Jump to content
HONDA

Ускорение...

Recommended Posts

Направо ми изпрати 1 каса бира ;) 1-ва 4-та нямаш шанс :honda:;):P Може да пробваме 1-ва 5-та

 

п.п. отговор: сменяш колата или двигателя :D:rolleyes::P

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:honda: Това да ти е проблема.Бира има,няма кой да я пие... Тия дни пак ще снимам,но няма тука добра права, а и това е първа проба.Дай да видиме как да стане така, че ти на мен каса- ето ти една загатка. Единствено условие-колата не се сменя, също и блока :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ilias 9,07 от заводско дадени 10,2 и то на газ :) Аз карам същия двигател на газ, но си мисля, че не го може това особено на газ. Ще пробвам тия дни и ако успея да снимам ще кача да сравним :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще снимам при първа възможност като се стопли,ето едно на което е 7.3,но мн превъртам заради старите гуми(дот 03).

Странно... Аз виждам, че на 4-ата секунда от клипа потегляш и на 13-а секунда си достигнал 100 км. Това са 9 секунди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай по добре,точно преди 12 сек е на 100.Вярно не са 7.3,но 7.7-8.+ това са на 3та не на 2ра. :D

пс. ето да видиш хубаво,че знам , че недовиждаш :D

Публикувано изображение

пс. това виж, че е от преди 2год. Сега ако знаеш как тръгва с Parada-та ;):wacko:

ps.гледай червената стрелка,не отражението и ;)

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе само при мене ли е така или на клипа от 11 сек отива на 13сек... а 12 каде е?http://www.youtube.com/watch?v=OnAKO4s6KT0пп... с който ИЕ да пусна клипа все различно се вижда :lol:Потеглянето не е ли на 3-тата секунда? Вижда се всичко как тръгва, то километража започва от 20все пак...

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе само при мене ли е така или на клипа от 11 сек отива на 13сек... а 12 каде е?

пп... с който ИЕ да пусна клипа все различно се вижда :lol:

Потеглянето не е ли на 3-тата секунда? Вижда се всичко как тръгва, то километража започва от 20все пак...

 

Публикувано изображение

 

Отначало ми беше на 13 сек. Сега на 12... При сички случаи тръгва на 4 секунда. Това са 8 секунди така да го кажем. Но има и нещо което се нарича framerate и от него зависи с каква скорост ще се движат кадрите.

Редактирано от Roman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер различно се вижда на тея плейъри ама както и да е :lol:Ама това му е нормалното на стоковия моторЕто и едно мое клипче с пасажер и целта не беше 0-100 а да се види че пистата е достатъчно дълга да се вдигне 220км/ч и да се спре :)http://vbox7.com/play:e5528a2cТука се вижда да тръгва километража някаде около 2сек и около 9-тата е 100 понеже още като се ключи 3-та предавка и е 100(не че не може и на 2-ра ама пак казвам, че не това беше целта :))

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
тука ясно се вижда. Някъде около 7.8-7.9 сек. Ако я мъча на 2ра до прекъсвач 0-100 е 7.2-3 сек, ама много тормоз за мотора.пс. това са стари клипчета,сега колата върви повече :lol:ps.2 живот и здраве протелтта ще направя и едно 0-180 Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да се разпиша Сивик 96 1.5 Втек-Е. Всичко е сток, няма нищо пипано по колата, даже е с оригиналните джанти и гърне :worthy:http://www.youtube.com/watch?v=2LS51DmeS8Y

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде около 7.8-7.9 сек. Ако я мъча на 2ра до прекъсвач 0-100 е 7.2-3 сек, ама много тормоз за мотора.

:worthy::ph34r: За Honda-та ли говориш изобщо тука?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, за прелюда говоря :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то не знам всъщност, Прелюди съм карал за малко на приятели, но не съм имал. Обаче 2 години CRX и вече 1 година Del Sol си карам редовно в ограничител, или мааалко преди него, то се свиква знаеш как е, можеш дори да ти резне ЕКУ-то горивото над определените обороти, толкова бързо да превключиш следващата предавка, че да си дойде на място без загуба на време или тяга, дори в случаите, когато си ударил ограничителя. Иначе разбира се, че ако превключиш точно 50-100 оборота преди него е идеално, но с добра реакция моментално след задействането на ограничителя, можеш да постигнеш дори по-добри резултати, както сам си се убедил от замерването до 100 на втора и на трета.Исках да ти кажа, че проблеми не съм имал от никакъв характер.Та не вярвам Prelude-а да се плаши повече от CRX/Del Sol/Civic, камо ли да го наричаш "тормоз" вкарването в ограничител :worthy: Той е за това, да предпазва мотора, и няма смисъл да губиш повече от половин секунда в случая, а и по принцип ако си на чертата срещу друг автомобил.

Редактирано от В16А2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Х23 не носи на такива обороти като б16ката :):rolleyes: На тея клипчета по скоро сменям по-рано заради тръгнали синхронизатори(след слагането на шорт шифтъра една идея по-добре),иначе по принцип сменям 1ва 7000, 2ра 6800-6900,3та и 4та 6700 :Pпс. то 0-100 няма значение,нали пак се вкарва 3та,4та. Дали ще е на 2ра или 3та , важното е като цяло ускорението след това също да е добро :Pps2.стоков прелюд по каталог му дават 7.7 сек до 100,но това е ми се струва абсурдно,защото ги прави на 3та.По скоро може да направи за 7.7 сек 5-60 мили без да се минава на 3та :)(т.е 0-60 мили,но с 30см роллоут).Иначе по гтех 0-96(0-60мили) на 2ра ги взима за 6.9х сек. при 0 роллоут(т.е няма лъжа и измама !!!

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, по - горе имаше разни коментари за ускорение на Прелюд 2.3 и т.н. Та и аз да кажа, клипове не съм правил, ама съм имал разни прелюди и съм карал други, дето не съм ги имал :rolleyes: H23 в добра форма и стоков вид има душманска втора предавка и преминава 100 км/ч преди прекъсвача и 100% под 7.5сек. Съжалявам, дето продадох моя 2.3 4WS, сега свисти нейде из Гърция !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да се разпиша Сивик 96 1.5 Втек-Е. Всичко е сток, няма нищо пипано по колата, даже е с оригиналните джанти и гърне :rolleyes:

Това трябва с тир да са те бутали по най голямото надолнище !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да се разпиша Сивик 96 1.5 Втек-Е. Всичко е сток, няма нищо пипано по колата, даже е с оригиналните джанти и гърне :)

Това трябва с тир да са те бутали по най голямото надолнище :)
И забравяш двата набрали инерция тежко-товарни влака, който ми дадоха малко начален старт :D
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, по - горе имаше разни коментари за ускорение на Прелюд 2.3 и т.н. Та и аз да кажа, клипове не съм правил, ама съм имал разни прелюди и съм карал други, дето не съм ги имал :P H23 в добра форма и стоков вид има душманска втора предавка и преминава 100 км/ч преди прекъсвача и 100% под 7.5сек. Съжалявам, дето продадох моя 2.3 4WS, сега свисти нейде из Гърция :)

:) Тук можем да поспорим и то доста. Със стандартен размер джанти и гуми, 2.3 Прелюда на втора изключва точно на 95км/ч, а 3-та 135км/ч. Ще направя клипче и ще го кача. Моета е абсолютен сток.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен на cut-off прави 102км/ч при ~7100-7150 ob.ps. имам чувството че всяка х23ка има различна ск.кутия :)

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен на cut-off прави 102км/ч при ~7100-7150 ob.

И при мен беше така...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кога вдигате 7100-7200, като регулатора е на 6800об. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз това се чудех,водят го прекъсвача на 6800,ама явно има и на повече :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как 6800 бре? Моя си е напълно стоков и изключва на 7200 някаде....на втора над 100 вдига, 3-та около 155км-чТо ако ви изключват на 6800об начи няма да си напълни километража, моя на 6900об е 230 и спира там все едно някой нарочно го кара да спира :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

H23A1The H23A1 was an increased-stroke, non-VTEC version of the F22B, designed for the North American market version of the 1992-1996 Honda Prelude Si.SpecificationsBore x Stroke: 87.0 x 95.0 mmDisplacement: 2258 cc (138 cu. in.)Valve Configuration: DOHC, 16 valvesType: In-line 4 cylinder, aluminum block and headCompression ratio: 9.8:1Max power: 160 hp (119 kW)Max torque: 163ft·lbf (207 Nm)Redline: 6500 rpmEngine Control System: Honda Systems PGM-FI with port fuel injectionValve Gear: belt-driven dual overhead cams, 4 valves per cylinderEngine Oil Capacity w/ Filter: 114.5 LitersThere is also a DOHC VTEC version of the H23A, available in the CH6 and CL2(4WD) accord (CF4 wagon) SiR in Japan.Сами се замислете дали за евро версията регулатора ще ви е на 7200

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята е H23A2 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То сиг 90% от х23ките в БГ са А2,но не виждам къде е логиката прекъсвача да е на 7100-200,като на А1цте е на 6800...

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това исках да кажа, че Н23А2 има регулатор на 6800обСпирам с офф-а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е от оборотомера грешката,но оставям едно НО.Защо едните вдигат 95 на 2-ра другите малко над 100.и... 3-та 135 други 150-5 ?( разлики в кутията?)при еднакви уж коли..

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има разлика в показването на оборотомера и Инфоборда... утре ще снимам клип колко прави на втора и трета, само съжалявам, че не снимах как с 4 човека по инфоборд показа 230, а километража беше повече :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.youtube.com/watch?v=b431sGwiLq4Ето и един опит за старт от моя страна :) не ми се смейте много :)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Тук можем да поспорим и то доста. Със стандартен размер джанти и гуми, 2.3 Прелюда на втора изключва точно на 95км/ч, а 3-та 135км/ч. Ще направя клипче и ще го кача. Моета е абсолютен сток.

mEtaka, не знам защо ми показваш този "off". Не би трябвало да спорим, а и няма смисъл, защото аз споделям впечатления от своята собствена кола, а не от твоята или от нечия друга :) . Ако твоя сток Прелюд вдига 95км/ч на втора до прекъсвача, добре, аз съм съгласен. :D Редактирано от ZAPPA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги,ето едно клипче и от мен след известни подобрения по В18С-тоMy Type R 1.8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страшна работа, обаче намери начин да ги залепиш за асфалта тия всичките кончета, дето бягат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега не е лесно повярвай обул съм кончетата със Yokohama Parada spec 2 дори на клипа се вижда,че на 1-ва 7000 оборота я върнах,че взе да полудява,но без много полза

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори аз оффа , ама тая парада д13-ка не може да удържи ко да говорим за звяр като твоя :rolleyes:

 

п.п.

,че на 1-ва 7000 оборота я върнах,че взе да полудява,но без много полза

 

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, защо имаш едно спиране на 7к оборота на първа? Както набираше, за момент спря на 7 и продължи пак. Мерси :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, защо имаш едно спиране на 7к оборота на първа? Както набираше, за момент спря на 7 и продължи пак. Мерси :)

по горе съм написал ,защото взе много да върти и да подскача и я задържах,за да кротне ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...