Jump to content
wizzow

Honda Accord 2008 Diesel или Subaru Legacy 2008 Diesel

Recommended Posts

Здравейте!Колебая се в избора си между двете "японки", и ще ви бъда благодарен, ако споделите с мен обективни мнения "за" и "против" двете.Благодаря ви!Живи и здрави и ние и колите :lol: !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има доста негативни мнения за дизела на субару, боксера. Уж последни изкараха дизел, очакваше се да е най-добрия. Хонда бяха предпоследни, и явно са си направили добре домашното, и взеха награда за двигател на годината няколко години подред.Но пък субаруто има убийствен вид, постоянно 4х4, врати без рамки ... как се размечтах за едно такова 2.5 турбо ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Subaru не е марка за пренебрегване мисля ,че си държат доста високо мерника , и като качество и като всичко. Но не и за дизел , бензиновите варианти са им доста добри особено 3.0R Spec B и се произвеждат в Япония.

Редактирано от activity

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един глас за Хонда-та на Субару боксер-дизела е ужасен поне за мен, все едно чувам дизелов двигател от преди 30 години за мен това е дразнещо. Един съвременен дизел трябва да работи тихо и спокойно :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз пробвах Форито дизел и бях доста впечатлен от това как се развърташе двигателя, а и почти не се чуваше. Освен това боксера е доста по-уравновесен естествено, и като икономичност и мощ, поне по данни на производителя е доста добър двигател. Ако някой има линк-ове с инфо с тази "против" двигателя информация, или преки впечатления също бих благодарен ако ги споделят.Благодаря ви за мненията!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Субарото има убииствен вид - говорим за това нали? :http://www.subaru.bg/lineup/legacy/sedan/model/30RB.htmlАко е това, доста е олд скул, и чесно казано не ме кефи изобщо :lol: .А по темата аз съм за Accord 2.4 бензин, ако можеш да си го позволиш ... дизела е за печките на село!

  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хондата. Не защото Субару са лоши - аз съм отворен за другите марки автомобили - разбира се, че не само Хонда правят качествени коли, но отзивите за дизеловия боксер на Субару като че ли не са много добри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хондата като дизайн е невероятна и в комбинация с дизеловия мотор направо бях направил своя избор :ban: .Докато не тествах новото Фори и видях няколко изпълнения като тези: :)http://www.youtube.com/watch?v=1_X0hjtDXcY http://www.youtube.com/watch?v=y41q9xKbIngОсвен това легаси-то сега е на цена 53000, top-of-the-line, кожи, VDC, ксенони и.т.н + допълнително аксесоари за 2000лв.Ако имаха 2.5 боксер бензин нямаше да му мисля много. Някой може ли да каже по-конкретно какви са "-" за дизела на Субаро?10X!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...вземи тая която те кефи повече заеби плюсовете и минусите все пак е Субаро и едвали ще има много минуси!!!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично бих взел Субару-то, във бензинов вариант. Няма да имаш проблеми и с двете коли, така че всичко е въпрос на личен вкус. Ако имах пари бих си взел Трибека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако търсиш най-доброто от дизела-допитай се до класацията на топ гиар-хонда печели награда за най-добър дизел, иначе субаро не е за пренебрегване, качествени колици са, но моето лично мнение е, че хондата е по-добрия избор...можеби съм пристрастен ;) ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имам пари са харчене бих си взел Субару бензин ;) просто да видя какво е , но ако нямам - ще заложа на познатото и тестваното ;) Хонда ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Според мен не е никак лошо скубито ,НО защо се сравнява джип срещу лимозина?ако трябва да се избира м/у легаси ок избора е акорда ,но ако ти трябва джип неподминавай акура мдх /Ем ДИ Екс/ !!!!!!! в днесшните пътища си е грехота да разбиваш акорда ! по добре джипка тъкмо може си караш навсякъде голямо удобно абе джипа си е джип ! ето за какво иде реч :

Редактирано от JeepersCreepers

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е, че и двете коли, понеже са нови, всичко опира до това, коя ще ти допадне повече на теб! Покарай и двете поне два пъти, помисли и си купи тая, която те грабне повече ;) ! По-принцип, ако няма да правиш големи пробези на година, не ти трябва дизел, това си е мое мнение ;) ! Вече, ако опреш до дизела. според мен, пак всичко се свежда до това, коя ще ти допадне повече, колите са нови, с гаранция, така че, няма каво да му мислиш толкова ;) ! Покарай и ще разбереш, коя е твоята кола!!! Ама и избора не е лесен ;) ! Ако е дизел, съм за Хондата, Субаруто не съм го карал още.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не е никак лошо скубито ,НО защо се сравнява джип срещу лимозина?ако трябва да се избира м/у легаси ок избора е акорда ,но ако ти трябва джип неподминавай акура мдх /Ем ДИ Екс/ ;)!;) в днесшните пътища си е грехота да разбиваш акорда ! по добре джипка тъкмо може си караш навсякъде голямо удобно абе джипа си е джип ! ето за какво иде реч :

Предполагам имаш предвид видеото на Форестър-а и Аутбек-а. Нямах предвид да ги сравнявам с Акорда, а просто имах предвид, че Legacy-to е със същото AWD и VDC, което при нашите зимни пътища е голям +. Колкото да качеството субито се сглобява в Япония, така че не мисля, че ще има много голяма разлика при двете, докато разликата в цената на акорда и легасито опредлено не е за пренебрегване. Иначе Акорда направо ми е паднал на сърцето, особедно комбинацията дизайн и мотор, та точно затова избора ми е доста труден. Стана ми интересно за лошите отзиви за дизела на Субару, които досега никой не посочи конкретно, със сигурност твърденията за вибрации и шум са несериозни, това го тествах лично. Но след като ще се изръся с около 50 бона бих искал да имам обективно мнение за това, което ще купувам... ;) Колкото до джиповете, предполагам че Акурата ще е на цена близка до едно Х5, а задвижването е подобно на Honda CR-V, към което имам малко резерви: http://www.youtube.com/watch?v=UlaI1gtv1fI&NR=1 ,може и да греша...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е, че Хондата е къде по добре от Субару.Като мотор и като интериор...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, Акурата е с нова система SH-AWD -

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също се чудех над подобен въпрос наскоро. Незнам защо толкова много хора мислят дизела на Субару за несполучлив,нито пък разбрах защо толкова хвалят този на Хонда. Ако има някой нещо конкретно като информация или личен опит нека сподели...Иначе съвети за външен дизайн или за интериор не ми се вярва да те интересуват. Това си е твои личен вкус и избор.Личното ми мнение е че Хондата е прекалено скъпа,а Легаси-то предлага много за тези пари.Не забравяй и AWD системата която е найстина полезна "придобивка".Успех с избора и да споделиш какво си решил!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ясно, че в този форум хондата ще е по-добре от субаруто.По-добре пусни тема и в двата форума, но питаи за хора с реален опит върху двете коли :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

"предполагам че Акурата ще е на цена близка до едно Х5"Ами честно да ти кажа, това си е пренебрежение към технологията, аз никога не бих сравнявал Акюра, с който и да е евроварел. А относно дизела - щом е нов е най-доброто решение. Вземай субаруто, поради няколко причини;1. Окачването му си е приключение - дефицитни и мноого скъпи части, но имаш предимство - гаранцията.2. Дизелякът като е нов си е на сметка, та ако ще и на италиански барутник.3. Все пак и цената играе.

Редактирано от waterwet

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво сравнение се прави тук? Колега да ти кажа избора си е твои но просто иди и покараи и двете и после си реши кое е по доброто.За мен е ХОНДАТА не защото сме в този форум а затова че просто си е по добра по характеристики и просто съм имал възможност да ги пробвам всички модели на хонда (от новите става въпрос), и за мен няма база за сравнение но все пак парите са си твой и избора е твои. КАРАИ И ИЗБЕРИ !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако слушаш кой кво говори по добре не си взимай нищо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако слушаш кой кво говори по добре не си взимай нищо

ъхъхъхъхъхъх :) когелата си е най- прав! Ама Субару е марка, която никога не би заложила имиджа си на кофти дизел. Все пак една кола не е само двигател. Субару харчи повече от Хонда, но и върви повече. Специално Форестър има характеристики за офроуд каквито Хонда няма да постигне със сигурност - традиции десетки години. Субару е лукс за българския пазар. Аз бих си взел Хонда само щото е по- икономична и струва по- малко. И още нещо......... едва ли има собственик на чисто нов автомобил, който да знае че първи ще пръдне на седалката му и ще го кара повече от 100 000 км и няма да си купи отново нов автомобил :) Така че .......... щом имаш кинти да си купиш Субару, значи имаш кинти и за бензин. Фен съм на Хонда, но съм фен и на всички японски автомобили! Редактирано от ПЕРФЕКТЕН_29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално Форестър има характеристики за офроуд каквито Хонда няма да постигне със сигурност - традиции десетки години.

Малко :) Абе не се знае... Виж Honda какво направиха с дизела. Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз смятам, че Хонда Акорд не трябва да се сравнява с Субару Легаси ( 4 х 4 ) въпреки, че са от един клас! Аз имам Акорд 2007 бензин, карам го от нов и да Ви кажа, че това е колата, която ми даде най-най--най много дефекти от всички, коит съм карал. Хубавото е, че всички дефекти се случиха в гаранцията и ми ги ги покриха...което донякъде компенсира неудобството да посещавам сервиза на Бултрако всеки месец...Та по темата.....от няколко месеца търсех нова кола и исках СУВ, 4х4, комби (4х4). Провбах СРВто ( дизел автомат) , Мазда 7 ( дизел ръчна), Пасат Комби 4 motion ( дизел автомат), Митсубиши Аутландер (дизел автомат).....Субару Легаси 2010 бензин СВТ , Субару Аутбек....от всички най-добрата е Субару Аутбек, но е много скъпа няма данъчен кредит и т.н иначе е супер, дизайн, параметри, широко, комби, модерна , истинско 4х4....След това исках Субару Легаси Комби, но се оказа също много скъпо, после почти бях решил за СРВто...но и то се оказа скъпо, та зотова си викам взимам Маздата СХ 7....и бях убеден, че ще направя най-добрия избор между цена /качество/параметри и т.н.....но се обадиха от Субару и ми предложиха супер специална цена за Легаси Седан вариарторна кутия, пера за ръчно сменяне, 150 кс боксербензин, кожа, ксенон, 4х4 ...и след като го карах много не мислих и го поръчах. ..Сега жена ми ще кара Хондата и ще съм доволен, че ще има добра кола, вапреки всичките проблеми с нея си я обичам и смятам, че е супер избор все още. Разказвам Ви тази история и мисля че Хондата Акорд няма как да се сравнява със субаруто, нали? Въпреки, че по размер е горе долу същата, всъщност няма нищо общо със субаруто.Относно дали да е дизел или бензин, това зависи конкретно от Вас какво предпочитате....брутален старт след първата или плавно ускорение,Аз лично предпочитам плавното ускорение и високите обороти!Относно цените и двете струват много като нови и са доста надценени особено Субаруто....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено Субаруто. Първите дизели ги лекуват със смяна на софтуера, като мисля, че удоволствието струва 30-40 лв. Икономичен, здрав и супер преходим автомобил и си има супер визия . Това е моето мнение.

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам въпросния дизел на Хонда и това е най-невероятния двигател, който съм карал. Мек, тих, еластичен, адски пъргав и изключително икономичен. Не случайно е печелил куп награди. Не бих го сменил за какъвто и да е бензин. 2008ма Акорда се предлага с 2.2 i-CTDi 140кс (като моя двигател) и 2.2 DTEC (обновения, 150кс, иначе е почти 1:1), DTEC-а е пуснат от септември 2008ма мисля. Който и да вземеш, няма да съжаляваш. Въпросния дизел на хонда работи по-добре от повечето модерни дизели от класа си в момента. Да не говорим, че самата ми кола е на 200 000 километра и ремонтите по нея се изчерпват с едни сменени задни амортесьори и няколко тампона. Другото е било консумативи. За Субару-то не мога да ти кажа, но съвета ми е да разгледаш автокъщи и частни лица, които предлагат 2.2 дизела на Хонда и да отидеш на тест-драйв за час два. Става и в представителството на Хонда - там 8ма генерация акорд са с този двигател - покарай го, помисли си. Направи същото и със Субару-то. Само така ще знаеш кое е по-добрия двигател - едва ли ще намериш тук човек, който е карал и двата и има практически опит.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, само аз ли забелязвам, че темата е от Април, 2009-а? Човека вероятно е купил кола преди поне 2 години и нищо чудно да я е сменил вече с друга. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно Хондера е попаднал случайно във форума след чичко гугъл и е решил да ни натрие носовете!Явно и той не е видял от коя година е темата.Регистрира се пише нещо и после го няма вече!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...