tansey 2 #321 Отговорено 25 Февруари, 2012 Доливал ли си над половината на резервоарчето? Ако можеш,сложи бяло картонче под колата приблизително между оста на колелата,но примерно на 40 см. вдясно след като си карал и колата е загряла. На сутринта ще си покаже. Моята я държа на минимум,защото ако е в повече го губи. Така вече повече от две години. Дано да нямаш сериозен проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #322 Отговорено 25 Февруари, 2012 Прочети #37 и #54. Наблюдавай капачката на разширителното казанче - при извънградско като спреш веднага погледни дали не е влажен шлауха от който се изпуска излишната течност. Ако държиш нивото на min или малко под него виж дали ще губиш антифриз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #323 Отговорено 26 Февруари, 2012 Колата на брат ми имаше такъв проблем(губеше по малко антифриз) и със смяна на капачката се оправиха нещата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chani 4 #324 Отговорено 27 Февруари, 2012 Момчета имам следният въпрос:-Как да разбера дали ми е разбит долният шарнирен болт/там където е закрепен носача/-ще си сменям оплатнението,защотото е скусано и като го погледнах ми изглежда ,че няма място да буде избит или като 4е ли е част от главината....-Трудоемко ли се сменя-имате ли мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #325 Отговорено 27 Февруари, 2012 #285 - не си струва труда - когато се разбие се сменя целият шарнир Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chani 4 #326 Отговорено 27 Февруари, 2012 ЖИВ И ЗДРАВ ДА СИ ЖОРКА!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chani 4 #327 Отговорено 28 Февруари, 2012 (Редактирано) Да попитам: -Момчета ,някой знае ли какви са симптомите на кормилната рейка,когато тръгва да се разваля-потропване,чукане,престъргване или нещо подобно....смених двата си амортисиора,ще сменя и двата си тампона/големи ,предни/+2 та ми долни шарнира/скъсани маншончета /,понеже се понасъбраха доста неща и ще ги оправя на веднъж..... Мисля, дали не идва от возиата -като карам на малка скорост при леко натискане на спирачката ,минаваики през клопчица или падатина ,колата все едно пада във РОВ,така се чува че все едно няма амортисиори..на голяма скорост няма ядове..Незнам дали не е от тампоните,които не съм сменил все още -или е нещо от кормилната рейка,немога да определя.. Редактирано 28 Февруари, 2012 от chani Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #328 Отговорено 28 Февруари, 2012 (Редактирано) Как се чува, колега, когато колата пада в ров, минава през "клопчица" или "падатина" с и без амортисьори? Редактирано 28 Февруари, 2012 от Sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chani 4 #329 Отговорено 28 Февруари, 2012 Не се чува почукване-ами все едно колата е без амортисиори -твърд звук,буквално като каруца,все едно пропада някак си-но е само на малка скорост ,когато влизам със спирачки.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
super8 0 #330 Отговорено 29 Февруари, 2012 Здравейте всички Днес ходих да гледам една хондичка, обаче останах леко разочарован. Беше бензинова но едва ли има особено голяма разлика.Имаше страшен луфт във волана, явно разбита рейка. И антифриза го нямаше, но още на първия проблем се отказах да гледам за други проблеми.Някой ако е правил рейката може ли да каже колко излиза цялата работа с частите, защото съм решил да е 7ма генерация количката, но тая рейка почти ме отказа и съм 50/50.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #331 Отговорено 1 Март, 2012 Бая зор трябва да е видяла тази колица, защото от изчетеното за този модел преди да купя и аз такава(7-ма обаче дизел) съм попадал на информация класифицираща рейката на Сивик 7 като безпроблемен елемент.Щом и антифриза е загубила и то на бензинов мотор може нещо много кофти да се окаже колега.Моето скромно мнение, е че трябва да си потърсиш друг екземпляр.Поздрави и успех в търсенето! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AbsolutHonda 22 #332 Отговорено 1 Март, 2012 Бая зор трябва да е видяла тази колица, защото от изчетеното за този модел преди да купя и аз такава(7-ма обаче дизел) съм попадал на информация класифицираща рейката на Сивик 7 като безпроблемен елемент.Щом и антифриза е загубила и то на бензинов мотор може нещо много кофти да се окаже колега.Моето скромно мнение, е че трябва да си потърсиш друг екземпляр.Поздрави и успех в търсенето!Аз също съм сменял кормилна рейка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #333 Отговорено 1 Март, 2012 Я кажете някой търсил ли е с какво да си смени всмулателния колектор ? Не съм на ти с английския, но доколкото разбирам вариянта е от D17A1 и D17A2 (което ще рече трудно намираеми втора ръка). Някой да има идеи за друго?! Защото по моргите не откривам въпросните.... :angry:P.S. Знам че темата е за дизелчета, но виждам че пишат колеги и с бензинови Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #334 Отговорено 1 Март, 2012 Данък за 2012г. с 5% отстъпка за Пловдив - 33,74лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #335 Отговорено 4 Март, 2012 (Редактирано) Колеги разбрах как се свалят дългите светлини на фаровете на Хонда-та, които са H10 м/у другото.Сега обаче ми изгоря габарита, а него не виждам как ще го сваля без да сваля фара.Лошото, е че не виждам друг начин освен със сваляне на бронята.Правилно ли мисля или бъркам ? Редактирано 4 Март, 2012 от Беселин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yky 12 #336 Отговорено 4 Март, 2012 Колеги разбрах как се свалят дългите светлини на фаровете на Хонда-та, които са H10 м/у другото.Сега обаче ми изгоря габарита, а него не виждам как ще го сваля без да сваля фара.Лошото, е че не виждам друг начин освен със сваляне на бронята.Правилно ли мисля или бъркам ?Колега не бързай с бронята. Още не съм сменял,но май става от към гумата като свалиш само подкалника. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #337 Отговорено 4 Март, 2012 (Редактирано) Сваля се подкалника, а не бронята Редактирано 4 Март, 2012 от Jorko. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #338 Отговорено 4 Март, 2012 (Редактирано) Колега и аз съм си свалил менюъла, обаче когато търся конкретно нещо не намирам нищо .Както и да е благодаря ти.Сега остава да разбера как да сваля подкалниците Редактирано 4 Март, 2012 от Беселин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chani 4 #339 Отговорено 5 Март, 2012 Искам да попитам:Присвирва ми пистовият ремък/хлабав е/-може ли да се регулира или трябва и ролките да се сменят..-трудоемко ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #340 Отговорено 5 Март, 2012 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #341 Отговорено 11 Март, 2012 Здравейте,и аз вече с 7 ген сивик,2003 спорт - двигател бензин 1.6 110 коняМного благодаря на тази тема защото реших някои проблеми по колата си след като прочетох темата!Имам няколко въпроса:1.Въздушния филтър на двигателя се намира в кутия,която е точно върху дроселната клапа,от там въздушния поток минава през една огромна кутия,в която май има пак филтър.Въпросната голяма кутия не може да се отвори.За какво служи и как се подменя,ако вътре наистина има филтър?2.Педала на спирачките ми падна много долу след като натегнах леко ръчната.Спирачна течност си има,колата си спира,просто педала хваща по-долу от преди.За да го усетя твърд трябва да е до долу настъпан.3.Имам за смяна гарнитура на капака на клапаните,единия болт изтърва защото е пренатегнат.Съответно се е отчеснало парче от "гайката му" то направо си има резба в самата глава.Добре,че резбата продължава надолу и с по-дълъг болт ще успея да стегна.Някой сменял ли е тая гарнитура и знае ли долу горе цена ?4.Искам да разкарам въздуните филтри и да сложа спортен,може и да е панелен спортен.Въпроса е да и дам малко да диша на тая кола.С газ инжекцион съм,след смяна на филтрите било то със спортен или със стандартните ще трябва ли да ходя при газаджия за настройка ?5.Свещи,каква марка ми предлагате ? искам нещо по-добро,с по-дълъг живот..Относно лампата на чека:- като ви светне не се притеснявайте,покарайте така известно време преди да се панирате.На мен често ми светва защото съм на газ,а и вчера разкачах дебитомера.-филтъра на климатика е в жапката като при дизелите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #342 Отговорено 11 Март, 2012 Честито колега - много безаварийни километри. Относно 2-ра точка: би трябвало при натягане на ръчната, крачният педал да става по-твърд по-нагоре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yky 12 #343 Отговорено 12 Март, 2012 Здравейте,и аз вече с 7 ген сивик,2003 спорт - двигател бензин 1.6 110 коня Много благодаря на тази тема защото реших някои проблеми по колата си след като прочетох темата! Имам няколко въпроса: 4.Искам да разкарам въздуните филтри и да сложа спортен,може и да е панелен спортен.Въпроса е да и дам малко да диша на тая кола.С газ инжекцион съм,след смяна на филтрите било то със спортен или със стандартните ще трябва ли да ходя при газаджия за настройка ? 5.Свещи,каква марка ми предлагате ? искам нещо по-добро,с по-дълъг живот.. Здравей колега! Със здраве да си караш новата придобивка. Скоро сменявах свещите, моята също е с D16V1 двигател. От Бултрако ми казаха, че предлагат два вида марка NGK: ZFR5J-11 и ZFR6J-11. Аз взех от първия модел защото карам на бензин. За коли с газова уредба препоръчват втория вариант. Цената в официланото представителство е около 17 лв./бр. а в останалите магазини са около 12-13 лв./бр. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #344 Отговорено 12 Март, 2012 (Редактирано) Виж и това за свещитеИ на мен все ми се е е искало нещо по-добро, но как да си сигурен, че няма да стане по-недобро Слагай точно предписаните, това е най-надеждният вариант. Най-вероятно ще са NGK: ZFR5J-11. Може да се митове, ама може и да не са: японски или френски - сам се досети. Редактирано 12 Март, 2012 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skiller 4 #345 Отговорено 12 Март, 2012 (Редактирано) Здравейте,Един проблем който ме сполетя, като мина 3500 об., и ми светва check забива ми до 2500 об. , при проверка с кабел ми изписва грешка P0238 - Turbocharger Boost Sensor Circuit High Voltage , след смяна на valve regulator 36170-PLZ-D11 всичко се оправи. Редактирано 12 Март, 2012 от skiller 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
holigan 1 #346 Отговорено 12 Март, 2012 Здравейте,Един проблем който ме сполетя, като мина 3500 об., и ми светва check забива ми до 2500 об. , при проверка с кабел ми изписва грешка P0238 - Turbocharger Boost Sensor Circuit High Voltage , след смяна на valve regulator 36170-PLZ-D11 всичко се оправи.Здравей колега,Моля за малко повече инфо за този датчик. Как точно изглежда, от къде намери нов и колко парички ти излезна. Мерси! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skiller 4 #347 Отговорено 13 Март, 2012 (Редактирано) Здрасти,позиция 8,намерих го в ебау който беше пуснат на търг и ми излезна 130лв. с доставката до БГ . При нас се намира между 210-250лв. Здравейте,Един проблем който ме сполетя, като мина 3500 об., и ми светва check забива ми до 2500 об. , при проверка с кабел ми изписва грешка P0238 - Turbocharger Boost Sensor Circuit High Voltage , след смяна на valve regulator 36170-PLZ-D11 всичко се оправи.Здравей колега,Моля за малко повече инфо за този датчик. Как точно изглежда, от къде намери нов и колко парички ти излезна. Мерси! Редактирано 13 Март, 2012 от skiller Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
holigan 1 #348 Отговорено 13 Март, 2012 Здрасти,позиция 8,намерих го в ебау който беше пуснат на търг и ми излезна 130лв. с доставката до БГ . При нас се намира между 210-250лв. Здравейте,Един проблем който ме сполетя, като мина 3500 об., и ми светва check забива ми до 2500 об. , при проверка с кабел ми изписва грешка P0238 - Turbocharger Boost Sensor Circuit High Voltage , след смяна на valve regulator 36170-PLZ-D11 всичко се оправи.Здравей колега,Моля за малко повече инфо за този датчик. Как точно изглежда, от къде намери нов и колко парички ти излезна. Мерси! Би трябвало да е марка Бош до колкото знам и се води с вакуумна мембрана вътре. Ако е този, тука е към 190 лв. Ако имаш снимка на стария ще съм ти благодарен! Мерси! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skiller 4 #349 Отговорено 13 Март, 2012 Здрасти,позиция 8,намерих го в ебау който беше пуснат на търг и ми излезна 130лв. с доставката до БГ . При нас се намира между 210-250лв. Здравейте,Един проблем който ме сполетя, като мина 3500 об., и ми светва check забива ми до 2500 об. , при проверка с кабел ми изписва грешка P0238 - Turbocharger Boost Sensor Circuit High Voltage , след смяна на valve regulator 36170-PLZ-D11 всичко се оправи.Здравей колега,Моля за малко повече инфо за този датчик. Как точно изглежда, от къде намери нов и колко парички ти излезна. Мерси! Би трябвало да е марка Бош до колкото знам и се води с вакуумна мембрана вътре. Ако е този, тука е към 190 лв. Ако имаш снимка на стария ще съм ти благодарен! Мерси!На Pierburg е ebay Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
holigan 1 #350 Отговорено 13 Март, 2012 Здрасти,позиция 8,намерих го в ебау който беше пуснат на търг и ми излезна 130лв. с доставката до БГ . При нас се намира между 210-250лв. Здравейте,Един проблем който ме сполетя, като мина 3500 об., и ми светва check забива ми до 2500 об. , при проверка с кабел ми изписва грешка P0238 - Turbocharger Boost Sensor Circuit High Voltage , след смяна на valve regulator 36170-PLZ-D11 всичко се оправи.Здравей колега,Моля за малко повече инфо за този датчик. Как точно изглежда, от къде намери нов и колко парички ти излезна. Мерси! Би трябвало да е марка Бош до колкото знам и се води с вакуумна мембрана вътре. Ако е този, тука е към 190 лв. Ако имаш снимка на стария ще съм ти благодарен! Мерси!На Pierburg е ebay Благодаря за перфектното и подробно инфо!Заемам се с търсене.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #351 Отговорено 13 Март, 2012 Здравейте,какво моторно масло да сипя на моя сивик,2003 година е,двигателя е D16V1 бензин/газГледах в каталога,там дават да се кара от 5w20 до 5w30Аз си поръчах Мотул на 5w40Дали ще има проблеми,на фона,че времето се затопля,а и не го знам тоя двигател дали харчи.Ако това масло не мръдне 8-9 хиляди км,мисля да мина на 5w30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chani 4 #352 Отговорено 13 Март, 2012 евала на човека който ти е решил проблема-ТОЧНО ЗА ТОЗИ КЛАПАН ПИШАТ ПО ФОРУМИТЕ.... Здрасти,позиция 8,намерих го в ебау който беше пуснат на търг и ми излезна 130лв. с доставката до БГ . При нас се намира между 210-250лв. Здравейте,Един проблем който ме сполетя, като мина 3500 об., и ми светва check забива ми до 2500 об. , при проверка с кабел ми изписва грешка P0238 - Turbocharger Boost Sensor Circuit High Voltage , след смяна на valve regulator 36170-PLZ-D11 всичко се оправи.Здравей колега,Моля за малко повече инфо за този датчик. Как точно изглежда, от къде намери нов и колко парички ти излезна. Мерси! Би трябвало да е марка Бош до колкото знам и се води с вакуумна мембрана вътре. Ако е този, тука е към 190 лв. Ако имаш снимка на стария ще съм ти благодарен! Мерси!На Pierburg е ebay Благодаря за перфектното и подробно инфо!Заемам се с търсене.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ratjack 0 #353 Отговорено 18 Март, 2012 Здравейте,насочил съм се към този модел (2005) като първа кола, но леко се колебая все още.Искам да попитам някои неща:Проблемът с турбото дали касае моделите от 2005г.?Как оценявате колата за дълъг път? (имам предвид ергономичност, шум, умора и т.н в сравнение с други коли от подобен клас; колкото и да е субективно) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #354 Отговорено 19 Март, 2012 (Редактирано) Колега доколкото ми е известно, след фейслифта проблема с турбото е отстранен.За дълъг път колата е доста добра според мен.Седалките са удобни, не смятам, че шума в купето е голям както се изказват повечето колеги за моделите Сивик .Най-много съм се движил със скорост 170км/ч с моята и не ми е направило впечатление да е шумна.Очаквах вътре да скърцат пластмаси, да тропа по дупките, но не.Приятно съм изненадан.Преди Хондата карах Ауди А4 Б5 1.8Т Куатро и да ти кажа то не беше по-безшумно в сравнение с нея, а е един клас по-високо позициониран автомобил.И за мое очудване заклевам се Хондата вози една идея по-добре.Може би трябва да кажа, че съм с версията с 4(5) врати.Двувратката може и да се държи по друг начин.Среден разход за сега 5,6л/100 очаквам лятото да свали разхода макар и малко.Мотора е очудващо еластичен.На първо време като притежател на въпросния автомобил от 5 седмици мога да кажа, че съм много доволен от покупката. Редактирано 19 Март, 2012 от Беселин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ratjack 0 #355 Отговорено 19 Март, 2012 Благодаря много за полезната информация, колега!Като че ли ми премина колебанието; в този клас ми се струва доста удачна колата.В четвъртък ще минава на сервиз и ако всичко е наред, се надявам да я взема.Това е количката:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11316965624685640&f1=details Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skiller 4 #356 Отговорено 19 Март, 2012 Здравейте, Смених си предните и задни спирачни дискове с купени от ебау за сега съм доволен, след месец ще ви кажа по подробни наблюдения. Поздрави. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #357 Отговорено 19 Март, 2012 (Редактирано) Каква е цената с доставката? Стават ли за 4 болта (поне по снимката ми изглеждат четворката несиметрични, иначе за 5 болта е добре)? - може би снимката не е на тези, които са за нашият модел 7-мица Сивик Редактирано 19 Март, 2012 от Jorko. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skiller 4 #358 Отговорено 20 Март, 2012 Каква е цената с доставката? Стават ли за 4 болта (поне по снимката ми изглеждат четворката несиметрични, иначе за 5 болта е добре)? - може би снимката не е на тези, които са за нашият модел 7-мица СивикЗдрасти,360лв. с доставката, точно на 4 болта просто тези снимки ми излезнаха първи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #359 Отговорено 23 Март, 2012 Заглавието на темата е сменено по молба на автора..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
markup 156 #360 Отговорено 24 Март, 2012 Да ви питам С какви накладки карате, че предните се разкрещяха и ще ги сменям в Понеделник. Предлагат ми textar за около 90 лева, niparts за около 40-6-7, Valeo пак за толкова. Някакви съвети за марка и ако може да ме ориентирате грубо за цените? П.П. Предполагам, че лесно се сменят, че не ми се ходи до сервиза за едни накладки... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове