Jump to content
Lakomnik

Проблема с горенето на масло

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Предлагат някаква добавка която спирала горенето на масло нещо като течен метал Руска е добавката някой знае ли нещо по въпроса ? И дали не прецаква повече нещатата ?

Редактирано от Lakomnik

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не бих сложил добавка, след като вече един път допуснах такава грешка. Истината за спиране на харча на масло е смяна на сегменти!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз докато си получа сегментите сложих добавка Stop Smoke на STP. Резултат - нулев. Пак пуши и мирише и пак намалява маслото. За 3000 км ми замина 1 литър. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не кажа даже, че след като сложих добавката, пушенето се увеличи и станах като локомотив. Онези които пушат/пръскат против комари ги биех по всякакви параграфи. Разликата беше само, че хората пръскат против комари, а аз замърсявах околната среда неколкократно повече от преди да сложа проклетата добавка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се лъжи с тия добавки,а първо си прегледай двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nile: Просто реши да напишеш поредното си мнение , или какво? :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nile: Просто реши да напишеш поредното си мнеие , или какво? :(

Не точно,извинявам се за постното коментарче :lol: Нека и аз разкажа подробно,та:в момента карам един дизел ситроен и яко връткам километри с него.Реших да сложа някаква добавка и се оказа че пуши като.....сещате се.Е вярно дизел няма как,ама това беше прекалено,а да не казвам че и се спъна се едно имаше още едно купе върху нея.Добавките са излишни пари и няма ефекти от тях,по-добре да си заредиш качествен бензин(нафта) и да си караш спокойно.А пък както е случая,ако колегата си мисли че ще подобри нещо :( Едит:Поне в един форум модераторите да си вършат работата (без да се подмазвам)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм от приятели за една руска добавка - военна разработка. Можела да се купи само от интернет, нямало я в магазините. цената и беше около 70лв. Вършела чудеса...но как се казваше - не помня. :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то... като ще е 70 лева, по-добре доливай масло. :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добавката по принцип е временно решение, да отложиш ремонта за малко или ако си разкарваш колата, или пък ако вече не ти се дават пари за нея :hondarulez: .... руската добавка наистина помага, но няма да ти направи ремонт :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никоя добавка няма да ти замени ремонта, ако е нужен такъв , но има прекрасни добавки за здрав двигател. Например Металтек, която просто намалява триенето и съответно износването на частите, без да има никакви лайна в нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с повече думи...Горенето на масло идва от спечени маслени сегменти. За да може една добавка да оправи мотора, тя трябва да разтвори де що е нагар и да освободи масления сегмент. За да се случи това е необходимо добавката да е много много агресивна към въглеродните отлагания в двигателя.Това обаче означава че добавката ще отмие абсолютно всички такива отлагания, което е много трудно без да се загубят мажещите свойства на маслото.До тук да приемем, че е възможно с разни хипер-мега технологие да се постигне горното. Обаче остава още един проблем. Всички сегменти се "сработват" с цилидъра и дори масления сегмент да бъде освободен от спичането, той ще трябва пак да се напасне към цилиндъра, нещо което няма как да се случи за втори път тъй, като той вече веднъж се е сработил и е изгубил началната си сила на притискане към ризитеабе с две думи, рекламите да си ги прожектират колкото си искат, истината е в смяната на сегментите, качествената им разработка и ползването на добро масло... опа, щях да забравя, и в редовното "разтриване на двигателя" :thumbs: хонди караме все пак, не трябва да ги оставяме да се спичат :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

историята ни учи, че дори само масаж е достатъчен понякога :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама с облекчаване или без? :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е то след малко масаж фърля малко ( дим ) и вече е облекчено :thumbs1::thumbs:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига сте спамили, мушмороци такива.Точно вие ли 'дето трябва пример да давате :hondarulez: Ще позачистя темата по някое време...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не бе .. наистина това :hondarulez: .. само трябва да се обясни по научно му и да се напише по-културно ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най добрата добавка е нови сегменти и вложки :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имам същия проблем (ама на д14а2) - гори, та се къса... по литър на хилядарка. Смених гумичките - никакъв резултат. Някой може ли да ме ориентира колко излиза една смяна на сегменти плюс работата, и севриз, или монтьорче в София, където може да се направи. И има ли смисъл да се прави впредвид риска, че може да има бутала за пилене и т.н. (тъй като не върви както преди - съмнява ме че са взели да се прецакват, като е оставала с по-малко масло)... В предвид алтернативата да се смени целия двигател за същия за 350 лв (един колега от форума го предлага), плюс 100 или 200 лв. за смяната? Моля ви за мнения, дилемата е голяма, и не знам какво да правя... Мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то двигател за тия кинти добре, ама ако може да го запалиш или най-добре да го пробваш на колата. да не излезе като твоя! буталата няма да са ти проблем, ама сигменти ще трябва да смениш, от там гарнитура на главата и картера,на капака на клапаните. може и биелни лагери да смениш като се откачат биелите и тн. за работа няма да ти кажа тук колко взимаме ние- няма право да се разискват цени тук. :D .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята изгори 1 литър масло за 3000 километра. Но аз май сгреших с избора на масло. Сложих синтетика 5W40, вместо 10W40. Преди това гореше 1 литър на 8000 км. Засега ще доливам, а като дойде време за смяна, ще сменя марката на маслото. Но тъй както гледам и аз съм за ремонт :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то двигател за тия кинти добре, ама ако може да го запалиш или най-добре да го пробваш на колата. да не излезе като твоя! буталата няма да са ти проблем, ама сигменти ще трябва да смениш, от там гарнитура на главата и картера,на капака на клапаните. може и биелни лагери да смениш като се откачат биелите и тн. за работа няма да ти кажа тук колко взимаме ние- няма право да се разискват цени тук. :rolleyes: .

Разбирам, че труда е доста, и доста ще излезне. Но тъй от цени и представа си нямам, а трябва да взема решение... можеш ли да ми кажеш горе-долу колко ще излезнат само частите, които изброи. За да мога да преценя дали си струва риска с другия двигател, щото явно ще излезне по-евтиния вариант. Мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да ти струва си направи твоят двигател,поне ще знаеш че докато я караш тая кола няма да имаш грижи.За добавките съм съгласен с Емо и Лукчо и аз съм патил от такива,след една такава ''запуших'' още повече.Можеби единственият вариант за добавка която одобрявам е такава за скорости или диференциали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето ми приятели и колеги подкрепят твоето мнение... и тъй като опит в областта ми липсва (все още) най-вероятно ще ви послушам. Някой може ли да даде координати на майстор, или сервиз в София, където са му сменяли сегменти на сносна цена, и е останал доволен? От скоро съм с кола в града, и все още не съм ремонтирал тук. Миналата седмица търсих в Хасково, ама не намерих и един, който е отварял двигател на Хонда... та явно там няма да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мнение-прави си твоят двигател :D Хубаво ще вземеш друг ,но в какво състояние е .... 350 за двиг. +монтажа му, и ако се наложи после отваряне, още харчове и излиза златен :D Относно сервиза в София ,прегледай раздела "Сервизи и магазини " най отгоре има един :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гори ли масло, няма спасение.Преди години наливах руската течност и други.....смених си гумички на клапани и сегменти на Кадета и заспа.Иначе с добавките гореше литър масло на 1000-1500 км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то двигател за тия кинти добре, ама ако може да го запалиш или най-добре да го пробваш на колата. да не излезе като твоя! буталата няма да са ти проблем, ама сигменти ще трябва да смениш, от там гарнитура на главата и картера,на капака на клапаните. може и биелни лагери да смениш като се откачат биелите и тн. за работа няма да ти кажа тук колко взимаме ние- няма право да се разискват цени тук. :lol: .

Разбирам, че труда е доста, и доста ще излезне. Но тъй от цени и представа си нямам, а трябва да взема решение... можеш ли да ми кажеш горе-долу колко ще излезнат само частите, които изброи. За да мога да преценя дали си струва риска с другия двигател, щото явно ще излезне по-евтиния вариант. Мерси предварително.
имаш лс

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мнение-прави си твоят двигател :D Хубаво ще вземеш друг ,но в какво състояние е .... 350 за двиг. +монтажа му, и ако се наложи после отваряне, още харчове и излиза златен :lol: Относно сервиза в София ,прегледай раздела "Сервизи и магазини " най отгоре има един :D

Мерси за инфоното, във вторник съм там. Не знам как съм пропуснал темата - виновен. :D

 

Pitbuls, нямам лично съобщение, не и от теб.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имах МАЗДА 323 слагах и точно таиа добажка даже неколко сложих,а ефект нямаше никакъв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми стана интересна тезата с "разтривката" на двигателя за предпазване от спеклите сегменти. Аз пък се плаша, че точно от такива разтривки двигателя си заминава най-бързо и качествено. Нямам предвид да се кара до 2к оборота, но не е ли честото влизане в червеното, което отнема най-много материал от сегмента?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми стана интересна тезата с "разтривката" на двигателя за предпазване от спеклите сегменти. Аз пък се плаша, че точно от такива разтривки двигателя си заминава най-бързо и качествено. Нямам предвид да се кара до 2к оборота, но не е ли честото влизане в червеното, което отнема най-много материал от сегмента?

Едва ли, сегментите се спичат като караш с температура над 100С малко по-дълго време от неоходимото а лютеницата кат се бърка по-често не загаря. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама лютеницата като я нагряваш се свива, а сегментите се разширяват... :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добавките колега са само излишно хвърляне на пари

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето добавки са на графитна основа и са предназначенида пазят двигателите от износване,а не да ги въстановяват.Има ефект да се сложи добавка,когато колата е на 150000к.примерно,преди да започне да пуши и да харчи.За съжалениеникой от прелагащите тези добавки не обяснява тези неща.Лично аз съм употребявал две добавки-NovoSlik преди 10 годинии Универсален модификатор,която е руска.Според мене добавкитесвършиха чудесна работа.Колата ми в момента е на 130000 и скороще и сложа добавка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко месеца по-рано бях писал, че моят двигател също гореше масло, та се късаше. Слагах и добавки, сменях и гумички на клапаните - никакъв резултат! Най-накрая отидох в сервиза и ми смениха сегментите (плюс биелни лагери, гарнитури, пилене на главата, и 2 смени на маслото), и работата заспа. Даже колата тръгна значително по-добре отколкото преди (разликата беше осезаема). Вярно доста парички са, но поне знаеш за какво ги даваш. Така, че ако колата гори големи количества масло (и не изтича от никъде, т.е. изгаря го) - няма какво да се чудите и хабите парите за глупости - направо в сервиза. П.С. Последното не важи за тези, които могат да си отварят и затварят двигателите сами,... за съжаление аз не съм един от тях :rolleyes:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става със стопчета ,добавки ,и всичко което се сетиш колега ,това сегменти е с друга цел сложено там ,ама е неясна.Слагаш добавка и краи колата спи.Много си прав не помня някоя да е спряла или да се отървал някой от ремонт с тея простотии ама все още има вярващи и нуждаещи се от мнения :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

също от добавките получавате бонус задръстени маслени канали, спекли болтове ..... ехеее кой не му се иска да е така . Това смяната на сегменти вече е отживелица. Отиваш в магазина и викаш на продавача "дай една добавка за основен ремонт" и си свиркаш ..... :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно едно прегряване е.ава двигателя и то зверски,после горенето на масло идва оттам че сегментите се разкаляват,зае.ете че от добавка тоя двигател ще се оправи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...