nedkkky 0 #1 Публикувано неделя в 12:06 Здравейте, От 1 година се боря с един проблем... Когато спирам и потеглям се чува тракане\хлопане. Смених ляво каре ,защото имах тресене при ускорение,смених също кормилни накрайници и накладки,но този проблем остана. Когато е студено т.е през зимата този проблем изчезва няма никакъв шум,а като стане по-горещо е доста некомфортно при каране.Проблемът също изчезва когато вали дъжд или вдигна колата на крик и двете гуми да увиснат и след известно каране от рамките на 2-3 проблема отново е налице ... Не знам какъв е проблема ,предницата е гледане от поне 5 човека и всеки вика ,че всичко е здраво ... Моля помогнете с някакви насоки ... Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1592 #2 Отговорено неделя в 12:41 Тампоните на двигателя гледани ли са. Поне локализирано ли е това тракане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nedkkky 0 #3 Отговорено неделя в 12:44 Да добавя и,че като въртя волана с леко лашкане на изключен двигател се чува на метал. Никой не успява да намери това тракане, тампоните на двигателя не са гледани също. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 169 #4 Отговорено неделя в 13:03 (Редактирано) Тампоните на стабилизиращите щанги сменяни ли са? Макар, че от тях се чува повече при неравности, като преминаваш. Редактирано неделя в 13:16 от I_Yordanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nedkkky 0 #5 Отговорено неделя в 13:08 преди 27 минути, CARPERA написа: преди 4 минути, I_Yordanov написа: Тампоните на стабилизиращите щанги сменяни ли са? Не са сменяни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 169 #6 Отговорено неделя в 13:22 Допълних си мнението по-горе, но това не отменя възможноста да е от тях. Малко е трудно така да помогнем, като дори не сме чували "тропането". Някой от всичките хора, дет са казали, че колата е добре, качвал ли се е да я кара? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gecata1059 36 #7 Отговорено неделя в 14:25 Щом изчезва при студ и мокро ще е нещо гумено. Горните тампони на амортисьора гледани ли са. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nedkkky 0 #8 Отговорено понеделник в 07:31 Отделно и ,че като минавам през неравности волана ходи наляво надясно според неравностите ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nedkkky 0 #9 Отговорено понеделник в 09:36 И съм объркал горе написаното По-скоро е ПУКАНЕ отколкото тракане / хлопане. Също още един въпрос: Тези Акорди 7ца имат ли втулки на рейката ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6700 #10 Отговорено понеделник в 13:31 Преди 5 часа, nedkkky написа: Отделно и ,че като минавам през неравности волана ходи наляво надясно според неравностите ... Това е нормално. Нарича се "обратна връзка" с терена. Колкото по-широки са гумите, толкова по-осезаемо е, особено в коловозите на асфалта. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 435 #11 Отговорено понеделник в 14:18 Преди 23 часа, gecata1059 написа: Горните тампони на амортисьора гледани ли са. И аз това бих предложил - тампоните на макферсоните. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 348 #12 Отговорено понеделник в 16:01 Само ,че 7 генерация няма макферсон........ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6700 #13 Отговорено понеделник в 18:24 Моят съвет е да се гледа колата на канал, а не на подемник. Относно луфтове в окачването и накрайниците в рейката това има значение. При увиснали колелета кинематично елементите са в друга позиция, а на земята са си в работната зона. Пукането в крайна фаза на спиране може да е от долни шарнири, но те трополят при движение по паваж и ситни чести неравности по асфалта. Да се провери и как стоят накладките в апаратите. Достатъчно е при завъртян волан, примерно наляво, да се ритне гумата по протектора - челно в него. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #14 Отговорено вчера в 11:17 Това пукане го имах при потегляне и спиране. После се появи и при отнемане ма газта даже. Проверявахме карета, накрайници, шарнири, тампони, спирачни апарати всичко. Накрая при мен се оказа лагерът на главината, карах я така близо 80хил. При последната смяна на дискове го хванах. Нямаше виене, само това пукане 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ekolev 19 #15 Отговорено преди 7 часа Същите симптоми на предишната ми кола се оказаха от счупена пружина. Отчупени бяха около 5 см от началото на пружината, които в онзи случай заводски бяха в шлаух, така че почти нищо не виждаш при визуалната инспекция. Проверете и това. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 190 #16 Отговорено преди 38 минути При мен имаше едно леко пукане при потегляне/спиране от недостатъчно стегнати болтове на "магарето". Разхлабваха го, за да могат да сменят тампоните на стабилизиращата щанга. При неравности не се усещаше. Само при потегляне и спиране. Не знам дали се влияело от сезоните, понеже бързо го открих. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6700 #17 Отговорено преди 7 минути Магарето винаги е под подозрение, но е рядкост да е пипано, а само нама как да се разхлаби, даже принципно е трудничко заради корозията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове