Jump to content
manniakk

Коя генерация сивик...?

Recommended Posts

В духа на простотията обляла форума ни нека и аз да повдигна една тема по която да се дъвчем, че да не ни е скучно.... Според вас коя генерация сивик държи най много на тунинг? кое купе има най-добра аеродинамика, кое държи на повече тормоз? нужно ли е да се подсилва, колко може да се олекоти. Дали 5та генерация е гниеща коруба? дали 6та генерация е грозна жаба? Дали 7ма генерация има аеродинамичната форма на тукла четворка? сигурен съм че има какво да се каже по темата...4та генерация не съм я включил поради морално остаряване и малко останали в движение екземпляри... 8ма генерация е твърде нова за да имат спамерите наблюдение върху нея....Нека никой не се чувства обиден но форумът ни затъва, сигурно и затова много от истинските фенове вече не влизат...

  • Нагоре 3
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм си за 4та генерация :tooth: Мисля, че е най "лекия" сивик :) пък и мен много ми допада квадратния дизайн е не знам колко е айродинамична ама... важното е да ми харесвана мен :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4-та е най-лекия5-та е най-здравия (ама май верно гният...) Купето става за тЮнинг (голямо крило и wide body) :lol: 6-та е грозна жаба :tooth: ала купетата ги бива7-ма го водят "вълшебник" (лек, бърз и стабилен - понякога на 3 гуми в завоите)Абе всичките са добри, стига човек да се грижи за тях :)ПП: Всичко с повече от 2/3 врати си е семейна кола, и няма какво да се коментира :)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По мои наблюдения 6та генерация от хечбеците е най-аеродинамична.Останалите са като "отрязани" отзад и това образува завихряне на въздуха зад колата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4-та най-добра за тунинг (модове, олекотяване за писта и т.н.) В общи линий , както казва един съфорумец: "Ръбест грозник" 5-та най-добра аеродинамична форма и по-добра от 4-та за оптичен тунинг6-та не е грозна жаба щото аз карам сега такава, ако не карах щеше да е по-грозна и от жабата в моите очи. :) :) :D 7-ма, нямам наблюдения, но нещо не ме кефи формата й, не знам какво, ма не ме кефи. Виж 7-ма седан май изглежда по-добре от хеча. Дали не взех да одъртявам и все по седаните се заглеждам??? :D Шо пропускаме CRX-овете. И те ме кефят на форма, въпреки че са ръбести като 4 ген. Ама си кефят яко,така както ги е майка родила в завода!!!Айде и аз да вкарам малко офтопик, нали така е модерно сега :tooth::):lol: Някой спомена за повече от 2-3 врати. Даааааа, може да се сложи в графа семейна кола, но бие всички 2-врати по отношение на комфорт при пътуване на дълъг път, та ако щете и в градски условия е по-добре. Возията е в пъти по приятна и мека, предразполага към спокойно шофиране. Когато съм с хеча все ме човърка отвътре да понатисна, когато съм със седана все едно, че съм пенсионер :) В заключение: Въпреки, че вече нямам, най-много си ме кефи формата на 5-та хеч!!!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нужно ли е да се подсилва

:) :) няма Хонда дето да няма нужда Аз съм си превържаник на 4ген. И карам такава , защото ми харесва. А относно тЮнинга : всички модели стават! Има бързи и красиви хонди от каквато генерация се сетите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро срещани са:1.Външно накипрени и мъртви под капака2.Външно да те е яд да си хвърлиш сопола върху нея, а под капака злобарка. Малко са тези, които са хем красиви, хем бързи. Причината е ясна :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4-та ми е малко ръбеста, въпреи че съм виждал мн красиви такива5-та някак си ми еомръзнала визията и6-та е много опулена, но според мен е нея свършва хондовското в сивик и от там нататък вече се губи дизайна на ниска и т.н спортна количка7-ма само седана и купето стават, хечбега е трагедия (може би щото е английски)8-ма ме кефи само седана

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде сега седаните да не стават за бегачки... ако става дума за Хооондааа.... моооже би да, но Mitsubishi, Subaru... :) Засега мненията са сходни - 4та е за писта и олекотяване, 5-та е за красота и изложения, каквото се отнася и за 6-та де, защото и те стават хубави като се пипнат :) :) Седма генерация само тайп ер леко пипнат иначе НЕ, или айде можеби само type S или там както се води.CRX-овете са ръбести, но са най-красивата ръбеста кола, която знам. Просто си пръщи расата, цвърчи от спорт...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дълбоко се лъжете :lol: 3-та е генерацията :) От към олекотяване може да се направи от пълна пласмаса и никой няма да забележе :lol: да не кажа , че на СиАрЕкс 1-ва генерация калниците са от пластмаса :) Отностно тунинг , може да избирате дали двигателя да го сложите отпред или отзад :) и може да си изберете , който си искате от невървящи Д серии , до доказано вървяща ZC1 , ултра бърза Б :lol: бавна К и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за 4та генерация най много тази форма ме кефи, 5тата е като леген, 6та е като жабок но всички са едно те са хонда всики са за уважение но към 4та генерация имам особен респект ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих карал и 4-та и 5-та,всяка си има чар и предимство/недостатък спрямо другите...но си оставам верен привърженик на генерацията която първа носи емблемата TYPE-R :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 генерация ми е наи на сърце на мен и 6-та ми харесва (вти-то)харевам и 7-ма таип Р-а само него ;)от новите седана е добре (Таип р версията още по добре !)наи бързите хонди 6-7-8 секудни са на купета 5-та и 6-та генерация ;):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това 6,7,8 секунди, време за обиколка на Нюрбургринг ли е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не за толкова спира от 200 - 0 :) = 8 сек. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4G рулеззз. :) Това за мен е Сивика с най - директното усещане при каране и най-голям потенциал за спорт.. Също ме кефи че е спартански и без излишни екстри и глезотии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ето :) две доказателства другото което намерих е сивик мисля че е 6-та генерация с двигател от нсх би турбо които прави 6.5сек на 400 метра(не съм го сложиш защото е преправен на задно !) :D;):P;) Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) ех Кире , Кире .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нещо за англичанките,или те нестават за тюнинг.Иначе 4-та генерация е фаворит в тунинга на сивик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нали говорим за Хонда, англичнките са Роувъри с двигател и емблема на Хонда :D:D

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да са ръбести 4 ген Хонда ама мен си ме кефятп.п. 4ген. рулеззззз :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нали говорим за Хонда, англичнките са Роувъри с двигател и емблема на Хонда :D:D

И двигателя и ходовата час са си хонда.Останаха само тенекиите и интериора които напомнят за японската honda domani 92-96.Така че са си чисти хонди. Редактирано от ocean

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами честно казано , 4-та и 6-та генерация са ми фаворити , на 5-та купето също ме радва ... Причината да испускам 5-та хеч е просто защото ми е втръснало от тях , а иначе не 1 или 2ма колеги са доказали че са бегачки и стават за тунинг. 6-та ген ги виждам като идеални градски коли , динамични и икономични , а 4-та според мен е с най-голям потенциял за тунинг животно :D (визирам това че според мен са идеални за олекотяване и т.н... да не изреждам всичко по-горе споменато то колеги)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4-та генерация !!! Някак красиво е ръбеста :angry: Когато си търсех кола първо се спрях на марката Хонда, естествено, а като видях 4-ката се влюбих в дизайна, въпреки, че знаех на колко години е моделът.Минимално, но много практично обурудване в купето няма излишни глезотии.Та това е моят фаворит, това карам и в момента.4 gen fan :fun: Поздрави на всички колеги!

Редактирано от martjo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека и аз се включа към колегите с 4-та :angry: това е колата ... исках много да си купя црх, но като я видях .........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 ген купе няма по добро от това за мен :) и с тунинг и без тунинг си е хубавица , само това дето гният доста :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Външно накипрени и мъртви под капака2.Външно да те е яд да си хвърлиш сопола върху нея, а под капака злобарка.

1. Най-редовния номер : 5та със стоково д13 под капака, което немое си влачи спойлерите, кита и 18-найските :)2. На терориста колата ;)

4G рулеззз. :P Това за мен е Сивика с най - директното усещане при каране и най-голям потенциал за спорт.. Също ме кефи че е спартански и без излишни екстри и глезотии.

:angry:Туй изказване най-ми хареса от всичките, и аз съм на същото мнение. Няма хидравлика, няма климатик, няма ел джамове и всякакви други "тегнещи" хай-тек джаджи ... то май доста от хората писали в тая тема са на това мнение ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.Външно да те е яд да си хвърлиш сопола върху нея, а под капака злобарка.

2. На терориста колата ;)
ти май не си виждал на Емо оптичния тунинг ? :angry: и да ... не карам сивик и обективно мога да кажа, че 4-та е единствената в която се чувствам все едно ще си видя маратонките върху педалите през предния джам ... първия път като се качих ме хвана страх :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4-ката,от два километра си личи че е Хонда,има си индивидуалност.И ме кефи особено отпред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивик 4г. и ЦРХ 2г. -за мен са класика :angry:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4G- TEAM :angry: Редактирано от west bam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз пристрастно 4G-TEAM! :yes:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко, що е ХОНДА ми е на сърце! 1,2,3,4,5,6,7,8 -ма генерация; Б,Д.ЗЦ,Р, всякакви мотори бих карал също. :yes:Поздрави!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за 5-та хеч това ми е любимката от децките години и сега си е имам и си е карам с удоволствие. А що е хонда всяка си има нейната красота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неочаквана тенденция, направо непредвидена... кой каквото кара, това му е на сърце :yes: Айде малко повече обективизъм, колегиитее :)Специално за Калмара мога да го компрометирам на място, ама айде няма :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами повечето са си купили каквото им харесва и заради това е така :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако избора е между 4, 5 и 6 генерации, то определено 6та и 4та.Аз самия имам 6та и може би съм пристрастен, но колата ми харесва на вид, има си повечето важни екстри, дава възможност да се поокраси за на които му допада, понавървява прилично, макар да е по тежка от 4 и 5, все още се вписва в кола под 10год (последните екземпляри от поколението).4та от друга страна е доста по безкомпромисен вариант. Ако си решил че искаш кола на над 15 год, за мен избора м/у 4 и 5 е твърдо в полза на 4. Повечето причини са ги изброили колегите. Тук единствено бих се затруднил дали да е хеч или купе (ЦРХ - ако мога да го нарека купе на сивик).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С две ръце за 5 генерация най-красива , доста издържлива, а бе изобщо като я видиш дори и сток да е те надъхва да я ръчнеш !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме замервайте с камъни :angry: :angry: ! Трета и то акорди .Иначе за сивик 3 и 4 .

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4-та красива за времето си, лека, бърза и икономична; 5-та по - закръглени форми с чар, 6-та по - заоблена форма и спортен дух :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...