Jump to content
Пепи

Accord или Civic

Recommended Posts

Колеги, здравейте.Имам следния въпрос мисля да си сменя колата с Akord или Civik 1998/9g. и дали да е бензин с газова уредба или дизел,защото я карам много в София градско.Около 300км на седмица.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сам твърдо за акорда,предполагам чее по голяма кубатура от кадето пак и по здрав двигател.Колкото до дизела стар дизел нови проблеми,хубаво е ако е нов,а тои нее така че твърдо не.Карал сам години наред 2000 кубика и по голямо одоволствие от това няма,много здрав двигател мощен и пъргав,надали ще се наложи да му правиш основен ремонт,какъвто аз трябва да правя на 1500 кубиковият с които разполагам.Аз сам за по голямата кубатура а тя сто процента е на акорда.УСПЕХ ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да бе верно за газта забравих,ми аз от както имам кола е само на гас.Така че даваи смело,японските нямат проблем с гаста.Надали ще я караш повече от 5 години така че слагаи гас и си варши работа ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направи сефтето , и аз в началото се дразнех когато някой ми отговореше по -подобен начин но........... всичко което те интересува го има в тьрсачката , коментирано е хиляди пьти и е трудно да ти се отговори с 2 думи, за подобен род питания най- добре сам открии отговорите и ако нещо те затруднява, задай конкретни вьпроси.успех!!!!!!п.с-вземи си Акорд купе бензин, сега ще питаш защо и т.н, ти сам трябва да разбереш и знаеш каква кола ти трябва , колко ще я караш, какьв ти е бюджета и .....от това което си написал - сивик и все пак....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не греша точно за двигателите на акорда има подозрения че имат проблем с дълговечността на газ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че Акорда е твоята кола. А ако е на газ-още по-добре, с един двулитров двигател си ОК и в задръстванията и на дълго. Даже имам един точно такъв за продаване, че ми трябва жипка ;)

Редактирано от Бай Гуджан

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако мислиш за GAS забрави за акорд 1999-2002!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

слухове- той акорда за газ е измислен :P :P :P :P :P

справка - johnyboy и jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

F двигателите не понасят газова уредба.заставам зад думите си на 100%.от личен опит го казвам и от това което съм виждал около мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пак заучени приказки и неаргументирани догадки, аз си паткам вече 23 хил на газ и колата пее, сскоро ще и регулирам клапаните и така , няма гьрмежи няма менене на обороти проблеми -нула, а сьм с обикновено брц, монтирано и настроено доста грамотно, всичко останало са "слухове", поздрави и успех!п.с друг е вьпроса че при тия ниски разлики вече май ми е се тая на кво карам ,особено градско - днес заредих бенз на 1.69-с отстьпката от лукойл!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

sturshel недей говори толкова смело за "СЛУХОВЕ" Restless -> справка - johnyboy и jamoКолегата го написа достатъчно ясно. Недей мисли, че като си минал 23 хил. км и всичко е ок. Ако вземеш двигател " F " и не е каран на гас или метан може да караш известно време, спроед зависи как ти е настроена и каква ти е газовата. Но при всички положения двигателя си загива ПЪТИ по-бързо от другите двигатели на GAS!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пак заучени приказки и неаргументирани догадки, аз си паткам вече 23 хил на газ и колата пее, сскоро ще и регулирам клапаните и така , няма гьрмежи няма менене на обороти проблеми -нула, а сьм с обикновено брц, монтирано и настроено доста грамотно, всичко останало са "слухове", поздрави и успех!п.с друг е вьпроса че при тия ниски разлики вече май ми е се тая на кво карам ,особено градско - днес заредих бенз на 1.69-с отстьпката от лукойл!

не ти пожелавам но ще се сетиш за мен един ден....помни ми думата.а иначе правилно си се насочил с реглажа на клапани.по-честичко по-добре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля след 50-60 хил км доволен и щастлив от своя акорд да вьзкреся тая тема и да потвьрдя ,че той все още се движи -НА ГАЗ!!!!!!!!НЕ БОЙТЕ СЕ ОТ ГАЗТА - НЕ ХАПЕ!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

F двигателите не понасят газова уредба.заставам зад думите си на 100%.от личен опит го казвам и от това което съм виждал около мен.

Аз заставам зад думите ти 200%.Ще е полезно ако двамата от миналата седмица ,на които изхвърлихме главите на боклука постнат снимките ,които направихме както винаги.Имам доста голяма колекция от снимки и по обясними причини не е публикувана.(има и много грозни кадри).Готов съм да споря до кръв на тая тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз подкрепям Омбре и Иванов за газта. Мога да приложа и снимка на глава от сивик 6 ген 1.4 с добре вкопани изпускателни клапани в следствие от газта ;)

Редактирано от NIO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тез цени има ли смисъл от газ ? Инъче Акорд или Сивик трябва сам да си прецениш. Ако ти трябва само за градско аз бих си взел Сивик, но ако си "женен с деца" избора е Акорд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Омбре, моля те слагай снимки.Не да си чешем езиците.Колкото до сметката - всеки си я прави сам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да , искаме факти и снимки и точна обосновка, че сьответните щети са с източник-LPG!!!!!!!!!!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факти ли? Карах Д13-ка до преди 2 седмици. Има и газова, щото това ми е колата от студентските години. С 40 лева стигаш до морето. Само че, накрая й бях свикнал да си настройвам сам газовата. И след всеки 1000 км например се променя поведението, защото е много капризна откъвм въздушни филтри. Същото важи и за промени в температурата например по-големи от 10 градуса. Да кажем, че това е ефект от карбуратора, но все пак... Един филтър за Д13-ката е примерно 12-15 лв. Една настройка на газоанализатор е поне 20. Трабва да се научиш да пестиш от тези работи, иначе започват да ти се появяват едни непредвидени в предварителните сметки разходи. Накрая карах тази кола само на бензин и си возех газовата. Не че няма сметка, но...Наскоро се качих на Акорд купе Ф20 мотор. Газ ли? Никога. Ебаси кефа! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

омбре....мойте не ги качвай, моля те !!! ..... :);)

Абе ти да не счупи мотора който взе от мене !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и аз избих некой леф на газ, ефтинджос е донякъде, ама от пролетта си джиткам само на бенз и през ум не ми минава да заредя газ нещо, дори махнах вече и разпрашителната плочка с маркучите от въздуховода...........не че проблеми ми прави газта, но друго си върви на бензин шлепа, друго си е и ускорението и усещането

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и аз избих некой леф на газ, ефтинджос е донякъде, ама от пролетта си джиткам само на бенз и през ум не ми минава да заредя газ нещо, дори махнах вече и разпрашителната плочка с маркучите от въздуховода...........не че проблеми ми прави газта, но друго си върви на бензин шлепа, друго си е и ускорението и усещането

Еххх, друга песен запя Майна :). А беше време...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не бе драги4, счупих стария и го замених с тоя от теб.а стария не беше счупен, а имаше просто гарнитура на тиквата за смяна и требваше един шфлайф на главата, обаче не случих на майстори(4-5 на брой) и те ми го довършиха....и взех тоз от теб :).п.п. размихме темата на момчето

Редактирано от YordanIvanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еххх, друга песен запя Майна !!!. А беше време...

Ванкааа, аз не съм противник на газта, а на нафтата :) това е единствената течност, която не ми понася !!! !!! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

майна а 2.2 нафтовия мотор на акордеона, как е ? :) нали спечели и мотор на годината.....не знам коя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

спамихме тамата братле за което се извинявам, ама пусни на 100 дръпки бензинов и нафтов мотор и после ти ми кажи как ще е нафтовия!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СЪГЛАСЕН!просто исках да кажа че и той е успешен като мотор....не е лош.иначе и аз не харесвам печкиП.П.ОБЕЩАВАМ ПОВЕЧЕ НЯМА ДА СПАМЯ ТЕМАТА ;) ;) :lol:;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че по-добрия избор е Сивик, защото ще караш основно градско. Акордеона е за извънградско кормуване. В градски условия и разхода на гориво на Акордеона е много голям. Това важи за всяка тежка кола разбира се. Но ако ще караш основно извънграда, както мен - тогава вземи Акорд - всъщност много скучна кола за каране извън града. Само леко се подпираш на кормилото и гледаш да не заспиш. За другото има грижа круиз контрола, климатроника и забавлението е от "Босе"-то. И стига с тази газ - газовото е за богати хора. Аз лично не мога да си позволява лукса да вися по сервизи и да си давам парите за лекарстава за нерви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз от 3 000 км съм на газ и вече ми светна чека. Май ламбда сондата си е заминала или вече е на път. Не знам обаче какво да правя - дали да карам на газ и да й видя окончателно сметката (надявайки се да си избия 1500лв за инжекциона, но пък може да се вътря с 500 лв за нова сонда) или да махна газта и да карам на бензин. И така чудя се :dry: Иначе мога да кажа, че в момента абсолютно никаква разлика не виждам във вървежа. F20B6 ми е моторчето. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dachev

Е чак пък скучна + че не всички модели са с круиз контрол и Bose, мойта е с крак контрол и Pioneer :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dachev

Е чак пък скучна + че не всички модели са с круиз контрол и Bose, мойта е с крак контрол и Pioneer :P
:dry: По темата. Аз имах същото чудене. :) . Сега съм с Англичанка. 4 врати ала-бала, но в момента ми се иска едно акордче. Голямо, комфортно, стилно, има багажник и много други предимства. Обаче има и недостатъци (разход, по трудно се навира в София по теснотиите, не е най подходяща за градска кола според мен). И все пак аз бих избрал акорд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще караш основно градско,едва ли Акорда е твоята кола.Като паркирам се оглеждам за място колкото за микробус... :lol: .Освен това разхода му няма нищо общо с тоя на Сивика(особено градско).Комфорта е съвсем друг,но ще го устиш само на извънградско. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега има тенденция цената на петрола да се стабилизира на 50 долара за барел. Така че бих те посъветвал за един сивик но не слагай газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще караш основно градско,едва ли Акорда е твоята кола.Като паркирам се оглеждам за място колкото за микробус... .Освен това разхода му няма нищо общо с тоя на Сивика(особено градско).Комфорта е съвсем друг,но ще го устиш само на извънградско.

Колеги, стига сте обърквали човека. Акорда не ставал за в града....бла-бла и т.н., а на всичкото отгоре и комфорта се виждал само на извънградско. :worthy: Че колко по-голям Ви се струва тоз Акорд бре :punk: Това да не е Икарус. Разликата със Сивика е най-много 30см. в зависимост от модела, та това е педя и малко. Като му препоръчвате малка кола, ми най-добре да си вземе един Смарт и да се роди. И разход и размер-върха. Акорда си е прекрасен автомобил и за София и за на дълго, (не, че аз имам Акорд). Удобен, комфортен,функционален с не много висок разход, динамичен и т.н. Година и нещо карам всеки ден моя из центъра на София и до сега не ми е притрябвала по-малка кола за да паркирам, справям си се и с тези габарити, който не може-Смарт. А за газта всеки си преценява дали ще я кара тази кола 10години и да и се притеснява, че нещо ще и се случи в близките 2-3 или си караш евтино(вече не чак толкова :worthy: ) и от време на време и проверяваш двигателя. В този ред на мисли, мисля, че е много по-важно да ти е здрав радиатора на дълъг път, от колкото ако ти потропват клапани, които можеш да регулираш като се прибереш :punk: Освен това, както сега цените на бенза и газта са близки-просто цъкаш копчето и даваш на бензин и ето-двигателя не се пре...ва. Като стане бенза отново безбожен-по познатата процедура с копчето :worthy: Редактирано от Бай Гуджан

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата по-горе е прав. То ако не се оправяш със собствения си автомобил, каквото и да караш, все ще ти е криво...Голям бил Акорда за градско, глупости! Преди карах Prelude 4ws'90, сега Accord Coupe' 93 и с двете проблем никакъв с паркирането в София или където и да било /въпреки разликата в маневреноста и габаритите/. Accord-а намерих и в центъра на Истанбул къде да паркирам, така че сещайте се...

Редактирано от nuddy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми да се включа и аз. При мене въпроса е дали колата няма да ми е тясна? Ако си като мене около 2 метра и ~100 кила който ти каже сивик ти го питай дали и Джаз-а не подходящ. Влез в Сивик, после в Акорд, ако искаш и в обратната последователност и сам си прецени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...