Jump to content
nedkkky

Проблем ,който никой не хваща!

Recommended Posts

Здравейте,

От 1 година се боря с един проблем...

Когато спирам и потеглям се чува тракане\хлопане.

Смених ляво каре ,защото имах тресене при ускорение,смених също кормилни накрайници и накладки,но този проблем остана.

Когато е студено т.е през зимата този проблем изчезва няма никакъв шум,а като стане по-горещо е доста некомфортно при каране.Проблемът също изчезва когато вали дъжд или вдигна колата на крик и двете гуми да увиснат и след известно каране от рамките на 2-3 проблема отново е налице ...

Не знам какъв е проблема ,предницата е гледане от поне 5 човека и всеки вика ,че всичко е здраво ...

 

Моля помогнете с някакви насоки ...

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампоните на двигателя гледани ли са.

Поне локализирано ли е това тракане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя и,че като въртя волана с леко лашкане  на изключен двигател се чува на метал.

 

Никой не успява да намери това тракане, тампоните на двигателя не са гледани също.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампоните на стабилизиращите щанги сменяни ли са? Макар, че от тях се чува повече при неравности, като преминаваш. 

Редактирано от I_Yordanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, CARPERA написа:

 

 

преди 4 минути, I_Yordanov написа:

Тампоните на стабилизиращите щанги сменяни ли са? 

 

Не са сменяни 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Допълних си мнението по-горе, но това не отменя възможноста да е от тях. Малко е трудно така да помогнем, като дори не сме чували "тропането". Някой от всичките хора, дет са казали, че колата е добре, качвал ли се е да я кара? 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом изчезва при студ и мокро ще е нещо гумено.

Горните тампони на амортисьора гледани ли са.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отделно и ,че като минавам през неравности волана ходи наляво надясно според неравностите ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И съм объркал горе написаното 
По-скоро е ПУКАНЕ отколкото тракане / хлопане.
Също още един въпрос:
Тези Акорди 7ца имат ли втулки на рейката ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, nedkkky написа:

Отделно и ,че като минавам през неравности волана ходи наляво надясно според неравностите ...

Това е нормално.

Нарича се "обратна връзка" с терена.

Колкото по-широки са гумите, толкова по-осезаемо е, особено в коловозите на асфалта.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 23 часа, gecata1059 написа:

Горните тампони на амортисьора гледани ли са.

И аз това бих предложил - тампоните на макферсоните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ,че 7 генерация няма макферсон........

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят съвет е да се гледа колата на канал, а не на подемник. Относно луфтове в окачването и накрайниците в рейката това има значение. При увиснали колелета кинематично елементите са в друга позиция, а на земята са си в работната зона.

Пукането в крайна фаза на спиране може да е от долни шарнири, но те трополят при движение по паваж и ситни чести неравности по асфалта.

Да се провери и как стоят накладките в апаратите. Достатъчно е при завъртян волан, примерно наляво, да се ритне гумата по протектора - челно в него. 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това пукане го имах при потегляне и спиране. После се появи и при отнемане ма газта даже. Проверявахме карета, накрайници, шарнири, тампони, спирачни апарати всичко. Накрая при мен се оказа лагерът на главината, карах я така близо 80хил. При последната смяна на дискове го хванах. Нямаше виене, само това пукане

  • Объркан 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Същите симптоми на предишната ми кола се оказаха от счупена пружина. Отчупени бяха около 5 см от началото на пружината, които в онзи случай заводски бяха в шлаух, така че почти нищо не виждаш при визуалната инспекция. Проверете и това.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен имаше едно леко пукане при потегляне/спиране от недостатъчно стегнати болтове на "магарето". Разхлабваха го, за да могат да сменят тампоните на стабилизиращата щанга. При неравности не се усещаше. Само при потегляне и спиране. Не знам дали се влияело от сезоните, понеже бързо го открих.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Магарето винаги е под подозрение, но е рядкост да е пипано, а само нама как да се разхлаби, даже принципно е трудничко заради корозията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...