icko_stanev 78 #2041 Отговорено 22 Февруари, 2015 Колега, случвало ми се е да се отхлаби гайката на амортисьора, но след работа по окачването. Може и шарнир да е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #2042 Отговорено 22 Февруари, 2015 (Редактирано) Колеги помогнете със съвет! При преминаване през по-голяма неравност, легнал полицай или участък където шосето е потънало, независимо с висока или ниска скорост, отпред от дясно се появявя един шум като рязтягане и свиване на пружина. По-скоро не е тропане а стържене. Когато температурата навън е по-ниска се чува по-отчетливо, а на малки дупки въобще го няма. Амортисьори са сменяни преди около 20000 км. и още са в гаранция. Рейката е оправяна преди 1 година. От лявата страна не се чува нищо. Амортисьора не е омаслен. Възможно ли е да е свързано с пружината или амортисоьора си е тръгнал? Смени си втулките на стабилизиращата щанга Редактирано 22 Февруари, 2015 от doggy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #2043 Отговорено 22 Февруари, 2015 Може и тръгнал шарнир да е . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #2044 Отговорено 22 Февруари, 2015 71816878_1_800x600_trba-za-honda-sivik-2-vr-hechbek-17-cdti-isuzu-100-ks-gr-sofiya.jpg Това е едната тръба ,която отива към ЕГР . Срязах я на 2 части . 1-вата част се хваща към смукателния колектор и с 90градуса силиконово коляно свързвам с 2-рата част. После си правиш една пластина на стругар c9_12.JPG и я слагаш на изпускателния колектор DSCN0154.jpg Затапваш вакум маркуча който отива към ЕГР клапана....(ако не ти е спрян софтуерно и го махнеш свети чек-а ) На Сивик 2002-2003г. и фейслифт(2004-2005г.) ЕГР клапана е различен 71816878_1_800x600_trba-za-honda-sivik-2-vr-hechbek-17-cdti-isuzu-100-ks-gr-sofiya.jpg Това е едната тръба ,която отива към ЕГР . Срязах я на 2 части . 1-вата част се хваща към смукателния колектор и с 90градуса силиконово коляно свързвам с 2-рата част. После си правиш една пластина на стругар c9_12.JPG и я слагаш на изпускателния колектор DSCN0154.jpg Затапваш вакум маркуча който отива към ЕГР клапана....(ако не ти е спрян софтуерно и го махнеш свети чек-а ) На Сивик 2002-2003г. и фейслифт(2004-2005г.) ЕГР клапана е различен Благодаря много колега,тези дни ще го разкарам. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sinsoul 1 #2045 Отговорено 22 Февруари, 2015 Някой да помогне със свалянето на корите на вратите ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #2046 Отговорено 22 Февруари, 2015 Някой да помогне със свалянето на корите на вратите ?Много е лесно тапетът се държи на 3 винта,единият е във дръшката за отваряне другият под сивата лаистна отдолу има процеп за права отверка махаш лаистната и отдолу е болчето,а другото е от ляво на самата дръжка има една черна пластмаса напъваш е с отверката и излиза под нея е третия винт една щипка има наи в дясно на тапета (от към пантите)когато ги развиеш хващаш тапета от долу и дърпаш смело има няколко щипки по тапета когато го отлепиш вдигаш на горе.Дано да съм бил полезен. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sinsoul 1 #2047 Отговорено 22 Февруари, 2015 Сивата лайсна я махнах обаче др неможах .. Ако може снимка или клип ще съм много благодарен. Благодаря предварително 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AbsolutHonda 22 #2048 Отговорено 25 Февруари, 2015 Здравейте, Аз пиша за да отчета вече 5 години каране на моята хондичка и над 60 000 изминати километра, като колата е на 175 000км. До момента съм много доволен, разхода е повече от перфектен и колата е много надеждна. Единствените неща, които не смятам за консуматив и съм сменял са: - Датчик за позицията на коляновия вал (около 240лв) - Ремонт на алтернатор (180лв) Други неща, които съм сменял - Предни амортисьори, съединител (на около 150 000 се предаде), масла и филтри на всеки 10 000, сега ще сменям за втори път и ангренажен ремък - мисля, че 60 000 е нормално или може да изкара още? Това е всичко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kofeto_civik 0 #2049 Отговорено 26 Февруари, 2015 Здравейте колеги.Въпросът ми е има ли някой със сивик 1.6 бензин и да е копувал тръби и маркучи за спортен филтър и от каде мога да ги намеря? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sinsoul 1 #2050 Отговорено 26 Февруари, 2015 Колеги Еп2 1.6 втек 2003 година преди фейслифт има ли лампа за резервата ? Благодаря предварително ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyWalker 37 #2051 Отговорено 27 Февруари, 2015 Колеги Еп2 1.6 втек 2003 година преди фейслифт има ли лампа за резервата ? Благодаря предварително ! Има, колега! Точно до уредчето за горивото е, долу вляво. Светва при около 8 литра останало гориво. Ако при теб не свети, свали таблото и виж дали е на крушка или диод, ако е първото е много лесно да се смени. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #2052 Отговорено 27 Февруари, 2015 на моя type R му беше изгоряла (по скоро краченцата на диода бяха счупени и се разхождаше вътре в таблото) лампата за маслото.... та там беше на диод.Голям филм е с разглобяването,трябва да се извадят стрелките и после много трудно се калибрират,1 седмица карах без слюда докато наместя уредите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LachoPB 9 #2053 Отговорено 27 Февруари, 2015 Някой успявал ли е да си махне тапицерията на седалките или да е намерил клип? Успях само да откача 3 щипки отпред, но ме е страх да не счупя нещо. Щом има ципове трябва да е лесно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sinsoul 1 #2054 Отговорено 27 Февруари, 2015 А възможно ли е някак да я тествам,че таблото ми е бяло и е с диод няма ламБа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lambro1234 0 #2055 Отговорено 27 Февруари, 2015 Благодаря, получих много ценна информация от раздела ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
o.0 0 #2056 Отговорено 27 Февруари, 2015 (Редактирано) До колегите питащи за рейката: Ремонта ми го правиха едни пичове в Пловдив,бях в сервиза докато я правеха,всичко мина за около 2 часа и не беше сваляна рейката от колата.Вече 3месеца,4К км.колата за сега не тропа въпреки че всеки ден карам по паваж. Благодаря на колегата за тази препоръка ! Вчера я направих и аз въпросната манипулация при същия майстор и за сега при 200 км изминати на разнородна настилка не се чува нито тропане нито скърцане ( дано да се задържи така ) ! От гледна точка на свършената работа определено го препоръчвам и аз "лекаря" До колегите питащи за рейката: Ремонта ми го правиха едни пичове в Пловдив,бях в сервиза докато я правеха,всичко мина за около 2 часа и не беше сваляна рейката от колата.Вече 3месеца,4К км.колата за сега не тропа въпреки че всеки ден карам по паваж. Колега, би ли ме ориентирал, къде в Пловдив се намира този сервиз, че и моята напоследък потропва. Eто опътване : https://www.google.bg/maps/place/42%C2%B006'55.8%22N+24%C2%B046'35.6%22E/@42.1131153,24.7798538,15z/data=!4m2!3m1!1s0x0:0x0 Редактирано 27 Февруари, 2015 от o.0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sinsoul 1 #2057 Отговорено 28 Февруари, 2015 Лампата ми работи благодаря на всички ! Остана само някой да ми помогне с корите на вратите ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sdt 6 #2058 Отговорено 2 Март, 2015 Хора, някой да е сменял актуатора на турбото? Ако да от къде сте го закупили и колко е като парички? Благодаря предварителни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sinsoul 1 #2059 Отговорено 2 Март, 2015 Никой ли няма да помогне с корите на вратите ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #2060 Отговорено 2 Март, 2015 (Редактирано) Първо махаш пластмасата която стои над кората на страничното огледало.(вадят се с дърпане , при мен се счупиха щипките и на 2-те и трябваше да ги лепя с поксипол,, но не виждам друг начин) После махаш пластмасата която съм маркирал с (1) , с тънка отверка от долната страна , после сивата лайсна (2) .Развиваш всички болтове и от долната страна с голяма отверка отваряш кората и постепенно я откачаш от всичките щипки и с повдигане нагоре кората излиза , откачаш копчетата за ел. стъклата и после жилото за дръжката. Много е лесно Редактирано 2 Март, 2015 от jiktakof 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sinsoul 1 #2061 Отговорено 3 Март, 2015 Много ти благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tape 13 #2062 Отговорено 3 Март, 2015 Здравейте, понеже не видях назад дали пише някой да си е сложил mp3, usb, bluetooth през буксата на чейнджъра, искам да споделя, че си поръчах от алиекспрес. За тези, които искат да си запазят оригиналното радио, намирам това за много добро решение На мен ми излезе 100лв, като най-евтините тук x-car link и тем подобни почват от 180 лв, а съдържанието в кутииката е едно и също. Моето има възможност и за блу-туут (има си букса), който се купува допълнително и струва 40$. Само трябва много да внимавате при поръчка да не поръчате грешно. Аз специално свалих радиото, за да видя с коя букса ми е чейнджъра и поръчах такова, което го дават за сивик 2006+, защото тези които ги дават до 2005 бяха с друга букса на картинките. Тръгна от първия път и вече 1 седмица си го слушам и съм доволен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gabbana 1 #2063 Отговорено 3 Март, 2015 Здравейте, колеги! От 2 седмици вече съм собственик на Honda Civic 1.7 CdTi 100 HP 2005 година и много и се радвам, но имам няколко проблема, който не мога да разреша, а много ме мъчат. Четох темата от началото, но стигнах до средата и реших направо да ви питам: 1) Как мога да сменя габаритите отпред? Фара не се вади лесно като на някои други автомобили, а за габарита, не мога да бръкна чак до там.. 2) И при мен капачката на резервоара е повредена и не се отваря от бутончето, а само освобождава и някой трябва да пъха някаква пластика за да се отвори.Това как се оправя? Гледах някакъв клип, в който обесняваха, как трябва цялата кола да си разглобиш едва ли не? 3) Не ми лови централното на дошофьорската врата. Четох някъде,че било едва ли не фабрично, но аз това не мога да го приема. Може ли да се оправи и как, и къде? 4) Щипките, които държат страничните прагове някъде са останали по италианските улици и сега като мина през неравност, отдолу хлопа адски много. Къде мога да намеря такива щипки и на каква цена? Предварително ви благодаря за отговорите и отзивчивостта! П.С. Колега jiktakof, много яко си направил панела около радиото.Това някакъв вид карбон ли е? И аз искам да го променя това сиво.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #2064 Отговорено 4 Март, 2015 Здравей, колега! Много безаварийни километри! По същество: 1) Габаритите се сменят през подкалника. 2) Нямам отношение 3) Най-вероятно проблема е в машинката, но трябва да се провери. Сваляш кората и мериш дали идва ток до машинката. Ако идва значи проблема е в самата машинка. Тя може да се ремонтира ( но при мен беше временно решение) или да се смени. Вариантите са 3: втора употреба (според мен не си заслужава, защото не се знае колко още ще изкара), нова оригинална или нова универсална китайска (става с лека модификация на пластмасите вътре във вратата). 4) Щипки има в повечето магазини за автоаксесоари или където продават автобояджийски материали(но колегите от София могат да те насочат по-конкретно). Струват 60 - 70 стот. до 1,5 лв. за брой в зависимост от модела на щипката. Сваляш някоя стара и с нея в магазина. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #2065 Отговорено 4 Март, 2015 (Редактирано) Мерси колега , но това е стара снимка беше с карбоново фолио , но сега съм с черен пиано лак Относно въпрос 2) - Отвори капачката на резервоара и бутни езичето на капачето навътре . При мен беше спряло да се отваря зимата ама не беше от студа и на Петрола до нас момчето което зареждаше ме посъветва какво да направя и се оказа прав Редактирано 4 Март, 2015 от jiktakof 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivo1.7cdti 0 #2066 Отговорено 4 Март, 2015 Здравейте колеги.От известно време си гледам разхода на колата които е 8.1 смесено като предимно е градско. Питал съм различни хора и те са ми казвали че е много. На вас как ви е разхода.Сменяли ли сте kлапана на ГНП които е за високото налягане на горивото и може ли да ми е от него този разход. Мерси предварителноПоздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gabbana 1 #2067 Отговорено 5 Март, 2015 Колеги, благодаря ви за отговоритеСамо да се стопли пак времето и се заемам.Jiktakof, и моята точно така си я представям.Моят разход на смесено е 7.1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #2068 Отговорено 5 Март, 2015 Леле хора какви са тези разходи?Най-големия ми разход е бил 6,3/100 и то не по борд компютър а изчислен по пробег/количество заредено гориво.Обикновено средния ми разход се движи м/у 5 и 5,5/100 с преобладаващо извънградско каране.Постигал съм и почти фабричния минимален разход от 4,35/100. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iordan 1 #2069 Отговорено 5 Март, 2015 здравейте имам проблем задно ляво колело задържа и загрява чак джантата ходих при майстор гледа апарата цилиндарчето се оказа дабре и не го смени въпреки че купих нови цилиндар и гумички каза че оригиналните били по добри ако някой е имал този проблем моля да пише Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #2070 Отговорено 5 Март, 2015 Потвърждавам - 5-5,2л./100км. като 80% е извънградско iordan - провери връща ли се жилото на ръчната спирачка на лявото колело Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
couldbeworse 0 #2071 Отговорено 6 Март, 2015 5,8/100km градско карам хондата вече четвърти месец и разхода ми градско не е вдигал на повече от 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iordan 1 #2072 Отговорено 7 Март, 2015 имам моята от осем години и половина разход 6-65градско 45изванградско 53среден разход Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gabbana 1 #2073 Отговорено 8 Март, 2015 Колеги, Можете ли да ми кажете точно каква течност трябва да се долее в малкото казанче отдолу на снимката.То ми е напълно празно, а като я карам Хондата се чува едно странно цвичене като от щурци.Мислех си ,че трябва да се долее хидравлична течност, но не открих къде,а видях че това е празно. И на двете пише течност за спирачки ама не знам точно какъв вид си сипва тук... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harry11 5 #2074 Отговорено 8 Март, 2015 Здравейте колеги Някой да знае дали има разлики в окачванията на бензиновите и дизеловите варианти. С мотор д14z6 еп1 съм и имам за смяна шенкел. Намерих, но от дизелово 1.7. Интересува ме дали е същото или поне да кажете къде мога да намеря инфо. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #2075 Отговорено 8 Март, 2015 (Редактирано) за gabbana: Нямаме хидравлична течност - имаме електронен усилвател на волана EPS. Там сипи спирачна течност DOT4 - едното е за съединителя, а другото за спирачките. Редактирано 8 Март, 2015 от Jorko. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petioooo 5 #2076 Отговорено 8 Март, 2015 При този разход от 5 или 6 в града явно турбините не се ползват , но ми е интересно по този начин не ви ли се задръства геометрията . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivo1.7cdti 0 #2077 Отговорено 8 Март, 2015 Не знам какво и става на мойта кола и как ви дава такива разходи. Нямам никакви грешки. Филтъра е сменен. Кажете някакво предположение какво може да ми е на колата. Не искам разход от сорта на 5 - 5.5 за градско но поне да е по нисък от 8,2.Кажете какво има свързано с разхода за да го сменя. Какво да гледам като проблем. И всичко което може да ми помогне за да си оправя разхода Благодаря за помощта предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gabbana 1 #2078 Отговорено 8 Март, 2015 От дете знам следните : налягане в гумите, каране на по-висока предавка (да не седи колата в големи обороти), по-качествено гориво, не пускай климатика .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #2079 Отговорено 8 Март, 2015 (Редактирано) Все пак в София задръстванията са големи понякога - зависи ти как се движиш. Тръгвай плавно с малко газ (не натискай педала за газта повече от необходимото). От далече съобразявай дали ще минеш на зелено или ще те хване червеното (съответно подаваш газ за да минеш или отнемаш газта (пускаш по инерция)) и така.... Мисля, че тук е ключето при теб. Казах ти разход 5,2/100 при мен, но 80% е извънградско п.п. Виж някое колело да не ти задържа (пипни дисковете като паркираш някой да не е по-горещ) Редактирано 8 Март, 2015 от Jorko. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #2080 Отговорено 9 Март, 2015 Колегата petiooо е доста прав , с градското каране доста се зацапва геометрията , затова си иска продухване а до колегата Ivo1.7cdtiза да разбереш дали имаш проблем с колата. Излез извънградско или някое околовръстно голямо в София , занули километража карай 10 минути със 100 -120км и ако разхода ти е между (4,3-4,7л/100к) значи всичко е ОК . по принцип разхода в голям трафик много се вдига Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове