Jump to content

Stoiko

Non-Commercial
  • Мнения

    34
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно Stoiko

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 16.08.1988

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic VIII 1.8 i-vtec
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Contact Methods

  • Skype
    нямам

Последни посетители

2975 профилни разглеждания
  1. И аз заглеждам тези решетки, но излиза около 300 лв да я закупя и да сменя оригиналната стъклария. Някой намирал ли е по евтин вариант от тези в англия?
  2. Много ти благодаря! Има много интересни неща
  3. От къде я закупи тази маска. Може ли да ми дадеш инфо, че ми харесва повече от голямата стъклария
  4. Някой пробва ли тези втулки дали вършат работа? Дайте обратна връзка.
  5. Здравейте, Моят сивик VIII генерация също потропва и след преглед на окачването се оказа, че е от рейката. Дайте ми съвет къде да я закарам в Пловдив на читав сервиз, където да ми оправят проблема и да не ми отрежат главата с цената за ремонт.
  6. Оставам си Хондаджия само че, сега съм в раздела 4х4. Минах на Харви.
  7. За това е тази клапа - лятно време затворена при работа на климатика / върти въздуха вътре в купето / а зимно време при парно взима въздух отвън. Ако нещо блокира и не се отвори особенно зимно време когато в купето вкарваш сняг и вода с обувките / или при дъжд с мокри дрехи / стъклата се потят ужасно.
  8. За тези които са решили да си слагат газова уредба ще кажа едно много практично решение - газовата бутилка се слага под задната броня, зад черната пластмасова кора. Никаква загуба от пространството в багажника. Неудобството е че бутилката е 20 литрова / така наречените пурети / и събира 18 литра газ / при мен за около 200 км пробег /, но пък газ станции ,,на всеки километър ". Задължително ,,мазачка " за клапаните. С добра уредба и добре настроена разхода е същия като на бензин - между 9-10 л. градско и 7,5 - 8,5 извън градско. За морето по магистралата /120 и нагоре/ 9+ литра. На газ колкото по натискаш педала сметките все по не излизат...
  9. Малко със закъснение, ама да кажа, че турбото ми бе отремонтирано в Реал Турбо / срещу не малка сума / с гаранционна карта от тяхна страна. Минати са 10 000 километра без никакъв проблем / вървене, разход на гориво, светене на лампи и т.н./ За жалост след като ме ,,целуна" отзад една Шкода Октавия на Кауфланд Хондичката е в раздела ,,Продава части ".....
  10. На снимки изглежда добре
  11. На час по 36лв вземат, при мен за 1 час ми прегледаха всичко даже и фаровете ми центроваха за да го уплатнят
  12. По въпроса с турбините в англия на тези хонди им дигнаха гаранцията на турбините на 7 години ако не се лъжа заради масови дефекти на 2002 и 2003 моделите, от 2004 и нагоре проблема с турбото са го решили. Незнам колеги как може да се извърши диагностика на тва турбо но на мен в бултрако я тестваха на компютър преди година някъде, когато беше на около 90 хил колата и казаха, че няма проблеми да си я карам и да и се радвам, но тогава човека там ми каза за този проблем с турботата но ме успокои, че за около 200лв се решавал но при мен така стана, че турбото ми не подлежи на ремонт !!! Колата изобщо нее измъчвана или карана с високи обороти без да е загряла, като цяло си я карах мн културно и си я пазех и си сменях всичко но в един мрачен ден ДУМ...Сега ако се върна назад бих си дал турбото за 200лв да го профилактират и да си карам спокойно, защото колеги втора ръка турбо е 700лв и не се знае колко ще издържи, а за ново цените са астрономически, да не говорим, че след като ми изгоря турбото вкара масло в двигателя и го запали и ми изкриви и биела та и двигател се наложи да отварям.
  13. Може да се каже, че този дизелов модел на хонда нее лош само да внимават колегите с хонди ctdi производство 2002 и 2003 защото турбините масово дават дефекти, а при мен като дефектира турбината ми запали и маслото и хондата ми се опита да излети на място Резултата е изкривена биела и ново турбо няма да ви казвам за какви цени става на въпрос! Един съвет от мен за колегите който притежават гореспоменатите годинки и са на около 100 хил километра да си проверят турбините Айде и безавариино каране...
  14. Със сервизни документи ми дойде от Италия на 90хил километра преди близо 2 години купена от оторизиран магазин на Хонда там и поддържана само в него За километрите съм сигурен те си личът като се качиш в нея но нее там проблема, а че изпуши турбинката
  15. Момчета в траур съм! Хондата ми е на 110000 км. и онзи ден май отиде и мойто турбо, но не само ми светна някаква си лампа ама черни пушеци се появиха отзад загуби всякаква мощност и мн масло и при опит да я форсирам сама си дигна оборотите и отиде некаде над 60000 в нищото, изкарах ключа но не гаснеше и я изгасих като включих 1-ва скорост. Закарах я при един майстор които ми каза, че турбото е заминало но според него в момента работи на 3 цилиндара и може да е изкривила нещо в двигателя. Въобще грозна работа...
×
×
  • Създай нов...