Jump to content
Пепи

Accord или Civic

Recommended Posts

Не обърквам човека.Не съм казал че предпочитам Сивик като се говори за комфорт.Но за градско предпочитам дори ЦРХ-са,много по-пъргав,икономичен и компактен.Човека дори не е уточнил за какъв Сивик става въпрос(седан или хеч) и вече взехте да уточнявате разликите в размера?Акорд комби е само с два пръста по-дълъг от Сивик хеч... :rolleyes: .Чудя се как ли го карам без да го удрям...Имах и пета генерация седан тъй че случайно имам някакви наблюдения и отвън и отвътре и т.н.Парахода си е друг клас автомобил,но не би бил моя избор за градска кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не забравяйте че дилемата на жената е Сивик или Акорд.Моето мнение е за града(до работа и обратно, до магазина,на кино)колата трябва да е малка,икономи4на следователно Сивик За извънграда или планина е др.темата.И не съм привърженик на газовите-заема нясто и тежи в колата, съкра6тава живота на ДВГ-то,капризни откъм настройки,опасни и не слу4айно са забранени в някои страни

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....и ако "жената" е мъж да ме извини

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми аз сам с акорд и съм доволен.като возия и всичко.много съм доволен.Но все пак каквото и да решиш няма да збъркаш. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега вземи си това което ти харесва повече и което ще ти е по мерак. Аз имам и акорд и сивик и двата автомобила са супер. Няма да згрешиш който и да си вземеш, но си отваряйочите като е избираш. Успех с избирането.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега и аз като теб имах чудене,в краина сметка избрах сивик англичанка,тъи кто исках задължително да е с 4 врати,доиде ми малък и си взех още един сивик аеродек обче и сега съм с 2 сивика,а като се замисля просто можеше да се улесня като си взема един акорд,единственото кото ме спря са габритите,стори ми се доста голям,за из града,но каквото и да вземеш/мое лично мнение/караи си го на бензин :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги мисля че давате съветите си на вятъра поне от 20-ина дена насам :) то нема лошо да ама нема смисъл :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ще ползвам тази тема да не пускам друга че става лудница.Радвам се поне че този форум е много подреден и добре потдържан и всичко което те интересува се намира много лесно.А сега към въпросите ми.Смятам да си взимам акорд купе 2,2 двигателя 150 коня. Модела е този (не го знам как се води G-колко е това)http://pics.data.bg/albums/15750/accord/2e...f4af3720/accordhttp://pics.data.bg/albums/15750/accord/43...0892c03/accord2смятам да му слагам газ.искам да попитам от този двигател ще остана ли доволен, като пъргавина как е, или ако ще слагам газ 2.0 по добре ли е.Еми за сега това са ми въпросите, в последствие ще има още !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не слагай газ! !!!Успех!

Редактирано от BatV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а модела как се води g колко е колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бях изправен пред същата дилема. Поразглеждах по няколко пъти на ден сайтовете за продажба втора ръка (знаете за кои говоря) и се спрях на Сивик-а, защото го дават да харчи по-малко. Другаде четох, че поддръжката на Акорд-а, също е по-скъпа (да не дава Господ). А иначе вървяха горе-долу на една и съща цена (Акорд '96-98 и Сивик '98-00). Пак някаде четох, че Хондите са много капризни на газ и трудно се настройват и после редовно трябвало да се регулират - затова аз си продължих на бензин. Но, както казаха някои колеги - внимавай на каква ще попаднеш.И, разбира се, данакът ми е 25.39лв !!! (за 1,4iS). За градско 90 к.с., според мен са напълно достатъчни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а модела как се води g колко е колата.

нещо немога да те разбера с това "G колко" ... имаш предвид по кода на рамата ли? CD7 се води 2.2 150к.с.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

питам защото нали има при някои ама не знам само при сивика ли G-5 че е пета генерация, или при акорда няма такова нещо.поне ми кажете от коя до коя година се произвежда този модел !!!днеска говорих с едни приятел и ме посъветва да попитам във форума дали е удачно на този двигател да се слага газово.Започна да ми обеснява че имало коли на който не им понася даде ми пример с CR-V че на тях като се сложи газово и блока им понеже бил от някакви по специални сплави и давали дефекти след време, и аз точно не можах да го разбера.Ако има колеги от форума даже и с 2.0 двигателя да са да кажат как е на газ, има ли ядове нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ааа кажи така, генерация ;) .... има и при Акордите, този е 5та и се произвежда 1993-1997г.за газовите истории нямам представа, има доста хора които биха могли да се изкажат компетентноУспех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си взех Accord 97-ма год. с двигател 2.2 150 к.с. VTEC, само че моя е европейския вариянт и не е купе. Незнам дали модела на двигателя е същия като на този Accord, който ти си показал, моя е F22Z2. Много съм доволен. Въпреки че го карам от... малко повече от месец, не мога да се оплача от нищо засега, доволен съм и откъм разход и от към вървене. Колата ми се струва доста пъргава, въпреки че е големичка. За разход.... досега съм я карал предимно градско, в София и ми даде 11л/100км. Доволен съм, защото я карам само на климатик и хич не я жаля (даже очаквах да ми е забие 13-14 л /100, а то... :-D ). Иначе... както е казал колегата element - това е 5г и се произвежда 1993-1997г. Относно газта.... не знам, по принцип съм твърдо против. Първата кола която карах беше на газ и.... писнало ми е от трудното палене зимата, постоянните настройки, промяна във вървенето при най-малкия проблем, пркъсване, "прецясцване", колата е доста по-тромава и прочие и прочие.... и вследствие на всичко това често висене по сервизите за настройки и ... какво ли още не (да ти кажа винаги съм се чудел на всички, които казват че нямат проблем с газта, не го вярвам много много ... но пък, защо не, може на мен просто да ми е бил такъв късмета ;) ). Както и да е... след това и Vectra-та ми и Civic-а, а сега и Accord-а само на бензин ги карам и не си и помислям за газ. Така че моето мнение е: не слагай газ, но... всеки си знае (пък и има доста по-компетентни от мен относно газта, които би трябвало да ти дадат по-добри съвети).

 

Поздрави и успех с новата колица ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека и аз да изразя мнение за F мотор...Значи карам Акорд 98г. F20Z1 - машината е карам вече 14 000 км на газ.Колата е с газов инжекцион и до настоящия момент наистина нямам пробле.Не помня зимата да не съм запалил,не помня оборотите да ми са се менили, не мога да кажа,че разхода се различава от този на бензин.Дано да е така за напред.... Знам само,че е от изключителна важност да се регулират клапаните.Ако колата се кара на бензин клапаните се регулират на всеки 40 000 км.Ако колата се кара на газ - клапаните се регулират на всеки 20 000км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за отговорите колеги, много ми помогнахте :)за сега не се сещам други въпроси. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за отговорите колеги, много ми помогнахте :(за сега не се сещам други въпроси. ;)

тази тема е пусната Декември месец,и ти ,колега събираш още мнения и препоръки,през това време можеше да ги опиташ всички модели на ХОНДА плюс градския транспорт

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

policaja темата е от декември, но коелагата е пуснал питането си преди 2-3 дена. Иползва тази стара тема за да не пълни излишно форума с еднакви теми. Поне да беше проследил малко хронологията на темата.П.П. Извинявам се за поста, който не е свързан с темата

Редактирано от rook

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

policaja темата е от декември, но коелагата е пуснал питането си преди 2-3 дена. Иползва тази стара тема за да не пълни излишно форума с еднакви теми. Поне да беше проследил малко хронологията на темата.

Много правилно си го написал :unsure:просто се регистрирах преди 4-5 дена и сега съм с БМВ и понеже там форума е много зле затова се старая да не се прави това и тука че става гадориика за модераторите. А за това че от декемвеи до сега съм щял да ги пробвам всичките е вярно но просто преди 2-3 седмици реших да сменям баварията с хонда :worthy:.По темата: Днеска ходих да гледам един акорд купе 2000 кубика. Исках само да видя дали като се наместя на седалката зад мен ще има място и останах с добро впечетление че остава прилично място за пасажера зад мен. Другото което ме учуди е големия багажник. Не очаквах да е толкова голям, той е голям колкото на петицата ми. Запалихме колата и двигателя си работеше много добре, нямаше течове от масло по него, бръкнах и с пръст в ауспуха и там нямаше масло, всичко което беше ел. като стъкла и огледала си работеше, общо взето останах доста очарован от количката. Сега остава само да намеря читава 2.2 и влизам във филма. Най вероятно ще си я внеса :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колеги можете ли да ми кажете на тези акорди двигателите им 2.0 и 2.2 VTEC ли са или не.защото се спорим тука с едно аверче и му казвам че не са а той ми вика че са втек.я си кажете и вие мнението.А и ако може да ми кажете тези два двигателя как ги водят.в смисъл F22H4 ли са какви са не знам.Благодаря предварително. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

2.0 (F20B3)2.2 (F22B5)и двата се едновалови (SOHC) без VTEC ... има и 2.2 vtec, пак е 150к.с. и пак едновалов, само че не е на това купе

Редактирано от element

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега element благодаря ти за отговора.А инъче и двата двигателя са си пълна инжекция нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехо :oникой ли не поглежда тази тема :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата са пълна инжекция :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще е Сивик-бензин без газова. Ако ще е Акорд-дизел. Аз бих се насочил към дизелов Акорд за градско шофиране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз подкрепям Омбре и Иванов за газта. Мога да приложа и снимка на глава от сивик 6 ген 1.4 с добре вкопани изпускателни клапани в следствие от газта :)

да видим де, аз живо се интересувам. отскоро я пържа на газ, но не и знам и възможностите де :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и тука се почна с клапани и тем подобни изкопавания и ............................ Ае спрете бе ,иде края на света :D:)П.п кока търсачката била каба ама да изкопате накоя тема нямате равни :D

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...