Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Колеги, не разбирам. Ако ги взема тия джанти ще ми станат ли или не.Моите са заводски, а гумите са ми 195/65/15

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, "J" показва широчината на самата джанта. Фабричните джанти (алуминиевите) са ни по 6 инча, а джантата, за която ти питаш е 7.5 инча. Това означава, че ще стане, но ще е по-широка от оригиналната и съответно повече ще й прилягат по-широки гуми. За нашите пътища не е много удачен вариант да си с изпъкнала навън джанта, защото ще стане на нищо за отрицателно време. И като заговорихме за гуми, сигурен ли си, че гумите ти са 195/65, тъй като оригиналният размер за 7-ма генерация е 195/60. Поздрави! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой знае ли алуминиевата 16ка с 5те болта колко е широка ?

 

И коя гума трябва да е на нея ,защото като гледам оригиналния размер при 15ка трябва да е 195/60/15 което е 615мм диаметър, на стикера на врата ми пише 205/55/16 с който съм и в момента ,но са с 20мм по-големи от 195/60/15 и разликата не е малка... 3км/ч и предполагам разхода не е този който пише на бордовия.

 

В накои сайтове ми дава 205/50/16 други 205/55 ... в крайна сметка трябва да варвам на стикера ,но ми е интересно и вашето мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 15-ка не е ли 195/65/15?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

gabbana моите гуми са като твоите 195/65/15 и не опират никъде ,  на лепенката на вратата пише 195/60/15 но мисля че няма проблем ,а джантите са ми 7J и когато мина през локва пръскат малко по вратата . Като цяло са малко широки , може би и офсета не е идеалния за нас.Искам да кажа че  не бих слагал 7.5 J.

Редактирано от cvetomir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Размера е 205/50/16 за да отговаря на 195/60/15 (оригнал) . За да няма разминаване в километрите и във височината на колата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственното обяснение което виждам за стикера ми на вратата (205/55/16) е ако 16-ката е по-широка от 15-ката джанта. Затова и питах някой дали знае колко е широка тази джанта

 

***Продължавам да я ровя темата .. ще си купувам гуми и искам да са точния размер ,всичко да е както си трябва! :) 

***Гледах и италианските ми документи там също пише на 55 ,ебати мистерията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой може ли да ми обясни как са маха вътрешния панел (пластмасата) на задната врата на двуврат Сивик. Трябва ми достъп до моторчето на задната чистачка, а панела просто не иска да се откачи и ме е страх да не го счупя, ако напъвам по-силно. Благодарско предварително! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой знае ли как се сваля таблото , че ми изгоря светлинките на оборотомера .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пластмасовата рамка е на щипки,не помня дали нямаше и два винта от горната страна.Самото табло на три винта и си ти ;)

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здавейте искам да попитам накой сменял ли е жило на газта 2003г че моето половината му нижки са заминали та съм поръчал орг. От Хонда некви тънкости има ли долу до педала.Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, колко често сте зареждали с фреон? Миналата година по това време я напълних системата,днес пробвам- не включва компресора. Други причини освен фреона,какви биха могли да бъдат?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених го няма никаква философия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, колко често сте зареждали с фреон? Миналата година по това време я напълних системата,днес пробвам- не включва компресора. Други причини освен фреона,какви биха могли да бъдат?

 

Не би трябвало да имаш проблем щом само преди година си го зареждал. Моята никога не е зареждана откакто съм я купил миналата есен (пък италианеца преди мен надали е знаел, че въобще трябва да се допълва фреона...) и изстудява на секундата, но все пак тези дни ще й направя една профилактика. Провери си радиатора на климатика да не би да е спукан и да е изпуснал фреона за година време. Провери и ролката на компресора да не би да е блокирала в изключено/незацепено положение. На самия бутон за климатика на таблото светва ли зеленото диодче, като го натиснеш? 

Редактирано от SkyWalker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колеги, колко често сте зареждали с фреон? Миналата година по това време я напълних системата,днес пробвам- не включва компресора. Други причини освен фреона,какви биха могли да бъдат?

 

Не би трябвало да имаш проблем щом само преди година си го зареждал. Моята никога не е зареждана откакто съм я купил миналата есен (пък италианеца преди мен надали е знаел, че въобще трябва да се допълва фреона...) и изстудява на секундата, но все пак тези дни ще й направя една профилактика. Провери си радиатора на климатика да не би да е спукан и да е изпуснал фреона за година време. Провери и ролката на компресора да не би да е блокирала в изключено/незацепено положение. На самия бутон за климатика на таблото светва ли зеленото диодче, като го натиснеш? 

 

Диодът на бутонът свети,когато го натисна. А как да разбера дали ролката е блокирала в незацепено положение?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Колеги, колко често сте зареждали с фреон? Миналата година по това време я напълних системата,днес пробвам- не включва компресора. Други причини освен фреона,какви биха могли да бъдат?

 

Не би трябвало да имаш проблем щом само преди година си го зареждал. Моята никога не е зареждана откакто съм я купил миналата есен (пък италианеца преди мен надали е знаел, че въобще трябва да се допълва фреона...) и изстудява на секундата, но все пак тези дни ще й направя една профилактика. Провери си радиатора на климатика да не би да е спукан и да е изпуснал фреона за година време. Провери и ролката на компресора да не би да е блокирала в изключено/незацепено положение. На самия бутон за климатика на таблото светва ли зеленото диодче, като го натиснеш? 

 

Диодът на бутонът свети,когато го натисна. А как да разбера дали ролката е блокирала в незацепено положение?

 

 

Много лесно - навий пълен ляв волан и отиди при предно ляво колело. Ако нямаш кора под мотора, както съм аз, се виждат ролките на коляновия вал и тази на компресора - точно над носача са. Когато компресорът е спрян, ще видиш, че ролката му все едно е неподвижна и ремъкът просто обикаля около нея. А когато е пуснат климатика, цялата ролка се върти. Така най-лесно можеш да провериш, когато компресора се върти ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам следния проблем откакто карам 7 генерация . не ми работи постояно заключването и отключвАнето от дистанционото.ФАбрично е гледах клипове как се обучава правя го работи 1 2 10 часа или пък 3 дена след което спира . Трябва пак наново да го обучавам и така всеки път . КолатА е сивик 2002 хечбек. Благодаря предварително на отзовалите се с конкретни идей и препоръки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам следния проблем откакто карам 7 генерация . не ми работи постояно заключването и отключвАнето от дистанционото.ФАбрично е гледах клипове как се обучава правя го работи 1 2 10 часа или пък 3 дена след което спира . Трябва пак наново да го обучавам и така всеки път . КолатА е сивик 2002 хечбек. Благодаря предварително на отзовалите се с конкретни идей и препоръки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

Колеги, колко често сте зареждали с фреон? Миналата година по това време я напълних системата,днес пробвам- не включва компресора. Други причини освен фреона,какви биха могли да бъдат?

 

Не би трябвало да имаш проблем щом само преди година си го зареждал. Моята никога не е зареждана откакто съм я купил миналата есен (пък италианеца преди мен надали е знаел, че въобще трябва да се допълва фреона...) и изстудява на секундата, но все пак тези дни ще й направя една профилактика. Провери си радиатора на климатика да не би да е спукан и да е изпуснал фреона за година време. Провери и ролката на компресора да не би да е блокирала в изключено/незацепено положение. На самия бутон за климатика на таблото светва ли зеленото диодче, като го натиснеш? 

 

Диодът на бутонът свети,когато го натисна. А как да разбера дали ролката е блокирала в незацепено положение?

 

 

Много лесно - навий пълен ляв волан и отиди при предно ляво колело. Ако нямаш кора под мотора, както съм аз, се виждат ролките на коляновия вал и тази на компресора - точно над носача са. Когато компресорът е спрян, ще видиш, че ролката му все едно е неподвижна и ремъкът просто обикаля около нея. А когато е пуснат климатика, цялата ролка се върти. Така най-лесно можеш да провериш, когато компресора се върти ;)

 

Пробвах го вчера това и видях че ролката се върти.Но според мен се върти и когато не е включен климатикът. Датчикът  за налягането къде се намира?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

....... Когато компресорът е спрян, ще видиш, че ролката му все едно е неподвижна и ремъкът просто обикаля около нея. А когато е пуснат климатика, цялата ролка се върти. ....

 

 

Сигурен ли си в това което си написал, или си объркал нещо?

Защото ако си сигурен, много бъркаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той компресора е с електрически съединител,колегата явно не е намерил точните думи да го обясни.Като се включи копчето на климатика се чува едно чат и компресора зацепва,като дигне повече налягане изключва и след време пак включва ако всичко е наред.При недостиг на фреон под минимума компресора защитно не се включва.Като работи добре климата ,тръбата излизаща от компресора с вентила дето е със синята капачка трябва да стане студена и росна ,без да заскрежава при форсиране и празен ход ,замръзва ли, фреона е много и компресора се товари и често включва и изключва ,леко студена без капки по нея конденз ,фреона е малко ,честа повреда е запушване на дехидратора,онова цилиндрично нещо с две тръби излизащи от него и контролно око -там виждат ли се мехурчета -фреона не стига,двете тръби входящата и изходящата трябва да са топли абсолютно еднакво,има ли запушване фреона почва фаза изпарение там и изхода става студен.Зимата като не се ползва климатика и семеринга на компресора не се смазва от маслото циркулиращо с фреона се удървя и оттам почва да пуска фреон .Ми това е общо взето.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......колегата явно не е намерил точните думи да го обясни.....

Аа... на мен ми е ясно как действа това животно.

За това го питам - да не е объркал нещо, защото така написано от него, звучи по друг начин. ;)

Объркал е и колегата да ходи и заляга, за да гледа дали ролката се върти  :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

......колегата явно не е намерил точните думи да го обясни.....

Аа... на мен ми е ясно как действа това животно.

За това го питам - да не е объркал нещо, защото така написано от него, звучи по друг начин. ;)

Объркал е и колегата да ходи и заляга, за да гледа дали ролката се върти  :) .

 

 

Съжалявам, ако съм объркал някого, исках просто да онагледя действието на т.нар. "електрически съединител". Когато не е зацепен, горната част на ролката (с винтчетата по нея) не се върти и затова отдалеч създава впечатление все едно е неподвижна. Иначе разбира се, че основата й винаги се задвижва от ремъка и няма как да спре... При мен е така, на старата ми кола също беше така. Който желае и клипче ще му направя ;)

Редактирано от SkyWalker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той компресора е с електрически съединител,колегата явно не е намерил точните думи да го обясни.Като се включи копчето на климатика се чува едно чат и компресора зацепва,като дигне повече налягане изключва и след време пак включва ако всичко е наред.При недостиг на фреон под минимума компресора защитно не се включва.Като работи добре климата ,тръбата излизаща от компресора с вентила дето е със синята капачка трябва да стане студена и росна ,без да заскрежава при форсиране и празен ход ,замръзва ли, фреона е много и компресора се товари и често включва и изключва ,леко студена без капки по нея конденз ,фреона е малко ,честа повреда е запушване на дехидратора,онова цилиндрично нещо с две тръби излизащи от него и контролно око -там виждат ли се мехурчета -фреона не стига,двете тръби входящата и изходящата трябва да са топли абсолютно еднакво,има ли запушване фреона почва фаза изпарение там и изхода става студен.Зимата като не се ползва климатика и семеринга на компресора не се смазва от маслото циркулиращо с фреона се удървя и оттам почва да пуска фреон .Ми това е общо взето.

:) Ок.Благодаря. Семерингът на компресорът няма как да го проверя,но тези мехурчета,които могат да се видят през окото биха се образували когато се пробва да се пусне климатикът или изобщо? А датчикът за налягането рзваля ли се често? Имате ли опит с това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресора омаслен ли е ?Мехурчетата се виждат като заработи системата и фреон има някакво количество все пак над допустимия минимум под който пресостата не позволява пускане на компресора.Има теория че всеки месец след лятото -до следващото ,ако се пуска климатика за 10 минути да смаже семеринга и уплътненията по връзките,понеже с фреона заедно циркулира и известно количество масло ,системата ще остане херметична и фреона няма да отлети и ще работи климата и на следващата година .Обикновено пробивите са на най шибаното място -изпарителя ,който е под таблото и от обдухването на който идва студеното в колата.Ако не се включва климатика иди в сервиз  да ти го надуят и след една седмица иди да видят дали държи системата налягане или има пробив.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресора омаслен ли е ?Мехурчетата се виждат като заработи системата и фреон има някакво количество все пак над допустимия минимум под който пресостата не позволява пускане на компресора.Има теория че всеки месец след лятото -до следващото ,ако се пуска климатика за 10 минути да смаже семеринга и уплътненията по връзките,понеже с фреона заедно циркулира и известно количество масло ,системата ще остане херметична и фреона няма да отлети и ще работи климата и на следващата година .Обикновено пробивите са на най шибаното място -изпарителя ,който е под таблото и от обдухването на който идва студеното в колата.Ако не се включва климатика иди в сервиз  да ти го надуят и след една седмица иди да видят дали държи системата налягане или има пробив.

Компресорът не е омаслен.Много е чист даже,но не иска да тръгне,съответно и аз няма да видя балончетата и както каза- на сервиз. Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите отново на всички....препоръчаха ми да пиша тук,за да получа отговори на въпросите ми...колата ми е HONDA CIVIC 1.7 дизел-2004 феислифтова-имам тропане по предницата и даже и по задния мост се чува че нешо не е наред,ходих при моя маистор ,прегледа я и ми каза на първо време да сменим предни и задни биалетки и тампони на стабилизиращата щанга на задният мост,които тампони се оказа че ги няма почти никъде...някакви идеи от къде да се поръчат и колко биха стрували...и друг въпрос...моите съмнения за тропането отпред е КОРМИЛНА РЕИКА,понеже разбрах че е слабо място на модела,някои знае ли къде може да се прегледа колата,доколкото разбрах има в Пловдив маистор но неможах да намеря кординати или телефон,помагаите с каквото и да е инфо...мерси. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми каже откъде мога да си взема читава рамка/панел за 1 DIN радио, днес си взех една от Авител наглед същата, само дето не съвсем, по никакъв начин не пасва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите отново на всички....препоръчаха ми да пиша тук,за да получа отговори на въпросите ми...колата ми е HONDA CIVIC 1.7 дизел-2004 феислифтова-имам тропане по предницата и даже и по задния мост се чува че нешо не е наред,ходих при моя маистор ,прегледа я и ми каза на първо време да сменим предни и задни биалетки и тампони на стабилизиращата щанга на задният мост,които тампони се оказа че ги няма почти никъде...някакви идеи от къде да се поръчат и колко биха стрували...и друг въпрос...моите съмнения за тропането отпред е КОРМИЛНА РЕИКА,понеже разбрах че е слабо място на модела,някои знае ли къде може да се прегледа колата,доколкото разбрах има в Пловдив маистор но неможах да намеря кординати или телефон,помагаите с каквото и да е инфо...мерси. 

ето къде е сервиза в Пловдив за рейката: Пловдив: https://www.google.bg/maps/place/42%C2%B006'55.8%22N+24%C2%B046'35.6%22E/@42.1131154,24.7798538,2276m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x0:0x0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драго Кар ЕООД  ли  e сервиза в ПЛОВДИВ...това излиза наи близо като сервиз и дали са добри там???

Редактирано от venis77

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми каже откъде мога да си взема читава рамка/панел за 1 DIN радио, днес си взех една от Авител наглед същата, само дето не съвсем, по никакъв начин не пасва

Колега,точно от Авител си взех моята и е перфектна. При теб съм почти сигурен какво е станало - дали са ти рамка, която не е съобразена с климатика на колата ти. Ако си с обикновен климатик, рамката е симетрична и с друга форма. Ако си с климатроник както мен, рамката е скосена от едната страна. Та кажи първо какъв ти е климатика и качи една снимка на рамката, за да ти кажа какво не е наред ;) На мен девойката от въпросния магазин ми каза, че не виждала никаква разлика между двете, та ако и ти си случил на подобно "обслужване" от там е станал гафа ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съобразено се климатроника, само от едната страна е скосено, но не пасва, то дори заоблените ъгли не са със същия радиус

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега възможно е рамката да не е точна , аз моята я шлайфах и стана перфектно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Здравеите отново на всички....препоръчаха ми да пиша тук,за да получа отговори на въпросите ми...колата ми е HONDA CIVIC 1.7 дизел-2004 феислифтова-имам тропане по предницата и даже и по задния мост се чува че нешо не е наред,ходих при моя маистор ,прегледа я и ми каза на първо време да сменим предни и задни биалетки и тампони на стабилизиращата щанга на задният мост,които тампони се оказа че ги няма почти никъде...някакви идеи от къде да се поръчат и колко биха стрували...и друг въпрос...моите съмнения за тропането отпред е КОРМИЛНА РЕИКА,понеже разбрах че е слабо място на модела,някои знае ли къде може да се прегледа колата,доколкото разбрах има в Пловдив маистор но неможах да намеря кординати или телефон,помагаите с каквото и да е инфо...мерси.

ето къде е сервиза в Пловдив за рейката: Пловдив: https://www.google.bg/maps/place/42%C2%B006'55.8%22N+24%C2%B046'35.6%22E/@42.1131154,24.7798538,2276m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x0:0x0

 

 

Колега,колко пари струва ремонта на тия рейки,и колко време трае процедурата че аз съм от варна, заслужава ли си екскурзията.Благодаря!?!във варна искат 260лв за рециклиране,и отделно демонтаж и монтаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз звъннах на ДАРУ КАР и ми казаха че ремонта на реиката струва между 120 и 150 лева при тях..

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз звъннах на ДАРУ КАР и ми казаха че ремонта на реиката струва между 120 и 150 лева при тях..

Колега сигурен ли си,че в bmw правят реики на honda.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДРАГО КАР ,ИЗВИНЯВАМ СЕ ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам въпрос относно крушките на километража.Понеже ми изгоря крушката на километража,знаете ли каква е точно,за да си е сменя.Колата е Сивик преди фейса 7 ген.Вторият ми въпрос е дали имате някво упътване как се сваля километража?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имах същият проблем,моята е 7 генерация феислифт,но предполагам няма разлика...крушките ги има на всякъде и са по 60 стотинки,километража се сваля много лесно,сваляш волана в долно положение ,ако е чупещ, хващаш пласмасата отдолу внимателно и издърпваш към теб,след като потдаде и я свалиш ще видиш един болт отгоре и два болта отдолу,развиваш и махаш буксите и това е....километржа ти е в ръцете.....дано да съм бил полезен,аз смених всички крушки,понеже с времето старите бяха почернели...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

облата пластмаса или тази която е отгоре над волана?а крушките знаеш ли точно какви са?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...