kvd74 668 #1 Публикувано 7 Май Привет на всички. Имам едно къркорене на интервали откъм ангренажа. Според мен е водната помпа, Айсин,а е само на 30 х.км. Вие какво мислите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 879 #2 Отговорено 7 Май Освен да свалиш пистовия ремък, но на мен не ми звучи като шум от периферията. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1587 #3 Отговорено 7 Май Но мен ми звучи като оптегач на ролка,но телефона доста криви звуците. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 321 #4 Отговорено 7 Май Според мен звукът не е от въртящ се елемент, такива странни звуци издава стъпковото моторче. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 668 #5 Отговорено 7 Май Преди 4 часа, Rakeem написа: Освен да свалиш пистовия ремък, но на мен не ми звучи като шум от периферията. Те са 3 пистовите, но е точно от пвц капака на ангренажа. преди 41 минути, CARPERA написа: Но мен ми звучи като обтегач на ролка,но телефона доста криви звуците. Какво по-точно да е проблема, то е една гола пружинка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 668 #6 Отговорено 7 Май преди 4 минути, vespa написа: Според мен звукът не е от въртящ се елемент, такива странни звуци издава стъпковото моторче. То май е от другата страна на мотора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6643 #7 Отговорено 7 Май Преди 2 часа, kvd74 написа: Какво по-точно да е проблема, то е една гола пружинка? На 7-мака ми Акорд, горе долу така звучеше умореният оптегач на пистовият ремък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 879 #8 Отговорено 8 Май Преди 10 часа, kvd74 написа: Те са 3 пистовите, но е точно от пвц капака на ангренажа. Не знам защо се заблудих, че става дума за К20. То при този периферията е от другата страна, а помпата се задвижва от ангренажа, от който според мен идва този шум(обтящна ролка, може би). Освен да го разкачиш и да пробваш как се върти помпата на ръка, трябва сериозно да е разбит лагера, за да боботи така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 472 #9 Отговорено 12 Май На мен ми звучи като много хлабав ангренаж, който се пляска в периферията. Карах години наред скутер с клиновиден ремък, който правеше същото при определени обороти. Сваляй капаците да огледаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 668 #10 Отговорено петък в 10:36 И така, приключи сагата с ангренажа със смяната му. Преди това обаче се наложи да пътувам често и просто нямаше време по-рано. Та колата на магистрала започна зверски да скрибуца, чак оборотите на пх се меняха. Изгасих я на миг от блокиране на водната помпа, антифриза изтече. Обадих се на един майстор, който пазарих преди 4 дни да ме вземе спешно за ремонт и ми прати пътна помощ. През това време се обажда познат- Къде си? -Прибирам се по магистралата за Перник. -Ама закъсал ли си? -Ами закъсал съм. (Видял и познал ми колата). Та малко в нарушение, но бавно в аварийната лента, връщаше назад. И прибра жените от колата, а аз си останах да чакам. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 668 #11 Отговорено петък в 10:46 Забавих се с ремонта, защото и дълго търсих каква помпа да сложа. Тази, сега, блокиралата и протекла на 35х.км.е Айсин, като и предишната беше такава, но изкара към 70х.км., пак с лек шум и теч накрая. Голям боклук се оказа това корейско производство. Търсих GMB, но поради липсата му тук, ми предложиха и взех някаква NPW /Nissan pump mfg. co. ltd/, уж японско производство. Някой чувал ли я е тази марка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 668 #12 Отговорено петък в 10:59 Тея тая хубавица. Ролката с оста на помпата тръгнала да изпада и само лопатките са я държали, като са стъргали по корпуса отвътре. А отвън ролката стъргала пак по корпуса и беше увиснала на една страна. На всичко отгоре и болта на обтяжната ролка, как е бил завит не знам, но е завлякъл резбата и го смениха с друг, неоригинален. VID_20250619_192531483.mp4 VID_20250619_192141203.mp4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6643 #13 Отговорено петък в 14:00 Текнолоджия, а после приключение. Ама всичко е добре, щом свършва добре. До кога - камилата и камиларя. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 879 #14 Отговорено петък в 16:19 Да не пренатягаш ангренажа, че чак толкова бързо да се разбиват тия помпи? То вярно, че вече повечето части са ширпотреба, колкото да се върти икономиката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 73 #15 Отговорено петък в 17:35 Аз преди 2 години смених моята при смяната на ангренажа и старата си беше перфектна.даже съжалявам че я смених.беше карала 200000 км без поблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6643 #16 Отговорено петък в 17:40 И аз пазя сменената, щот е същата като новата и си е като нова. Знае ли човек кви боклуци ще се пръкнат в бъдеще. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 3031 #17 Отговорено петък в 18:53 Е да, но на старите и техните уплътнения на лагерчето стареят. Еле пък като са стояли в кашона години. После пак течове... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6643 #18 Отговорено петък в 21:52 Ъъ, как да я консервирам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1587 #19 Отговорено вчера в 09:16 (Редактирано) GMB водна помпа на хубава цена от Амаяма може да се поръча. Редактирано вчера в 09:22 от CARPERA 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 3031 #20 Отговорено вчера в 10:56 @ceco_accord Не знам как. Май няма начин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 73 #21 Отговорено преди 22 часа В фризера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове