Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Мерси колега jiktakof ще го пробвам така.Аз по принцип пътувам до КН това са 90 км като заредя там и зануля ми дава разход към 7,3-7,4 като карам между 100 и 140 след това като влезна в СФ го казва до 8,2-9 ако зануля в града не пада под 10 Ако има някакъв проблем в какво може да е освен геометрията.Благодаря предварително 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По мои наблюдения без да имам разходомер ,както и да карам не ми пада разхода градско под 10 !Извън града рядко карам ,но пак е голям разхода без да съм засичал.Този който дават от завода някак ми се струва недостижим,а има хора които са си купили тази кола точно заради обявения нисък разход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама ти бордкомпютъра ли гледаш? - напълни я догоре, иди до КН, върни се и чак тогава напълни пак догоре и ще разбереш колко ти е реалният разход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как на 100-140км изъвнградско да ти дава 7 ,със сигурност има проблем ! (говорим за дизел) .Провери компютъра за грешки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По мои наблюдения без да имам разходомер ,както и да карам не ми пада разхода градско под 10 !Извън града рядко карам ,но пак е голям разхода без да съм засичал.Този който дават от завода някак ми се струва недостижим,а има хора които са си купили тази кола точно заради обявения нисък разход.

 

И при мен се върти около 9-10 в града, но това са данни за зимно каране при ниски температури, а и аз както карам на отсечки от по макс. 10 км. донякъде го разбирам този разход. Лятото очаквам да падне с около литър надолу.

За протокола - карам винаги с бензин OMV MaxxMotion 100, откакто съм я купил никога не съм сипвал обикновен 95 - някой път може да експериментирам - да видя дали има съществена разлика в разход и вървеж и дали има смисъл от 20-те стотинки отгоре.

 

Големият проблем на тази кола при извънградско е липсата на 6-та предавка! Не мога да разбера - 1.6 моторът на 5-та предавка ускорява все едно има турбо и просто си плаче за още една - макар и просто за поддържане на скорост. Въртящ момент има в излишък. Постоянно имам чувството, че все едно карам на 4-та, и съм забравил да сменя на 5-та. Със 130 км/ч бича на 4000 об/мин. А над 4500 пък става шумно и реално не е комфортно да се кара продължително със скорости над 140 км/ч.

Немога да се оплача от голям разход извън града - около 6 се върти (100-130км/ч), но описаното горе е "леко" дразнещо при по-дълго каране. В града късите предавки пък са предимство - създава се усещане за кола с 20-30 коня отгоре... :D

 

До колегата Ivo1.7cdti - и аз смятам, че има някакъв проблем при теб - с тази скорост на извънградско, 7 литра ми се виждат много за дизелчето. На мен с тази скорост ми дава около 6 - 6.5 извънградско, та при теб със сигурност трябва да е осезаемо по-надолу. В града според мен винаги е субективно, но пак си мисля, че ти е прекалено висок разхода и там. По наблюдения, би трябвало да около 7 в града ;)

Редактирано от SkyWalker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тоя трафик и чакане по светофари на мен ми дава 8 по бордови ... и вече си измервам разхода така от събота до събота 10 литра ми стигат :) около 130-140км правя в задръствания. Извън града ми дава, пак по компютър,  4.5 средно ,някой път съм се лигавил да го сваля на 4.3 като едвам пипам газта и карам със 100 ,иначе си поддържам 130-140 по магистралата.  Филтрите ми са мръсни ,предстои смяна съвсем скоро и ще видим дали ще има разлика. Както и трермостата ми е прецакан и е блокирал на големия кръг ...та едвам загрява. И подгревна свещ имам за смяна та и там имам загуби при палене сутрин. 

 

Картинката е цветна!! :D :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

До колегите питащи за рейката:                                                                                                                                                                                                                      Ремонта ми го правиха едни пичове в Пловдив,бях в сервиза докато я правеха,всичко мина за около 2 часа и не беше сваляна рейката от колата.Вече 3месеца,4К км.колата за сега не тропа въпреки че всеки ден карам по паваж.

