 5W40 (уж бе пълно до горе). След около 10к км. с 10W40 - не е мръднало и милиметър :)Двигателя е бензинов. При дизелов (малко по-млад - 2003та) дава същите резулати (колата е на около 140 000 км.). Маслото е elf. Дали е добро или не - не знаем, но машините нямат грижа. С 5W40 не я карам заради съответната препоръка, а за да източа всичкото старо масло и да сложа такова с по-малък вискозитет сигурно ще трябва да разглобя половината кола :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги-имам следното запитване:-Сутрин ,колата ми започна да се "замисля " малко като пали/запалва не както обикновенно а можеби две-три завъртания в повече/След това,през деня няма проблеми....Възможно ли е акумолатора да отслабва или е от ремъка,който е малко не натегнат/присвирва /;)Какви са параметрите ако евентуално го замеря..Благодаря ви

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремъка няма нищо общо. Акумулатора трудно (бавно) ли върти? - ако не е той, може горивото да е некачествено. Подгряващите свещи здрави ли са?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

просто не пали на четварт а варти още 2 оборота в повече/свещите ги сменях преди 5 месеца/...незнам какви са симптомите когато акумолатора "тръгва"да си занимава/незнам колко е стар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой бутал ли си ръчната спирачка-тая моята ме подлуди:-държи само едното колело/другото и то не е 4ак добре/.../накладките са брембо и дискове нови..../,какво ли не направих,стягах го от купето,спирачният апарат махах,немога да открия какво и е..някой ако има мнение да помага..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръчната я оправих,след четене по форумите:1 -развива се от купето болта,който я натяга,почти до край2-около 10-15 пъти се вдига и смуква ръчната/бързичко/3-натиска се педала на спирачката/припомпва се /няколко пъти4-това се прави 3-4 пътиСлед това се навива пак болта ,докато се усети, че е достатъчно навит,за да започне от първият зъб да хваща,ръчната..:)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много се извинявам ако има такъв въпрос интересува ме какво масло да сложа мотора е 1,7 исузо 2003 година хонда сивик е колата.проблем ли е ако е 10 - 40 мотул 4100 мултидизел поне с такова си карах до сега старата кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги трябва да сменям големия тампон на мотора.Човека, от който купих колата ми каза, че в Пловдив има фирма, която прави такива тампони като ползва за модел този, който е в момента на мотора.Някой да знае адрес или телефон на тази фирма?Тук във форума намерих тема, в която пише, че има човек в Пловдив който просто лепи скъсаните тампони.Може ли да ме ориентирате и от къде да поръчам тампони за стабилизиращите щанги?Така като гледам ще мога и сам да си ги сменя тях.За този на мотора ще ходя в сервиз. П.П на колегата над мен му пратих ЛС по въпроса за маслото (казах му, че 10W40 може да сипе без проблем) та да не пиша два поредни поста.

Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега би ли казал-как разбра,че тампона ти е за смяна/какво се 4ува,какво се усеща/..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега преди да купя колата я закарах в Бултрако Пловдив за диагностика и ми казаха, че тампона е започнал да се къса.Има лека цепнатина.Дори ме повикаха да ми я покажат и видях с очите си.По отношение какво се усеща:На празен ход в купето вибрациите са много слаби, но ги има.Това може и да е нормално, но когато гася мотора се усеща силно притрисане, нещо като еднократна силна вибрация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Пловдив до коматевския възел има основно училище Елин Пелин - до неговия вход в една дървена барака е цехчето на човекът, който прави всякакви тампони. Телефонът съм го изгубил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега много ти благодаря, но по тези указания няма да мога да се ориентирам.Може ли да потърсиш телефона или точен адрес да дадеш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой знае ли как се сменят лампичките над номера

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой знае ли как се сменят лампичките над номера

Отваряш багажника,имаш един капак на кората,сваляш го,и ще видиш 2 букси съответно за 2те лампички,откачаш ги ,стискаш щипките да се приберат и ще излезнат :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен! Искам първо да попитам дали някой няма да каже нещо и за R-ката? :unsure: И второ дали някой е сменял светлините на километража, ако може да каже дали има тънкост при свалянето му? Поздрави! :hondarulez::honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"дали някой е сменял светлините на километража, ако може да каже дали има тънкост при свалянето му?"

Буташ волана надолу, за да имаш повече място. Има 1 пръстен, който е със щипки - първо в горната част се откопчава и после дърпаш внимателно към теб. Би трябвало да излезе лесно, след това под него ще видиш 3 винта (1 горе и 2 долу) - развиваш ги. Внимателно дърпаш после към теб и откачаш двете букси от горната страна (няма начин да ги объркаш при монтажа, защото са с различен цвят). Ами това е. На дизеловият - липсват 2 броя крушки (може и на бензиновият да липсват, но на друго място защото е универсален километража). Лично мое предположение, защото си купих 2 крушки направо с цокъла х2лв./бр. турски, сложих ги и нищо .... не се използват при дизела може би. Иначе изгорелите ги дърпаш от цокъла и излиза само балончето х 1,40лв./бр. - Филипс. Имах 3 изгорели - картинката се промени страхотно Публикувано изображение. Мисля, че крушките може да се намерят и на много по-добра цена в работен ден, ама аз го разглобих в неделя и в магазина за автоаксесоари ми поискаха такава ценаПубликувано изображение.Публикувано изображение

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за информацията колега! Утре още сменям че имам една изгоряла и адски много ме дразни вечер! :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги , След ОГРОМНИТЕ ми проблеми с прелюда (от който слава бога се отървах ) и връщането ми към Д13-ката :)Сам се огледал на вашата серия , обаче за съжаление прочетох темата до 15 с-ца (извинявам се за което) но ползата ми беше нулева тъй като май май сте си оформили печка клуб ( печка нищо против ест. ) та ще питам .Харесал сам си Facelift 1.8 / 2.0 l. 4/5 врати Моля някой ако може да изкаже мнение за този вариант главно проблеми , КОЙТО да очаквам ще сам много благодарен п.п. ако се чудите защо не type-r щото не видях с 4 врати па и жената има мнение :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега май говориш за 8-ма генерация,а темата е за 7-ма

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така седмица е.В началото темата беше само за дизеловия 1,7, после по моя молба беше сменено заглавието поради интереса и от други колеги с бензинови двигатели. Относно окачване и купе - всички 7-мици са еднакви. От 7-ма генерация няма мотор 1,8Има 1,4 - 90к.с.; 1,6 - 110к.с. ; 2,0 Type S - 160к.с.; 2,0 Type R - 200к.с. - бензинови1,7 - 100к.с. - дизел

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно и аз се хванах за 1.8 и аз това попитах да не бъркаш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и двигател 1.7 бензин ВТЕК - 125-127к.с. на американските седан и купе!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължавам да питам ,приатели-Какво може да тропа по предницата на колата ми-сменил съм 2-та амортисиора,шарнири,кормилни накрайници,биалетки....и все продължава да прилопва по неравности/има ли за смяна ,нещо по рейката или нещо ,за което да кажете/..:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай дали и при теб не е това? - #235, #240 - по-напред в темата. 5-6000км. от както направих този номер и все още няма тропане.

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- странното е ,че като минавам на по висока скорост няма тропания, а се появяват когато натискам спарачката и намалявам скороста..ще пробвам пак..чудя се все пак тази износена гумичка,Жорка,възможно ли е така да разнася звука ,че все едно колата на моменти хлопа/не винаги/ като каруца...

Редактирано от Izanagi
ненужен цитат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Я колко народ има вече тук със 7ма генерация. Като купувах моята преди 2 години бяхме много малко . И моята хлопа яко и нищо не можем да открием , сега някакви тампони на стабилизираща щанга ще сменям, макар че много ме съмнява да е това :) А да попитам някой проблем с ЕГР клапана има ли? Свети чек енджина, като я покарам с повече обороти гасне и примерно след 1 седмица пак излиза. Самия клапан е чистен при Омбре, но ефект никакъв. Искат ми 600лв за нов :o и нещо не ми харесва тази цена, а пък ме дразни да ми свети енджина постоянно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде говореха подобен проблем с гаснене-смяна да датчик на колянов вал...

Редактирано от Izanagi
ненужен цитат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симптомите на повреден датчик на колянов вал - колата директно гасне както си в движение. Чак като поизстине малко можеш да запалиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако горните 2 поста са за мен , се извинявам ,че не съм обяснил правилно. Не гасне цялата кола , а просто се чисти грешката за ЕГР клапана и лампата за чек енджин изгасва. Това става при каране с по-високи обороти, не знам продухва ли се или нещо подобно. След известно време си светва пак.Някой дали е имал подобен проблем? Ако няма май отивам към нов клапан :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да опитам да ти помогна за местоположението на училището поне: Пловдив, бул. Хаджи Димитър №2. А щом бараката е до него...

Колега много ти благодаря, но по тези указания няма да мога да се ориентирам.Може ли да потърсиш телефона или точен адрес да дадеш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...