hgb76 2 #1721 Отговорено 7 Ноември, 2014 Здравейте колеги,днес сутринта ударих на камък при палене на Civic-a... В приложеното клипче можете да чуете след спиране на музиката (извинявам се, че е по-силна отколкото проблемния звук), но мисля че ще е достатъчно. Някакви идеи какво е? Ако е акумулатор не трябва ли да не светва, да има някакви индикации по табло/плеър? Както и да препоръчате читаво местенце в София за проверка освен при Омбре. Електросервиза на ул. Любляна? Благодаря предварително!Доколкото чувам стартера върти а двигателя не. Вземи си нов бендикс за стартера и иди при някой майстор да ти го смени. Само да ти кажа , че дори и при слаб акумолатор бендикса изхвърля , но тогава стартера не може да завърти двигателя. Имам предвид ако напрежението е около 8-9 волта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
quovadis 6 #1722 Отговорено 7 Ноември, 2014 Снощи я оставих в сервиза на Любляна. Днес в 12 беше готова, след работа отивам да си я взема. Бендикса е сдал багажа, защото е бил възможно най-евтиния стартер сложен... 120 лв. ми струва удоволствието, с труда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #1723 Отговорено 7 Ноември, 2014 (Редактирано) И какъв бендикс сложи и колко пари и какъв е този сервиз ? Ако гледаме за колко си я купил колата и е тази от снимката за малко на 5000 лв определено се готви за още изненади евтини ...после да няма колко били трошливи колите ... Редактирано 7 Ноември, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sdt 6 #1724 Отговорено 7 Ноември, 2014 (Редактирано) Здр. Jikumo , Еконта ме издъниха и клапана идва утре. Иначе този клапан е вакумен за управление (или разстоварване ) на турбината не на ЕГРа. Намира се на задната част на двигателя откъм страната на купето. Имаго само оригинален не съм питал колко струва в хонда, аз го поръчах втора ръка, понеже мастарите не са много сигурни и не ми се рискуваше на проба грешка . п.с. Днес като я карах след сваляне и качване на турбината, не влезе в авариен. Утре ще и направя тест-драйв на магистралата преди да го сменя в понеделник(клапана). Пак ще пиша . Иначе го гледах в Румъния 300рона струваше нов - клапана имам предвид. Редактирано 7 Ноември, 2014 от sdt Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tansey 2 #1725 Отговорено 7 Ноември, 2014 Здравейте колеги, Можете ли да подадете информация откъде мога да поръчам преден тампон за двигателя (50840-s6f-e02) с добро отношение цена-качество? Само за информация - предлагат ми оригинален на цена 235 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
quovadis 6 #1726 Отговорено 7 Ноември, 2014 И какъв бендикс сложи и колко пари и какъв е този сервиз ? Ако гледаме за колко си я купил колата и е тази от снимката за малко на 5000 лв определено се готви за още изненади евтини ...после да няма колко били трошливи колите ... Френски бендикс, 6 месеца гаранция, на ул. Любляна 37 е сервиза. Голям проблем ми беше отварянето на главата, но сега е ревизирана с нова гарнитура... За покупката наистина доста неща излязоха, но дано вече да няма проблеми... Иначе не смятам, че е трошлива, уникално доволен съм към момента - в градски условия е перфектна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #1727 Отговорено 7 Ноември, 2014 tansey, няма алтернативен вариант на този тампон -води се успокоителен .Купувай най ефтиния който ти предложат нашенските фирми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #1728 Отговорено 7 Ноември, 2014 (Редактирано) Слагайте само оригинални тампони, ако не искате да си харчите парите .....на вятъра... А относно "френския" бендикс щом е с 6 месеца гаранция ....ясна работата....след време пак нов....щото толкова е френски.... Гарнитурата ква я сложи пак от махленските магазинчета ли ? Поне Елринг ли сложи ? Кой ти прави колата и къде ? От тези цени по- хубави няма и то за оригинални части http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=94634 ! Абе Хонда дизел 2004 година за 5-6 хил. лева не смятай че ще ти спрат проблемите дотука ...ама...дано са малко.... то читаво Рено не можеш намери за такива пари....бензиново .... Eто ти оригинални японски части от Англия http://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection.php?block_01=17S6A01&block_02=B__4702&block_03=16316„ и цените са като в БГ от Бултрако или друг офицялен ...на някои неща са малко по ниски но е на късмет... Редактирано 7 Ноември, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #1729 Отговорено 8 Ноември, 2014 Здравейте колеги,Можете ли да подадете информация откъде мога да поръчам преден тампон за двигателя (50840-s6f-e02) с добро отношение цена-качество? Само за информация - предлагат ми оригинален на цена 235 лв.Както казаха колегите - няма алтернатива. Поръчах някакъв корейски на NOK и не пасна захващането - даже нищо общо. Така че само нов от Хонда -това е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivo1.7cdti 0 #1730 Отговорено 8 Ноември, 2014 Здравейте колеги От днес съм собственик на ХОНДА СИВИК 1,7 цтди 2004 . Имам няколко въпроса.1.Като дам на контакт не ми светва сигнала за подгревни свещи. 2.Като заключвам не ми се заключва дясната врата а е с централно.Някакви решения за тези два въпроса.Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #1731 Отговорено 8 Ноември, 2014 Здравей, колега! Честита придобивка! Вероятно крушката е изгоряла. Трябва да светне за няколко секунди. На вратата най-вероятно й е развален актуатора. Има писано по въпроса по-напред в темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivo1.7cdti 0 #1732 Отговорено 8 Ноември, 2014 Мерси колега имам и един нов въпрос свързан с фаровете(лупи). Как да ги вдигна на горе.Че са ми прекалено ниско.Ако може да се вдигнат точно от къде(огледах фаровете и не видях от къде може да се вдигнат) .Какво ще рече "актуатора" (понеже не съм много вещ в тази сфера) Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #1733 Отговорено 9 Ноември, 2014 Актуаторът е машинка за централното http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=17232&nplgrp=6&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.7ES&nplblk=B__5310 номер 5 от картинката. Фаровете се регулират като се върти едно болтче отзад на самия фар. Отгоре, където се хваща фара има начертани едни чертички, също се регулира. Най-добре да се регулират в сервиз на машина - струва 5 лева и поне няма да заслепяваш другите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batzerga 34 #1734 Отговорено 9 Ноември, 2014 (Редактирано) Здравейте, преди 3 дена освен 6-ката, която карам си закупих 7-ма генерация ctdi 2004 facelift с разни оптични тунинги и светлини като от fast&furious, като и по двигателя било пипано и уж бил 180 h.p. (колко точно е ще го проверя скоро на някое dyno от любопитство да знам). Имам две поправими болки с новата кола, за които ще ви питам, освен това, че като е дизел с турбо колата не доставя това удоволствие от каране като при 6-та ми civic и я чувствам доста тежка колата. Та, заради тунингите, отпред имам някаква нестандартна броня, и са били разали или понижавали пружините отпред колата да седи много ниско ....... резултата е задиране на дъното при спящи полицаи и дупки и спукана броня вчера ---> колко струват редови пружини за отпред за да си повдигна колата за да става за каране в дупчеста България? Другия въпрос ми е свързан с багажника - той е бил една голяма тонколона, но сега си го искам обратно като полезен обем , та питането е, корите на багажника отзад и пластмасите на багажника отстрани някой да знае има ли ги в някоя морга, че липсват? (а за да не се вижда какво има вътре и в багажника на задното стъкло има затъмняващо фолио, което ми пречи да виждам с огледалото за задно видждане и фолиото ще го махам след слагане на корите). Също така, не намирам код за радиото, намерих в колата някакъв 4-цифрен, който явно не е това, защото съдържа 8-ци, а на радиото има копчета за въвеждане само от 