Code7 7 #2801 Отговорено 14 Октомври, 2016 Добръ ден, след 6 години вече имам проблем След като имах неясен "теч на масло" от колата, ме посъветваха да си измия двигателя хубаво, за да се види от къде е (под теч разбирайте капене 1 капка 2 дни) понеже паркирам на едно и също място ест. се забеляза ) (оказа се че иска нови оплътнения на масления филтър от които имам поне 5 понеже никой никога не ми ги сменя ест.) Измих си колата и отивайки към сервиза на следващия ден ми светна Check Engine-а покарах колата 2-3км. никаква разлика във вървежа или разхода пристигам в сервиза и ми вади грешка P2413 (P2413 Exhaust Gas Re-circulation System Performance). Грешката на HIM и EGR-a обаче си показва, че си работи изчисти я човека, но след 3-тото палене пак светна. Покарах я 100-200км. лампта не огасва ралзика във вържева няма дърпа си разхода е същия...(следа си го). Момчето ме посъветва да сменя EGR клапана ? Имал ли е някой сходен проблем и дали можете да ми кажете part number на този клапан виждам че моя е с датчик и вакум не е само вакум явно има някакви ревизий на фейса, където и да попитах все ми казват няма датчик бъркаш се Благодаря предварително. Колега, защо не изчистиш ЕГР-а първо и не помислиш за цялостното му елиминиране. Ами не съм способен на такива интервенции и не ми се дават пари на хора на които като им закарам след това кола с проблем, ще кажат "ем такоа е". Иначе грешката се изчисти сама след 1 седмица явно е имало вода някъде друго обяснение нямам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hakama 0 #2802 Отговорено 16 Октомври, 2016 Чудех се дали Vtec системата, може да се активира ръчно - а не да се включва при 4500об/мин (или колкото е там), т.е. да е нещо като "nitro" - например за помощ при изпреварване или внезапна потребност от мощност, с цел да избегнеш опасност... а не да връщаш на 3та предавка или да чакаш да вдигне нужните обороти?Видях, че и 90коньовите мотори имат такава система. Интерес са ми 6 и 7ген. Има ли разлика в окачванията при тези серии, някои са с: Civic V - 1.5 VEi (90 Hp) и Civic Fastback VI - 1.5 16V VTEC-E (114 Hp Предно окачване двоен напречен носачЗадно окачване двоен напречен носач http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12271 http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12243 други: Honda - Civic Hatchback VII - 1.4 16V (90 Hp) Предно окачване амортисьорна стойкаЗадно окачване независимо пружинно многолостово окачване със стабилизатор Питам, понеже четох, че Сивика имала по-спортно окачване, а аз търся комфорт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #2803 Отговорено 16 Октомври, 2016 За комфорт ще ти трябвa акорд.Витека можеш да го направиш и ръчен ,ама файда няма да видиш ,той си е изчислен точно в кой момент да включи.Разучи как действа витек системата и ще видиш защо е така . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMihaylov 0 #2804 Отговорено 16 Октомври, 2016 Здравейте , имам въпрос имам 7ца 4врата и искам да си сложа барче от 2врата като това и питам дали ще стане ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yky 12 #2805 Отговорено 17 Октомври, 2016 (Редактирано) Здравейте , имам въпрос имам 7ца 4врата и искам да си сложа барче от 2врата като това и питам дали ще стане ? Колега, барчето не пасва. Опитвал съм с барче от двуврата 2001-2003, не става. Не знам дали от четириврата 2004-2005 ще стане? Редактирано 17 Октомври, 2016 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hakama 0 #2806 Отговорено 18 Октомври, 2016 Витека можеш да го направиш и ръчен ,ама файда няма да видиш ,той си е изчислен точно в кой момент да включи.Разучи как действа витек системата и ще видиш защо е така . "За комфорт ще ти трябвa акорд." - той е над 1300кг и по-голям разход, а и е над 100кс... май отивам към Тойота Корола. Ще ми се да не излизам от compact-класа. Има ли начин да се подобри возията - англичанките били по-добри отколкото японските (говорим за 4/5врати, 6-7серия). Примерно да се сложат по-големи гуми (колко е максимума)? И може ли да се настрои скоростомера след това? Сивика ме кефи, че е икономичен на бензин, не ми се разправя много много с газова. Просвета какъв му е? Има ли друга алтернатива в compact-car, с по-добро окачване и приличен разход? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bahamonde 11 #2807 Отговорено 19 Октомври, 2016 Королата и сивика, са си аналози, трудно ще откриеш съществена разлика между тях! Королата ползва размер гуми 195-65-15, на сивика тепърва ще слагам такива, казват, че стават! За подробности около тойотата, трябва да питаш в техния форум, но по мои наблюдения, незадълбочени, разликите са нищожни /говорим за идентични кубатури, години, мощности/! Според мен, определящото при такъв избор, трябва да е, коя е по-запазена, по-малко километри, и екстрите! Под "екстри" разбирам, да намериш някоя с вече качен ГИ, и ако може, да е направено, преди да се внесе в България! От личен опит казвам, че газовите инжекциони, не са силната страна на местните газаджии! Разбира се, винаги има изключения, но те са рядкост. И в крайна сметка, изборът ти ще се сведе до симпатии, която кола те грабне повече, тя ще е! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hakama 0 #2808 Отговорено 20 Октомври, 2016 При 6/7 серия - седан/хеч/лифтбек - пак ли "лежиш"? дори и при 7ца хеч ( с лоста на арм.табло) пак ли е с по-твърдо окачване? Относно возията: може ли с гумите да се направи нещо /195-65-15 дано да стават/ или 195/70-75/14? Разхода като цяло (градско и извънградско) на 90-110к.с. какъв е на бензин? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #2809 Отговорено 20 Октомври, 2016 Да, на 7ма окачването е твърдо и да 195/65/15 стават. Аз съм с такива-и ленти и зимни и не намирам разлика със 1956/60, т.е. не е станала по-мека возията. За разхода нека колегите с бензиновите да споделят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wessly 3 #2810 Отговорено 20 Октомври, 2016 (Редактирано) Окачването е твърдо в стил каручка (с 2.1+ атмосфери особено). 195/60/15 летни, 185/65/15 зимни. Разход 5-6 извънградско, 6-8 градско, 7 средно. -> D16V1 1.6 110 кс. Редактирано 20 Октомври, 2016 от wessly Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #2811 Отговорено 21 Октомври, 2016 Аз съм със зимни 195/60/15 и летни 195/65/15 и разлика не намирам. Возията е твърда но се търпи. Все пак е малка кола с късо междуосие. Относно разхода на 1.6, 110кс - градско 7,5-8. Извънградско точно 6.2 при скорост 120-130 (с немски бензин) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko3119 2 #2812 Отговорено 21 Октомври, 2016 (Редактирано) Някой монтирал ли е стоманени джанти 14-ки на 1,6VTEC 7-мa? Редактирано 21 Октомври, 2016 от sashko3119 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user2 112 #2813 Отговорено 21 Октомври, 2016 Аз лично не (с 15-ки съм), но би трбвало да стават и да са с такива размери: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V.Boychev 3 #2814 Отговорено 22 Октомври, 2016 Аз съм с 14ки зимни , стават ! Вози твърдо и с летните гуми 195/65./15 ... разхода извън града е около 6.5 ! В градско варира от 8.5 до 9.5 на 100 бензин ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko3119 2 #2815 Отговорено 22 Октомври, 2016 Благодаря за информацията. Все се надявам с 14-ките да вози по-меко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AtsokOld 18 #2816 Отговорено 22 Октомври, 2016 Не се надявай, за да не останеш разочарован! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
uty 2 #2817 Отговорено 23 Октомври, 2016 здравей те колеги имам един въпрос относно маслото нормално ли е да го гори за 5000 км. е паднало с половината от нивото на щеката когато го смених беше на мах. маслото е fush може да не го пиша правилно 5w40 днес сменях свещите и едната беше силно омаслена какво е това незнам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venis77 10 #2818 Отговорено 23 Октомври, 2016 не е нормално,виждам от профила че караш 7 генерация 1.7 дизел,моята е същата и карам с fush titan 5-30,минал съм 14000 км и не съм долял и грам,предстои ми смяна и мисля да слагам пак такова,дори съм си го купил, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LachoPB 9 #2819 Отговорено 25 Октомври, 2016 Аз като минах от 195 60 15 летни на 195 65 15 зимни почна да вози като акорд. 7ма не е малка кола с малко междуосие, напротив, колкото на акорд е. Опелски 14 на 7ма дизел влизат. Гумите трябва да са 185/70. Аз също сменям 5w40 на 10000 и не доливам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bahamonde 11 #2820 Отговорено 25 Октомври, 2016 Аз като минах от 195 60 15 летни на 195 65 15 зимни почна да вози като акорд. 7ма не е малка кола с малко междуосие, напротив, колкото на акорд е. Опелски 14 на 7ма дизел влизат. Гумите трябва да са 185/70. Аз също сменям 5w40 на 10000 и не доливам. Сигурен ли си, че опелски джанти влизат на сивика? Все пак, разликата в централната главина е доста голяма? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AtsokOld 18 #2821 Отговорено 25 Октомври, 2016 "... 7ма не е малка кола с малко междуосие, напротив, колкото на акорд е." Така е разбира се! 2575 мм = 2670 мм Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AtsokOld 18 #2822 Отговорено 25 Октомври, 2016 Точно на джилезни опелски джанти от астра съм сложил зимните гуми 185/65/15. Проблемът е само с тасовете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #2823 Отговорено 25 Октомври, 2016 Акорд 6 и Сивик 7 НЕ возат еднакво с каквито и да било гуми! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venis77 10 #2824 Отговорено 25 Октомври, 2016 отностно джантите за 7 генерация от ОПЕЛ може и да станат,ако ти е с 4 болта на 100,при мен е 5*114,3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AtsokOld 18 #2825 Отговорено 25 Октомври, 2016 Пет зими карам с тях, докато не разбрах, че великодушно допускаш как можело и да станат! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LachoPB 9 #2826 Отговорено 27 Октомври, 2016 Аз имам сивик с 5 врати с междуосие 2680 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bahamonde 11 #2827 Отговорено 28 Октомври, 2016 отностно джантите за 7 генерация от ОПЕЛ може и да станат,ако ти е с 4 болта на 100,при мен е 5*114,3 Защо никой не казва за централния отвор - при опел е 56мм, на хонда е 67, как ще станат? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AtsokOld 18 #2828 Отговорено 28 Октомври, 2016 Е ... при мен стават! Нещо бъркаш отворите! Що не вземеш да ги премериш, а не да четеш интернетски изцепки? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user2 112 #2829 Отговорено 28 Октомври, 2016 Защо никой не казва за централния отвор - при опел е 56мм, на хонда е 67, как ще станат? Виж ми мнението с картинката, малко по-горе. На Хонда би трябвало да са 56.1 мм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #2830 Отговорено 29 Октомври, 2016 (Редактирано) На Хлопел е 56.5 инфо:PCD-Диаметър на кръговата стъпка/мм/инфо:Централен отвор-/мм/P.C.D. (ПСД) - диаметър на кръговата стъпкапоказва в милиметри диаметъра на кръга, свързващ центровете на отворите за болтовете.Според модела на автомобила варира P.C.D. както и броят на болтовете. ... изтрито съдържание ... Ето и нещо още по-интересно и `полезно: http://www.wheelfitment.eu/PCD/ мод: Колега, какъв е тоя ферман... Освен това тая информация я има вече: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=53103 Редактирано 31 Октомври, 2016 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hakama 0 #2831 Отговорено 29 Октомври, 2016 При 6/7 серия - седан/хеч/лифтбек - пак ли "лежиш"? дори и при 7ца хеч ( с лоста на арм.табло) пак ли е с по-твърдо окачване? Относно возията: може ли с гумите да се направи нещо /195-65-15 дано да стават/ или 195/70-75/14? Окачването е твърдо в стил каручка (с 2.1+ атмосфери особено). 195/60/15 летни, 185/65/15 зимни. Разход 5-6 извънградско, 6-8 градско, 7 средно. -> D16V1 1.6 110 кс. Да, на 7ма окачването е твърдо и да 195/65/15 стават. Аз съм с такива-и ленти и зимни и не намирам разлика със 1956/60, т.е. не е станала по-мека возията. За разхода нека колегите с бензиновите да споделят.Верно ли? Дори при седана? За тези две подгенерации ли говорим на 7ца хеч, бензин,90коня: http://www.cars-data.com/en/honda-civic-1.4i-s-specs/16815 http://www.cars-data.com/en/honda-civic-1.4i-yume-ls-specs/16805 Просвета е вдигнат значително от предната генерация 100>140мм. Каква е разликата в тези два модела? Иначе горноразположения лост за скорости - недостатък ли е (за 170см човек)? Иначе колебанието е между тези хонди и Корола Е12 97к.с. http://www.cars-data.com/en/toyota-corolla-1.4-16v-vvt-i-specs/48153 (в краен случай Е11) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #2832 Отговорено 29 Октомври, 2016 Лоста за скоростите на седма е супер готин -ще ти хареса ,който кача в моята кола да го возя ,първо той му прави впечатление и за него пита дали е удобен . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wessly 3 #2833 Отговорено 29 Октомври, 2016 http://www.cars-data.com/en/honda-civic-1.6i-es-specs/16809Лоста е номер едно. Разстоянието от скоростите до волана е минимално, което е много удобно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user2 112 #2834 Отговорено 29 Октомври, 2016 Аз седма хетчбек не съм карал (моята е седан), но подобен лост имат Пежо, Фиат, Ланчия и кои други бяха там... Такива съм карал и е удобно. Първоначално го гледаш подозрително, но след първите километри свикваш и изобщо не прави впечатление. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wessly 3 #2835 Отговорено 30 Октомври, 2016 Аз седма хетчбек не съм карал (моята е седан), но подобен лост имат Пежо, Фиат, Ланчия и кои други бяха там... Такива съм карал и е удобно. Първоначално го гледаш подозрително, но след първите километри свикваш и изобщо не прави впечатление. Само, че като се качиш на друга със стандартен лост и на моменти има "Ъъъъъ?!? Де та бе!?" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bahamonde 11 #2836 Отговорено 30 Октомври, 2016 (Редактирано) Е ... при мен стават! Нещо бъркаш отворите! Що не вземеш да ги премериш, а не да четеш интернетски изцепки? Да, прав си, главината наистина е 56 мм, наложи се да слагам втулки, ама добре стана! Добре де, какви са тогава тия джанти които са ми продали - 67 главина, 4х100? С капачки на хонда? Впрочем, ако опелските са на 56.5мм, не е добре да се слагат, луфта не е много малък, на практика си ляга само на болтовете! Редактирано 30 Октомври, 2016 от bahamonde Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #2837 Отговорено 31 Октомври, 2016 Не си прав за последното колега. При правилен монтаж, няма никакъв проблем да се кара с по голямо ф. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bahamonde 11 #2838 Отговорено 31 Октомври, 2016 Не си прав за последното колега. При правилен монтаж, няма никакъв проблем да се кара с по голямо ф. Кое е правилен, и кое неправилен монтаж? Джантата или си ляга на главината и болтовете, или не ляга, средно положение няма! Не казвам, че няма да стане, и че не може да се кара така, просто не е добре, на практика, контакт на главината няма, джантата е във въздуха /или допира много малко в дъното/, и се носи от шпилките /болтовете/. Дори панти за врати са с по-малък допуск от 0.5мм, пък какво остава за джанта, въртяща се с хиляди обороти! На практика, тя остава небалансирана по тоя начин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #2839 Отговорено 31 Октомври, 2016 Според мен е абсолютно недопустимо е да се карат джанти с по-голям централен отвор! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didich 94 #2840 Отговорено 31 Октомври, 2016 Джанти с по голям централен отвор се монтират след слагане на втулки, ако си спестиш тези втулки и не си центрираш добре джантата само с болтовете има голям шанс да ти се появи биене/тресене на волана, така че за да си вържеш гащите на 100% и да не го мислиш си закупи съответните втулки, размери има всякакви по магазините за джанти/гуми, втулките обикновенно са направени от твърдо пвц. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове