Jump to content

Shadowin

Фен
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно Shadowin

  • Ранг
    Начинаещ
  1. Jorko.Това, което открих, беше стабилен теч на антифриза като колата загрее. Видях и (без човъркане) сълзящ маркуч долу и зад казанчето. Във сервиза са свалили маркуча и са го тествали- всичко било наред. Закачили го пак, загрели двигателя и видяли пукнатината, която всъщност пръска много фино точно там, където забелязах сълзенето. Поръчах ново казанче от една от автоморгите, рекламиращи тук във форума и с малко късмет днес ще пристигне.акад.Едмундо Здравей, само за инфо- когато гледах цените преди 5-6 месеца, нова турбинка за моята хонда в бултрако беше 3.9 или 4к. В ибей- около 1500 лева от Германия или Англия. Употребяваните в България вървят по около 1000, ама там гаранцията е никаква. Така че почистването (което си е отваряне на турбината и почистване/освобождаване на променливата геометрия) не е чак такава минавка, особено при положение че си е играчка и да се сваля. Пък и в Омбре са свестни и знам, че няма да си оставят ръцете.
  2. Здравейте, и аз карам 1.7 дизел. Взех го миналото лято и като цяло съм много доволен от визия, комфорт и разход.От дотук изброените проблеми съм имал:1. Притреперване на светлините след запалване. Смених 4 крушки на стопове за 6 месеца. Временно закрепих положението с поне 10 секунди чакане между запалване и пускане на фаровете. Финално проблема се оправи с един нов акумулатор "Berga"2. Жълта лампичка на двигателя и падане на оборотите до сейф мод. Ставаше при стартиране на турбото за няколко секунди при недостатъчно загряла кола, след месец- от всеки път. Решение- оказа се, че причината е нагар (коксуване), оправиха ми го в Омбре с обикновено почистване, 300 лв.3. Загуба на антифриз по време на движение- причината се оказа миниатюрна цепнатина в разширителното казанче. Тече само при загряла кола, "изяде" ми 1.5 литра антифриз за 1000 километра градско. Поръчах си едно старо за 40 лв, чакам го утре и ще го сменя.
  3. Здравейте, появи се при мен подобен проблем.Хондата ми също е 1.7 Ctdi, и вече за втори път в рамките на една седмица ми светва лампата "Check Engine"- после гасне сама след още едно каране.Интересното е, че и в двата случая лампичката светва след като понасиля колата с турбото (2500- 3000 оборота) при изкачване на наклон в първите 4-5 минути след студен старт. Следващото каране всичко изглежда наред и турбото работи нормално дори на по- високи обороти. В момента лампичката е угаснала, но се опасявам, че проблема ще остане.Какво ще ме посъветвате? Дали е достатъчно да си почистя турбото от нагар?Колата е моя от 6 месеца, взех я с километраж уж 130 000 км., но карана доста мърляшки (съдейки по състоянието на филтрите). Внос от Италия.
×
×
  • Създай нов...