Jump to content
Ferdo

Honda Accord 2.0, Skoda Superb 1.8 Tsi, Vw Passat 1.8 Tsi

Recommended Posts

Средният клас расте непрекъснато – и в буквалния, и в преносния смисъл. Най-големият в този сегмент към момента е Skoda Superb, но дали чешкият модел ще успее да надделее над технологичния си донор VW Passat и съвсем новото издание на Honda Accord?

 

пълният тест на auto motor und sport

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Средният клас расте непрекъснато – и в буквалния, и в преносния смисъл. Най-големият в този сегмент към момента е Skoda Superb, но дали чешкият модел ще успее да надделее над технологичния си донор VW Passat и съвсем новото издание на Honda Accord?

 

пълният тест на auto motor und sport

 

Публикувано изображение

"Този път Accord няма шансове срещу толкова силното европейско дуо - което се дължи най-вече на по-нехармоничното пътно поведение и на слабата еластичност на двигателя." Кофти. И аз останах с впечатление, че новия акорд е доста тежък и тромав при един тестдрайв. Нищо не може да замени предишния модел от 2003 до 2008 тва за мен си е върхът на акордите :) Редактирано от TYPE-S

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ужасно гадна кола наистина.... :fun: Малко ОФФ:Какво да ги чета тия статии - те са толкова смешни, че чак ме хващя яд понякога... Преди 1-2 броя се излъгах и си купих Ауто Билд. Там сравняваха Голф 6, Астра, БМВ 118Д, Фокус, Лансер и Хюндай и30... Класирането беше в реда, който ги изброих. Списанието не е пред мен и няма да мога да цитирам дословно, но нещо от този род пишеше: "...новият Голф 6 не нещо повече от фейслифт на 5цата.... и въпреки че БМВто е по-симпатичната кола, с по-добро поведение на пътя, по-добър вървеж и тн, все пак ГоУфа си е ГоУф и ние ще го класираме на 1во място.... на второ място класираме добрата стара Астра, заради ниската цена..." Да не говорим,че имам лични впечатления (субектини, разбира се) за нови Астра Н и Фокус 2006та и Фокуса е доста по-добрата машинка....Пак малко по-назад в списанието сравняват БМВ 135 купе и новото Широко..... - естествено, че не са от един клас, но защо пък да не ги сравним... Разбира се,че Фолксваген групата е отново напред и тук... Бих попитал някой от редакцията: абе тия гадни БМВта що все с тях сравнявате VWтата???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както при английската автопреса, така и при немската има една националистична и силно изразена тенденциозност. Не се поменава нищо за масата на автомобилите, наличието на турбо макар и при еднаква мощност много променя нещата. За мястото за пътниците и багажа съм съгласен ама Шкодата е егати парахода. За парите си е наистина мн добра ако търсиш комфорт и огромно пространство. Не се споменава и нищо за дизайн. Абе както и да е.Бих казал една силно тенденциозна статия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе че е тесничък Акорда спор няма, моя багажник е горе-доло на същите размери, но германчетата се бъркат много жестоко, акорда не е насочен към гамата товарни автомобили а към среден клас семейна кола, а това че е по-комфортен и по-економичен нямало голямо значение.....абе нека да няма аз пак бих предпочел Акорда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен, че немската преса е силно пристрастна. Допреди две години четях само Ауто Билд и Ауто Мотор унд Шпорт и това доста ме дразнеше. Немските автомобили винаги побеждават в тестовете. Сега чета английска специализирана преса (Топ Гиър). И те си хвалят техните си марки (то такива почти не останаха), но много по-умерено и с чувство за хумор и самоирония.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз затова гледам Best Motoring :fun:Пък вие си четете дядовските списанийца :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега чета английска специализирана преса (Топ Гиър). И те си хвалят техните си марки (то такива почти не останаха), но много по-умерено и с чувство за хумор и самоирония.

Да и те са невероятни - сравнителен тест между някакво Порше, БМВ 6 и предишната генерация Джагуар XK.... Познайте кой беше "победителя"... XKто - пак по памет: "...Джагуарът е най-тясната отвътре, с най-дървения интериор, не е и най-бързата, но все пак това е духът на Джагуара...."

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напоследък и мен ме дразнят хората от АБ :fun: Имат наистина обективни статии, но в последната 1 година броят им е сведен до минимум. Имат навика да сравняват несравними неща, а въпросния Голф го превъзнасят до безкрайност - особено в последните броеве. Дразнят ме и вече купувам само FG, въпреки че предпочитам сам да се убедя в преимуществата или недостатъците на определена марка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това просто Супърб не е в класа на Акорд и Пасат.По-скоро Октавия......или бъркам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъркаш :fun:Фабия = ПолоОктавия = ГолфСупърб = Пасат.И въпреки всичко, чехите така са си направили моделите, че изглеждат една идея по-големи от техния аналог, а да не говорим, че са и доста по-евтини :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И въпреки това Супърба не подлежи на сравнение и с Пасат-а , не може да се сравнява хечбек с комби или купе :) На всички им е ясно , че Сивик 5г хечбек има по-малък багажник , НО като махнеш кората и т.н. и т.н. става два пъти по-голям от този на Седан или Купе :D ама извинявай , такава кола ще си купя и ще си играя да махам кори , после къде да ги слагам :fun: Голям смях , нали за това си има Комбита дърпаш щора и тва е :D Същото е да сравняваш Кончерто Седан с Кончерто Фастбак / или както там му се вика ;) / , английските Сивици е същата работа .Мрънкат , че на Акорд-а му е малко пространството отзад , а е голямо това на шофьора , а защо нищо не казаха за мястото на шофьорите при Пасат-а и Шкодата , а ? :fun: Нали се сещате що ;) То и аз да вида пейка пред мен вместо табло и аз ще си замълча :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето малко допълнение към статията:

 

INSIDE:

 

Публикувано изображение

 

 

Публикувано изображение

 

 

Публикувано изображение

 

 

OUTSIDE:

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

 

Наистина ебати гадният Акорд. :fun: Другите два автомобила са направени с далеч повече дизайнерско въображение и стил. Направо изпъкват от останалите на пътя - чак чупят вратове на пешеходци.

 

Офф спирам, че ме заболя стомаха :) ..... :D

 

:fun:

Редактирано от BatV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

акорда е на светлинни години и от двете коли по дизаин...и вътрешен и външен.Особено вътре поне според мен е мноооого по-красив от другите две коли. Завиждат германците...там е проблема :) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То добре че не са сложили и вездесъщия гоуф в сравнението, да посрами по-големите си братя и братовчеди, голфа пак по мнение на същите тези немци, не е най- добрия, но бил най добрия компромис :) :) ;) ;) ;) Както ягуара печели в едно сравнение, защото бил най-стилен ;) Това "сравнение" куца в много отношения, като както обикновенно така са подбрани нещата, че да стане ясно на Ханс , че фаувето и неговите производни са истината, да не се "обърка" да си купи нещо друго! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...на Пасата и Суперба таблата са като бюро на чиновник,докато на Акорда овалния дизайн придава вид на кола от бъдещето по принцип VW-те винаги са имали ''дървени'' табла тъй,че това е очаквано а тва за коя колко куфара у кашона повече ще събере ме напушва на смях :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тез германци, пак хич ги няма. Сравнявяат два турбинирани двигателя с атмосферен :) и вече ускорения, въртящи моменти.........Еве, ей..........Преди време имаше в немския Ауто билд сравнение между "горещи хечове" както ги наричаха. Сравняваха пет-шест коли, от които само type-R-а беше атмосферен и голямата работа вече колко вървели голфа, фокуса и не помня още какво, и че хондата виждаш ли едва ли не не върви в сравнение с конкурентите си. Тия сравняванки, много от пръстите си ги смучат, чак им се нервя, защото хората са предубедени и им вярват! Не че ние не сме предубедени :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тез германци, пак хич ги няма. Сравнявяат два турбинирани двигателя с атмосферен !!! и вече ускорения, въртящи моменти.........Еве, ей..........Преди време имаше в немския Ауто билд сравнение между "горещи хечове" както ги наричаха. Сравняваха пет-шест коли, от които само type-R-а беше атмосферен и голямата работа вече колко вървели голфа, фокуса и не помня още какво, и че хондата виждаш ли едва ли не не върви в сравнение с конкурентите си. Тия сравняванки, много от пръстите си ги смучат, чак им се нервя, защото хората са предубедени и им вярват! Не че ние не сме предубедени :D