1-6 числата. Та, нишан къде и при кой да ида да ми помогнат с кода на радиото? (Колата е продадена и правена от италианци ...... и да търся собственика е изгубена кауза, там никой не говори English). Редактирано 9 Ноември, 2014 от batzerga Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #1735 Отговорено 9 Ноември, 2014 Кода за радиото се въвежда като натискаш копчетата от 1 до 4 за всяка цифра от кода. Пример имаш 8 в кода като първа цифра следователно натискаш 8 пъти бутончето 1. Ако кода ти е грешен отиваш не в Италия, а при някой дилър на Хонда и срещу известна сума се сдобиваш с кода. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #1736 Отговорено 10 Ноември, 2014 Здравейте и от мен.И аз се сдобих с една дизелова фейслифтова италианка в много добро състояние.Първите ми впечатления са много добри за колата.Чета за масовото тропане на рейките,на този модел.Доколкото виждам проблема е в един слайдер който трябва да се подмени,но не намирам ремонтни комплекти в нета.Някой може ли да сподели къде може да се намери? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #1737 Отговорено 10 Ноември, 2014 (Редактирано) Ей тука четеш и търсиш http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=94634 Редактирано 10 Ноември, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #1738 Отговорено 10 Ноември, 2014 doggy,много хора също така пишат по западните форуми че след смяна на слайдера пак остава леко хлопане.Аз си купих слайдера от общите поръчки от щатите ама още не съм го сменил -събирам инфо какво друго се сменя че да не тропа въобще -иначе само пари ще дам за сваляне и качане и пак да хлопа няма да е гот.Слайдър мисля че и от бултрако можеш да си поръчаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #1739 Отговорено 10 Ноември, 2014 В такъв случай остава варианта освен слайдера да се износва и самия прорез на рейката.Ако е така,остава варианта на изработен и моднат в по голям размер слайдер. пп. ако някой има в Варна с износена рейка и би я дал за експеримент,мога да помисля за доработване на проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batzerga 34 #1740 Отговорено 10 Ноември, 2014 Днес ходих до Бултрако на бул. България. С документите за рамата на колата и номера на радиото ми предоставиха кода за разкодиране на радиото, без да ми вземат пари. Моля, във връзка с предното ми мнение, човека, който ми беше писал в отговор и са му изтрили мнението да ми пише на лично. От hype вече поръчах пружините. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srptng000 9 #1741 Отговорено 11 Ноември, 2014 (Редактирано) doggy,много хора също така пишат по западните форуми че след смяна на слайдера пак остава леко хлопане.Аз си купих слайдера от общите поръчки от щатите ама още не съм го сменил -събирам инфо какво друго се сменя че да не тропа въобще -иначе само пари ще дам за сваляне и качане и пак да хлопа няма да е гот.Слайдър мисля че и от бултрако можеш да си поръчаш. В такъв случай остава варианта освен слайдера да се износва и самия прорез на рейката.Ако е така,остава варианта на изработен и моднат в по голям размер слайдер. пп. ако някой има в Варна с износена рейка и би я дал за експеримент,мога да помисля за доработване на проблема До сега съм оправил 3 такива рейки, включително и моята. В повечето случаи плъзгачът не е износен, да не говорим пък за канала, по който се плъзга. Плъзгачът, в случая, просто крепи рейката в дясната й част (погледнато откъм пиньона), а регулиращия болт обира луфта под червячния механизъм. При всички рейки го има (регулиращ болт) и при всички рейки луфтовете се обират така. Рискът е, че може да затегне волана и да спре да връща, ако се пренавие болта. При хидравличните може и да протече от някое уплътнение ако е прекалено стегнат. Тук тоя проблем го нямаме.Плъзгачът може да се смени, ако е силно износен и е под некви си милиметри (размерите ги пише в ръководството, не ги помня), поръчан от Хонда идва за 10-тина дни и е с цена 36лв. От друго няма нужда. След като рейката се свали ви трябва ключ 29 или раздвижен ключ, за да се свалят вътрешните накрайници. След това се свалят болтовете, които дръжат Т-образната... "планлка", на която се навиват накрайниците и която стои върху маншона и плъзгача. Рейката се навива в крайно положение и се освобождава от скобата маншона откъм същия край. Маншонът се издърпва, сваля се стария плъзгач, позабърсва се малко и се слага нов. Греста обиковено е достатъчно чиста. Всичко се сглобява и се минава на регулиращия болт. Контрагайката се развива с чешмян ключ и се натяга подпорния болт. Трябва да стане до толкова, че като опрете рейката в земята и разклатите Т-образната планка да не се усеща луфт и същевременно пиньона на рейката да се върти лесно. Аз го развъртам с клещи и едно парцалче, за да не нараня шлиците. Така усещам как върти конкретната рейка и разглабям. След като натегна болта и обера луфта, отново развъртам с клещите за пиньона, за да се уверя, че не съм затегнал много. И после си качвате рейката. В повечето случаи може да се мине и без плъзгач, но и двамата приятели, на които им оправих рейките, нямаха други коли и трябваше да се подсигурим.Ако сте близо до Пловдив или имате път, мога да помогна. Мерси колега имам и един нов въпрос свързан с фаровете(лупи). Как да ги вдигна на горе.Че са ми прекалено ниско.Ако може да се вдигнат точно от къде(огледах фаровете и не видях от къде може да се вдигнат) .Какво ще рече "актуатора" (понеже не съм много вещ в тази сфера) Благодаря предварително Машинката на централното в съответната врата се отваря, в повечето случаи дефектират моторчетата. Четките се захабяват, намотките горят и т.н. Сваля се моторчето и с него тръгваш по магазините и търсиш, като им обясняваш, че е от автомобилна врата. Понеже живея в Пловдив и тва е ебати тъпия град, не можах да намеря никъде моторче с точната дължина на валчето, намерих един пич, който продаваше Сивик 7 на части. Нямаше актуатор от странична врата, за това му разглобих механизма на задната врата, взех му моторчето и му оставих 10 кинта, че ме взе от нас и ме закара до селото, в което е колата... и ме върна. Та повече май за пътни му дадох, отколкото за самото моторче. После като си затваряш механизма, залепи го добре с Поксипол, примерно, и малко силиконец по спойката, че да не пуска вода. Както знаем, във вратите влиза вода през джама и се отича през дренажните отвори. Няма да е гот ако пак ти изгори моторчето. Редактирано 11 Ноември, 2014 от srptng000 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivo1.7cdti 0 #1742 Отговорено 12 Ноември, 2014 Здравейте колеги.Имам няколко въпроса. 1. Като влезне в червено(към 5-5300 оборота) колата угасва и светва лампата на двигателя(все едно издърпва всичкото гориво от филтъра). След което отварям капака и напомпвам помпата и колата пали. Ако не го направя това с помпата след 2,3 завъртания пак пали. Но лампата продължава да свети за известно време. Като запали няма никакви проблеми. Някакви идеи какво може да е и как може да се оправи.2. Проблема с централното може ли да се отстрани с монтиране на универсална машинка за централно и да имитира че е заводско.3. Как да регулирам фаровете.Нагоре надолу.Наляво надясно. И от къде ако има някакъв начин(ако може точно къде се намира) Колата е с фейслифт с лупи.Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srptng000 9 #1743 Отговорено 12 Ноември, 2014 Каква грешка дава като светне лампата, засичал ли си? Най-вероятно се прекъсва горивния поток, един вид мярка за защита. В крайна сметка повечето дизелови двигатели развъртат максималната си мощност до 4500 оборота. Виж каква е грешката.Универсалната машинка за централно не съм сигурен дали ше ти върши същата работа. Идеята е да повдига един прът, посредством който се заключва бравата и със система от лостове се задвижва палчето за заключване, ключалката и заключващия механизъм на бравата, де факто. Тоест трябва актуатора да е с точна дължина, иначе има риск тая лостова система да не сработва както трябва. Можеш да извадиш старата машинка и да сравниш ако имаш нещо универсално предвид. Аз не бих рискувал. В мобиле.бг и карс.бг има много такива Хонди, още повече в София.Не съм се ровил по фаровете на фейслифта. Можеш да го свалиш и да огледаш. Левият е по-удобен за ръчкане и гледане без да се сваля. Обикновено регулиращите болтове са в задната част на фара (логично) близо до гнездата на крушките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivo1.7cdti 0 #1744 Отговорено 12 Ноември, 2014 (Редактирано) Каква грешка дава като светне лампата, засичал ли си? Най-вероятно се прекъсва горивния поток, един вид мярка за защита. В крайна сметка повечето дизелови двигатели развъртат максималната си мощност до 4500 оборота. Виж каква е грешката.Универсалната машинка за централно не съм сигурен дали ше ти върши същата работа. Идеята е да повдига един прът, посредством който се заключва бравата и със система от лостове се задвижва палчето за заключване, ключалката и заключващия механизъм на бравата, де факто. Тоест трябва актуатора да е с точна дължина, иначе има риск тая лостова система да не сработва както трябва. Можеш да извадиш старата машинка и да сравниш ако имаш нещо универсално предвид. Аз не бих рискувал. В мобиле.бг и карс.бг има много такива Хонди, още повече в София.Не съм се ровил по фаровете на фейслифта. Можеш да го свалиш и да огледаш. Левият е по-удобен за ръчкане и гледане без да се сваля. Обикновено регулиращите болтове са в задната част на фара (логично) близо до гнездата на крушките. Не съм засичал каква грешка дава като светне понеже днес ми го направи.А за централното ще проверя как стоят нещата.А за фаровете. Гледам ги и няма никъде никакви болтове или някакви подобни като на другите коли. И за това питам дали някои си ги е регулирал и дали знае от къде става въпросното регулиране.Благодаря за което. Редактирано 12 Ноември, 2014 от Ivo1.7cdti Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srptng000 9 #1745 Отговорено 12 Ноември, 2014 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sako 0 #1746 Отговорено 12 Ноември, 2014 Здравейте. Имам един въпрос относно музиката в колата. Като цяло съм решил да подменя всички тонколони в колата, обаче имам едно притеснение относно задните. Преди време на една корса след като сменихме задните уж с хубави маркови тонколони, се оказа че свирят по-слабо и от оригиналните и причината беше, че имало някакви съпротивления или филтри, които са по инсталацията на колата и просто не позволяват да достига по-силен сигнал дотам, за да не изгорят заводските... И въпроса ми е дали и при хондите няма някакви такива неща или няма да имам ядове ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lestar 8 #1747 Отговорено 12 Ноември, 2014 Здравейте. Имам един въпрос относно музиката в колата. Като цяло съм решил да подменя всички тонколони в колата, обаче имам едно притеснение относно задните. Преди време на една корса след като сменихме задните уж с хубави маркови тонколони, се оказа че свирят по-слабо и от оригиналните и причината беше, че имало някакви съпротивления или филтри, които са по инсталацията на колата и просто не позволяват да достига по-силен сигнал дотам, за да не изгорят заводските... И въпроса ми е дали и при хондите няма някакви такива неща или няма да имам ядове ? Няма никакви филтри тем подобни по самите говорители...сваляй смело.Аз подмених цялата ''музика'' в моята,самите говорители са с размер 165мм,като предните са едновременно фланец/шаси,а задните са захванати с по три винта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #1748 Отговорено 12 Ноември, 2014 Филтри няма ,ама ако купиш говорители с ниска чувствителност може и по -слабо да свирят от оригиналните!Като купуваш говорители ,няма да гледаш да са 1000 вата ,ами чувствителноста им ват на метър да е голяма над 90 дб поне . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #1749 Отговорено 12 Ноември, 2014 (Редактирано) Каква грешка дава като светне лампата, засичал ли си? Най-вероятно се прекъсва горивния поток, един вид мярка за защита. В крайна сметка повечето дизелови двигатели развъртат максималната си мощност до 4500 оборота. Виж каква е грешката.Универсалната машинка за централно не съм сигурен дали ше ти върши същата работа. Идеята е да повдига един прът, посредством който се заключва бравата и със система от лостове се задвижва палчето за заключване, ключалката и заключващия механизъм на бравата, де факто. Тоест трябва актуатора да е с точна дължина, иначе има риск тая лостова система да не сработва както трябва. Можеш да извадиш старата машинка и да сравниш ако имаш нещо универсално предвид. Аз не бих рискувал. В мобиле.бг и карс.бг има много такива Хонди, още повече в София.Не съм се ровил по фаровете на фейслифта. Можеш да го свалиш и да огледаш. Левият е по-удобен за ръчкане и гледане без да се сваля. Обикновено регулиращите болтове са в задната част на фара (логично) близо до гнездата на крушките. Универсалната машинка за централно върши работа. Алармаджията ми сложи такава на шофьорската врата преди 5 години като поставях алармата, защото там нямаше фабрично машинка. На задна лява врата моята отказа миналата година и този път сам си сложих универсална. Продава се заедно с вилка (тел), която захващаш за оригиналната вилка - дори оригиналната машинка не съм я махал само използвам кабелите й. Трябва само да видиш твоята дали е с 2 или 4 кабела. Продават се и с 2 и с 4 кабела, мисля че беше 4,80лв. в Конрад електроникс. sako - относно говорителите да не би да си взел с друго съпротивление има 4 омови и 8 омови - или прекалено мощни и затова старото радио не може да ги захрани Редактирано 12 Ноември, 2014 от Jorko. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sako 0 #1750 Отговорено 12 Ноември, 2014 (Редактирано) Иначе е ясно, че не гледам да са по 1000 вата xDDD Като цяло се притеснявах да нямат някакви съпротивления назад по инсталацията ама щом няма ще действам смело Благодаря P.S. То радиото, с което бяха изпробвани говорилите не беше старо, беше ново , а говорите си отговаряха на всички изисквания да паснат точно там , както като размер, мощност и съпротивление ама... Надявам се сега при хондата да станат пък другото е минало Редактирано 12 Ноември, 2014 от sako Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #1751 Отговорено 12 Ноември, 2014 (Редактирано) МММ, колегата borko е казал перфектно ! Новите говорители ширпотреба нямат нищо общо със старите ....както каза колегата гледай db да са високи , даже ако намериш на 100 db смятай ще правиш дискотека ! Ако старите говорители свирят не ги сменяй за "нови" - на новите медната жица е алуминиева в най-добрия случай, тежат по-малко , мембраните са от найлон или ПВЦ - за децибелите да не говорим .....как няма да свирят по слабо после ??? ПП гледай RMS мощност т.е. всчко под 50 w и определеното съпротивление 4 или 8 ома ,за обикновено радио де ! Професора едно време казваше - който не знае закона на Ома да си ходи у Дома и трескаше двойките в бележнка.... Редактирано 12 Ноември, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #1752 Отговорено 12 Ноември, 2014 Забелязал съм на досегашните ми коли че оригиналните говорители сложени от завода ,се конкурират по-чувствителност само с върхови модели на известни марки говорители.Не пиша че съм ги сравнявал по характеристики от сайтове ,а реално тествани и слушани,отделно че доста производители лъжат в паспортните данни на говорителите.Не си сменяйте оригиналните ако не са повредени.Тука не става въпрос за ватове ,а за кпд при говорителите ,или кой по-силно ще свири при еднаква мощност от плеара.Както писа по-горе колегата с подходящи говорители и плеар можеш да направиш дискотека в колата без никакви допълнителни усилватели. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lestar 8 #1753 Отговорено 13 Ноември, 2014 (Редактирано) Забелязал съм на досегашните ми коли че оригиналните говорители сложени от завода ,се конкурират по-чувствителност само с върхови модели на известни марки говорители.Не пиша че съм ги сравнявал по характеристики от сайтове ,а реално тествани и слушани,отделно че доста производители лъжат в паспортните данни на говорителите.Не си сменяйте оригиналните ако не са повредени.Тука не става въпрос за ватове ,а за кпд при говорителите ,или кой по-силно ще свири при еднаква мощност от плеара.Както писа по-горе колегата с подходящи говорители и плеар можеш да направиш дискотека в колата без никакви допълнителни усилватели. Аз бих казал -сменяйте Разбирасе,сменяйте ако държите на по-добрия звук и ви се заделят средства-доста средства Цялото хитринка от ''доброто звучене'' на стоковите говорители идава от факта,че свирят в широколентов обхват,а именно 20-20 000хц/това на теория/.Има и други параметри виновни за това субективно да свирят уж силно,но няма да се разводнявам. Забелязали ли сте защо едни елипси/най-обикновенни/ монтирани отзад на кората свирят с мощен и дълбок бас,все едно има монтиран субуфер,а нямат и реално 15 вата??? Тези в хондата ми едва ли изкарваха и до 8 000хц горна честота,но както и да е.Чуствителноста тук няма толкова значение,колкото възприятието на ухото.Много е лесно да излъжеш ухото именно в диапазона на ниските честоти-докато в границите на 1000-6000хц е най чуствително и там всичко се улавя ако нещо не е наред. Както и да е,звукът от оригиналнта система за мен беше тргедия,меко казано.....запушен и постен саунд,както в повечето коли.С голямо желание и мерак я изхвърлих,и с още повече нетърпение поставих новата.Имам удоволствието да подкарвам често Голф 6 и Голф 7 и там положението е бих казал една крачка над нашите сивици,е в 7-цата е малко по-добре,но като цяло имаш говорители колкото да слушаш новините,за слушане на музика твърдо не Редактирано 13 Ноември, 2014 от Lestar 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jikumo 1 #1754 Отговорено 13 Ноември, 2014 Привет колеги, Най-после си реших проблема с пушенето. Закарах я в Бош сервиз (Драгалевци),там й правиха диагностика и решиха да свалят дюзите.Днес ми звънят,че е готова,имало много нагар по дюзите и някви големи буци се били образували даже... Плюс това ми казаха,че дюзите били поизносени и не се знаело колко ще издържат.... Аз не съм чел във форума някой да има голям проблем с тези дюзи,не знам, може и да съм пропуснал. И така удоволствието ми струва 370лв. Да ми е честито! Поздрави, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivo1.7cdti 0 #1755 Отговорено 13 Ноември, 2014 Здравейте колеги.Имам едно питане относно ускорението на колата.Струва ми се че е доста мудно преди да се включи турбото. Днес карах един сеат 1.9 тди 90 кс и някак си по бързо вдига оборотите. Моята някак си по мудно вдига обороти и след като включи турбото е уникална.Но преди да се включи е някак си тромаваА и разбрах как се регулират фейслифтовите фарове, на горе и на долу , на ляво и на дясно, съответно на горе и на долу става от ле.машинката(има дупка от горната и долната страна) а за ляво и дясно става с болта който се намира под габарита(става да се върти с отвертка "права или кръстата" на кои с каквото му е удобно. За нагоре и на долу трябва отвертката да е къса и дебела, а за ляво и дясно дълга )по натам ще кача и снимки как става Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #1756 Отговорено 13 Ноември, 2014 (Редактирано) Батка Lestar Толкова "странни" идеи как успя да ги сътвориш на едно место - вземи прочети какво е w - ват, db - децибел hz - честота Прочети човешкото ухо какви честоти възприема .... И чак тогава се изказвай подготвен ! Спроед тебе един говорител 10w и 110 db и един говорител 50w и 89 db кой ще свири по силно ? Верно на тези сивици им куца оригиналната музика , ама на CRV, Акорд, Стрийм са перфектни, особенно ако чуеш premium saund системите. Редактирано 13 Ноември, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lestar 8 #1757 Отговорено 13 Ноември, 2014 Батка Lestar Толкова "странни" идеи как успя да ги сътвориш на едно место - вземи прочети какво е w - ват, db - децибел hz - честота Прочети човешкото ухо какви честоти възприема .... И чак тогава се изказвай подготвен ! Спроед тебе един говорител 10w и 110 db и един говорител 50w и 89 db кой ще свири по силно ? Верно на тези сивици им куца оригиналната музика , ама на CRV, Акорд, Стрийм са перфектни, особенно ако чуеш premium saund системите. Батка iso_eu, явно не си прочел правилно поста ми....много добре знам нещата за които ме питаш,но както и да е явно знаеш повече,може би си направил повече кар аудио системи от мен,чул си повече компоненти Образовай се малко повече по отношение на чуствителноста на авто говорителите спрямо останалите говорители/има разлика голяма/:) Не искам да спамя темата,жив и здрав да си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #1758 Отговорено 14 Ноември, 2014 Здравейте колеги.Имам едно питане относно ускорението на колата.Струва ми се че е доста мудно преди да се включи турбото. Днес карах един сеат 1.9 тди 90 кс и някак си по бързо вдига оборотите. Моята някак си по мудно вдига обороти и след като включи турбото е уникална.Но преди да се включи е някак си тромава На място като дадеш газ се вдигат много бавно оборотите.Толкова от 1.7 мотор . Задължително чип , иначе доста неприятна за каране Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivo1.7cdti 0 #1759 Отговорено 16 Ноември, 2014 (Редактирано) Здравейте колеги Днес си оправих централното на моята кола.Дясната врата не се заключваше.Става с обикновено централно от магазин за авто аксесоари най-евтината машинка с два кабела.Като разглобите вратата на заводската машинка влизат 2 букси с по 2 кабела, долната букса е за заключване и отключване.Горната не знам за какво е.Двата кабела се проверяват кои с кои е за да се заключва в синхрон с другата врата.Ако ги обърнете когато заключва тя ще се отключва . Слага се според това да не пречи на прозореца или на лостовия механизъм за заключване. Редактирано 16 Ноември, 2014 от Ivo1.7cdti Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
srptng000 9 #1760 Отговорено 16 Ноември, 2014 Понеже не разбирам абсолютно нищо от тоци, нямам идея как изглеждат отвътре стартери и алтернатори, да представя проблема от днес.Сутринта запали малко трудно. Отдадох го на студеното време и факта, че брат ми е сипал нафта от Газпром. Покарахме с него известно време из града и изгасих. След 15-20 минути отново се качихме и въртя ключа да паля. Много неуверено, с няколко оборота на вала и един звук, който ми напомня на триене на метал в метал. И понеже и двигател на път да блокира не съм чувал, реших да проверя маслото. Всичко в норма - на изгасен двигател между двете белязки, на работещ двигател и над горната (впрочем сега студена е между двете белязки). Както и да е, направих два опита, на втория запалих по-бързо, без шума, и реших като се приберем да оглеждам.Одеве слезнах, пробвах да я запаля и нъцки! Стартера върти мудно, едва-едва, двигателя не може да "crank"-не, и пак това стъргане. Втори път - още по-зле. На третия вече дори не иска да завърти стартера. Реших, че може да е от акумулатора. Да, но като подам ключа на контакт, светват всички лампи, плейъра свири, бас-касата също бръмчи, фаровете светят с нормална сила и яркост. Чувам подгревните свещи, подкачвателната помпа, даже и magnetic switch-а чувам. Но стартера го няма никакъв.Да откаже така рязко... не е невъзожно. Дали някъде по веригата до стартера прави отечка, не знам. Бушон по не ми се вярва, там нямаше да прави опити да върти.дайте идеи към какво да се ориентирам, че оставам без кола. И какви пари да си приготвя, та да знам ква цена да й обявявам. Бях се зарекал, че при следващия проблем ше я махам... Дойде и тва време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове