Jump to content
cK1

Първия път винаги гасне

Recommended Posts

Тук пиша рядко, почти никога. Имах подобен проблем, оказа се дистрибуторна капачка. И ако купувате, един съвет от мен. На място в магазина я преглеждайте внимателно за пукнатини. Дори при най - малко съмнение, не я взимайте. Не оставяйте да ви заблудят с думи " че това са следи от пресата и т. н." никакви следи не трябва да има. Казвам го защото съм си патил и добре, че пича от магазина ни беше познат и я взе обратно.

Редактирано от Matheo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Magnum :thumbs: И според мен проблема е в ЕКУ-то. Аз досега винаги съм палил от първият път, макар и понякога да се налага да въртя повечко. След експерименти съм стигнал до извода че колата се задавя и затова гасне както колегите се оплакват. Това е направено умишлено според мен, защото задавянето много лесно се оправя, докато с по бедна смес когато е студено ще запалиш на марта в сряда :lol:По едно време бях намалил доста първоначалното впръскване и палеше от раз все едно че е топла, но после като застудя още трябваше да въртя по дълго. Домързя ме ме да оправя таблиците като беше супер студено и все още си карам така. Друг проблем е че бензина няма как да го направят еднакъв през цялата година и по цялото земно кълбо и затова смятам да върна настройките както жапанките са го мислили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми като е много студено дръжте малко време натиснат съединителят като запалите и няма да ви гасне :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми като е много студено дръжте малко време натиснат съединителят като запалите и няма да ви гасне :drunk:

Браво :cool: Много полезен съвет

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......

Евалата ти реши проблема.Иначе за паленето от 2-рия път при мене си се получаваше и на топло докато не си почистих моторчето за празния ход.Сега нямам никакви проблеми с паленето без значение колко градуса е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......

Евалата ти реши проблема.Иначе за паленето от 2-рия път при мене си се получаваше и на топло докато не си почистих моторчето за празния ход.Сега нямам никакви проблеми с паленето без значение колко градуса е.
Еми не знам моята кола е на 20 години,ниикога не е чистено моторче или каквото и да е и не ми гасне.2 пъти ми гасна,защото я палех без натиснат съединител,когато беше много студено,но вече като го държа натиснат малко време и не гасне :D Не знам при вас дали ще е по същия начин,но предполагам,че да!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе колеги,в Owner's manual си го пише! Паленето става при натиснат съединител .А при ниски темп .или надм.вис.над 2400 м. с натиснат до половината педал на газта.И не задържайте ключа повече от 15 сек.Те джапите са си го написали:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе колеги,в Owner's manual си го пише! Паленето става при натиснат съединител .А при ниски темп .или надм.вис.над 2400 м. с натиснат до половината педал на газта.И не задържайте ключа повече от 15 сек.Те джапите са си го написали!!!

Еми да знаеш,че по-горния потребител сигурно пак ще каже,че японците са открили топлата вода! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз се присъединих към групата "първия път винаги гасне". гледам че се е стигнало до извода че е нещо по запалителната система и съм решил едно по едно да сменя всичко докато проблема не изчезне... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой от палещите от "втория път", може ли да пробва следното:1) подава контакт и чака бензиновата помпа да подкачи и да спре да работи2)връща контактния ключ обратно (без да пробва да пали мотора)3)пак подава контакт и отново изчаква бензиновата помпа да подкачи и да спре и ...4) чак тогава палиАз лично се съмнявам да не би при студено време, на помпите ви да е трудо да предоставят необходимото налягане в горивопровода по някаква причина. Ниско нялягане => пали и гасне. Ако по описаната от мен "методока на запалване" запалите от първия път и колата ви не изгасне, ще трябва да се замислим над проблема с налягането на горивото при ниски температури и работата на бензиновата помпа.Ако някой пробва нека пише за резултата :cool:Аз лично нямам проблеми с паленето, но съм тествал описания начин на запалване при други автомобили (не са хонди) и е имало ефект - палят от раз :cool:

Правил съм го,но ефект няма.Специалистите ми казват да почистя горивния филтър,тъй като когато е студено мърсотиите се втвърдяват и помпата не работи нормално(още не съм го пробвал),ако не се оправи да сменя някакъв датчик,който отчитал температурата на входящия въздух.Иначе също колата ми пали в студено от втория път.Карам HONDA ACCORD AERODECK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така , мързи ме да чета цялата тема но като гледам маи не е намерен проблема.Та колеги аз да ви се похваля вече паля от раз :huh: сега ще ви кажа как стана при мен или първо ще ви кажа защо вие не палите, колкото и да ви се струва странно за мен проблема се оказа картата за отстъпка в Лукоил :) цяла година и половина ми побеля косатаа с тва палене, паля и гасне става дума за сутрешното палене, веднъж запалила цял ден проблеми няма. То не бяха диагностики то не бяха смени на излишни датчици нам си ко кабели свещи абе кото имаше се смени. :) Е накрая смених шибаната бензиностанция от тогава минаха 6 месеца никога ама никога през тези 6 месеца колата не е загаснала или се е зачудила дали да запали сутрин камо ли през деня. Незнам къв е тоя шибан бензин но веднага след това демонстративно им зафучих картата за отстъпка на две строшена и повече кръкът ми не стъпва там. Не казвам че и вашия порблем или на повече от вас е такъв. Но нищо не ви коства да си сипете бензин примерно от ЕКО аз от там слагаам тези 6 безпроблемни месеци и да видите разликата. А и друго, когато зареждах от лукоил първите 1-2-3 дена палеше без грижи и после пак се скапваше. Понеже имам и газ разбирате че не карам кои знае колко на бенз и тои бавно свършва, но сега в момента бензина ми е от преди месец в резервоараа и пак си пали чудесно. Дано да съм ви полезен пробваите с друг бензин!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз го имах този проблем,не съм се стремил да го отстранявам,но сега, да чукна на дърво изчезна.почистих дросела и пр,нова капачка и палец,нови свещи.това е.със предните свещи-чисто нви денсо японски палеше винаги от 2я път когато е студена,като загрееше палеше от раз.сега пак с нови нжк японски студена пали от четвърт,ама като загрее па почна да върти малко по дълго време.така,че е много много възможно и от свешите да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правил съм го,но ефект няма.Специалистите ми казват да почистя горивния филтър,тъй като когато е студено мърсотиите се втвърдяват и помпата не работи нормално(още не съм го пробвал),ако не се оправи да сменя някакъв датчик,който отчитал температурата на входящия въздух.Иначе също колата ми пали в студено от втория път.Карам HONDA ACCORD AERODECK

Да я почистя от прахта тая тема ...

 

Май за това идело реч ... така ми казаха и на мен в бултрако ... но в същото време, не виждам това какво общо има със лампата за маслото.

 

Ще се повторя (че доста време мина) когато загасне и дам повторно на контакт - лампата за маслото не светва - трябва да изчакам 3-5 скекунди .

(като че се чува нещо да изщраква, някъде долу в дясно или поне така го чувам когато съм зад волана, така се чува както примерно както изключват бензинова помпа или помпата на абс - като щракне - тогава светва лампата за маслото). Смятам че по някакъв начин това е свързано .

 

 

п.п. Това не е форума на блондинките , а е на хондажиите - знам че искате да помагате ... ама .... от някой съвети ме заболя челото от блъскане :ranting:;)

Редактирано от cK1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, аз като нахален новобранец моля да ме включите и в двете категории - на палещите от раз и на палещите от втори раз. И за да бъде нахалството ми още по-голямо веднага ме изключете от групата на непалещите. Първо за паленето от раз - съпругата ми кара Rover 416 SLi Auto с истински B16Y3 a не К-серията на ровър. Та тя си пали вече втора година без никакъв проблем.За разлика от нея моето CR-V B20B, като паднаха температурите до 0 отказа да пали дори и от втория път. Въртя, въртя и нищо. Само от време на време прохърка и така докато падне акомулатора. Както и да е, заведох я на доктор/след дълго четене във форума/ и вече втора седмица си пали о.к. Дотук добре, лошото е, че от сервиза не ми казаха/според мен/ истинската причина за проблема. Казаха ми, че само са почистили делкото и свещите.Много се радвам, че вече нямам проблем с паленето/да чукам на дърво/ и съжалявам, че с нищо не можах да помогна на непалещите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали може да има нещо общо с ламбда сондата, знам че компютъра не се съобразява с нея още веднага но може би като не работи коректно да е объркал компютъра и той да прави глупости. И аз го имам този проблем и той почна когато почна да си заминава ламбда сондата сега съм я изключил докато я сменя прави го проблема при по голям студ но още не ми е гаснала, само падат оборотите и после рязко се дигат ако пипна газта май и при мен гаснеше. Двигателя ми е Д15Б1 същия като Д15Б2 но скопен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо за паленето от раз - съпругата ми кара Rover 416 SLi Auto с истински B16Y3 a не К-серията на ровър.

D16Y3, колега... :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....тези дето палят от втори път що не пробвате да сипете 98 октана или нещо такова да видим кво ще стане? Или сменете бензиностанцията ако зареждате пристрастено само от една верига. Така се случи при мен на старата ми кола или бензиностанцията се оказа виновна (зареждах лук оил) или колата сама се оправи. След като и сипах 98 от еко и краи с паленето от втори път. Не казвам че това е евентуалната причина но нищо не ви пречи да опитате. Друго което се сещам е температурен датчик, да не дава коректни стоиности, или стъпков мотор с нужда от почистване........ знам ли , прекалено много сте за да е такъв елементарен проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо за паленето от раз - съпругата ми кара Rover 416 SLi Auto с истински B16Y3 a не К-серията на ровър.

D16Y3, колега... :dry::dry:
Благодаря, грешката е моя, D16Y3 e. Sorry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги още като купих акорда ми правеше този проблем,но вече от 1г.зареждам само на ОМВ КАРЕРА100 и от тогава никога не ми е гаснела колата,ако ще и вънка ескимоси да се разкарват.Вие си извадете изводите,успех на всички и ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ!!!! :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хао Хай второзапалващи братя! И аз си имам същия проблем (не пали от раз само когато е студено). Колкото до бензина и със 100 октана и с 98 и с 95 все същия к'р! Вече спря да ми прави бпечатление ,но все пак ще следя темата с интерес. Надявам се някой да изкочи с решение :censored:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз в отбора.Да ви кажа, че съм с нов /от друга кола/ ТПС и всичко останало по смукателния колектор с изключение на дюзите и проблема си остава. При палене с натиснат на 1/2 педал на газта има подобрение, но пак не е на 100 % палене от 1-ия път.Сега ще сменям компа и смятам да го чипвам и ако пак остане проблема ще падна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги имах същия проблем : "синдрома на второто палене". След като прочетах почти всички теми относно проблеми с паленето във форума реших че най-вероятното е проблем в температурния датчик който колегата SVE_1986 е сменил, затова реших да играя на сляпо и го смених и аз.....иии о чудо паля на др ден и на по др ден и всичко беше наред колата работеше перфектно нямаше гаснене нямаше на 2 3 цилиндара , абе пбщо взето всичко се оправи... надявам се да съм помогнал

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз имах същия проблем но след като закарах колата на елкон казаха че подава много богата смес намалихая и сега няма ядове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое намалиха колега ? Сместа или богатството и ? Понякога тук се пишат уникални глупости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги имах същия проблем : "синдрома на второто палене". След като прочетах почти всички теми относно проблеми с паленето във форума реших че най-вероятното е проблем в температурния датчик който колегата SVE_1986 е сменил, затова реших да играя на сляпо и го смених и аз.....иии о чудо паля на др ден и на по др ден и всичко беше наред колата работеше перфектно нямаше гаснене нямаше на 2 3 цилиндара , абе пбщо взето всичко се оправи... надявам се да съм помогнал

Колега този датчик колко пари излезе ? лесно ли се сменя .. и за Хонда акорд 2.0 96г. ако някой знае цената да пише моля

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм чел всички публикации по темата, но правя следните изводи, според това какво се случи при мен. Аз моя Акорд си го купих от австрия през зимата, беше -5-6 градуса и колата беше покрита цялата със сняг и не беше палена няколко дни. Купих я точно защото запали с врътването и не изгасна. Но проблема с паленето се получи при мен, когато веднъж опитах да запаля при паднал акумулатор. После ми казаха да не пробвам да паля, когато акумулатора е паднал, защото се ебава нещо компютъра. Заедно с това почна да ми свети и АБС-а и сега това се ровя да видя как да си оправя грешките в компа. Явно когато съм се опитал при слаб ток да запаля е запомнило някаква грешка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз го имах този проблем докато не изчистих дюзите понеже я карам на газ.А ако нямате АГУ с добавка в маслото мисля че ще се оправи паленето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с добавката сега ли го измисли - питам, щото много важи да се знае - като онова цигане, дето само питало и никой нищо не му отговаря, но баща му го защитава "Нека пита, нека знае"...П.П. Май много писах. !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се полечава същия проблем когато я паля сутрин на бензин(на гас го няма пролема).Тази сутрин реших да пробвам да сложа друг температуран датчик и като врътнах да запаля,всичко си беше наред.Мисля че той дава неверни показания към компа и от там идва това гаснене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А можете ли да качите някоя снимка или да обясните къде се намира този датчик и как изглежда за по-неуките като мен, че не ми се посещават сервизи !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

На някои колектори се намира отстрани.Бял е на цвят.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти, колега, ще опитам да го намеря утре !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за схемата +

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правил съм го,но ефект няма.Специалистите ми казват да почистя горивния филтър,тъй като когато е студено мърсотиите се втвърдяват и помпата не работи нормално(още не съм го пробвал),ако не се оправи да сменя някакъв датчик,който отчитал температурата на входящия въздух.Иначе също колата ми пали в студено от втория път.Карам HONDA ACCORD AERODECK

[/size]

 

Айде здравейте.Имам един въпрос....Как по точно се чисти ГОРИВЕН филтър. Не е ли по добре да се смени с нов ????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следя темата от доста време и като гледам няма всички сме на един и същи хал,аз съм с акорд 96 и се интересувам колко струва този темпераатърен датчик?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай ми данни за Акорда ти и мога да ти проверя кви пари е датчика. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя акорд палеше от 2-3 път топъл след смяна на (main relay) пали не 1/4. Не дава да му вратна стартера

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да повдигна отново темата за палещите от втория път застудява и неприятното гаснене се проявява отнова ако някой колега е решил проблема нека да сподели

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече спрях да го мъча сутрин,просто чукам леко стартера без да му давам възможност да запали а дори и да запали го гася,и вече на вторият път няма дерт,а и още нещо съединителя го задържам натиснат 10-тина секунди след запалването!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече спрях да го мъча сутрин,просто чукам леко стартера без да му давам възможност да запали а дори и да запали го гася,и вече на вторият път няма дерт,а и още нещо съединителя го задържам натиснат 10-тина секунди след запалването!

И аз така я паля сутрин ама все още се чудя от къде идва проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...