Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Здравейте колеги,днес сутринта ударих на камък при палене на Civic-a... В приложеното клипче можете да чуете след спиране на музиката (извинявам се, че е по-силна отколкото проблемния звук), но мисля че ще е достатъчно. Някакви идеи какво е? Ако е акумулатор не трябва ли да не светва, да има някакви индикации по табло/плеър? Както и да препоръчате читаво местенце в София за проверка освен при Омбре. Електросервиза на ул. Любляна?

Благодаря предварително!
Доколкото чувам стартера върти а двигателя не. Вземи си нов бендикс за стартера и иди при някой майстор да ти го смени. Само да ти кажа , че дори и при слаб акумолатор бендикса изхвърля , но тогава стартера не може да завърти двигателя. Имам предвид ако напрежението е около 8-9 волта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи я оставих в сервиза на Любляна. Днес в 12 беше готова, след работа отивам да си я взема. Бендикса е сдал багажа, защото е бил възможно най-евтиния стартер сложен...

 

120 лв. ми струва удоволствието, с труда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какъв бендикс сложи и колко пари  и какъв е този сервиз ?

Ако гледаме за колко си я купил колата и е тази от снимката за малко на 5000 :punch:  лв

определено се готви за още изненади евтини ...после да няма колко били трошливи колите ...

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр. Jikumo , Еконта ме издъниха и клапана идва утре. Иначе този клапан е вакумен за управление (или разстоварване ) на турбината не на ЕГРа. Намира се на задната част на двигателя откъм страната на купето. Имаго само оригинален не съм питал колко струва в хонда, аз го поръчах втора ръка, понеже мастарите не са много сигурни и не ми се рискуваше на проба грешка :).

  п.с. Днес като я карах след сваляне и качване  на турбината, не влезе в авариен. Утре ще и направя тест-драйв на магистралата преди да го сменя в понеделник(клапана). Пак ще пиша :). Иначе го гледах в Румъния 300рона струваше нов - клапана имам предвид.

Редактирано от sdt

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Можете ли да подадете информация откъде мога да поръчам преден тампон за двигателя (50840-s6f-e02) с добро отношение цена-качество? Само за информация - предлагат ми оригинален на цена 235 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какъв бендикс сложи и колко пари  и какъв е този сервиз ?

Ако гледаме за колко си я купил колата и е тази от снимката за малко на 5000 :punch:  лв

определено се готви за още изненади евтини ...после да няма колко били трошливи колите ...

 

Френски бендикс, 6 месеца гаранция, на ул. Любляна 37 е сервиза. Голям проблем ми беше отварянето на главата, но сега е ревизирана с нова гарнитура...

 

За покупката наистина доста неща излязоха, но дано вече да няма проблеми... Иначе не смятам, че е трошлива, уникално доволен съм към момента - в градски условия е перфектна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

tansey, няма алтернативен вариант на този тампон -води се успокоителен .Купувай най ефтиния който ти предложат нашенските фирми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагайте само оригинални тампони, ако не искате да си харчите парите .....на вятъра...

А относно "френския" бендикс щом е с 6 месеца гаранция ....ясна работата....след време пак нов....щото толкова е френски....

Гарнитурата ква я сложи пак от махленските магазинчета ли ? Поне Елринг ли сложи ? Кой ти прави колата и къде ?

От тези цени по- хубави няма и то за оригинални части http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=94634 !

 

Абе Хонда дизел 2004 година за 5-6 хил. лева не смятай че ще ти спрат проблемите дотука ...ама...дано са малко....

то читаво Рено не можеш намери за такива пари....бензиново ....

 

Eто ти оригинални японски части от Англия

http://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection.php?block_01=17S6A01&block_02=B__4702&block_03=16316„

и цените са като в БГ от Бултрако или друг офицялен ...на някои неща са малко по ниски но е на късмет...

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,Можете ли да подадете информация откъде мога да поръчам преден тампон за двигателя (50840-s6f-e02) с добро отношение цена-качество? Само за информация - предлагат ми оригинален на цена 235 лв.

Както казаха колегите - няма алтернатива. Поръчах някакъв корейски на NOK и не пасна захващането - даже нищо общо. Така че само нов от Хонда -това е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги !!!От днес съм собственик на ХОНДА СИВИК 1,7 цтди 2004 . Имам няколко въпроса.1.Като дам на контакт не  ми светва сигнала за подгревни свещи.

2.Като заключвам не ми се заключва дясната врата а е с централно.Някакви решения за тези два въпроса.Благодаря предварително !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега! Честита придобивка! Вероятно крушката е изгоряла. Трябва да светне за няколко секунди. На вратата най-вероятно й е развален актуатора. Има писано по въпроса по-напред в темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега  :punk:  имам и един нов въпрос свързан с фаровете(лупи). Как да ги вдигна на горе.Че са ми прекалено ниско.Ако може да се вдигнат точно от къде(огледах фаровете и не видях от къде може да се вдигнат) :hmmm: .Какво ще рече "актуатора" (понеже не съм много вещ в тази сфера) Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Актуаторът е машинка за централното http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=17232&nplgrp=6&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.7ES&nplblk=B__5310 номер 5 от картинката. Фаровете се регулират като се върти едно болтче отзад на самия фар. Отгоре, където се хваща фара има начертани едни чертички, също се регулира. Най-добре да се регулират в сервиз на машина - струва 5 лева и поне няма да заслепяваш другите.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, преди 3 дена освен 6-ката, която карам си закупих 7-ма генерация ctdi 2004 facelift с разни оптични тунинги и светлини като от fast&furious, като и по двигателя било пипано и уж бил 180 h.p. (колко точно е ще го проверя скоро на някое dyno от любопитство да знам). Имам две поправими болки с новата кола, за които ще ви питам, освен това, че като е дизел с турбо колата не доставя това удоволствие от каране като при 6-та ми civic и я чувствам доста тежка колата. Та, заради тунингите, отпред имам някаква нестандартна броня, и са били разали или понижавали пружините отпред колата да седи много ниско ....... резултата е задиране на дъното при спящи полицаи и дупки и спукана броня вчера ---> колко струват редови пружини за отпред за да си повдигна колата за да става за каране в дупчеста България?  Другия въпрос ми е свързан с багажника - той е бил една голяма тонколона, но сега си го искам обратно като полезен обем  ;), та питането е, корите на багажника отзад  и пластмасите на багажника отстрани някой да знае има ли ги в някоя морга, че липсват? (а за да не се вижда какво има вътре и в багажника на задното стъкло има затъмняващо фолио, което ми пречи да виждам с огледалото за задно видждане и фолиото ще го махам след слагане на корите). Също така, не намирам код за радиото, намерих в колата някакъв 4-цифрен, който явно не  е това, защото съдържа 8-ци, а на радиото има копчета за въвеждане само от 1-6 числата. Та, нишан къде и при кой да ида да ми помогнат с кода на радиото? (Колата е продадена и правена от италианци ...... и да търся собственика е изгубена кауза, там никой не говори English).

Редактирано от batzerga

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Кода за радиото се въвежда като натискаш копчетата от 1 до 4 за всяка цифра от кода. Пример имаш 8 в кода като първа цифра следователно натискаш 8 пъти бутончето 1. Ако кода ти е грешен отиваш не в Италия, а при някой дилър на Хонда и срещу известна сума се сдобиваш с кода.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен.И аз се сдобих с една дизелова фейслифтова италианка в много добро състояние.Първите ми впечатления са много добри за колата.Чета за масовото тропане на рейките,на този модел.Доколкото виждам проблема е в един слайдер който трябва да се подмени,но не намирам ремонтни комплекти в нета.Някой може ли да сподели къде може да се намери?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

doggy,много хора също така пишат по западните форуми че след смяна на слайдера пак остава леко хлопане.Аз си купих слайдера от общите поръчки от щатите ама още не съм го сменил -събирам инфо какво друго се сменя че да не тропа въобще -иначе само пари ще дам за сваляне и качане и пак да хлопа няма да е гот.Слайдър мисля че и от бултрако можеш да си поръчаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай остава варианта освен слайдера да се износва и самия прорез на рейката.Ако е така,остава варианта на изработен и моднат в по голям размер слайдер.

 

пп. ако някой има в Варна с износена рейка и би я дал за експеримент,мога да помисля за доработване на проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих до Бултрако на бул. България. С документите за рамата на колата и номера на радиото ми предоставиха кода за разкодиране на радиото, без да ми вземат пари.

Моля, във връзка с предното ми мнение, човека, който ми беше писал в отговор и са му изтрили мнението да ми пише на лично. От hype вече поръчах пружините.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

doggy,много хора също така пишат по западните форуми че след смяна на слайдера пак остава леко хлопане.Аз си купих слайдера от общите поръчки от щатите ама още не съм го сменил -събирам инфо какво друго се сменя че да не тропа въобще -иначе само пари ще дам за сваляне и качане и пак да хлопа няма да е гот.Слайдър мисля че и от бултрако можеш да си поръчаш.

 

В такъв случай остава варианта освен слайдера да се износва и самия прорез на рейката.Ако е така,остава варианта на изработен и моднат в по голям размер слайдер.

 

пп. ако някой има в Варна с износена рейка и би я дал за експеримент,мога да помисля за доработване на проблема

 

До сега съм оправил 3 такива рейки, включително и моята. В повечето случаи плъзгачът не е износен, да не говорим пък за канала, по който се плъзга.  Плъзгачът, в случая, просто крепи рейката в дясната й част (погледнато откъм пиньона), а регулиращия болт обира луфта под червячния механизъм. При всички рейки го има (регулиращ болт) и при всички рейки луфтовете се обират така. Рискът е, че може да затегне волана и да спре да връща, ако се пренавие болта. При хидравличните може и да протече от някое уплътнение ако е прекалено стегнат. Тук тоя проблем го нямаме.Плъзгачът може да се смени, ако е силно износен и е под некви си милиметри (размерите ги пише в ръководството, не ги помня), поръчан от Хонда идва за 10-тина дни и е с цена 36лв. От друго няма нужда.

След като рейката се свали ви трябва ключ 29 или раздвижен ключ, за да се свалят вътрешните накрайници. След това се свалят болтовете, които дръжат Т-образната... "планлка", на която се навиват накрайниците и която стои върху маншона и плъзгача. Рейката се навива в крайно положение и се освобождава от скобата маншона откъм същия край. Маншонът се издърпва, сваля се стария плъзгач, позабърсва се малко и се слага нов. Греста обиковено е достатъчно чиста. Всичко се сглобява и се минава на регулиращия болт. Контрагайката се развива с чешмян ключ и се натяга подпорния болт. Трябва да стане до толкова, че като опрете рейката в земята и разклатите Т-образната планка да не се усеща луфт и същевременно пиньона на рейката да се върти лесно. Аз го развъртам с клещи и едно парцалче, за да не нараня шлиците. Така усещам как върти конкретната рейка и разглабям. След като натегна болта и обера луфта, отново развъртам с клещите за пиньона, за да се уверя, че не съм затегнал много. И после си качвате рейката.

В повечето случаи може да се мине и без плъзгач, но и двамата приятели, на които им оправих рейките, нямаха други коли и трябваше да се подсигурим.Ако сте близо до Пловдив или имате път, мога да помогна. :)

 

Мерси колега :punk: имам и един нов въпрос свързан с фаровете(лупи). Как да ги вдигна на горе.Че са ми прекалено ниско.Ако може да се вдигнат точно от къде(огледах фаровете и не видях от къде може да се вдигнат)  :hmmm: .Какво ще рече "актуатора" (понеже не съм много вещ в тази сфера) Благодаря предварително

 

 

Машинката на централното в съответната врата се отваря, в повечето случаи дефектират моторчетата. Четките се захабяват, намотките горят и т.н. Сваля се моторчето и с него тръгваш по магазините и търсиш, като им обясняваш, че е от автомобилна врата. Понеже живея в Пловдив и тва е ебати тъпия град, не можах да намеря никъде моторче с точната дължина на валчето, намерих един пич, който продаваше Сивик 7 на части. Нямаше актуатор от странична врата, за това му разглобих механизма на задната врата, взех му моторчето и му оставих 10 кинта, че ме взе от нас и ме закара до селото, в което е колата... и ме върна. Та повече май за пътни му дадох, отколкото за самото моторче.

После като си затваряш механизма, залепи го добре с Поксипол, примерно, и малко силиконец по спойката, че да не пуска вода. Както знаем, във вратите влиза вода през джама и се отича през дренажните отвори. Няма да е гот ако пак ти изгори моторчето. ;)

Редактирано от srptng000
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Имам няколко въпроса. :rolleyes: 1. Като влезне в червено(към 5-5300 оборота) колата угасва и светва лампата на двигателя(все едно издърпва всичкото гориво от филтъра). След което отварям капака и напомпвам помпата и колата пали. Ако не го направя това с помпата след 2,3 завъртания пак пали. Но лампата продължава да свети за известно време. Като запали няма никакви проблеми. Някакви идеи какво може да е и как може да се оправи.2. Проблема с централното може ли да се отстрани с монтиране на универсална машинка за централно и да имитира че е заводско.3. Как да регулирам фаровете.Нагоре надолу.Наляво надясно. И от къде ако има някакъв начин(ако може точно къде се намира) Колата е с фейслифт с лупи.Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква грешка дава като светне лампата, засичал ли си? Най-вероятно се прекъсва горивния поток, един вид мярка за защита. В крайна сметка повечето дизелови двигатели развъртат максималната си мощност до 4500 оборота. Виж каква е грешката.Универсалната машинка за централно не съм сигурен дали ше ти върши същата работа. Идеята е да повдига един прът, посредством който се заключва бравата и със система от лостове се задвижва палчето за заключване, ключалката и заключващия механизъм на бравата, де факто. Тоест трябва актуатора да е с точна дължина, иначе има риск тая лостова система да не сработва както трябва. Можеш да извадиш старата машинка и да сравниш ако имаш нещо универсално предвид. Аз не бих рискувал. В мобиле.бг и карс.бг има много такива Хонди, още повече в София.Не съм се ровил по фаровете на фейслифта. Можеш да го свалиш и да огледаш. Левият е по-удобен за ръчкане и гледане без да се сваля. Обикновено регулиращите болтове са в задната част на фара (логично) близо до гнездата на крушките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква грешка дава като светне лампата, засичал ли си? Най-вероятно се прекъсва горивния поток, един вид мярка за защита. В крайна сметка повечето дизелови двигатели развъртат максималната си мощност до 4500 оборота. Виж каква е грешката.Универсалната машинка за централно не съм сигурен дали ше ти върши същата работа. Идеята е да повдига един прът, посредством който се заключва бравата и със система от лостове се задвижва палчето за заключване, ключалката и заключващия механизъм на бравата, де факто. Тоест трябва актуатора да е с точна дължина, иначе има риск тая лостова система да не сработва както трябва. Можеш да извадиш старата машинка и да сравниш ако имаш нещо универсално предвид. Аз не бих рискувал. В мобиле.бг и карс.бг има много такива Хонди, още повече в София.Не съм се ровил по фаровете на фейслифта. Можеш да го свалиш и да огледаш. Левият е по-удобен за ръчкане и гледане без да се сваля. Обикновено регулиращите болтове са в задната част на фара (логично) близо до гнездата на крушките.

 

Не съм засичал каква грешка дава като светне понеже днес ми го направи.А за централното ще проверя как стоят нещата.А за фаровете. Гледам ги и няма никъде никакви болтове или някакви подобни като на другите коли. И за това питам дали някои си ги е регулирал и дали знае от къде става въпросното регулиране.Благодаря за което.

Редактирано от Ivo1.7cdti

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Имам един въпрос относно музиката в колата. Като цяло съм решил да подменя всички тонколони в колата, обаче имам едно притеснение относно задните. Преди време на една корса след като сменихме задните уж с хубави маркови тонколони, се оказа че свирят по-слабо и от оригиналните и причината беше, че имало някакви  съпротивления или филтри, които са по инсталацията на колата и просто не позволяват да достига по-силен сигнал дотам, за да не изгорят заводските... И въпроса ми е дали и при хондите няма някакви такива неща или няма да имам ядове ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Имам един въпрос относно музиката в колата. Като цяло съм решил да подменя всички тонколони в колата, обаче имам едно притеснение относно задните. Преди време на една корса след като сменихме задните уж с хубави маркови тонколони, се оказа че свирят по-слабо и от оригиналните и причината беше, че имало някакви  съпротивления или филтри, които са по инсталацията на колата и просто не позволяват да достига по-силен сигнал дотам, за да не изгорят заводските... И въпроса ми е дали и при хондите няма някакви такива неща или няма да имам ядове ?

Няма никакви филтри тем подобни по самите говорители...сваляй смело.Аз подмених цялата ''музика'' в моята,самите говорители са с размер 165мм,като предните са едновременно фланец/шаси,а задните са захванати с по три винта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтри няма ,ама ако купиш говорители с ниска чувствителност може и по -слабо да свирят от оригиналните!Като купуваш говорители ,няма да гледаш да са 1000 вата ,ами чувствителноста им ват на метър да е голяма над 90 дб поне .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква грешка дава като светне лампата, засичал ли си? Най-вероятно се прекъсва горивния поток, един вид мярка за защита. В крайна сметка повечето дизелови двигатели развъртат максималната си мощност до 4500 оборота. Виж каква е грешката.Универсалната машинка за централно не съм сигурен дали ше ти върши същата работа. Идеята е да повдига един прът, посредством който се заключва бравата и със система от лостове се задвижва палчето за заключване, ключалката и заключващия механизъм на бравата, де факто. Тоест трябва актуатора да е с точна дължина, иначе има риск тая лостова система да не сработва както трябва. Можеш да извадиш старата машинка и да сравниш ако имаш нещо универсално предвид. Аз не бих рискувал. В мобиле.бг и карс.бг има много такива Хонди, още повече в София.Не съм се ровил по фаровете на фейслифта. Можеш да го свалиш и да огледаш. Левият е по-удобен за ръчкане и гледане без да се сваля. Обикновено регулиращите болтове са в задната част на фара (логично) близо до гнездата на крушките.

Универсалната машинка за централно върши работа. Алармаджията ми сложи такава на шофьорската врата преди 5 години като поставях алармата, защото там нямаше фабрично машинка. На задна лява врата моята отказа миналата година и този път сам си сложих универсална. Продава се заедно с вилка (тел), която захващаш за оригиналната вилка - дори оригиналната машинка не съм я махал само използвам кабелите й. Трябва само да видиш твоята дали е с 2 или 4 кабела. Продават се и с 2 и с 4 кабела, мисля че беше 4,80лв. в Конрад електроникс.

sako - относно говорителите да не би да си взел с друго съпротивление има 4 омови и 8 омови - или прекалено мощни и затова старото радио не може да ги захрани

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе е ясно, че не гледам да са по 1000 вата xDDD  Като цяло се притеснявах да нямат някакви съпротивления назад по инсталацията ама щом няма ще действам смело :) Благодаря P.S. То радиото, с което бяха изпробвани говорилите не беше старо, беше ново , а говорите си отговаряха на всички изисквания да паснат точно там , както като размер, мощност и съпротивление ама... Надявам се сега при хондата да станат пък другото е минало :D

Редактирано от sako

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МММ, колегата borko  е казал перфектно !

Новите говорители ширпотреба нямат нищо общо със старите ....както каза колегата гледай db да са високи , даже ако намериш на 100 db смятай ще правиш дискотека !

 

Ако старите говорители свирят не ги сменяй за "нови"  - на новите медната жица е алуминиева в най-добрия случай, тежат по-малко , мембраните са от найлон или ПВЦ - за децибелите

да не говорим .....как няма да свирят по слабо после ???

:plane:

 

ПП гледай RMS мощност т.е. всчко под 50 w и определеното съпротивление 4 или 8 ома ,за обикновено радио де  !

Професора едно време казваше - който не знае закона на Ома да си ходи у Дома и трескаше двойките в бележнка....

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязал съм на досегашните ми коли че оригиналните говорители сложени от завода ,се конкурират по-чувствителност само с върхови модели на известни марки говорители.Не пиша че съм ги сравнявал по характеристики от сайтове ,а реално тествани и слушани,отделно че доста производители лъжат в паспортните данни на говорителите.Не си сменяйте оригиналните ако не са повредени.Тука не става въпрос за ватове ,а за кпд при говорителите ,или кой по-силно ще свири при еднаква мощност от плеара.Както писа по-горе колегата с подходящи говорители и плеар можеш да направиш дискотека в колата без никакви допълнителни усилватели.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязал съм на досегашните ми коли че оригиналните говорители сложени от завода ,се конкурират по-чувствителност само с върхови модели на известни марки говорители.Не пиша че съм ги сравнявал по характеристики от сайтове ,а реално тествани и слушани,отделно че доста производители лъжат в паспортните данни на говорителите.Не си сменяйте оригиналните ако не са повредени.Тука не става въпрос за ватове ,а за кпд при говорителите ,или кой по-силно ще свири при еднаква мощност от плеара.Както писа по-горе колегата с подходящи говорители и плеар можеш да направиш дискотека в колата без никакви допълнителни усилватели.

Аз бих казал -сменяйте!!!

Разбирасе,сменяйте ако държите на по-добрия звук и ви се заделят средства-доста средства :)

Цялото хитринка от ''доброто звучене'' на стоковите говорители идава от факта,че свирят в широколентов обхват,а именно 20-20 000хц/това на теория/.Има и други параметри виновни за това субективно да свирят уж силно,но няма да се разводнявам.

Забелязали ли сте защо едни елипси/най-обикновенни/ монтирани отзад на кората свирят с мощен и дълбок бас,все едно има монтиран субуфер,а нямат и реално 15 вата???

Тези в хондата ми едва ли изкарваха и до 8 000хц горна честота,но както и да е.Чуствителноста тук няма толкова значение,колкото възприятието на ухото.Много е лесно да излъжеш ухото именно в диапазона на ниските честоти-докато в границите на 1000-6000хц е най чуствително и там всичко се улавя ако нещо не е наред.

 

Както и да е,звукът от оригиналнта система за мен беше тргедия,меко казано.....запушен и постен саунд,както в повечето коли.С голямо желание и мерак я изхвърлих,и с още повече нетърпение поставих новата.Имам удоволствието да подкарвам често Голф 6 и Голф 7 и там положението е бих казал една крачка над нашите сивици,е в 7-цата е малко по-добре,но като цяло имаш говорители колкото да слушаш новините,за слушане на музика твърдо не:)

Редактирано от Lestar
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги,

 

Най-после си реших проблема с пушенето.

Закарах я в Бош сервиз (Драгалевци),там й правиха диагностика и решиха да свалят дюзите.Днес ми звънят,че е готова,имало много нагар по дюзите и някви големи буци се били образували даже... Плюс това ми казаха,че дюзите били поизносени и не се знаело колко ще издържат.... Аз не съм чел във форума някой да има голям проблем с тези дюзи,не знам, може и да съм пропуснал.

И така удоволствието ми струва 370лв. Да ми е честито!

 

Поздрави,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.
Имам едно питане относно ускорението на колата.Струва ми се че е доста мудно преди да се включи турбото. Днес карах един сеат 1.9 тди 90 кс и някак си по бързо вдига оборотите. Моята някак си по мудно вдига обороти и след като включи турбото е уникална.Но преди да се включи е някак си тромава


А и разбрах как се регулират фейслифтовите фарове, на горе и на долу , на ляво и на дясно, съответно на горе и на долу става от ле.машинката(има дупка от горната и долната страна) а за ляво и дясно става с болта който се намира под габарита(става да се върти с отвертка "права или кръстата" на кои с каквото му е удобно. За нагоре и на долу трябва отвертката да е къса и дебела, а за ляво и дясно дълга )
по натам ще кача и снимки как става

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батка

Lestar

Толкова "странни" идеи как успя да ги сътвориш на едно место - вземи прочети какво е

w - ват,

db - децибел

hz - честота

Прочети човешкото ухо какви честоти възприема ....

И чак тогава се изказвай подготвен !

 

Спроед тебе един говорител 10w и 110 db и един говорител 50w и 89 db кой ще свири по силно ?

 

Верно на тези сивици им куца оригиналната музика , ама на CRV, Акорд, Стрийм  са перфектни, особенно ако чуеш premium saund системите.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батка

Lestar

Толкова "странни" идеи как успя да ги сътвориш на едно место - вземи прочети какво е

w - ват,

db - децибел

hz - честота

Прочети човешкото ухо какви честоти възприема ....

И чак тогава се изказвай подготвен !

 

Спроед тебе един говорител 10w и 110 db и един говорител 50w и 89 db кой ще свири по силно ?

 

Верно на тези сивици им куца оригиналната музика , ама на CRV, Акорд, Стрийм  са перфектни, особенно ако чуеш premium saund системите.

Батка iso_eu,

явно не си прочел правилно поста ми....много добре знам нещата за които ме питаш,но както и да е явно знаеш повече,може би си направил повече кар аудио системи от мен,чул си повече компоненти:)

Образовай се малко повече по отношение на чуствителноста на авто говорителите спрямо останалите говорители/има разлика голяма/:)

 

Не искам да спамя темата,жив и здрав да си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Имам едно питане относно ускорението на колата.Струва ми се че е доста мудно преди да се включи турбото. Днес карах един сеат 1.9 тди 90 кс и някак си по бързо вдига оборотите. Моята някак си по мудно вдига обороти и след като включи турбото е уникална.Но преди да се включи е някак си тромава 

 На място като дадеш газ се вдигат много бавно оборотите.Толкова от 1.7 мотор . Задължително чип , иначе доста неприятна за каране

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги :bye: Днес си оправих централното на моята кола.Дясната врата не се заключваше.Става с обикновено централно от магазин за авто аксесоари най-евтината машинка с два кабела.Като разглобите вратата на заводската машинка влизат 2 букси с по 2 кабела, долната букса е за заключване и отключване.Горната не знам за какво е.Двата кабела се проверяват кои с кои е за да се заключва в синхрон с другата врата.Ако ги обърнете когато заключва тя ще се отключва :tooth: . Слага се според това да не пречи на прозореца или на лостовия механизъм за заключване.

Редактирано от Ivo1.7cdti

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже не разбирам абсолютно нищо от тоци, нямам идея как изглеждат отвътре стартери и алтернатори, да представя проблема от днес.Сутринта запали малко трудно. Отдадох го на студеното време и факта, че брат ми е сипал нафта от Газпром. Покарахме с него известно време из града и изгасих. След 15-20 минути отново се качихме и въртя ключа да паля. Много неуверено, с няколко оборота на вала и един звук, който ми напомня на триене на метал в метал. И понеже и двигател на път да блокира не съм чувал, реших да проверя маслото. Всичко в норма - на изгасен двигател между двете белязки, на работещ двигател и над горната (впрочем сега студена е между двете белязки). Както и да е, направих два опита, на втория запалих по-бързо, без шума, и реших като се приберем да оглеждам.Одеве слезнах, пробвах да я запаля и нъцки! Стартера върти мудно, едва-едва, двигателя не може да "crank"-не, и пак това стъргане. Втори път - още по-зле. На третия вече дори не иска да завърти стартера. Реших, че може да е от акумулатора. Да, но като подам ключа на контакт, светват всички лампи, плейъра свири, бас-касата също бръмчи, фаровете светят с нормална сила и яркост. Чувам подгревните свещи, подкачвателната помпа, даже и magnetic switch-а чувам. Но стартера го няма никакъв.Да откаже така рязко... не е невъзожно. Дали някъде по веригата до стартера прави отечка, не знам. Бушон по не ми се вярва, там нямаше да прави опити да върти.дайте идеи към какво да се ориентирам, че оставам без кола. И какви пари да си приготвя, та да знам ква цена да й обявявам. Бях се зарекал, че при следващия проблем ше я махам... Дойде и тва време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...