Jump to content
TANKISTA

Хонда Автоматик Клуб

Recommended Posts

Пропуснал съм да се присъединя. Маршрутката ми е RA3 + F23 Vtec. Това е първият ми личен автомобил с автоматик, но със сигурност няма да е последния :punk: . Много съм доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с автоматик и съм предоволен, много е даракоустойчив, пробвано

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се присъединя към клуба.. карам Хонда ХР-В автоматик, за сега впечатленията ми са много добри.. смяната на предавките е почти не се усеща (качвал съм се и на друга хонда автоматик, но там имаше едно придърпване незнам дали е нормално) ... в момента съм без книжка за 1 месец и не съм и се нарадвал като хората, по нататък ще пиша ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят тролей е Акорд 2001 2.0 СЕ,карам го от май месец.Баща ми искаше задължително да е автоматик,като цяло колата е супер,обаче при мен педерастиите са две:автоматик и десен волан.Предполагам сами бихте се сетили като изпреварвам как си изкарвам яда на автоматика и колко псувни отнася.ПРЪЧКАТА ЗАВИНАГИ и въпреки че е 2.0 ми се струва доста тромава,но това си е мое мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ф20Б6 2000г и аз съм от градския транспорт. Мързелива работа...Кеффффф цена няма !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората са казали, че купиш ли си веднъж автоматик никога повече не си купуваш ръчка. Сигурно са прави, но на мен още ми е рано да се "автоматизирам". Още повече, че 3 от служебните коли са с 2 педала и много добре знам за какъв мързел става въпрос. !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички ватмани.Да се включа и аз, карам(о ужас ,о светотатство) най малкия тролей- CRX D14A1 2 генерация автоматик.Дано не ме анатемосат от сектата.Това за майтап,колата върви прекрасно,много е пъргава поради ниската си маса-970кг.За сега му се кифя много на автомата,но ме разберете, РЕКСА е култов автомобил и не може да остане много дълго в депото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЦР-Вто ми катери страхотно!Само автомат!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя ВВ2 е автомат. Гот е, но не става много за ръчкане. Типтроника може би ще е друга бира. Дано да разбера някога.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сивик-купе-автоматик-климатик какво повече да иска човек:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, и аз да се включа с HONDA CR-V B20Z1 аутомат...никога повече ръчна и съеденител.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включаа, Хонда Шатъл 2.2 автомат! Колата е неповторима! Много съм доволен, автомата е страхотен! :))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Прелюд 98 г.,Ф20А4-типтроник.Жестока машина,не се усеща кога превключва а кикдауна е яко кик :D/> шут в гъ.а :D/> При режим типтроник става доста зла,направо друга кола.Това ми е първия автоматик,но няма да е последния.И мен постоянно ме занасят за тролея,но нека аз съм глупавия :D/>

Няколко години по-късно съм с поредния автоматик ,този път Crv.Отново супер доволен и щастлив .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се престраших да си купя малък градски автомат (хидротрансформаторен), и съжалявам що го купих, няма и месец от как го имам и не мога да си простя тая грешка че съм карал ръчни кутии чак до де стана на 39г. Трябвало е да си купя автоматик още на 20 години :) Колата е от съседния лагер на Тоиота и сложи краи на ръчните скорости в моя гараж, квото карам ЦРВ-то с тая ръчна кутия тва ще е. После и семейната кола ще е автоматик :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорд Турер 2.4, автомат.Никога повече ръчни скорости ...

Редактирано от Naso

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 2 месеца съм с третото по ред CR-V автомат, този път 2-ра генерация с К20 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда хеч 4 генерация 1991г. фейсовата с присаден D15B7 с автоматична кутия + климатика става доста приятна за каране в тежкия напоследък трафик из столицата, дал съм я на баща ми да я кара да не седи в гаража с паяжини, доста трудно мога да я взема напоследък от него да си я покарам, хареса му много и не я дава,чистокръвна японка е :)

Редактирано от west bam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте От няколко месеца и аз съм с ЦРВ от 1998 год. автомат ,но опит с автомата имам от 4 години с Мерцедес Бенц S124 Е 250.Както каза някой кеф цена няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорд,седан 2.0 ,автоматик ........ мммм кеф.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички тролейджии  :plane:  Аз все още не карам автоматик, защото съм харесал конкретен модел, който обаче бива разнасян из американските форуми като изключително проблемен и не мога да се престраша. Искам да си взема Акорд 6-та купе 3.0 V6 (те са само автоматици така или иначе). Искам да задам въпрос към малкото хора, които карат или са притежавали този модел Акорд, дали са имали проблеми с тяхната ск. кутия. Опитвам се да добия реална представа до колко кутията наистина е проблемна. Изчетох разбира се и всички теми по въпроса Акорд Купе 6-та тук, но не стигнах до категоричен извод. Това купе е американска сглобка, но вече се замислям възможно ли е кутиите за американския и за европейския пазар да са различни, защото съдейки от нета, единствено американците са категорични че кутията е проблемна (дори Honda of America са се били принудили да удължават гаранции навремето), но от БГ и Европа като цяло, не откривам теми на хора, опарили се от този автомат. Четох, че ръчните кутии при 2.0 и 2.3 за различните континенти са с различни предавателни числа, така че може би и автоматите са различни. Ще се радвам някой да ми потвърди поне част от цялото това инфо.  :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шатъл, 2.3, 1999. Ако му сложиш ремарке, ще стане наистина тролей :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички тролейджии  :plane:  Аз все още не карам автоматик, защото съм харесал конкретен модел, който обаче бива разнасян из американските форуми като изключително проблемен и не мога да се престраша. Искам да си взема Акорд 6-та купе 3.0 V6 (те са само автоматици така или иначе). Искам да задам въпрос към малкото хора, които карат или са притежавали този модел Акорд, дали са имали проблеми с тяхната ск. кутия. Опитвам се да добия реална представа до колко кутията наистина е проблемна. Изчетох разбира се и всички теми по въпроса Акорд Купе 6-та тук, но не стигнах до категоричен извод. Това купе е американска сглобка, но вече се замислям възможно ли е кутиите за американския и за европейския пазар да са различни, защото съдейки от нета, единствено американците са категорични че кутията е проблемна (дори Honda of America са се били принудили да удължават гаранции навремето), но от БГ и Европа като цяло, не откривам теми на хора, опарили се от този автомат. Четох, че ръчните кутии при 2.0 и 2.3 за различните континенти са с различни предавателни числа, така че може би и автоматите са различни. Ще се радвам някой да ми потвърди поне част от цялото това инфо.  :honda:

Аз карам такъв в шатите ,карам го вече 2 години или (17хил мили) иии скоростната кутия си е както съм купил колата не съм забелязал да приплъзва,колата ми е на 230 хил мили ,обаче имам друг проблем с не, боята ми се окислява и й замина горното покритие Clear coat-а) и тавана е на бели петна.... нз в Европа от къде идват тези модели но го имай в предвид в САЩ Хонда това е основния проблем автоматичните ск кутии и боята.Даже съм виждал Сивик 2008 целия побелял и олющен ... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...