Jump to content
HONDA

Ускорение...

Recommended Posts

@'Aphex'И какво според теб означава All Motor? Обясни.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още не е с full доработки, но идеята му е такава и развитието ще се състои изцяло в атмосферен тунинг.

 

Вече мисля че обясних каква е идеята, и смятам че съм на 40% от завършването на проекта си за All Motor. Това, че не съм на 100%, не прави моята кола по-малко "all motor" от някоя друга правена атмосферка. Крайната цел е като тази, постигната от колегата edikoisi. Респект за колата му, вложените пари, труд и нерви. Неговата кола е истинска all motor бегачка, а скоро такава ще бъде и моята. :)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми тогава я пиши all motor след като стане такава, иначе е смешо, а и ако не е тайна какво си и сменил за да е 40% такава? Изпускателния колектор? Или има и още нещо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МОЛЯ повече клипове- по-малко коментари, разберете се на лични с човека.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:rolleyes::cool:
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Счупих скоростите от х22 и сложих от х23 /такива имам/ ,мисля че стана малко по бавна :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лош старт на Д15,сам държа апаратаhttp://vbox7.com/play:a94d35782e

Редактирано от kleni
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д14А3 с изп. колектор 4-2-1 и всм.колектор от Д16З6...ама верно е гадно да снимаш и да караш :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да прозвучи като заяждане или нещо подобно,но црх-а ти трябва да върви повече,в топ състояние ли е мотора или просто на клипчето не се вижда максимума? 0-100 за окол 8.5сек с пасажер(~8.0 ако си сам).Аз имах А8ца,олекотена с 20-30 кила и интейк и даваше 0-100 под 8сек....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е макса а и старта е кофти, с пасажер съм 60кг аз съм 105, клипчето го снимах за спорта на прибиране към къщи тия дни ще се опитам да сътворя нещо по-така. Хем да видя и аз как е че доскоро разработвах съединител.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това нещо с друга кутия ще е лудница :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега и някой ако каже какво е правено по колата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е пълен "сток" :whistle::lol: ... Сменени са само: дросел(60мм), всмукател(edelbrock), изпускател(Ebay-ски), генерация(57мм), проходно гърне(FK automotive), кутия от Д13 фейслифт и най-важното седалки от прелюд 3 генерация :D Остава само да направя ремап и скорости от ЦРХ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко спам ама ми е чудно каква е тая д13 фейс кутия дето да прави 110+ на втора? :blink: Иначе е голЕм дзвероч :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам всяка кутия от д13 фейислифт на 2-ра на 8000 оборорта ще е на 110, при мен даже отиде към 120, ама тва е защото оборотите отидоха към 9000

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не са ли и малко множко тея обороти на стоковия valvetrain ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а мини-ми конверсия няма ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пръв път чувам д15б да се качва в купе, явно е суап-нат, ама аз не съм разбрал. Доста добре се наема :thumbs1:

Редактирано от rulemaker
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз уж съм с такава кутия и на 7500 съм на около 80, повече немой. Брат ти с къв комп беше, и кажи кога ще правим едно КРЗ да се сравня с теб :PМаторо е суапнат да :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Суап-нат е ...а за оборотите незнам къде ми изчезна прекъсвача ..трябва да е на 8000.Видях че ходи до 9000 чак след като гледах клипа.Не му обърнах внимание докато снимах, че то кое по напред да гледам- колите ли , пътя ли , дали телефона снима таблото ... иии те така :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КРЗ като оправя оборотите ...ама да дойде и някоя Б16 да се замерим :P

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Първи опит за ускорение и снимане, всичко сток.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...