Благодаря на колегата за тази препоръка ! Вчера я направих и аз въпросната манипулация при същия майстор и за сега при 200 км изминати на разнородна настилка не се чува нито тропане нито скърцане ( дано да се задържи така ) !  От гледна точка на свършената работа определено го препоръчвам и аз "лекаря" ;)

 

 

До колегите питащи за рейката:                                                                                                                                                                                                                      Ремонта ми го правиха едни пичове в Пловдив,бях в сервиза докато я правеха,всичко мина за около 2 часа и не беше сваляна рейката от колата.Вече 3месеца,4К км.колата за сега не тропа въпреки че всеки ден карам по паваж.

 

Колега, би ли ме ориентирал, къде в Пловдив се намира този сервиз, че и моята напоследък потропва.

 

Eто опътване : https://www.google.bg/maps/place/42%C2%B006'55.8%22N+24%C2%B046'35.6%22E/@42.1131153,24.7798538,15z/data=!4m2!3m1!1s0x0:0x0

 

И аз минах по същият път, вече няма троп няма хлоп. Препоръчвам сервиза на всеки с подобен проблем

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко струва интервенцията?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-24851-0-48019500-1426248211_thumb.jpg

 

post-24851-0-58982200-1426248223_thumb.jpg

 

post-24851-0-07454300-1426248243_thumb.jpg

 

След 4 4аса работа , свалих изчистих колектора , премахнах пеперудите (със зеги), затапих отвора където е лостчето което ги управлява с аргон , махнах и клапана на пеперудите (който е точно над мап сензора) , премахнах 2 от 3-те вакумни клапана , сложих нови вакумни маркучи (тънките са 4 мм , дебелите са 6мм) . Голям зор беше да развия долните гайки горивопроводите , защото са ключ 17 и е доста труден достъпа до тях, но с повечко мерак става работата

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

За играенето на оборотите - виж си на първо време всички тръби след дебитомера дали за плътно стегнати една за друга. Възможно е да гълта въздух след дебитомера, който въздух остава неотчетен, и за тва да е играенето.За парното - сигурен ли си, че на кнобката за реглаж на температурата жилото е закачено за лоста на парното? Дизела загрява бавно зимно време, парното също. При мен чак след 10-тина минути става жега вътре.

Благодаря ти, ще погледна за тръбите след дебитомера, а отностно парното съм сигурен защото го бутах на ръка за да видя дали се движи и отделно разглобих цялата средна конзола на колата за да проследя движението на всички жила и си функционират нормално. Термостата е сменяван преди 3-4 години освен той да се е развалил. Колата си загрява точно за 2,5 км температурата на стрелката сочи малко под средата, което мисля че е нормално.

 

Проблема с оборотите е оправен. Извадихме сондата от резервоара, на която има цедка. Беше задръстена цялата с боклуци от "качествено гориво". Хубаво почистване и сега е ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, сега през зимата като пусна климатроника на 17 градуса нали би трябвало да задуха стабилно студено.Нали няма някакви датчици дето през зимата не ти дават да духа вътре студено? Защото ако няма,значи при мен има проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам за датчици,но моя климатроник си духа стабилно студено през зимата.За дизела незнам,но едва ли има разлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги имам един въпрос към вас относно хонда сивик 7 генерация 1 и 6 витек мотора педала на газта мек ли трябва да е защото моят е твърд ? благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги имам един въпрос към вас относно хонда сивик 7 генерация 1 и 6 витек мотора педала на газта мек ли трябва да е защото моят е твърд ? благодаря.

 

Твърд е - това го установих още когато купувах моята кола. Разбира се, това ме дразнеше и си реших проблема, като махнах кутията с въздушния филтър, свалих цялата дроселова клапа, почистих я от чернилката и най-важното - пръснах обилно WD40 на пружината на клапата. Резултатът бе мигновен - педалът се натиска доста по-мазно и прецизно. Вече половин година нямам проблеми с това. Може и да не се сваля клапата от мотора, просто пръсни малко смазка на пружината и си готов.

 

И все пак - педалът е по-твърд от на повечето коли, които съм карал. Но вече не ми прави впечатление - свикнах му и няма проблеми ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам проблем с температурата... смених термостат и антифриза обаче пак не загрява.Стрелката на таблото показва горе доло 1/4 повече неможе да загрее.. И парното духа топло но не толкова,колкото трябва. Някакви идеи какво да направя ? Благодаря предварително!!! Мотора е 1.6 втек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой имал ли е подобен проблем ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Обезвъздушена ли е добре?2. Сигурен ли е новия термостат? На колко градуса отваря?3. Чуват ли се да включват перките на радиатора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 ами мисля че да 2 да 3 перките изобщо не се включват

Редактирано от sinsoul

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как се обезвъздушава качествено :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Sinsoul, звънни ми (0898610902 Николай) в работно време, да дойдеш до сервиза, да ти премеря Температурата, да ти отговоря на всички въпроси за Сивика, за да не разводняваме хубавата тема...   

