Jump to content
harabijta

кои какво е карал преди хонда

Recommended Posts

Форд Ескорт 87 1.4 Фолксваген Голф 3 1.8 Хонда Сивик 1.6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

фолксваген джетта 1.6 д :)фиат регата 1.3 :D;) на гас

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ford Escort 92' 1.6 EFiAlfa Romeo GTV 96' 2.0 TS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Fiat 126 pLada samara 1,3Civic 4 gen за много кратко,сега си търси собственикCivic Shuttle 1,6 110hp 4x4Това са личните,служебни Лада 2104,Рено Рапид,Пасат.И около 15 хонди,на приятели,от там ми е болеста!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се смейте ама се смотани коли съм карал и бързо ги сменях щот бяха големи кенефи - Opel Tigra, BMW 318, Ford Escort RS 1.8 а в момента Honda Civic (англичанка) VTEC-E :hondarulez: стана вече 1 година и нямам намерение да я сменям :rolleyes:

Редактирано от Replay

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата ми кола - Нисан съниВтората ми кола Ауди 90 ,5 цилиндъра - боже какъв глас имаше тоя двигател :cool: ...но както казват: всеки човек един ден поумнява и си взема японска кола :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Това е 1-та ми кола :P и наследство 1978 г Форд Транзит 1.6 бензин 140/120 на километраж кожен салон :P имам го още но гнии в двора на 1 приятел :P ще се реставрира някой ден ;)

Голф 3-ка 92 г :)

и Хонда 98 англичанка

следваща кола=>ХОНДА :cool:

Редактирано от SH3M37A

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Golf-4 --->Honda Accord '00 :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1) ЛАДА 21013 :( (демег ЖИГУЛА - 85-ти набор), баща ми я купи чисто нова от Мототехника Пловдив.2) Опел Кадет 1.3 на газ3) И сега се наслаждавам на Акордеона :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Opel Kaddet 1.3 хечбек 84' :( и на дядо ладата, която не знам на колко години е.А от 9 месеца - Honda Civic 98 1.4 англичанка. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като собствен автомобил - 2х ВАЗ 2101, Олтсит, VW Beetle 1960g., Beetle Bus 1972, Fiesta, Rover 416i, Renault Megane Scenic, Rover 420 SDi Turbo, Tigra, Civic LSi 1993g., Volvo V40 1.9TDi, Rover 416 SLi Auto, Mitsubishi Pajero Pinin GDi. Последният Ровер, Тиграта и Сивика бяха на съпругата ми.Понеже работя в център за ГТП, за последните 5г. съм карал (тест драйв) всичко без Бентли и Ролс Роис.Впечатленията ми от всички тези коли - японците са върхът, #1, дъ бест ..............

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.- Хонда Сивик 3 ген. 1984 год. седан 10 години съм я карал ........ 2. -Ровер 400 98 год. ......... 3.- Ровер 416 97 год....................... 4. Ровер 414 96 год .............. 5. Хонда Сивик 6 ген. англичанка 96 год. в момента ............та за 12 год стаж като шофиор съм карал 11 години ХОНДА за мен това е колата.......................

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 жигулка с 1.6мотор2 голф 1,6 91г.всъдеход,минавах през невъзможни терени,страхотно парно.3 бмв 1,8 страшен мартвец4 хонда сивик и до днес

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голф 3 1.8 - бащата ми го отпусна за 2 месеца докато си намеря японска машина :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата ми кола беше "Волга" ГАЗ-24 :dry: Бащата ми я купи, за да не ме е страх докато свикна в града. От тогава ми остана страстта към големите "параходи". Като посвикнах си взех Mazda 626 Hatchback, мисля 1982-ри релийз. От тогава си обичам япончетата. След това ми попадна много добър Opel Senator 2.3TD, с който нямах грижи, докато не ме наплашиха заради съединителя и трябваше да гопродам. Един дядка в една кооперация още си го кара... Продължих с Opel Omega 2.0 CD., който търкалях от 2001-ва до преди месец. С него сложих точка на "орлетата" и реших пак да мина на японче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карах близо година и нещо Форд и не мога да се оплача от него :dry: Здрав излезе + това е кабрио :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таралясници - малки и големи ... Така за 18 години се става по принуда автомонтьор ... :dry: А сега само наливам бензин ,течност за чистачки и смяна на масло , два пъти годишно гуми и по-често на автомивка ... това е :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Москвич 408и,Фиат 125п,Шкода 105,Голф 1,ФВ Дерби,Форд Ескорд,Мазда 323,две Мазди 626,сега Сивика и на женами Сънито.Това са без камионите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Honda Accord 1,8 EX - '84 - с това започнах,беше старата на баща ми.бартеросах я за Прелюдката 2002-ра2.Honda Prelude 2.0i-16-'90 - тази получи лека трансплантация 2005-та и още я имам,но сигурно ще отиде на пистата.3.Rover 216 -'94 - това си го купих докато бях в Англия и го имах 4 месеца.109 коня,едновалов мотор на Хонда го задвижваше.4.Hyunday Pony 1.3- '90 - това го карах между 2005-та и 2006-та докато си реставрирах Прелюда5.Honda Accord 2.2 iES AT coupe - '96 - това го купих на 22-ри Декември 2009-та и ще ми е дейли колата.взех я да се глезя,Прелюда сигурно отива на пистата по тази причина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди.....

Жигули 

Мазда 323 1.5 – четериврата 

Мазда 323 1.5 – двуврата 

Фиат Уно 1.0  

Голф 3 

Рено 5 

 

Сега....

 

Хонда сивик-хеч 5-ген. 1,3 

Хонда Дел Сол 1,6 

Хонда ЦРХ 1.4 

 

В бъдеще...

 

или...

Хонда S2000

 

или.. 

Хонда Акорд US изпалнение 2.4, 163 кс. двуврат.

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали се хваля или се оплаквам: за първите 10 години от както имам книжка съм карал (пробвал) голф 1 и москвич 2140, за не повече от 5 минути всеки. На 12-тата година от освидетелстването ми както шофьор си взех Хондата. :tease:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лично мой коли бяха wv polo - 97 , митсубиши галант - 91, 4x4 беше много яка за каране , бмв 318 - 94 , и сега хонда сивик купе - 94 , и нямам намерение да се разделям с нея скоро, иначе сякви други бангий карах лади жигулета рено , и др :D;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата ми кола 1997 беше Мицубиши Лнсер 84г,карах го 1 година,след като го продадох купих Сивик 1.3 75кс.87 г.и от тогава само ХОНДИ Майна,няма друга марка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Lada 1200SPeugeot 405 SRI - помлях го доста сериозно. не беше лоша кола, много вървеше, но предавките й не бяха сметнати добре според двигателя за бавно каране. имам предвид съвсем бавно, в градски условия и задръствания - 1-ва беше прекалено бавна и мощна, втора вече беше прекалено бърза.сега Civic 1.6 англичанка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лада 2105 89г. 1.3 с карбуратор Вебер Спорт :D Голф 2 91г. 1.6 карбуратор Фиат Мареа 98г. 1.9TDIХонда Сивик 94г седан D16Z6VW Polo 2001г 1.4TDIHonda Prelude 94г. H23 в момента

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз 1 год. карах Корса '87, 1.3 л моно пръскалка - много вървеше, мамка й, и аз не знам защо...След това 2 год. Фиеста '88, 1.1 л, Фешън :drunk: - цееент не вървеше, пълен ужас :santa:...И сега англичанка '97, 1.4 л. 16V - къдеее, къде по-доволен! :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опел Корса и Фиат Пунто. За опелчето мога да кажа само хубави неще, докато за Фиата е точно обратното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Москвич 412, Митсубиши колт 1,2 мотор,Хонда сивик англичанка 1,4 мотор и поради лоши обстоятелства пак се върнах но Митсубишито докато дойде време за следващата хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в момента ФВ поло, а следващата е ясна - Сивик 6ген. хечбек, влюбен съм в тая кола, но немога още да открия точния екземпляр. когато това стане ще се похваля, дано да е скоро :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди 90...от 3 години съм със Сивик 5 ген. от Аудито бях много доволен но остаря и изгни жестоко, иначе нямаше да го продам...Скоро се блъснах леко със Сивика и макар удара да беше лек-помлях цялата предница...излезе ми 800лв. ремонта защото купувах нови ламарини. При този удар..на Аудито нямаше да му има нищо...чесно да ви кажа...уплаших се от ниската защита при удар на Сивика...толкова тънки ламарини няма друга кола...замислям се пак да се върна на Ауди :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По мои наблюдения всички стари японски коли в този клас са меки като кашкавал. Но благодарение на тия ламарини колите подържат тегло под 1000 кг и най-смешния мотор от 1.3л ги превръща в малък изтребител.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трабант-завиваше като тухла, всички проблеми се оправяха с чук, тел и пирони, или му минаваха като на куче

Фиат 126P

Корола 1983г. 1.6GL 90 кончета, много издържа, 115к. в моите ръце и я виждах още 4-5години до към 2002г.

Ваз 21?? комби- блъснах го почти челно хихи

Вартбург комби жълт- с долни скорости, баси кошницата и гнилоча

Honda Civic Sedan 4WD 4g. 1991 с номер на купето.........00007 от конвеира, D16Z2!

Вчера(27.01.2010) го подарих на Омбре сервиза! Няма таква кола, през какво ли не е минала(по плажа пушат съединители) Баси кефа...

Първата кола която подкара съпругата и 5 часа след като я оставихме, тя рече:

- Кога ще си купим един CRX?

О боже очаквам го с нетърпение :dry:

Иначе последна кола е Тойота Пикник 2.2 ТД. Цитирам отново съпругата:

- Нама по-БЕЗХАРАКТЕРНА кола! -Семеен ван, какво да го правиш! Замислям да му сложа стикер "My other car is CRX" :dry:

От две години едно двуkолесно Honda CB500 2001, перфектното моторче!

Редактирано от TaTeTo_De Puta Madre

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:dry: Планински велосипед сглобяван част по част от алуминиеви компоненти...и с 3 хидравлични амортесьора с двустранни клапани и голям ход! - уникално удоволствие е с висока скорост по неравности из дивите места на страната...В последствие влошеното здраве окончателно ми подсказа да направя всичко, за да се сдобия с "Хондата", която бе мечтата, и не от вчера! Страшно съм доволен! Нямам определени думи, с които да изкажа как се чувствам всеки път в тази кола - добра твърдост на волана и стегнато включване на скорости!....Управлението е някак доста по-директно, и пътя в общи линии ти е приятел! Притесненията в завой са сведени просто до удоволствие, ако не прекаляваш...Няма го забавянето при натискане на газта както на други коли, които съм карал... широка отвътре, уникална видимост отвсякъде, реакция при смачкване на педала, предвид, че мощността не е линейна, и идва с нарастване на оборотите..., но това е Хонда все пак, не дизел...Много се забавлявах, докато чета темата. Повечето имате невъобразим опит с коли :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BMW 318I E36 94година!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опел Астра 92г ,хеч... какво ли не е виждала и още я карам. Ще кажа само едно много здрава кола!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гоуф 3, 1.6, моно, 75 катъра. Попадна ми толкова евтино, че нямаше как да не го взема, въпреки манията ми, по Хонда. А и малко гореше - 5.1л/100 извънградско. Ама как го беше наял молецът... едно "братовчедче" го отнесе, накрая :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...