Jorko. 74 #41 Отговорено 9 Април, 2010 (Редактирано) Моят Civic 1,7CTDI е на 122500км Проблем - твърд педал на съединителя (така я купих), постепенно започна задна скорост да влиза с хъркане (чат-пат, не винаги), при потегляне от място предницата потреперва (чак предния капак претропваше), започна да влиза с по-голямо усилие и първа скорост. Опитите: 1.Смених маслото в скоростите - Honda MTF-3 - нямаше подобрение (старото масло беше абсолютно чисто без никакви утайки) 2.Смених спирачната течност в помпите на съединителя (старата беше доста потъмняла) - отново без подобрение. Стигнах до извода, че съединителя не отделя достатъчно Решението: Свалихме скоростите на земята. Оказа се, че феродовият и притискателният диск са на “Luk” с оригиналните серийни номера на ISUZU, т.е. не са сменяни. Притискателният диск изглеждаше супер, феродовият диск имаше поне още 2-3мм до нитовете – направо ми омекнаха колената, защото си помислих че проблемът е в скоростната кутия. Обадих се на познат в Бултрако, който ме увери че не са имали проблем досега със скоростна кутия на този модел (само на бензинови от същата седма генерация са сменяли лагер на първичния вал – нищо друго), феродовият диск на 1,7CTDI изкарвал 180-200000км. След като споделих проблемите си, ме посъветва да свалим маховика (огледалния диск) и заедно с притискателния и феродовия диск да ги занеса на стенд (има един частник в Пловдив), който да ги провери за кривини. За моя най-голяма изненада се оказа, че не са добре и срещу 130лв. ще ми ги шлайфа и ще накове ново феродо. Само да не забравя да спомена, че за мойто шаси в Бултрако цените са: нов притискателен диск 335лв., феродов диск 466лв, а амбреажният лагер 382лв – бил лагер-помпа (да ама не, защото си имаме и горна и долна помпа отвън на скоростната кутия). В целият Пловдив не можах да открия алтернативни цени на притискател и феродов диск – не се предлагат никакви освен оригиналните и цените са все такива. И така приех офертата за 130лв. Последва качване и сглобяване на всичко. Резултата: Скоростите влизат като в масло, супер мек педал на съединителя, изобщо не потреперва предницата при потегляне – все едно седнах в друг автомобил. И така ако някой се чуди защо му тресе предницата при потегляне, решението е ясно вече Редактирано 9 Април, 2010 от Jorko. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
genata 1 #42 Отговорено 20 Юли, 2010 къде е този майстор?аз съм със същия проблем.и съм от пловдив Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadowin 1 #43 Отговорено 21 Юли, 2010 Здравейте, и аз карам 1.7 дизел. Взех го миналото лято и като цяло съм много доволен от визия, комфорт и разход.От дотук изброените проблеми съм имал:1. Притреперване на светлините след запалване. Смених 4 крушки на стопове за 6 месеца. Временно закрепих положението с поне 10 секунди чакане между запалване и пускане на фаровете. Финално проблема се оправи с един нов акумулатор "Berga"2. Жълта лампичка на двигателя и падане на оборотите до сейф мод. Ставаше при стартиране на турбото за няколко секунди при недостатъчно загряла кола, след месец- от всеки път. Решение- оказа се, че причината е нагар (коксуване), оправиха ми го в Омбре с обикновено почистване, 300 лв.3. Загуба на антифриз по време на движение- причината се оказа миниатюрна цепнатина в разширителното казанче. Тече само при загряла кола, "изяде" ми 1.5 литра антифриз за 1000 километра градско. Поръчах си едно старо за 40 лв, чакам го утре и ще го сменя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #44 Отговорено 21 Юли, 2010 Кво е това "обикновино" почистване за 300 лева Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #45 Отговорено 21 Юли, 2010 (Редактирано) Отговор за "genata" - Комплекс „Автосвят” ул.”Бранислав Велешки” №3 /зад Kaufland - Тракия/ - в този сервиз разглобявахме и те закараха частите за ремонт. Ако смяташ сам да го правиш (доста е трудоемко) - този майстор се намира някъде до полицеското управление на "Волга", утре ще издиря точния адрес и ще пиша. Shadowin - Как откри цепнатината на разширителното казанче? Редактирано 21 Юли, 2010 от Jorko. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #46 Отговорено 21 Юли, 2010 Грешно си ме разбрал......просто цената за това "почистване" ми се струва меко казано високичка... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #47 Отговорено 21 Юли, 2010 (Редактирано) Щом ше ви олекне на душичката наричайте го как щете... аз за 300 лева изтърбуших целия матор, сменях сегменти,биелни лагери, гумички, пасваха ми клапани,оправиха ми делкото...ма ние на село не ги разбираме тия модернита раоти.... Редактирано 21 Юли, 2010 от акад.Едмундо 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadowin 1 #48 Отговорено 22 Юли, 2010 Jorko.Това, което открих, беше стабилен теч на антифриза като колата загрее. Видях и (без човъркане) сълзящ маркуч долу и зад казанчето. Във сервиза са свалили маркуча и са го тествали- всичко било наред. Закачили го пак, загрели двигателя и видяли пукнатината, която всъщност пръска много фино точно там, където забелязах сълзенето. Поръчах ново казанче от една от автоморгите, рекламиращи тук във форума и с малко късмет днес ще пристигне.акад.Едмундо Здравей, само за инфо- когато гледах цените преди 5-6 месеца, нова турбинка за моята хонда в бултрако беше 3.9 или 4к. В ибей- около 1500 лева от Германия или Англия. Употребяваните в България вървят по около 1000, ама там гаранцията е никаква. Така че почистването (което си е отваряне на турбината и почистване/освобождаване на променливата геометрия) не е чак такава минавка, особено при положение че си е играчка и да се сваля. Пък и в Омбре са свестни и знам, че няма да си оставят ръцете. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #49 Отговорено 22 Юли, 2010 Ето на този адрес ми ремонтираха притискатела и огледалния диск - движиш се по "Данаил Николаев" и последната пресечка преди "Васил Априлов" завиваш наляво ("Захари Стоянов"), след около 50м. има големи табели на фирмата: ремонт притискателни дискове, наковаване феродо и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #50 Отговорено 23 Юли, 2010 А при 4500оборота - 185км/ч Нормално е да вдигне разхода защото при тези скорости челното съпротивление играе голяма роля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #51 Отговорено 2 Август, 2010 Вчера лампата за подгряващите свещи ми светна и тази за chek engine и не искат да изгаснат.Колата си работи нормално. При гасене и палене няма промяна. На някой случвало ли му се е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
S2K 1 #52 Отговорено 2 Август, 2010 Вчера лампата за подгряващите свещи ми светна и тази за chek engine и не искат да изгаснат.Колата си работи нормално. При гасене и палене няма промяна. На някой случвало ли му се е?При мен светна чека , но след няколко часа изгасна без да съм правил нищо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #53 Отговорено 7 Август, 2010 Откачих клемата на акумулатора за една нощ и грешката изчезна. Вече пет дена не се е показвала. Лошото е, че не разбрах от какво се е появила . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #54 Отговорено 9 Август, 2010 (Редактирано) Вчера отново ми светна лампата за подгряващите свещи и тази за chek engine - бях спрял на място с натисната крачна спирачка.Оказа се, че проблема е в стопмашинката на педала на спирачката. В момент в който натисна педала, а отзад не светнат стоповете - грейва лампата за подгряващите свещи и остава така да свети.Разглобих превключвателя, почистих и напръсках с контактен спрей.Сглобяване, монтаж, регулиране и резултата - от 20 опита (натискане и отпускане на педала плавно или рязко) безотказно светват стоповете.Най-интересното беше, че лампата за подгряващите свещи и тази за chek engine изгаснаха сами някъде след десетият опит.Сигурно компютърът е преценил, че вече няма проблем и е изчистил сам грешката, или поне вече не я извежда на таблото.На служебният Роомстър така му светеше същата индикация миналата година. Беше още в гаранция и след закачане на компютър в сервиза на Шкода се оказа - изгоряла крушка на стоп светлините. Та така лесно се насочих къде да търся причината.Ето и снимки:http://media.snimka.bg/6889/020033342.jpghttp://media.snimka.bg/6889/020033348.jpgПри натиснат педал двете широки букси са нормално затворен котакт, а двете тесни са отворен контакт, при отпуснат педал - обратно.Най-вероятно компа следи положението на педала винаги и дали светват стоп светлините при натискането му Редактирано 9 Август, 2010 от Jorko. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #55 Отговорено 24 Август, 2010 Поленовият филтър препоръчват да се сменя на 30 000км или на 2 години (намира се в купето зад джапката).Вчера отивам да си купя в Евро07 и ми дават една кутийка - а вътре 2 еднакви филтъра точно като моя, запечатани в найлон. Човека казва и двата са за теб . Миналата година го извадих и само го почистих с въздух - никъде не видях втори филтър. Оказа се, че вторият е точно отстрани до този който съм вадил аз.Ако не ми ги бяха продали комплект - никога нямаше да разбера че има 2 поленови филтъра. Най-вероятно и при бензиновите ще са два . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Odin 1 #56 Отговорено 8 Октомври, 2010 Колеги, и на мен ми се случи да светнат двете лампи - за подгряване и чека. Оказа се "починал" датчик на коляновия вал. Студена колата си работеше, но загрее ли - гасне в движение. Цената в Хонда беше 138 лв. с две седмици чакане. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #57 Отговорено 12 Октомври, 2010 (Редактирано) Много лошо, че използват едни и същи индикации за различни повреди !!! . Ти как разбра, че е този датчик - на компютър ли го хванаха? За Odin: Водоподгревните свещи са 3бр., а не две. По-напред в темата съм сложил схема, и дори снимка на моите. Преди да започнеш да търсиш нови, си свали кожуха на въздушния филтър (за да имаш достъп) и провери твойте дали не са здрави с едно кабелче "+" от акумулатора през една пробна лампа и на клемата на всяка една поотделно. Трябва да светне лампата ако са здрави - при мен и трите са здрави, много бързо ми тръгва топлото при студено време . За Barito: двата поленови филтъра са зад джабката. Има едно капаче, махаш го и издърпваш единия, втория го плъзгаш наляво и излиза през същата дупка. Слагат се по обратен ред и обърни внимание, че са с посока на потока на въздуха. Двата поленови филтъра + маслен филтър за нашия мотор бяха около 30лв. в Евро 07. Редактирано 12 Октомври, 2010 от Jorko. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #58 Отговорено 21 Октомври, 2010 (Редактирано) Ако не Ви работят водоподгревните свещи: Ето тук се намира силовото реле, което ги включва: Това е предпазителят им 70А: Също трябва да е здрав и този предпазител - 20А: Редактирано 21 Октомври, 2010 от Jorko. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Code7 7 #59 Отговорено 12 Ноември, 2010 (Редактирано) Здравейте, да се похваля и аз с Хондичка 1.7 CTDi (ISUZU 4EE2) 2004 за протокола данък 36 лв. пишете си kw правилно и искайте да ви въведат данните веднага, за да можете да спорите докато сте там, ако не го направите при следващо ходене до общината отивате директно на касата и каквото ви кажат плащате... малко ъпдейт на цените за Пловдив От Самурай Gates Ангренажен, пистов ремък и въздушен фил. 150 лв. ролки от NIPPARTS - 148 лв. по спомен на едната лагера беше японски другата немски (хората са много разбрани, като изключим, че едната ролка замина за Кърджали та си изспуснах часа при майстора, но всяко зло за добро...) филтри от Evro 07- голяма грешка нито един не уцелиха та се разкарвах два пъти... горивен, маслен + поленов ("карбонов") 61 лв. тампони на носач около 18 лв. х 2 (водната попмпа според майстора не било нужно да се сменя, защото минавала перз пистовия ремък и само, ако прокапе, колко е вярно незнам...или аз не съм го разрбрал) Като цяло хитро измислена колица има си много разни дребни нещица, които радват и шофьора и пътниците повече +/- няма да давам...след 1 година да и си проличат косурите : ))) За момента искам да помоля за малко координати с магазинчета или линкчета. Проблема е следния скоростният лост има някакви луфтове самите скорости са ок, но лоста си играе след, като го поразгледа майстора рече, че трябва да се сменят едно (1) лостче свързано с ябълката и самата (2) ябълка на смият лост, но неможах да ги намеря по магазините или поне като чуеха за каква кола и казваха нямаме ако някой има идеи с удоволствие, ще ги опитам за момента набутахме едно парче дунапрен, което реши проблема, но все пак е измислена история Губи ми се и тази пластмаска, ако някой знае, къде може да се намери освен от ebay... Стандартния касетофон не ми допада нещо. Редактирано 12 Ноември, 2010 от Code7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #60 Отговорено 18 Ноември, 2010 Да ти е честита Наистина в магазините едва ли ще намериш тези двечките нещаТи нали беше от Асеновград? - На изхода на Пловдив "Голямоконарско шосе" има автоморга за японски автомобили. По мои наблюдения продават доста скъпо, но там имаше една бензинова 7-ца (което не те бърка защото тези части са еднакви и при тях и при нас). Миналата година това им беше телефона 0878811001, но най-добре иди на място и прави пазарлък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Code7 7 #61 Отговорено 4 Декември, 2010 Да ти е честита <img src="http://forums.hondabg.com/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/honda.gif" style="vertical-align:middle" emoid="" border="0" alt="honda.gif" /> Наистина в магазините едва ли ще намериш тези двечките неща Ти нали беше от Асеновград? - На изхода на Пловдив "Голямоконарско шосе" има автоморга за японски автомобили. По мои наблюдения продават доста скъпо, но там имаше една бензинова 7-ца (което не те бърка защото тези части са еднакви и при тях и при нас). Миналата година това им беше телефона 0878811001, но най-добре иди на място и прави пазарлък. Дам, ами оказа се че никаде нямат поне, където можах да обиколя...в един БГ сайт видях, но след запитване ме застреляха с цена от 63лв.(без преходника от DIN -> ISO, който се оказа 3 лв.) 0.оПоръчах го от TME - Poland някой беше оставил линк в форума за там и случайно го видях цената беше 16 лв. + 13 лв доставка реално пак е бая, но сигорно дадох повече за гориво да обикалям по магазините(опаковката за тази смешна пластмаса кашона беше колкото монитор самата пластмаса не е много качествена и леко се надигна от долната страна след поставянето не съм сигорен дали не забравих някой болт...). Малко снимков материял, че никаде по нета не видях снимка на самите скоби. Реално доста дърпане и 2-3 болта 30 мин. много лесно излезнаха, но се оказа, че предния собсвеник е имал bluetooth и не е свален, а само са набутани жиците навътре. Скоростния не съм го свалил все още за да видя кое точно му има, но като го сваля, ще пиша Колеги един въпрос значи при ускорение имам едно цъкане. На свободна подаваш гас няма го... в движение с натиснат съеденител пак го няма смисал от 1000-4500rpm, но включа ли на скорост независимо коя при по рязко ускорение се чува едно цъкане нещо като много тихо почукване между 1600-2500rpm и после го няма. Въпороса ми е при вас има ли такова нещо ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #62 Отговорено 7 Декември, 2010 Нещо като "тропане на аванс" при бензиновите ли? - (когато са сипали кофти бензин). Има го когато двигателя не е в обороти при по високите предавки 3, 4, 5. От 2000об. нагоре, при мен го няма. Не е нещо което трябва да те притеснява 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stoiko 1 #63 Отговорено 14 Януари, 2011 Имам едно въпросче към дизеловите хонди 1.7 CTDI - до 2000 оборота ускорението го няма никакво иначе след 2000 оборота тръгва рязко се едно я рита някой отзад. Това го отчитам на турбото, че се включва, но все пак ми се вижда ненормално да натиснеш педало до доло на 1-ва скорост и следващите 2-3 секунди нищо да не се случва и чак като надуе турбото na 2000 об. да тръгва, все пак е кола 74KW(100k.) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #64 Отговорено 15 Януари, 2011 Действително 100к.с. и 220Nm въртящ момент ама дизел. И на мен тръгването не ми харесва, но от 30-40 нагоре е куршумче Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stoiko 1 #65 Отговорено 16 Януари, 2011 Действително 100к.с. и 220Nm въртящ момент ама дизел. И на мен тръгването не ми харесва, но от 30-40 нагоре е куршумче Даа веднъж включи ли се турбото няма грешка Значи си е нормално да си е тромава в ниски обороти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #66 Отговорено 16 Януари, 2011 За този модел е нормално, но мен лично много ме дразни. Например служебното Берлинго 2,0HDi 90к.с. от място тръгва много по-рязко, ноооо само първите 5-6м, след това губи много от Сивика. Този голям въртящ момент (220Nm), като че ли по мои наблюдения е само над 1800 оборота за съжаление Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 205 #67 Отговорено 16 Януари, 2011 За този модел е нормално, но мен лично много ме дразни. Например служебното Берлинго 2,0HDi 90к.с. от място тръгва много по-рязко, ноооо само първите 5-6м, след това губи много от Сивика. Този голям въртящ момент (220Nm), като че ли по мои наблюдения е само над 1800 оборота за съжалениеЕмче то при всички турбо дизели е така, докато турбината не се развърти няма ускорение. На служебното Берлинго 110 ли 115 коня ли се водеше, също под 1700-1800 образно казано няма никой - сравнено със след това. Докъм 3500 и на 4000 вече коня умира Големите нютон метри на турбо дизелите обикновено са в много тесен интервал, най-често 1800-2500 до 3000 оборота. Поне обикновените коли около 100 коня колкото дино графики съм виждал е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tansey 2 #68 Отговорено 22 Януари, 2011 Да питам и аз.При тръгване се усеща притракване 2-3 секунди докато отлепи и двигателя се усуква за момент на 15-20 градуса.Това според вас нормално ли е? Иначе като набере над 2200 си е много пъргава карам я от година и 7-8 месеца и съм доволен общо взето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #69 Отговорено 22 Януари, 2011 Под "притракване" - претрисането, което съм описал по-напред в темата ли имаш предвид? При мен тампоните на двигателя са здрави и това "разтрисане" при потегляне от място на 1-ва изчезна след ремонта на съединителя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tansey 2 #70 Отговорено 23 Януари, 2011 Може и да е същото.Ако тръгна по-плавно с полусъединител това нещо го няма,но не е редно да се съобразявам с колата-това беше за соцвозилата.Иначе скоростите си влизат мисля ,че нормално. Карам служебна Шкода там са по-леки,но все пак тя е на една година,съединителя също е по-лек,но нащия е с хидравлика -не е проблем.По-скоро ме притеснява това усукване на двигателя дали е нормално.Май ще чакам да се стопи снега и да ходя на сервиз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stoiko 1 #71 Отговорено 29 Януари, 2011 При мен е същото при отделяне на съединителя двигателя претриса един такъв и аз си мисля, че скоро може да правим съединител с колегата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mishaka 0 #72 Отговорено 24 Февруари, 2011 Пичове, Харесал съм си и аз този модел, само че спорт версията с двете врати и събирам информация за него.Искам да попитам какво инфо може показва бордовия компютър и дали зависи от версията на модела - преди/след фейслифта, оборудване и т.н.Гледах клипче в нета на такъв сивик с белите уреди и там имаше инфо за разход и температура например,но пък от друга страна тук имаше тема на колега как да си сложи външен термометър.Като цяло ме интересува дали има съществени разлики в различните версии на този модел.Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AtsokOld 18 #73 Отговорено 24 Февруари, 2011 .............но пък от друга страна тук имаше тема на колега как да си сложи външен термометър.............Аз съм колегата с мерак за външен термометър.И да го има или няма все тая (освен едното любопитство), но ... що пък не са го сложили, (че дори и часовник няма) след като в Метро струва 9 лв. ?Просто е едно гъделче. Лош маркетинг, мениджмънт, дизайн и ... квот се сетите нататък!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Code7 7 #74 Отговорено 24 Февруари, 2011 (Редактирано) Пичове, Харесал съм си и аз този модел, само че спорт версията с двете врати и събирам информация за него.Искам да попитам какво инфо може показва бордовия компютър и дали зависи от версията на модела - преди/след фейслифта, оборудване и т.н.Гледах клипче в нета на такъв сивик с белите уреди и там имаше инфо за разход и температура например,но пък от друга страна тук имаше тема на колега как да си сложи външен термометър.Като цяло ме интересува дали има съществени разлики в различните версии на този модел.Благодаря.Спорта, май само по-спортно окачване има (което ми е интересно да го видя ;D ,че то и в момента си е твърдо) за друго не знам някой друг да каже.Бордовия само на тези от фейслифта 2004г.++ показва разход/100 (няма моментния) и температурата вън самото табло може да си го регулираш по-светло по-тъмно бяло спрямо дали си с пуснати фарове или не, а часовник има само на оригиналното радио което не е зле като звук + четеше каквото и CD да му сложа (след като го махнах се оказа, че е Pioneer производство). Редактирано 24 Февруари, 2011 от Code7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AbsolutHonda 22 #75 Отговорено 24 Февруари, 2011 Здравейте имам книжка от 8 месеца и ми купиха такъв сивик 2003 година за първа кола.С 2 врати спорт се води... много съм доволен страхотна кола е наситина,прочетох темата с голям интерес.Явно при всички хонди горе долу едни и същи кусури има и те при мен са същите: Лятото бързо се изчерпваше антифриза,но цяла зима не съм пипал и не мърда - не знам защо така. Имам същия проблем със съединителя - доста е твърд и задна понякога включва с малко ХРЪС.. и потреперване при тръгване,но пък съединителя е като нов отцепва много ниско долу. Сложих фолио на колата много и отива!Но задното стана на балончета,защото не ми го направиха като хората и като го махнах се преебаха 70% от реутаните и не знам какво да правя сега. Другото е,че задната помпичка на чистачката се запушва постоянно последния път я отпушихме с компресор,но след 1-2 месеца пак е запушена.Предните също са запушени и пръскат доста слабо.. Една вечер влезнах в една ужасно голяма дупка с около 40-50 км в час и от тогава като колата е на 1 или втора около 2000 рпм се чува едно като жужене и при малко по-високи обороти и на другите предавки не се чува... не зная от какво е? Другото което е,струва ми се,че ми взеха доста пари за първото обслужване - ето разписка Друго не се сещам какво да кажа, ако някои може да ми помогне за нещо от горе ще съм благодарен.Съединителя разбрах откъде е проблема от поста на колегата, също така поскърцва от време на време,но го напръсках С ВД40 и изчезна. Исках да попитам каква е ролята на тези поли-нещо си филтри които са зад жабката,защото внесохме колата директно от италия и предполагам,че там не се грижат много за колите си и не са сменяни.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #76 Отговорено 25 Февруари, 2011 Доста са те натоварили с цената за частите и за ремонта. Съединителя няма значение къде зацепва - това не е признак за нов или износен. Щом си прочел темата значи знаеш какво да правиш ако се наложи.Поленовите филтри пречистват въздуха който дишаш в купето - спират прашоляци, полени и т.н. От разписката виждам, че са ти ги сменили (поне така пише де ) - филтър купе.Пожелавам ти много и безаварийни километри Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AbsolutHonda 22 #77 Отговорено 25 Февруари, 2011 Днес го пробвах това с водоподгряващите свещи,но мисля че е същото и когато натисна копчето въздуха да се върти в купето почва да духа топло след 3-4 мин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #78 Отговорено 14 Март, 2011 (Редактирано) Здравейте, Имам следният проблем, когато се опитам да включа 5-та предавка лоста за скоростите влиза някък си странно все едно не захапва хубаво и след като пусна съединителя се връща обратно. Проблема не се случва всеки път но по-често отколкото успявам да я включа. Интересното е, че няма някъкво съпротивление или изръмжаване на скоростите. Моят майстор ми каза, че това може да е от жилата, които преместват/фиксират скоростите и вероятно трябва да се фиксират. За целта обаче трябва да се извади цялата кутия на въздушния филтър, защото жилата на скоростите се намират под долната и част. Случайно знаете ли като махнем тази кутия на въздушният филтър дали колата ще може да запали и работи на място и опасно ли е т.е нещо може ли да се повреди по ДВГ турбина и.т.н? Колата е honda civic 1.7 дизел 2003г. Малко ме съмнява да се е разрегулирала сама. Нещо да си пипал преди това (съединител, сваляне на скоростите) - или така я купи?Предположението на твоя майстор за жилата е правилно - би трябвало да не влиза добре и когато е на място (загасен двигател). Имайте предвид, когато коригирате го правете внимателно (с малко) и след всяка корекция правете опит на всички други скорости, защото има опастност да развалите някоя друга - ако се наложи връщате обратно. Ти отвътре движи скоростния лост, а той да гледа в двигателния отсек. Честно казано не съм пробвал дали ще запали - има един датчик с букса с няколко кабелчета преди въздушния филтър (внимавайте да не го счупите, че трудничко ще го намериш). Проблем за двигателя и за турбото няма (то работи само над 1800 оборота) - предполагам ще правите опитите на празен ход. Най-добре махнете филтъра с кожуха, регулирайте ходът на превключвателя, слагайте филтъра и тогава пали - този датчик ако е откачен може би пак ще запали, но компютъра ще отчете грешка. Успех и сподели резултата Редактирано 14 Март, 2011 от Jorko. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dark rider 1 #79 Отговорено 17 Март, 2011 ZA Barito : И на моята Хонда уплътнението на предна лява врата се беше скъсало, та свалих прозореца до долу и не поиска да се вдигне. Закарах я на майстор, разглоби вратата, повдигна стъклото нагоре. Уплътнението трябва да се залепи плътно за вратата, иначе ще имаш проблеми, И на мен едната врата не ми се отваря с централното, ама засега ръчно си натискам бутона. Иначе колата се движи перфектно на пътя, има добро поведение, особено на завоите, ESP - то си казва думата. От ден два обаче ми се появи едно леко скърцане, когато завивам с волана и не мога да установя откъде е, дали е кормилната уредба или нещо друго. Не е фатално ама е дразнещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AbsolutHonda 22 #80 Отговорено 18 Март, 2011 Аз имам същото през лятото един ден я оставих цял ден на слънце и явно нещо пластмасата на кормилото се е надула ли не знам и започна да скърца чат-пат но сега от няколко месеца не се е обаждала,само летните месеци. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове