Jump to content
Данчо

Моля ви за съвет приятели

Recommended Posts

Здравейте, имам следната дилема:Притежавам бмв е36 компот с клима и абс 97-ма година(сменени преди 5 дни радиатор и съединител и преди един месец 300 лева по ходова част)Имам следните две оферти за бартер:Хонда Сивик 7ма генерация дизел 2003-та на 140к км подържана ушким в Бултрако.Читава е колицата, прегледана е.Сеат ибиза 2003-та 140к км 1.9 131 коня есп климатроник и другиДвете коли са читави и не знам коя за избера.Защо?:Хондата има няколко плюса плюса:По-широка и по-добра за дълъг път, и е ХОНДА и предполагам ходова част.Сеата е с по-добър мотор,6 скорости, бяга в пъти повече, повече екстри и смея да кажа по-луксозна, табло кори седалки и т.н.Утре отивам да купувам една от двете.Моля Ви за съвет френдс :lol: И бъдете обективни.Благодаря Вип.п.Между другото и за двете коли трябва да доплатя 6к

Редактирано от uBaHoB

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сеата е ФВ Поло. Други ламарини, но отдолу е същото. Части сичко почти се припокрива. За тва че е по луксозна не знам. Виж качествата на материалите, нали колите са едни години. Тва е което мога да кажа за сеата. За хондата, ако найстина е поддържана в бултрако тва си е плюс, поне докато е била гаранционна. Успех с избора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих предпочел Сивика поради ред причини ;) Зарик е споменал едни от тях , Ибизата си е Поло и за този модел грозно при това :lol: Считай , че за дълъг път ще се изкривиш , да не говорим ако сте 4-ма човека ;) Сивик-а е един клас автомобил нагоре . Споменаваш мощност и дълъг път , ако смяташ да ги караш с 200 км/ч , не си взимай изобщо дизел , ще го издухаш за нула време , а това че Сеат-а ускорява по-бързо няма съмнение , но за мен е без значение при положение , че ще го карам на дълги разстояния - този двигател на Исузу се слави с добра еластичност :D а това ти трябва за дълъг път само ;) Знаеш ли каква е разликата между климатика и климатроника , това че гледаш температурата в числа , а не само на врътката :D и като му зададеш 18 градуса духа автоматично където му падне докато не стане 18 градуса в купето - смятам , че не си толкова прост , че да се усетиш кога ти замръзва носа и да си увеличиш сам градусите ;) ESP-то си е добра екстра , ама това е Хондааа ;) В крайна сметка избора си е твой , но Сивик срещу Ибиза - Сивик , ако беше Леон нещата вече стоят по друг начин ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да питам Хондата с 3 или с 5 врати е. Предполагам е хеч, щом е дизел.Също и сеатчето с колко врати е.Ако хондата е с 5врати то пространството вътре ще е дооста по голямо отколкото това в сеатчето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че нещо, ама тая 7-ма генерация ми е много грозна и даже ми прилича на миниван, иначе всичко останало и е по-добро от на Сеата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В петък се возих в такъв Сеат. 3 врати, климатроник, но беше бензин. Таблото наистина е по-луксозно, но седалките според мен са отвратителни, а ако седиш отзад направо трябва да се упоиш първо иначе е мъка да се возиш. За вървене не мога да дам мнение, понеже не го е настъпвал и не е дизеловия двигател, а и не съм го карал. Предполагам, че ще е малко по-добре от Сивика. Собственика ми зказа че се правел на платформата на Шкода Фабия.Аз лично без да се чудя бих взел Сивик-а, щом е с 3 врати. С 5 врати и на мен не ми харесва, но колата не е такава... ;)

Редактирано от Gagi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A защо въобще искаш да махаш БМВ-то, въпреки че сам каза наскоро си го пооправил, нялал си пари в него, обслужване, ремонти и т.н. ? При положение, че всяка една кола е бездънна яма и бирник и не се знае какво може да ти се падне като следващата кола (всичко е на късмет), ако сегашната ти е читава кола която поддържаш... не виждам смисъл да я сменяш (та да правиш нови наливания на пари) или поне не смяна бмв 3-ка за сеат ибиза, просто недоумявам.А тия 6000лв доплащане които ти искат... имам чувството, че ти оценяват бмв-то на 1000лв, защото реално сивик 7-а с исузов дизелов мотор спокойно се намират вече по 6 - 7 до 8 хил. лв читави екземпляри, т.е. нещо прецаквация ми се струва ако направиш бартер при тия условия и за тия коли. Какъв мотор ти е бмв-то и каква версия (седан, хечбек - компакт, комби, купе, кабрио) че ми стана интересно ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бмвто е компакт.Да стегнато е и в момента е перфектно и го продавам, защото искам дизел.Двигателя е 1.6 и харчи достатътчно много, че да прежаля хилядата лева, които съм дал за ремонт в името на една читава кола дизел.А относно читавите 7мици смятам че вървят към 9 както и сеатите...или бъркам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят съвет е да си избереш тази която ти е на сърце.При положение че почти приравняваш двете коли по качества(демек някат разлика от земята до небето като клас ,моментно състояние и параметри).Просто отиди разгледаи ги хубаво,покарай ги позасили ги малко и предполагам че везната на съмненията ти сама ще се наклони в полза на една от двете.Сам си реши дали ще караш Сеат или Хонда плюсове и минуси в техническите данни тук не важат всичко е до индивидуално усещане.На същия принцип някои специалисти препоръчват когато си купувате монитор да си го изберете със гледане на екрана а не по сухи технически данни които остават на втори план.Предишната ми кола беше Поло сглобявано в заводите на Сеат -верно като кола е гадна но още се движи почти без проблеми а е произведена 1986г.Аз лично повече няма да си сменя хондата със Фолксваген или Сеат па колкото и да са хубави и мощни-просто престанаха да ме кефят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не видях дали сеата е дизел ама 1.9 май е ,та ако е. Лееле колко пъти ползвах Е :P Та на вапроса ако е така както казваш и ако те интересува и разход - сеата.Тук не опира до манията и пристрасност а и до практичност ,от страна на части не мога да кажа но мисля че няма да е голяма разликата.Пък и какво ти хареса развърти им един два завоя и която ти се набие в главата тая ;)

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сеата е с този мотор ,който си посочил 1.9 131 коня помпа-дюза въъървиии уникално ---просто малък самолет,впечатлявашо доускорение...абе мноо връи,за исузовия матор чат-пат нещо проблеми с турбинката май-май...абе вземи по-читавата като състояние!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за сеата опеделено тук става въпрос за НАФТА а 131 пд 6 скорсти си е направо бонбон.Това ще ти гори супер малко и ще бяга много ако не е издухано.Препоръчвам ти да се качиш да ги покараш но ибизата скача яко.Няма да имаш проблеми и с 200 да си я караш постоянно.3000 оборота ти е кам 170км. такаче нямаш особено грижи.Вече за комфорта определено Сивика превъзхожда.От към материали също, но не е зле сеата.Сеата според мен е по продаваема кола поради по голямата си популярност и харесвана от по голяма част от населението.Ако навърташ много киломтри определено сеата, ако ти е за газариика и си фен на фонда определено хондата ще ти хареса повече.Сеата върви адски много при развъртане на турбината все едно си б16 във втек така чупи врата.С 2 ръце за СЕАТА.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи си една гъзова на бавареца и за 1-2години ще се изплати цялата кола... Тия ТДИта нещо ми се струват с по 3-4 цифри обслужванията и ремонтите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи си една гъзова на бавареца и за 1-2години ще се изплати цялата кола... Тия ТДИта нещо ми се струват с по 3-4 цифри обслужванията и ремонтите...

;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички отзовали се до тук.Обичам хонда.Дори и да карам сеат пак ще обичам хонда, но единственото нещо което искрено ме притеснява в тази кола е, че е англичанка с двигател на исузу...ако не бяха добрите отзиви на много колеги и то на точно един(той си знае кой е(мерси, че ми помагаш брат)), нямаше и да я погледна тази кола.Като дизайн бива...слагам ги на кантар със сеата(не, че имат нещо общо, но еднакво ми харесват)Още мнения няма да са ми излишни...тази вечер ще има яко размисли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам тука има защитници на БМВ-то . Само да уточня нещо (понеже съм го виждал): Принципно тая кочина да я вземе някой , Иванов трябва така или иначе да му даде пари на човека. В случая е много напред , защото явно хората са се объркали и са решили и те да му дадат кола :P

 

Ламугер, взимай супер бързия сеат и ела да ти нацепя г*за :P;) Пък ти си знаеш че според мен варианта ти е Хондата. Ама и да вземеш Сеата пак добре. После с ГОЛЯМ КЕФ и ехидна физиономия ще чуеш от мен "КАЗАХ ТИ !" ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично повече дизел няма да си купя. Купих през 2003 пежо дизел ХДИ. много вървеше ама голям боклук и немските дизели са същите кенефи с извинение. Братовчетми има сервиз на фолксваген и подържа и сеати и алдита и фолксваген, един долдренки са всички нови нафтови печки. Това си е мое мнение а ремонтите им са далеч по скъпи от бензиновите. Една профилактика е стабилна цифра, от там на татък всеки си прави изводи. Аз лично карам бензин вече. Слагам газ но дизел няма да карам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И защо не си го караш като е "перфектно" ? Защото сам виждаш че е кенеф. :P (в много много отношения) Пък това с турбината и т.н. искам да го видя :P;)п.п. е нали за това говоря .....

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре , ама колегате не го интересува това :P при положение , че кара 1.6 бензин , има Рено / предпоалгам пак бензин / и е карал Акорд бензин :P Каквото и да ми говорите дизела излиза по-евтино , ако го караш много ;) Понеже ми говориш за поддръжка - на Акорда последно платих 8 лв за маслен филтър от Филтрон , 35 лв за въздушен от Самурай !!! Понеже е по-нов автомобил , на малко километри маслото ми излиза почти два пъти по-скъпо от 10-40 полу-синтетика , но го карам 20 000 км ;) и излиза напрактика с 15% по-скъпо ;) За горивен филтър в Бултрако платих 60 лв , а преди 3 години толкова платих за такъв на д15б2-ката си ;) Или иначе съм абсолютно съгласен с мнението ти за френските дизели и това за немските ;) Данчо , само да ти кажа , че Ибизата наистина има добър двигател , но профилактичните прегледи и подмени му идват малко в повече ;) ако искаш да нямаш грижи - чист дизел му е майката , но както аз , предполагам и ти - толкова бавни коли няма да караме ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едно приятелче сега кара голф 5 2.0тди 6скорости колата е самолет много бяга за дизел направо ми скри шапката като го купи обаче сега му свети таблото като коледна елха вече половин година си е кара така защото имало нещо за смяна ако се нелъжа дебитомера му се е прецакал а цифрата е супер. Много капризна работа са тези дизелчета. А и нафтата е супер по бензиностанциите та направо човек да си купи дизел. Особенно с тази система за двойно изгаряне на изгорелите газове така се затлачва двигателя че направо омира и неиска да се форсира нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега махай бмв-то и скачаи в сивика но бих те посъветвал 1.6 бензин преди сивика имах бмв 525 и не съжалявам че го продадох (въпреки че слязох от 190 к на 90к) защото забравих какво е ремонт а от разход 20 градско паднах на9 а за 1.7цдти съм чувал много добри отзиви усузу правят едни от най-добрите дизели има сумати камиони с усузу двигател единствения лош отзив който съм чул е от един колега от форума който твърди че им дефектирали турботата и на всеки около100000км се сменяло но малко не му вярвам с един чип от 101к може да се докара до 125к и ще върви повече от сеата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислиш ли, ако и сеата се чипоса 160коня с 6та става към 240км.На хондата ще и свършат оборотите както става със всички с 5скорости.определено ибизата с този мотор ще е с доста добро ниво на оборудване.все едно таип с.Предполагам не се води купра понеже знам, че само 160коня нафтата се води купра р.От както имам Хонда съм на мнение, че за бензинова кола ХОНДА, за дизел около 2000г ВАГ групата.Карал съм Мерцесес,Бмв,Френските чикии но Ваг групата се представя по-добре, пак казвам до към 2003г.Всико все пак си има изключение.1.9 131 е перфектен мотор и не проблемен като 2.0тди 140.Наистина консумативите не са кой знае колко евтини.Но и на хондата 1.7исузо не съм чул нещо от типа евтиниика.

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам но един колега имаше BMW 316 предполагам е същич мотор като твоето и да разбирам те защо ще го продаваш. И той като теб му беше писнало да даша грешни пари за гориво. Пусна го ш мобиле-то за 3600 в понеделник му звъннаха да го копуват => все още някой търси. Той го продаде преди месец на един негоша авер след като му сложи гас - пак не гореше малко - и си взе Голф 1,4 16V ( без коментар ). Плюс това всички говорят за очаквано раздвижване на пазара след някой месец. Имаш ли варянт да го махнеш без да копуваш веднага друга? Що се отнася до избора м/у двете в Хиндата не съм се качвал но ако двигателя на Сеата е същия като на Ауди 1,9 с червеното I действително е доста пъргав но все пак не копуваме само двигател. CIVIC-а ми изглезда по широк. :D само да споделя че преди НГ на горубячне бяха докарали един уникален CIVIC пак дизел тъмно син след face lift-a s 5врати уникален на външен вид Seat-a пасти да яде но му искаха и 11-12000.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хондата!!! Огледай Сеата като външност и пак си помисли преди да купиш това "произведение на изкуството".

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах 7ца но седан,не можеш да сравниш возията на сеат с Хонда/умишлено е с малка буква/ къде къде по назад са,проблема е че е англичанка, с двигателя проблеми няма да имаш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,колега.Ето и моето скромно мнение по въпроса:1.Според мен-нафтата е за отопление(освен ако не караш служебен дизел(TIR)или чисто нова кола). 2.Направи си един списък от части и консумативи и за двете коли и питай в магазините за цени. 3.Имай предвид че колкото по малко ти гори колата толкова повече ще я караш. 4.Проучи какво е обезценяването и на 2-те коли и си направи сметка колко време мислиш да я караш :D 5.Моята “кочинка“ ми гори ГАЗ 10-13 градско,в зависимост от трафика и маршрута,и 8-13 извънградско в зависимост от товара,скоростта,и т.н. и т.н. Та ми е чудно къде е икономията на дизела,при тези цени??? Колко по малко от 6 на 100 нафта ще харчи??? 1-2 лв. на 100км. е несериозен аргумент за мен. 6.НЕ бързай! 7.Която и кола да избереш,ключова роля ще има късмета ти.Но все пак бъди рзумен. 8.НЕ БЪРЗАЙ 9.А ако всичко което написах по горе не е от значение за теб-вземи тази която ти е на сърце щото “кефа цена НЯМА“Успех!п.п.Аз бих взел Хондата

Редактирано от tunyo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега съвет който мога да ти дам е да видиш колко струва един Дебитомер и на двете коли ,провери си цените на тази част ,защото аз колкото познавам с дизели все там им е проблема , на ауди А4 1.9 тди е кам 1000лв може и повече да беше но ще питам и ще ти кажа че на сестрами и се наложи да сменя 2 месеца след като купи кола :D после гледам коментирате разхода на колата ти ,гледам че си решил да не си купуваш "ГОНДОЛА" а да си останеш в по компакниа клас коли :D и в този ред на мисли , аз лично не бих избрал нито едно от двете кам които ти си се насочил ,незнам защо си го направил може би това ти предлагат и искаш да се освободиш на момента от колата ти ,ти си знаеш .... но за мен 100 пъти по добре е да си вземеш Сивик 6-та 2000година да речем с 1.4 :) като разход едва ли и на бензин ще има разлика по голяма от 2лв на 100км сравнение с дизела .... и пак в тоя ред на мисли ами те 10000км са ти 200лв повече , но само да знаеш че изброените суми които си дал в началото ще ти стигнат едва да си смениш накладките и дисковете на кола след 2002г , да не говорим за нещо по сериозно :D в краина сметка си прецени сам аз лично бих заложил на една 1.4 90к.с. дето да ми гори 7-8 градско бензин и да дам за нея 5000лв от колкото да дам 8000лв за кола която ще ми гори 6-7 градско нафта,ако си доизчел мнението ми варни се в началото и пак си прецени ако се прецака нещо а то няма нищо вечно ,дали ще можеш да го отремонтираш ! поздрави и в краина сметка си прецени сам .Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво се случи днес.В крайна сметка и на сутринта си бях толкоз разколебан колкото и вечерта, но зареди сектата и любовта ми към марката реших да взема хондата.Отиваме и пред нотариуса тоя тръгна да се пазари, искаше 1000 лева отгоре(демек ми оценя бмвто на 2к).Казах му чао и приключих.Казах си това е знак, че трябва да взема сеата.Отивам при този със сеата, АБСОЛЮТНО същото парче ми направи и той само че искаше 1200 :drunk: .Та така...днес отново ще си шофирам мъртвеца докато дойде моята кола.Поздрави и Ви благодаря най-сърдечно на всички за мненията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега!Преди има няма месец и аз бях в същата ситуация!Имах и аз БМВ 318I Е36 94г. седанка самоче.И аз като тебе щях да го бартеросвам за една Мазда 323Ф.Но като се видяхме и той почна да се цигани и ми иска иска 2000 отгоре,демек мойта сртува 1500.Теглих му една и си тръгнах.След има няма месец продадох БМВ-нцето за 3400 лв.И следваше обикаля из авто къщи.И така се спрях на две: СЕАТ ИБИЗА 2002Г 1.4MPI и ХОНДА СИВИК 1.4SI 99г.А ако ти кажа че и аз не съм спал преди да реша коя от двете да избера!В крайна сметка вземах хондата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламер, тръгнал си за Хондата защото знаеш какво ще следва после :( Б* им мамата на такива тъпанари. Ще излезе нещо друго, даже по-добро :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

“Автомобилите на Honda по-рядко се ремонтират…”Американското списание Forbes е направило статистически проучвания за счупвания на новите автомобили през последните пет години на различни фирми-производители. Определено било колко пъти е имало разваляне през този период средно на 100 коли и колко е струвало отстраняването на повредата. В резултат се е получил много нагледен рейтинг, в който извън конкуренция се е оказала продукцията на Honda. Първата десятка на най-надеждните и евтини за ремонтиране (показано в долари след модела на колата) марки са: 1. Honda Odyssey. За 5 години на 100 коли са станали средно 22 повреди. Средните разходи за ремонт за този 5-годишен период са били $686. 2. Honda Accord. 34 повреди, $6813. Toyota Highlander. 32 повреди, $7184. Honda Civic. 35 повреди, $6865. Honda Pilot. 37 повреди, $6866. Audi A4. 37 повреди, $1,0937. Honda CRV. 31 повреди, $6868. Volvo XC90. 52 повреди, $993 9. Subaru Forester. 43 повреди, $74610. Acura RDX. 47 повреди, $747

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е колега, за съжаление това не е бартер, а "партер". По-добрия вариант ще е да ди продадеш колата, и с парата в джоба си купи каквото ти е на сърце, било сеат, било Хонда!Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продадох я!!!Млад рейсър реши, че това е най-великата кола на вселената.Доволен съм от продажбата и сега трябва да си купувам кола.

Това ти беше най-добрия вариант.Сега рацера ще се кефи и дрифти,а ти се мятай на някоя ХОНДА!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като го знам какъв е ръб ще се метне ама на Фолцваген ;) Ламуга, сега остава да не почерпиш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еее, Спамер, ЧЕСТИТО ! отърва се ;)ае сега го намирай и купувай тоя мъртъв сеат ;) и стига си се оплаквал, че си карък с хондите ... да видиш че не е от марката :) ... между другото - не си купувай Ибиса ! ще получиш гръбначни изкривявания ;) .. тва не е кола за хора с нашия ръст ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

между другото 7мата генерация с бензинови мотори с ремък или верига са.За к20 знам че е с верига, ама 1.6?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сори за поредните постове.Какво мислите за колицата...утре да скачам да я взимам ако е читава:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда много добре колицата и е след фейса - доста по прилична визия.Отивай и ако е ок всичко на място скачай в нея , не му мисли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...