manniakk 22 #1 Публикувано 3 Януари, 2010 В духа на простотията обляла форума ни нека и аз да повдигна една тема по която да се дъвчем, че да не ни е скучно.... Според вас коя генерация сивик държи най много на тунинг? кое купе има най-добра аеродинамика, кое държи на повече тормоз? нужно ли е да се подсилва, колко може да се олекоти. Дали 5та генерация е гниеща коруба? дали 6та генерация е грозна жаба? Дали 7ма генерация има аеродинамичната форма на тукла четворка? сигурен съм че има какво да се каже по темата...4та генерация не съм я включил поради морално остаряване и малко останали в движение екземпляри... 8ма генерация е твърде нова за да имат спамерите наблюдение върху нея....Нека никой не се чувства обиден но форумът ни затъва, сигурно и затова много от истинските фенове вече не влизат... 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maho 6 #2 Отговорено 3 Януари, 2010 Аз съм си за 4та генерация Мисля, че е най "лекия" сивик пък и мен много ми допада квадратния дизайн е не знам колко е айродинамична ама... важното е да ми харесвана мен 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mihou 1 #3 Отговорено 3 Януари, 2010 4-та е най-лекия5-та е най-здравия (ама май верно гният...) Купето става за тЮнинг (голямо крило и wide body) 6-та е грозна жаба ала купетата ги бива7-ма го водят "вълшебник" (лек, бърз и стабилен - понякога на 3 гуми в завоите)Абе всичките са добри, стига човек да се грижи за тях ПП: Всичко с повече от 2/3 врати си е семейна кола, и няма какво да се коментира 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #4 Отговорено 3 Януари, 2010 По мои наблюдения 6та генерация от хечбеците е най-аеродинамична.Останалите са като "отрязани" отзад и това образува завихряне на въздуха зад колата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 49 #5 Отговорено 3 Януари, 2010 4-та най-добра за тунинг (модове, олекотяване за писта и т.н.) В общи линий , както казва един съфорумец: "Ръбест грозник" 5-та най-добра аеродинамична форма и по-добра от 4-та за оптичен тунинг6-та не е грозна жаба щото аз карам сега такава, ако не карах щеше да е по-грозна и от жабата в моите очи. :) 7-ма, нямам наблюдения, но нещо не ме кефи формата й, не знам какво, ма не ме кефи. Виж 7-ма седан май изглежда по-добре от хеча. Дали не взех да одъртявам и все по седаните се заглеждам??? Шо пропускаме CRX-овете. И те ме кефят на форма, въпреки че са ръбести като 4 ген. Ама си кефят яко,така както ги е майка родила в заводаАйде и аз да вкарам малко офтопик, нали така е модерно сега Някой спомена за повече от 2-3 врати. Даааааа, може да се сложи в графа семейна кола, но бие всички 2-врати по отношение на комфорт при пътуване на дълъг път, та ако щете и в градски условия е по-добре. Возията е в пъти по приятна и мека, предразполага към спокойно шофиране. Когато съм с хеча все ме човърка отвътре да понатисна, когато съм със седана все едно, че съм пенсионер В заключение: Въпреки, че вече нямам, най-много си ме кефи формата на 5-та хеч 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #6 Отговорено 3 Януари, 2010 нужно ли е да се подсилва :) няма Хонда дето да няма нужда Аз съм си превържаник на 4ген. И карам такава , защото ми харесва. А относно тЮнинга : всички модели стават! Има бързи и красиви хонди от каквато генерация се сетите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 49 #7 Отговорено 3 Януари, 2010 По-скоро срещани са:1.Външно накипрени и мъртви под капака2.Външно да те е яд да си хвърлиш сопола върху нея, а под капака злобарка. Малко са тези, които са хем красиви, хем бързи. Причината е ясна 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #8 Отговорено 3 Януари, 2010 4-та ми е малко ръбеста, въпреи че съм виждал мн красиви такива5-та някак си ми еомръзнала визията и6-та е много опулена, но според мен е нея свършва хондовското в сивик и от там нататък вече се губи дизайна на ниска и т.н спортна количка7-ма само седана и купето стават, хечбега е трагедия (може би щото е английски)8-ма ме кефи само седана Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #9 Отговорено 3 Януари, 2010 Айде сега седаните да не стават за бегачки... ако става дума за Хооондааа.... моооже би да, но Mitsubishi, Subaru... Засега мненията са сходни - 4та е за писта и олекотяване, 5-та е за красота и изложения, каквото се отнася и за 6-та де, защото и те стават хубави като се пипнат :) Седма генерация само тайп ер леко пипнат иначе НЕ, или айде можеби само type S или там както се води.CRX-овете са ръбести, но са най-красивата ръбеста кола, която знам. Просто си пръщи расата, цвърчи от спорт... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #10 Отговорено 3 Януари, 2010 Дълбоко се лъжете 3-та е генерацията От към олекотяване може да се направи от пълна пласмаса и никой няма да забележе да не кажа , че на СиАрЕкс 1-ва генерация калниците са от пластмаса Отностно тунинг , може да избирате дали двигателя да го сложите отпред или отзад и може да си изберете , който си искате от невървящи Д серии , до доказано вървяща ZC1 , ултра бърза Б бавна К и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #11 Отговорено 4 Януари, 2010 Аз съм за 4та генерация най много тази форма ме кефи, 5тата е като леген, 6та е като жабок но всички са едно те са хонда всики са за уважение но към 4та генерация имам особен респект Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dilqn_Mitev 6 #12 Отговорено 4 Януари, 2010 Бих карал и 4-та и 5-та,всяка си има чар и предимство/недостатък спрямо другите...но си оставам верен привърженик на генерацията която първа носи емблемата TYPE-R Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #13 Отговорено 4 Януари, 2010 5 генерация ми е наи на сърце на мен и 6-та ми харесва (вти-то)харевам и 7-ма таип Р-а само него от новите седана е добре (Таип р версията още по добре !)наи бързите хонди 6-7-8 секудни са на купета 5-та и 6-та генерация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #14 Отговорено 4 Януари, 2010 Това 6,7,8 секунди, време за обиколка на Нюрбургринг ли е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #15 Отговорено 4 Януари, 2010 Не за толкова спира от 200 - 0 = 8 сек. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #16 Отговорено 4 Януари, 2010 4G рулеззз. Това за мен е Сивика с най - директното усещане при каране и най-голям потенциал за спорт.. Също ме кефи че е спартански и без излишни екстри и глезотии. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #17 Отговорено 4 Януари, 2010 (Редактирано) ето две доказателства другото което намерих е сивик мисля че е 6-та генерация с двигател от нсх би турбо които прави 6.5сек на 400 метра(не съм го сложиш защото е преправен на задно !) Редактирано 4 Януари, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #18 Отговорено 4 Януари, 2010 ех Кире , Кире ..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ocean 2 #19 Отговорено 6 Януари, 2010 А нещо за англичанките,или те нестават за тюнинг.Иначе 4-та генерация е фаворит в тунинга на сивик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #20 Отговорено 6 Януари, 2010 Е нали говорим за Хонда, англичнките са Роувъри с двигател и емблема на Хонда 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nastezatelq 24 #21 Отговорено 6 Януари, 2010 Може да са ръбести 4 ген Хонда ама мен си ме кефятп.п. 4ген. рулеззззз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ocean 2 #22 Отговорено 6 Януари, 2010 (Редактирано) Е нали говорим за Хонда, англичнките са Роувъри с двигател и емблема на Хонда И двигателя и ходовата час са си хонда.Останаха само тенекиите и интериора които напомнят за японската honda domani 92-96.Така че са си чисти хонди. Редактирано 6 Януари, 2010 от ocean Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
momo` 0 #23 Отговорено 6 Януари, 2010 Ами честно казано , 4-та и 6-та генерация са ми фаворити , на 5-та купето също ме радва ... Причината да испускам 5-та хеч е просто защото ми е втръснало от тях , а иначе не 1 или 2ма колеги са доказали че са бегачки и стават за тунинг. 6-та ген ги виждам като идеални градски коли , динамични и икономични , а 4-та според мен е с най-голям потенциял за тунинг животно (визирам това че според мен са идеални за олекотяване и т.н... да не изреждам всичко по-горе споменато то колеги) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martjo 35 #24 Отговорено 8 Януари, 2010 (Редактирано) 4-та генерация !!! Някак красиво е ръбеста Когато си търсех кола първо се спрях на марката Хонда, естествено, а като видях 4-ката се влюбих в дизайна, въпреки, че знаех на колко години е моделът.Минимално, но много практично обурудване в купето няма излишни глезотии.Та това е моят фаворит, това карам и в момента.4 gen fan Поздрави на всички колеги! Редактирано 8 Януари, 2010 от martjo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #25 Отговорено 8 Януари, 2010 Нека и аз се включа към колегите с 4-та това е колата ... исках много да си купя црх, но като я видях ......... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