Една малка поправка , не Тайп Р а беше Civic EX 2.2 , сравнението беше Голф, BMW 1-ца и Волво Хеч . Накрая ги класираха Голф,БМВ,Сивик,Волво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както при английската автопреса, така и при немската има една националистична и силно изразена тенденциозност. Не се поменава нищо за масата на автомобилите, наличието на турбо макар и при еднаква мощност много променя нещата.

 

Бих казал една силно тенденциозна статия.

Нали знаеш девиза на германците"Германия над всичко".Навремето като А класата на мерседес се провали на теста зиг заг и се преобръщаше,цяла Германия скочи и направиха А-класата кола на годината.Трабанчето обаче издържа теста и беше в пъти по стабилно.Стабилизирането електронно и механично струваше около 10 000 марки на кола. !!! !

 

Аутобилд е списание за феновете на немски коли, да се успокояват че не са се набутали с френски или италиянски :D !

 

 

Ей това е тест!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лично аз бих предпочел Хонда да предлагат нещо толкова практично и удобно като twindoor-a на шкода.лично аз бих предпочел Хонда да предлагат и турбо двигатели - не че в момента мога да си купя, но винаги предпочитам да има повече избор.Лично аз явно не съм "фен", защото не обичам да си затварям очите за недостатъците на любимата марка или отбор !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, обръщането на един автомобил не е най-важното нещо.Според мен Мерцедес тогава излезнаха със стил и това не бива да им се отрича. А именно - изтеглиха всички продадени модели и отстраниха дефекта. Доколкото може да бъде отстранен! За това шапка им свалям.Виж, на конкуренцията от VW това нещо рядко се случва. Последният горещ пример беше от 2006-та или 2007-а - не помня! Там имаше замръзване на масло в алуминиевите двигатели, в следствие на което се получаваше твърда маслена тапа, която пък от своя страна водеше до "суха" работа на двигателя, неговото прегряване и последващо блокиране. :D Проблемът не беше отстранен! То и как ли да се острани. Със смяна на двигател може би? :D Така че нека бъдем обективни - ако допуснеш дефект, който е сериен, имай доблестта да го поправиш и да излезнеш с високо вдигната глава. Иначе и аз съм на мнение, че е детинско да се сравняват 3 автомобила, единият от които е различен като концепция - без турбо пък бил и двулитров двигател. Сравненията са двусмислени. Но откровено казано нито една от трите не ми харесва като дизайн. Хондата ми се струва прекалено семпла отвън. Въпреки, че истината се крие другаде !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рестлес никой не отрече недостатъците на любимата марка , но никой не желае любимата марка да е на нивото на VW или Шкода . Мисля си , че целта на Хонда като компания не е такара :D И на мен ми се иска от Хонда да имат доста по-богата гама на предлагане , но просто не става . За съжаление когато марката , дилъра и колата не ти предлага желаното от теб избираш друго !!! Аз на няколко пъти направих избор на друга марка / пак японска за щастие или нещастие / и честно казано не съм възхител и задоволен , но това ми е избора защото Хонда нямат малки дизели , а малките им бензинови двигатели колкото и да ни се иска не могат да конкурират като разход дизеловите такива :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма автомобилна компания която да няма недостатъци, важното е феновете да са достатъчно обективни да забелязват недостатъците на собствената си любима марка, а не само да критикуват другите. Вярно е че германец направи ли тест на няколко автомобила, японския или е пуснат ей така за да попълни бройката, или за да покажат на дойчовците, че японската кола неможе да им предложи това което една немска "може", но да не забравяме че немците и японците имат доста различни разбирания в автомобилостроенето...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обективността идва с опита, а той с годините. Въпреки, че обратната зависимост не винаги е верна. В този ред на мисли е трудно да бъдеш обективен, когато са на 19 или 22 години. Че и малко повече. В което пак казвам няма нищо лошо - бих искал и аз да съм на 20 отново, но не става.Така че, когато си на тази възраст и Хонда (без значение модел и на колко години е) е първата ти кола - напълно нормално е да считаш, че тя е нещо повече от другите. Колегите и Форд да си бяха купили - сега нямаше да ни радват с присъствието си :D Така на моменти се чувствам като някакъв стар чичко влезнал в детската градина и развалил веселбата :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5-та подред кола, с навъртяни над 500 000км и с много други коли за кратко . Може и да нямам опит - хахахха, но не откривам дефекти в новата си Хонда Акорд за навъртяни 3500км с нея. :D Точка.и :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако след 3.500 км откриеш дефекти в новата ти Хонда - можеш да я върнеш директно на дилъра. Ако си я купил нова, разбира се.Иначе наблюдавам една закономерност - каквата и кола да сме/съм купували/купувал - първите проблеми са излизали около 130.000 км, но не по-рано. Т.е. до тези километри съм фен на всички марки :D А след тях - само на тези, които не ми правят проблем ;) Исках да кажа, че фенството е много размито понятие. Аз харесвам жените без значение дали са руси, черни, рижави, ниски, високи. Едниствено трябва да са умни над или около средното ниво и да не се поддържат скъпо :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали знаеш девиза на германците"Германия над всичко".Навремето като А класата на мерседес се провали на теста зиг заг и се преобръщаше,цяла Германия скочи и направиха А-класата кола на годината.Трабанчето обаче издържа теста и беше в пъти по стабилно.Стабилизирането електронно и механично струваше около 10 000 марки на кола. :rolleyes: ! Аутобилд е списание за феновете на немски коли, да се успокояват че не са се набутали с френски или италиянски :D !

Ей това е тест!
Ти качвал ли си въобще на А класа, возил ли си се, карал ли си? Определено не се преобръщат и вядат учудваща стабилност за габаритите си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти качвал ли си въобще на А класа, возил ли си се, карал ли си? Определено не се преобръщат и вядат учудваща стабилност за габаритите си.

Да колега качвал съм се.Много е тясно и опасно.Стабилноста е оправиха още тогава, като наляха 10 000 марки на кола отгоре.Май ти не четеш до край какво съм написал.Проблема е отстранен, ама на каква цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обективността идва с опита, а той с годините. Въпреки, че обратната зависимост не винаги е верна. В този ред на мисли е трудно да бъдеш обективен, когато са на 19 или 22 години. Че и малко повече.

Колега, който разбира от коли няма нищо общо с годините.И да знаеш 20 годишните са много по-гъвкави!Провери най-знаещите съфорумци на колко години!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не усложняваме излишно темата, колега. Годините са си години, опитът е опит. На днешното поколение Гугъл им дава всичко. Или поне децата така се заблуждават.Дай да не бъркаме информираност с опитност и интелект с ум, защото едно с едно нямат нищо общо. Да знаеш не означава да можеш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замалко да забравя за какво иде реч в тая темаЕто ви още едно тестче (с други крайности и още една загуба). http://autoreview.ru/archive/2008/16/bls_a..._mazda6_saab93/А иначе (и за съжаление) новите Хонди вече не са онова което бяха, но евала на хората които ги купуват и поддържат марката жива (щото ние със старите поддържаме само легендата за нея)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо не се засягай , но ми е доста смешно вече подобно твърдение от много хора , които никога не са имали Хонда , която да я карат от 0-левия й километър до 170 000 !!! Знае ли някой какво е претърпяла купената му втора ръка Хонда от Италия или Германия ? Колко са хората с оригинални сервизни книжки и т.н. Има ли си някой на представа чисто нова 5-та генерация Сивик какви ремонти и каква поддръжка е имала докато стигне в ръцете ви ? Много ясно защото е Хонда :) ремонтите и дефектите са били минимални и най-вече стандартни за годините си и километрите си ;) А знаете ли чисто нова Хонда от 2000 години какви ремонти и поддръжка е притърпяла ? За да не говора пак за нашите Хонди ще посочя Фастеса , казва , че 140 000 км не е сменил нищо ;) Ще попитам Емко от Варна какво е направил по своята кола ? Ще попитам и другите потребители , които имат чисто нови Хонди какво са правили ;) Разбирам да няма модел , който в момента предлагат Хонда и който да ви допада най-много , но стига сме плюли новите Хонди защото просто не сме прави ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Годините са си години, опитът е опит.

Ще си позволя да те поправя километрите са си километри, тогава и само тогава може да говориш за опит с автомобилите! След първата ми година след като изкарах книжка имах палко повече от 60000 километра (и от тогава насам не съм падал под 45000 за една година), а има страшно много такива които имат книжка от преди да съм се родил и нямат 60000 - дори и да са три пъти по-големи от мен аз имам по-голям опит от техният!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз чакам някой от колегите да дойде на месечна с нов акорд да се повозя... иначе ми остава да чета ревюта, където малцина харесват новия акорд ... :huh:

http://www.autoreview.ru/archive/2008/24/primerka/

...С Фрером, кстати, я разговаривал последний раз именно на хондовской презентации пять лет назад. Помню как вчера: Япония, хондовский полигон в Точиги, мы стоим втроем с седовласым Хироюки Ито, который создавал Civic в пяти поколениях… А у того в глазах печаль:

«Да, раньше мы работали над машинами вместе с гоночными инженерами. А теперь все диктуют они, маркетологи».

Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замалко да забравя за какво иде реч в тая темаЕто ви още едно тестче (с други крайности и още една загуба). http://autoreview.ru/archive/2008/16/bls_a..._mazda6_saab93/А иначе (и за съжаление) новите Хонди вече не са онова което бяха, но евала на хората които ги купуват и поддържат марката жива (щото ние със старите поддържаме само легендата за нея)

Да , още една загуба при ревюта на експерти. Интересно е обаче как гласуват читателите на autoreview.ru. От 20232-ма гласували, повече от половината поставят Акорд на първо място.Honda Accord 54,76% Mazda 6 27,18% Saab 9-3 13,48% Cadillac BLS 4,57% Интересни са и коментарите под самото ревю 8-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да напиша малко по първоначалното заглавие на темата. За фолксвагена, както и да е, сравнително добри мотори и окачване на прилична цена. Но да сравняваме шкода с хонда за мен си е живо кощунство. В последно време за добро или за лошо натрупах доста опит с чешката марка и смея да твърдя, че няма сила на света, която да ме накара да предпочета шкода пред хонда (ако зависи от мен). Въпреки че нямам преки наблюдения върху новия супърб, съдейки по предшествениците му в това число и октавия и фабия, като изключим приличните агрегати и окачване на ФВ всичко друго пипнато от чеха е под всякаква критика. Това е лично мое мнение и не искам да ангажирам никой с него, но споделям наблюденията си. Още повече каква е логиката автомобил от този клас (суперб) да ползва "двоен носач" в стария си модел и да пусне "макферсон" в новия си :o . За съжаление тенденция в цялото автомобилостроене е да се занижава качеството за сметка на цената. Поне по мое мнение хонда също се придържа към тази тенденция, но все още остава различната кола, кола за широкоскроени хора, хора които искат да изпъкнат с нещо пред останалите. Поправете ме ако греша, но съм сигурен че преди 7-8 години, когато малцина от нас са карали хонда, същите тези хора са били подложени на непрестанни критики от съседи приятели и познати, как аджеба ша си купат японска кола с тоооолллккооооваааа скъпа поддръжка. Друго си е здравия и евтин голф, астра, форд и прочие (не искам да засягам никой с гореизброените марки). И въпреки че напоследък се наблюдава рязко покачване на хората каращи хонда (съдейки по броя на потребителите тук и хондите по улицата). Все пак много от нас проявяват консерватизъм особено при покупката на нов автомобил. Но на никой не му прави впечатление, че голф 6 няма нищо общо с голф 1,2, новата е-класа нищо общо с железния 124, новото бмв 3-ка с е30 и т.н. и т.н. Докато (поне за мен) хонда въпреки стремежа си да държи позиции на пазара, все още пази духа на японското автомобилостроене. Все още хонда е кола различна от останалите и развиваща се по собствен път. Хонда все още предлага нещо странно и същевременно привлекателно по свой си начин. Затова и аз съм фен на хонда. Мога да обобщя всичко казано до тук: ХОНДА СИ Е ХОНДА .. и те така... :D:huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво адаш, т.е. Vanko 2.Поткрепяп напълно меннието ти. "Но на никой не му прави впечатление, че голф 6 няма нищо общо с голф 1,2, новата е-класа нищо общо с железния 124, новото бмв 3-ка с е30 и т.н. и т.н." Имам преки наблюдения над въпросния голф 2 - над 50000км съм я въртял - желязна машина наистина. И всички спира до тук. Според мен най-добрия Голф правен някога и това ще си остане така. Приятел имаше Голф 4 - тая кола постоянно беше в сервиза. Много др. познати който все още не са се отървали се оплакват от въпросната 4-ка и казват, че никога няма да си купят Голф повече, пък било и Голф 7 8 9 10 .... n серия . А отностно това, че Хонда е различна кола от др. в това няма съмнение. При покупката на моя Акорд търсих различна кола от масата. Нещо надежно и качествено. Живея в малък град от 50-60хил. души. Пълно е с нови 3 -ки 5- ци , A4 и C и Е- класи. Като казвам пълно говоря за по 5-6 автомобила от съответния модел - все пак не сме O.C. И само една Хонда Акорд 2008. Горд съм, че карам точно такъв "различен" автомобил. Eстествено не е "гъзарски" автомобил ,като ВМW AUDI Mercedes - но човек който си вади самочуствието от колата която кара - не ми го хвали. В Топ Гиър имат дума за такива собственици на коли - "COCKS". Passat-и и Шкоди дори не си струва да коментирам - Full max. Всеки който съм возил досега е останал очарован от автомобила и с голамо желание да направи едно кръгче - нооооо "кола и жена ....." ще трябва да почакат.Разхода е смешен когато се кара спокойно сравним е с 1,4 - мотор, а мине ли 3500об/м почва забавата.Така че различни хора - различни вкусове. Всичко е субективно. Могат да сравняват Акорда с каквото си искат , за мен е Несравним! Аз лично се качвам всеки ден с усмивка - нали все пак това е най-важното в една кола - да носи удоволствие на теб! :huh:

Редактирано от BatV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оххх, де да имах толкова парички как бих се метнал на един такъв сладур ама 2,4 литровия двигател. :o:D:huh: дотогава ще си влизам с усмивка във вече почти 14 годишната хондичка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(щото ние със старите поддържаме само легендата за нея)

...ама я подържаме качественно :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...