Suyahoka 39 #1 Публикувано 10 Юни Здравейте колеги! Днес оставих Акорда за реглаж на клапани и майстора ме извика "извънредно" да съм видел нещо Ще прикача снимка на вала (изпускателни я) ,работата е доста зле както се вижда. Интересното е,че симптоми нула при експлоатацията,но нещата не бих искал да ги оставя така. Като цяло всичко ,което съм чел във форума съм го спазвал стриктно ,но за предходния собственик се съмнявам. Колата я купих на уж реални 145000 км,подържана в Бултрако София ,които знаете си харесват по-евтинкото 5w-40 ,a като видях износването на гърбицата и нагарите по капака може да е сменяно и през 30000 км! Аз вече 40000 км му слагам само 0w-30 или 5w-30 на Равенол ,но вече я каруцата ,я камиларя. Та майстора ми предложи два варианта -единия естествено е смяна на вала ,цена само за него около 1200 лв, Втория вариант е руските добавки на Римет (имат интернет страница),които се добавят в маслото,живота можел да се удължи с 50000 км.Каза ,че ги е ползвал в други коли и имали ефект . Някой ,който се е сблъсквал с този проблем да сподели как е процедирал и съвети от ваша страна.Благодаря ви и безаварийно ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 3050 #2 Отговорено 10 Юни Здравей! Не слагай никакви добавки. Не ти казват какво може да причинят на сегментите, маслена помпа и т.н. Само друг вал. Търси запазен втора ръка, ако успееш да намериш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1592 #3 Отговорено 10 Юни (Редактирано) Май, е надул цените майстора ти има тема на колегата,има цени на валове. Както каза колегата може и запазени втора рака. За да изчистиш двигателя ог тези наслагвания ползвай този Аймсол на къси смени 4-5хил км. За 145 хил км да докарат до това състояние валовете Бултрако са за пред съд,там не се обслужвя колата а се скапва. Редактирано 10 Юни от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
z_chakarov 32 #4 Отговорено 10 Юни поръчваЙ един фал от алиекспрес идвът бърже и карат достатъну за ценъта си 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6705 #5 Отговорено 11 Юни Off Topic Добре казано. Ако доста тъниш цената - получаваш фал, а не вал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venkostanev 19 #6 Отговорено 11 Юни Сменяй го колега.Не е желателно този вал да стои във този мотор.Дал е всичко от себе си.Много е важен първия собственик как се е грижел за този мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1870 #7 Отговорено 16 Юни (Редактирано) На 10.06.2025 г. at 17:16, Suyahoka написа: Някой ,който се е сблъсквал с този проблем да сподели как е процедирал и съвети от ваша страна.Благодаря ви и безаварийно ! Гори ли масло,защото следващата сериозна манипулация,ще ти бъдат сегментите? Сменяй вала,че тези отчупени от него остри микро парченца,са си опасни. К24Z3 на приятел.,сега е като нов и му се кефи! Редактирано 16 Юни от JHM 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ceco85 62 #8 Отговорено 16 Юни Слагай масло по спецификации. Колкото по-тънко, толкова по-добре. Не ги слушай, че колата ти била стара и климата бил топъл да наливаш грес в мотора ти. Слагай тънко масло, за да може при студен старт бързо да се разнесе в мотора, а не да трие на сухо, докато тая грес 5w40 ти се разнесе. Ти виждал ли си това масло зимата на -10, колко е гъсто? Не си прави експерименти. Успех за напред! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Suyahoka 39 #9 Отговорено 16 Юни От 3 г и слагам само 5w-30 или 0w-30 ,но предишния собственик я е подържал 5 г в Бултрако ,а там са с варелно 5w-40 и явно е било достатъчно да стане така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 882 #10 Отговорено 16 Юни По този казус маслото има пръст дотолкова, че да отложи проблема с малко, но не и да го предотврати. Изтеглил си късата клечка с проблемните валове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове