Jump to content

ivailoradoev73

Фен
  • Мнения

    79
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно ivailoradoev73

  • Ранг
    IVO
  • Рожден ден 31.10.1973

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.hondaphil.com/ver2/technologies.php?id=3

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    sofia
  • Интереси
    ТЕХНОЛОГИИ РАЗВИТИЕ И ИНОВАЦИИ А КОЛИТЕ СА ХОБИ КАТО ЖЕНИТЕ НЕ МОЖЕ БЕЗ ТЯХ А И ДВЕТЕ ХАРЧАТ ЕДНАКВО
  1. това предлагам за 100 лева ,нито повече нето по малко,на колата килиметража показва 150000,нали не мислите че са реални,двигателят пуши след 3000 оборота за това е и 100 лева,здрав си взех за 400 лева ,колата е в движение така че мога да ви дам копие на талона,заверено да речем при нотариус итн тн тн
  2. продавам двигател d15b2,някои да дава 100 лева и да го зима че ми пълни мазата 088 47 42 707 иво
  3. Абе това всичкото добре ама каква подгряваш и те не знаеш, извиняваи за правият тон,тоя бутон трябва даго държиш натиснат непрекъснато та да свършиш нещо.Ти загряваш водата само в изпарителят а като заварти двигателят идва моментално студената нали тая помпа върти водата ,в краина сметка това и е работа.Едно време имаше руски изпарители с ел. подгрев ,та там нагреветелат изключваше с реле което се оправляваше от температурният датнчик,идеята нее злее ама е по сложничко от това да бодниш едно свещт и всичко да е ок
  4. Мерси пичове това вече е друго,придобивам някаква представа,аз сам я взел за 1700 така че исках да видя според вас дали ще си гивърна,а колкото да ли мие глупава темата оди хвъли един боб бе отворко
  5. много помагате за което благодаря много по-български някак си
  6. Колко мога да и взема на моита d15b2 91 год даите мнение да знам реална колко мога да и взема
  7. Е това трябва да стане лого за хонда след 200 000 км ,много съжалявам ама маи етака
  8. Е нема таков звер това неее кола това е любов от пръв поглед и да я слушаш и глезиш
  9. Еба си това е от тия случки с не вероятен произход само не разбирам защо винаги търсите вината в парното или нещо от сорта,значи сутрин се качвам слагам парното на 4 паля и кво сека седмица сменям стакла а стигабе ти да не мислиш че стоим на студено до като загреят тия пущинаци
  10. Добре тои предлага нема лошо в работата ползваме подабни пак нема лошо,ама не мога да разбера на теб за ккаво сати там не видях да стават за твоят автомобил или греша аааааа
  11. Добре свали клапана за празен ход остави го включен към буксата и запали на студено като същото време ограничаваш с пръст входящият въздух на отвора които остава след като си махнал клапана абе сдве думи замести клапана с твоито пръстче,намери оптималните обороти и виж ако не ги мени или гасне значи е от клапана,но ти си писал че ти прекъсва и в движение а това неее от клапана,а гаста не се влиае на празен ход толково че да не можеш да запалиш без този клапан пиши какво си постигнал успех
  12. Ако ти го прави и на гас и на бензин е някои датчик в бобината я на хол я на положение на колянов вал имаше още един маи зависи от модела маи,това е моито мнение,лесно се проверяват в ръководството пише какви са и параметрите само ще ги провериш успех
  13. Е това с осцилоскопа е добра идея отивам да го взема от мазата и идвам,ако не намеря моя даи твоя моля.С уважение и достатачно хумор
  14. От опит знам че няма кола дето да не се отключва винаги е добре да има нещо което да затрудни ашлаците като разните му там приспособления бастуни и други такива играчки,а наи добрее да е нещо не стандартно това ги затруднява наи много а наи често ги и отказва,страх лозе пази
  15. Не знам дали ще стане само с смяна на термостата,ако е зацепил в отворено положение то на висока скорост щеше да ти пада темперетурата а на празен ход щеше да даржи нормална темперетура.Това ми прилича на развалена водна помпа,по точно с оронена корона на турбината,на японските често се случва,това е моито мнение оповавощо се на това което си споделил с нас, успех
×
×
  • Създай нов...