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем само,че знаеш ли за кой град става въпрос :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем само,че знаеш ли за кой град става въпрос :D

Колега нали в подписа си писал Стара Загора , човека предполага че си от там  :yes:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно... Даже незнам кога съм писал че сум от СТЗ...... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Купих си филтър за купето с идеята да си го сменя сам. В кутията, която ми дадоха имаше 2 филтъра. Предположих, че толкова са филтрите, които трябва да сменя.

Откачих жабката, развих 2-те болтчета и изкарах филтъра, но странното е, че там имаше само един филтър?

Да не би аз да не виждам втория след като в кутията имам 2 броя.

Мислех, че след смяна на филтъра, който беше в ужасно състояние, ще изчезне леко лошия мирис, който влиза в купето когато включа климатика на студено, но миризмата остана.

Някакви идеи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Купих си филтър за купето с идеята да си го сменя сам. В кутията, която ми дадоха имаше 2 филтъра. Предположих, че толкова са филтрите, които трябва да сменя.

Откачих жабката, развих 2-те болтчета и изкарах филтъра, но странното е, че там имаше само един филтър?

Да не би аз да не виждам втория след като в кутията имам 2 броя.

Мислех, че след смяна на филтъра, който беше в ужасно състояние, ще изчезне леко лошия мирис, който влиза в купето когато включа климатика на студено, но миризмата остана.

Някакви идеи?

Втория е набутан в дясно ... издърпва се от дясно на ляво и излиза

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Купих си филтър за купето с идеята да си го сменя сам. В кутията, която ми дадоха имаше 2 филтъра. Предположих, че толкова са филтрите, които трябва да сменя.

Откачих жабката, развих 2-те болтчета и изкарах филтъра, но странното е, че там имаше само един филтър?

Да не би аз да не виждам втория след като в кутията имам 2 броя.

Мислех, че след смяна на филтъра, който беше в ужасно състояние, ще изчезне леко лошия мирис, който влиза в купето когато включа климатика на студено, но миризмата остана.

Някакви идеи?

 

Както и колегата ти каза, второто парче е вдясно и се издърпва наляво и след това към теб. Ако продължаваш да имаш лоша миризма след това, иди в някой сервиз специално за климатици и ги накарай да ти направят пълна профилактика на климатичната система. С един вълшебен спрей, миналото лято на другата ми кола, в подобен сервиз отстраниха всякакви гадни миризми и нещо повече - сигурно поне 1-2 месеца след това въздухът от климатика ухаеше толкова приятно, че дори не съм слагал допълнителни ароматизатори в купето. Пръскаха в тръбите и явно спрея убива бактериите и плесента, появили се от влагата. Отделно, че ми провериха и допълниха фреона и маслото на компресора. Моята Сивушка я купих миналата есен и не съм тествал климатика в жегите, но сега като се постопли, задължително ще направя същата профилактика, за да бъде всичко на 100%. Поздрави!

Редактирано от SkyWalker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много колеги!

Редактирано от botevist1912

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой кара ли 1.6 с обикновенна газова уредба или да има представа как се държи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колектора е пластмаса и е добре да сложиш клапани да ти разтоварват ако гръмне.На полото съм в същото полужение ,но за сега 15 000 км и нямам гърмежи.

Клапаните нови са по 9 лв бройката ,предполагам че ще си върви добре,просто няма да е толкова пъргава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега , но това е стара снимка беше с карбоново фолио , но сега съм с черен пиано лак :)

 

Публикувано изображение10833876_895751417125244_1418250407_n.jpg

 

Относно въпрос 2) - Отвори капачката на резервоара и бутни езичето на капачето навътре . При мен беше спряло да се отваря зимата ама не беше от студа и на Петрола до нас момчето което зареждаше ме посъветва какво да направя и се оказа прав :)

Moга ли да попитам къде правят таблата с карбоново фолио или с черен лак. Уникално добре се е получило при тебе, честито, завиждам благородно и искам и при мене да е така :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги
Трябва да сменям ангренажния ремък на колата Honda Civic 2004, 1.6 бензин.
Моля споделете ваш опит с марките на пазара:
SKF
INA
Nipparts/BluePrint
SWAG...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ина/Рувил са много добри. Ремъци Дайко или Континентал. Аз навсякъде ползвам тях и никога не е имало проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе мен ,ако питаш..? за ремък само "SUN"

За ролка само "NSK"

90.000км. и все още са като нови...

Пък кой квот ще да ми говори за други европейски марки и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги

Предстои ми смяна на задните надкладки

Да попитам информативно колко струва комплекта - вие с какви сте и т.н.

Забравих да спомена за дизеловия мотор питам ако има значение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Понеже ми предстои да купувам джанти може ли някой да ми каже какъв е размера,офсета и болтовата на оригиналните джанти(стоманени и алуминиеви) за Сивик 2004-хетчбек 5 вр., и ще станат ли гуми 195/65/15 на тях.

Търсих в темата но не намерих конкретно описание.

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-24851-0-61725700-1427070614_thumb.png

 

Ето размери на джанти + размери на гуми за хондата . Качвал съм този файл и преди

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, gelle, аз втора зима карам със 195/65/15 88Н с джанти 7J и не съм имал проблем - нито е опирала, нито съм усещал нестабилност. Друг е въпроса, че според калкулаторите за гуми дава отклонение в километража и е недопустима замяната на  195/60 със 195/65.

Ако не са ти сменени главините с 5 болтови значи си с 4х100 междуболтово разстояние, а 56.1 мм ти е централния отвор. ЕТ-то на моите джанти не си спомням какво е (или 35, или 38) но ще проверя довечера.

Редактирано от kotarankat

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някаква идея имате ли защо колата не загрява... смених термостат и антифриз и нищо.. сигурен съм,че не загрява защото работи на 1100-1200 оборота понякога и много рядко на 900 и много бързо изстива 15-20 мин.... А сега нямам възможност за сервиз.. Някакви идеи ? Благодаря предварително !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравейте колеги,

Купих си филтър за купето с идеята да си го сменя сам. В кутията, която ми дадоха имаше 2 филтъра. Предположих, че толкова са филтрите, които трябва да сменя.

Откачих жабката, развих 2-те болтчета и изкарах филтъра, но странното е, че там имаше само един филтър?

Да не би аз да не виждам втория след като в кутията имам 2 броя.

Мислех, че след смяна на филтъра, който беше в ужасно състояние, ще изчезне леко лошия мирис, който влиза в купето когато включа климатика на студено, но миризмата остана.

Някакви идеи?

 

Както и колегата ти каза, второто парче е вдясно и се издърпва наляво и след това към теб. Ако продължаваш да имаш лоша миризма след това, иди в някой сервиз специално за климатици и ги накарай да ти направят пълна профилактика на климатичната система. С един вълшебен спрей, миналото лято на другата ми кола, в подобен сервиз отстраниха всякакви гадни миризми и нещо повече - сигурно поне 1-2 месеца след това въздухът от климатика ухаеше толкова приятно, че дори не съм слагал допълнителни ароматизатори в купето. Пръскаха в тръбите и явно спрея убива бактериите и плесента, появили се от влагата. Отделно, че ми провериха и допълниха фреона и маслото на компресора. Моята Сивушка я купих миналата есен и не съм тествал климатика в жегите, но сега като се постопли, задължително ще направя същата профилактика, за да бъде всичко на 100%. Поздрави!

 

колега дай повече инфо за този сервиз

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Дойде ми идея да си търся централна конзола (или барче) за между предните 2 седалки, тъй като моята кола няма такова. Карам Сивик 2002 4 врати. Пробвах барчето от двувратка, но не става. Също така днес ходих до една автоморга и мерих от 4-вратка, НО нещата не станаха толко лесно колкото мислих - при пепелника остава една дупка и моя пепелник не влиза в нея. Може ли да ми дадете съвет откаде да потърся подходяща или подобна на тази на картинката (тъй като тя не стига до таблото).

 

Публикувано изображение

 

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...