grigor tabakov 17 #26 Отговорено 8 Януари, 2010 5 ген купе няма по добро от това за мен и с тунинг и без тунинг си е хубавица , само това дето гният доста Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #27 Отговорено 9 Януари, 2010 1.Външно накипрени и мъртви под капака2.Външно да те е яд да си хвърлиш сопола върху нея, а под капака злобарка.1. Най-редовния номер : 5та със стоково д13 под капака, което немое си влачи спойлерите, кита и 18-найските :)2. На терориста колата 4G рулеззз. Това за мен е Сивика с най - директното усещане при каране и най-голям потенциал за спорт.. Също ме кефи че е спартански и без излишни екстри и глезотии. Туй изказване най-ми хареса от всичките, и аз съм на същото мнение. Няма хидравлика, няма климатик, няма ел джамове и всякакви други "тегнещи" хай-тек джаджи ... то май доста от хората писали в тая тема са на това мнение ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #28 Отговорено 9 Януари, 2010 2.Външно да те е яд да си хвърлиш сопола върху нея, а под капака злобарка.2. На терориста колата ти май не си виждал на Емо оптичния тунинг ? и да ... не карам сивик и обективно мога да кажа, че 4-та е единствената в която се чувствам все едно ще си видя маратонките върху педалите през предния джам ... първия път като се качих ме хвана страх Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kostadinov 0 #29 Отговорено 9 Януари, 2010 4-ката,от два километра си личи че е Хонда,има си индивидуалност.И ме кефи особено отпред. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1049 #30 Отговорено 9 Януари, 2010 Сивик 4г. и ЦРХ 2г. -за мен са класика 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #31 Отговорено 9 Януари, 2010 (Редактирано) 4G- TEAM Редактирано 9 Януари, 2010 от west bam Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #32 Отговорено 9 Януари, 2010 И аз пристрастно 4G-TEAM! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #33 Отговорено 9 Януари, 2010 Всичко, що е ХОНДА ми е на сърце! 1,2,3,4,5,6,7,8 -ма генерация; Б,Д.ЗЦ,Р, всякакви мотори бих карал също. Поздрави! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Борислав 23 #34 Отговорено 9 Януари, 2010 Аз съм за 5-та хеч това ми е любимката от децките години и сега си е имам и си е карам с удоволствие. А що е хонда всяка си има нейната красота. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #35 Отговорено 9 Януари, 2010 Неочаквана тенденция, направо непредвидена... кой каквото кара, това му е на сърце Айде малко повече обективизъм, колегиитее Специално за Калмара мога да го компрометирам на място, ама айде няма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #36 Отговорено 9 Януари, 2010 Ами повечето са си купили каквото им харесва и заради това е така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #37 Отговорено 9 Януари, 2010 Ако избора е между 4, 5 и 6 генерации, то определено 6та и 4та.Аз самия имам 6та и може би съм пристрастен, но колата ми харесва на вид, има си повечето важни екстри, дава възможност да се поокраси за на които му допада, понавървява прилично, макар да е по тежка от 4 и 5, все още се вписва в кола под 10год (последните екземпляри от поколението).4та от друга страна е доста по безкомпромисен вариант. Ако си решил че искаш кола на над 15 год, за мен избора м/у 4 и 5 е твърдо в полза на 4. Повечето причини са ги изброили колегите. Тук единствено бих се затруднил дали да е хеч или купе (ЦРХ - ако мога да го нарека купе на сивик). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ArowanA 0 #38 Отговорено 9 Януари, 2010 С две ръце за 5 генерация най-красива , доста издържлива, а бе изобщо като я видиш дори и сток да е те надъхва да я ръчнеш ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #39 Отговорено 9 Януари, 2010 (Редактирано) Не ме замервайте с камъни :angry: ! Трета и то акорди .Иначе за сивик 3 и 4 . Редактирано 9 Януари, 2010 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARUSHEV 14 #40 Отговорено 9 Януари, 2010 4-та красива за времето си, лека, бърза и икономична; 5-та по - закръглени форми с чар, 6-та по - заоблена форма и спортен дух Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове