tansey 2 #241 Отговорено 9 Октомври, 2011 Виж пост #22 на Jorko на 2 -па или 3-та страница за свещите.За маслото-5 литра бавно се качват , не се безпокой. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maxxx 0 #242 Отговорено 9 Октомври, 2011 Аджеба някой знае ли къде е горивния филтър на бензиновите 7 ген Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tape 13 #243 Отговорено 10 Октомври, 2011 (Редактирано) Аз до колкото знам се намира в резервоара. И повечето хора го сменят само при нужда понеже си е играчка смяната.. Редактирано 10 Октомври, 2011 от at_chuchev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Barito 3 #244 Отговорено 11 Октомври, 2011 Някои може ли да разясни малко повече по тоя горивен филтьр ? Резервоара сваля ли се и други подробности . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikidenik 1 #245 Отговорено 22 Октомври, 2011 Здравейте,Моторното масло, което продават в Бултрако под името HONDA добро ли е и каква марка е? Някои ползвал ли го е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #246 Отговорено 23 Октомври, 2011 Аз от там съм си взимал само масло за скоростната кутия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chani 4 #247 Отговорено 29 Октомври, 2011 (Редактирано) здравейте приатели, ето 4е се слу4и,това което о4аквах-тази ве4ер,колата ми загуби мощтност-ускорих я на 3-та и превклю4их на 4-та,като тя неможа да вдигне обороти/а бях си я карал доста ве4ерта/ Спрях-угасих я и я запалих,нямаше проблеми след това.Предполагам 4е е турбината,но странното е,4е не ми светна никаква лампа-Ще видя какво ще стане в следващите седмици,но дали е вьзможно да е нещто друго!! Някои слу4вало ли му се е да загуби мощност,без да светват лампи.... Редактирано 29 Октомври, 2011 от chani 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #248 Отговорено 30 Октомври, 2011 Ако беше турбото щеше да ти светне лампата. По-скоро кофти гориво, или задръстен горивен филтър и е дръпнала малко въздух . По същия начин се държеше дизела на един приятел (Фиат Темпра). Нямаше мощност, нямаше стабилни обороти на празен ход - оказа се цепнат маркуч на горивопровода. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chani 4 #249 Отговорено 31 Октомври, 2011 (Редактирано) Всички филтри са сменени,колата има стабилни обороти.......тя прави тези номера много рядко/веднъж на десетки километри!!! ! Ще ка4ваме на диагностика тези дни ,като майстора ми каза,както предполагах е, че ще бъде трудно за откриване.Може и някои вакумни клапани да се прецакани....Оределено ще се вкарам във филми! Редактирано 31 Октомври, 2011 от Tino Ð�е използвай цифри вмеÑ�то букви !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #250 Отговорено 31 Октомври, 2011 Провери си антифриза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tyrion 0 #251 Отговорено 31 Октомври, 2011 Всички филтри са сменени,колата има стабилни обороти.......тя прави тези номера много рядко/веднъж на десетки километри ! Ще ка4ваме на диагностика тези дни ,като майстора ми каза,както предполагах е, че ще бъде трудно за откриване.Може и някои вакумни клапани да се прецакани....Оределено ще се вкарам във филми! Колега,като откриеш проблема и го решиш,драсни няколко реда да разберем какво е било.Дано не е нещо сериозно.Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chani 4 #252 Отговорено 1 Ноември, 2011 (Редактирано) засега се отказах,да минавам на диагностика-два дена я карам навъртях сумати километри и колата си върви без никакви забележки...Това което направих е-излязох на магистралата и карах на 4-та скорост с около 4000 оборота/малко да продухам турбината/(само да отворя малка скоба-,Че колата от 4500 км е карана само в градски условия и малко възможно е да се е позадръстила,може и да не съм прав) Определено обаЧе ,смятам ,Че дизела иска каране за да се продуха... Ще видиме по нататък) Редактирано 1 Ноември, 2011 от Tino Буквата Ч Ñ�е намира до цифрата 1 на клавиатурата /най-чеÑ�то/ под препинателниÑ� знак ` !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sbosss 2 #253 Отговорено 3 Ноември, 2011 Някой знае ли куде може да има топки за скоростния лост ,че ми падна алуминивия обръч?Благодаря ви предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AbsolutHonda 22 #254 Отговорено 3 Ноември, 2011 Еми в моргите евентуално Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tansey 2 #255 Отговорено 3 Ноември, 2011 Всички, които се продават стават. Резбата е стандартна.Цени от 4.50 до >>>.Оригиналната не е с алуминий,а с никелирана пластмаса. Твоята може би е била тунингована. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sbosss 2 #256 Отговорено 8 Ноември, 2011 (Редактирано) Да но са едни топки , гледам в хонда цени от 250 лв нагоре ... Редактирано 8 Ноември, 2011 от Tino Предходно мнение не Ñ�е цитира !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spasmolyte 0 #257 Отговорено 21 Ноември, 2011 Привет, колеги! И на мен ми светка check-а (въпреки молитвите преди сън и т.н.). Та закарах хондето в Бултрако-Пловдив и майстора каза: "Или софтуерна грешка или блокирала рейка (или нещо подобно, зле съм с терминологията, като стане въпрос за турбо и т.н., за което моля да ме извините) в турбото. Изтриха ми грешката и си подкарах количката. Така си живяхме щастливо точно 1 месец и естествено лампичката "цък" светна Поради най-разни разнообразни обстоятелства не можах да я закарам същия ден и на другата сутрин беше изгаснала. Успокоих се аз. "Всико е ОК" си казвам, но в последната седмица като се заразсветка тая лампа и особено след като светна при изпреварване и колата загуби мощност, следващата стъпка беше естествено пак в Бултрако. Накичиха я с кабелите и кошмара се сбъдна. Според майстора имам две опции: 1. Почистване на турбото - срещу сумата от около 500-600 лева (сваляне, почистване в специализиран сервиз, качване) и гаранция от около 6 месеца 2. Нова турбина - четирицифруна сума (тук възнамерявам да организирам дарителска кампания под надслов "Да отделим левче за ново турбо на Марчето", но май няма да имам успех. Въпросът ми е наистина ли след почистване турбото ще изкара само 6 месеца при разумно каране и спазване на съветите на колегата Jorko или има лъч надежда в тази доста неприятна ситуация (изключвам закупуване на нова турбина). Нека колегите с опит да споделят Безаварийно шофиране на всички При мен май има същия проблем.Около веднъж на месец ми светва жълтата лампа и колата изпада в авариен режим.Досега съм смятал че е от дебитомера,но сега преосмислям-писанията за турбината.Лампата светва почти винаги когато дам рязко газ при изпреварване.Моля който го е имал това да дава предложения.Някой правил ли е това почистване на турбината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Code7 7 #258 Отговорено 22 Ноември, 2011 Колеги това, че светка лампата "check engine" не онзаначава автоматично турбина.В крайна сметка това е кола има още поне една дузина датчици, като ви светне лампата отиде до някой сервиз или при някой приятел без да гасите колата (ако изчезва след изгасване) да ви прочетат грешката, ако не ви е проблем след това пишете да знаем и ние какво е било, може и някой от съфорумците да помогне.П.С.: Като решение в английския форум обсъждат блокинра не EGR калапана понеже "той връщал изгорелите газове обратно през турбината и я запушвал", но самото му блокирване отново карало лампата на "check engine" да светне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
markup 156 #259 Отговорено 24 Ноември, 2011 Днес имаше интересен гаф с алармата на хондата (бензин е, но това не е от значение).Преди няколко дни дистанционното на оригиналната аларма спря да работи (мига диода, но нищо). Мислех, че е от батерията - смених я, след 4-5 часа се оправи.Снощи се прибирам, заключвам колата с дистанционното и днес сутринта - шок, пак не ще да отвори. Теглих му една българска и понеже бе рано сутрин (към 6:30) не ми се занимаваше и отворих с ключа. Цял ден си спирам, тръгвам, заключвам/отключвам с проклетия ключ и по едно време - отварям колата (пак с ключето) и се побърка - клаксона събуди квартала, аварийните пощуряха - шок и ужас, деца плачат, жени крещят ... а бе грозна работа. Та така 20-30 мин. виехме в квартала (3 мин. свири, почивка и пак като я пипна - същата работа). Накрая махнах бушона за клаксона (не помогна, но поне е по-тихо).Махах клейми, пробвах с друг акумулатор (с идеята да не би да е от него) - нищо и нищо - пак вряска. По едно време реши, че съм я чул и спря да прави проблема.Отидох до хонда и ми казаха - най-вероятно ти е от дистанционното, но не можем да разберем - отиди еди си къде си да ти го замерят дали дава сигнал... отидох, но то пустото взе, че тръгна... и нищо. Казаха ми, че е наред, но по старата българска поговорка "страх лозе пазе" сега си отключвам само с ключа.Та на въпроса - някой да е имал аналогичен проблем със заводските аларми? Предложиха ми да ми я изкормят и да сложат "нова", но не ми звучи като оферта. Имаше други варианти - да си купя ново дистанционно от хонда (400+ лева също не звучи като решение), а последното което чух е - да ми смени някакъв си майстор дистанционното като оставил оригиналната аларма.. ?!! срещу 70 лева (тук вече ми намирисва на нещо побългарено).Някакви идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Barito 3 #260 Отговорено 25 Ноември, 2011 Аз имам сьщия проблем работи когато си иска 5 месеца ок и после няма никои . По принцип ми свети чека и когато махна релетата в коша за по няколко минути или пьк сваля акомулатора и изчисти грешката работи ,после като светне чека пак работи може да е с месеци и пак спре ,неможе да е от грешката . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chani 4 #261 Отговорено 28 Ноември, 2011 (Редактирано) http://www.civinfo.c...or-isues-2.html !! /става вапрос за Вакумен клапан/,при4ина поради която колата губи мощност...Моята го прави мн рядко (на 400-500 км веднъж,без логика) Някой можели да каже как да си настроя РЪЧНАТА спирачка,че прекалено горе зацепва...! Редактирано 28 Ноември, 2011 от chani Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #262 Отговорено 28 Ноември, 2011 От купето става: сваляш пластмасовия капак над ръчната (има един щифт като дюбел-пирон трябва да го махнеш за да свалиш капака). Натягаш с ключ 13мм май беше. Лесно е. http://www.hondaoriginalparts.com/honda_car_parts_selection_pfk.php?block_01=17S5S01&block_02=B__2600&block_03=9665 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yky 12 #263 Отговорено 29 Ноември, 2011 До колегата markup!И аз имах подобен проблем с оргиналната аларма. Случайно установих че когато я включа и някоя от вратите не е добре затворена, след това при отключване става голяма дандания. Аз си сложих допълнителна аларма с нейно си дистанционно (около 120-130 лв. май излезе) и от тогава нямам проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chani 4 #264 Отговорено 30 Ноември, 2011 момчета имам следният въпрос:Предните ми два тампона на носачите са за смянатоест трябва да се избиват и пренабиват нови...искам да попитам-ШАРНИРНИЯТ БОЛТ отделно ли се сменя или върви с носача/защото тои ме съветва да съм вземел цял носач,защото след смяната на тампоните щяло да рефлектирало върху шарнира/....!!!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tansey 2 #265 Отговорено 30 Ноември, 2011 на мен ми смениха само гумите(тампоните) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #266 Отговорено 30 Ноември, 2011 На носача има два тампона (малък и голям - общо около 20-тина лева {обикновенно големият се къса}). За да се сменят, носачът се сваля, а той е захванат за шарнира. Така че ако шарнирът е разбит или със скъсан маншон го сменяй, но ако е здрав не го сменяйте. За да се смени шарнирът се вади полуоската от главината, откача се спирачния апарат (2 болта) и главината заедно с шарнира - на преса излиза много лесно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chani 4 #267 Отговорено 30 Ноември, 2011 На носача има два тампона (малък и голям - общо около 20-тина лева {обикновенно големият се къса}). За да се сменят, носачът се сваля, а той е захванат за шарнира. Така че ако шарнирът е разбит или със скъсан маншон го сменяй, но ако е здрав не го сменяйте. За да се смени шарнирът се вади полуоската от главината, откача се спирачния апарат (2 болта) и главината заедно с шарнира - на преса излиза много лесно.поклон за отговора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #268 Отговорено 14 Декември, 2011 (Редактирано) Въпрос на "salama" - "Върху какво трябва да наблегна,или най вече-къде да обърна внимание при огледа преди покупката на civic 1.7 ctdi?" - както при всеки автомобил втора употреба първо огледай за удари отдолу - там си личи най-добре и по фугите между вратите, капаците и калниците. Трябва да са прави и еднакви навсякъде. Ако е читав акумулатора трябва да пали лесно. Дори и при минус 10оС със две (от 4) здрави подгряващи свещи трябва да пали от половин оборот (естествено нафтата да е хубава - аз досега зареждам само от Лукойл и нямам оплаквания). Студена работи на по-богата смес и затова може да има дим - дори ако застанеш отзад може да мирише на неизгоряла нафта. Стрелката стои на 1/3 от скалата - около 85оС (цяла зима и цяло лято ако всичко е наред не мърда от там). На място загряват много бавно дори и 20 мин. да работи, но в движение след 1км. вътре почва да духа топло, въпреки че стрелката визуално отлепва малко по-късно. Загрял автомобил отзад не пуши и не мирише на неизгоряло гориво. При подаване на контакт трябва да светнат всички лампи на таблото и при запалване съответно да изгаснат. Ако първоначално не светнат всички лампи, значи може да е изгоряла или просто джамбазина е махнал крушката за да не видиш, че има проблем. Ако си намериш хубава кола и я експлоатираш правилно - няма да имаш проблеми. Проблемите идват от стари собственици, които не са сменяли маслото на време, а са доливали само или от калпаво гориво. На 5-6000км. трябва да се източва горивния филтър (отдолу има пробка) ако се е събрала вода да изтече (особено преди зимния сезон) и ако го сменяш навреме няма да имаш проблеми. Казват имали проблем с турбото - напротив много е здраво. Проблема е в актуатора и в сервизите на Хонда го знаят, но предпочитат да ти вземат 5-6 пъти повече пари. Редактирано 14 Декември, 2011 от Jorko. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
salama 0 #269 Отговорено 15 Декември, 2011 Мерси на колегата- JORKOПогледнато реално е така,Сервизите в Бг нямат итерес да ти свътшат евтината част от работата,не зависимо то дали било фирмен(оторизиран) сервиз на дадена марка автомобили,или в гаража на съседа.Клиента винаги трчбва да бъде от на еб...та страна (малко вулгарно звучи но за съжаление е така)Малко маистори бачкат качествено и с реални цени и проблеми-но за сметка на това пък бързо се научават и са много търсени и биват затрупвани с работа,и с времето и те изврякват ( от лчен опит)Объркана държава.По отношение на горивата:Преди 3 години имах Vw Golf 4 tdi.-нафта само от ОМV-наложи ми се да излезна извън града една сутрин(зимата) беше -1 градуса :нафтата замръзна-наложи се приятел да ме дърпа до Бургас за да се прибера,така че от тогава от OMV само сладолед на детето копувам.Благодаря още веднъж за съдействието и оказаната помощ.Лека и без-абарийа на всички колеги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
salama 0 #270 Отговорено 15 Декември, 2011 Колеги здравейте.Даите малко инфо:–Някой да си е слагал чип(чип тунинг на мотора)Ако има такъв колега,бих ли могъл да го помоля да сподели мнениеМерси в аванс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AbsolutHonda 22 #271 Отговорено 29 Декември, 2011 Колеги да Ви питам,какво означава следното нещо:Когато запаля колата и си пускам фаровете и стоя на едно място форсирам малко и колкото повече форсирам толкова повече фаровете светят по-силно и въобще всичко - светлини по таблото и т.н. А когато пак оставя без газ на 1000 оборота си свети нормално. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hacura 5 #272 Отговорено 29 Декември, 2011 И при мен е така, попитах едно майсторче (приятелче) и ми каза 4е си било така! Та не му обращам внимание Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hacura 5 #273 Отговорено 29 Декември, 2011 Между другото погледнах по-назад в темичката и видях че питате за някакъв подлакатник, та аз имам такъв но незнам дали е оригиналния тъй като така си я взех ако имате интерес ще го щракна с фотото 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #274 Отговорено 29 Декември, 2011 А при мен на празен ход леко примигват - мисля, че е от реле регулатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
holigan 1 #275 Отговорено 4 Януари, 2012 Здравейте,Искам да попитам този двигател има ли фълтър за картерните газове и ако да, къде се намира. Може ли запушен такъв да оказва влияние за често зацапване на геометрията на турбото или може проблема да е от запушен катализатор ....? Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
markup 156 #276 Отговорено 5 Януари, 2012 Между другото погледнах по-назад в темичката и видях че питате за някакъв подлакатник, та аз имам такъв но незнам дали е оригиналния тъй като така си я взех ако имате интерес ще го щракна с фотото Би било полезно да го снимаш, а също ако може да опишеш начина му на захващане, че обърнах цяла България и 99% от online магазините и нищо читаво не намирам. Или ги крият тези подлакътници или има някаква конспирация срещу мене П.П. Говорих с 423536 магазина в които уж ги има на склад (в Англия и Германия) и се оказа, че биле изчерпани и не зареждат. В Хонда казаха, че могат да ми доставят подлакътника след "специална поръчка" (к'вото и да значи това) и срещу скромната сума от 730 и нещо си лева .... което сами разбирате, че е смехотворно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
markup 156 #277 Отговорено 6 Януари, 2012 Бутона за редакция е вече неактивен и ....:Някой има ли наблюдение върху работата на т.н. ESP. Когато дам на контакт светва и след като запаля загасват всички лапми последователно, както и ESP-то (т.е. не е вързано на 'късо' с ABS и т.н., за да се имитира, че е наред (което е честа практика у нас)), но когато дойде ситуация където би трябвало да сработи не усещам да ме вкарва в пътя, не усещам да "пречуква" нещо (както съм чувал разни системи), не ми ограничава оборотите когато гумите превъртат (примерно на сняг), не свети нищо по таблото което да индицира работата му.При всички 7ми генерации ли е така или просто е калпава система им. Правя сравение с коли от същата епоха (2000-2003та година) - VW, BMW, Mercedes и при тях осезаемо се усеща работата на системите (имат и бутони за икзлючване, а при мене няма) - ограничаване на мощност, предотвратява всички нормални (не екстремни) опити за поднасяне и т.н.... Дали хонда са се омацали тук или да тичам към сервиза на хонда за диагностика и евентуален ремонт? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest #278 Отговорено 6 Януари, 2012 Недей да очакваш да те "вкарва в пътя", защото ти нямаш ESP, а EPS - Electric Power Steering, т.е. електрическа рейка на волана. Карай по-кротко. ESP-то при Honda се води VSA - Vehicle Stability Assist и няма 7-ма генерация с такова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AbsolutHonda 22 #279 Отговорено 6 Януари, 2012 (Редактирано) Точно така,а ако сте забелязали повечето автокъщи пишат в описанието на хондите,че има ESP! Намерих една интересна рекламна брошура от времето когато колата ни се е произвеждала: Редактирано 6 Януари, 2012 от AbsolutHonda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
markup 156 #280 Отговорено 7 Януари, 2012 Недей да очакваш да те "вкарва в пътя", защото ти нямаш ESP, а EPS - Electric Power Steering, т.е. електрическа рейка на волана. Карай по-кротко. ESP-то при Honda се води VSA - Vehicle Stability Assist и няма 7-ма генерация с такова.Мерси за уточнението Off:След 1500-600 км. тази зима резултата все още е на лице - стабилна е (с нови хубави зимни гуми), но един "traction control" би направил нещата наистина удобни за планинско каране през зимата. Съвсем редовно превърта предните гуми на по-хлъзгава настилка и настава малък празник (който може да се помрачи много лесно)... явно не са ги мислили за лед Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове