kvd74 669 #1 Публикувано 7 Май Привет на всички. Имам едно къркорене на интервали откъм ангренажа. Според мен е водната помпа, Айсин,а е само на 30 х.км. Вие какво мислите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 880 #2 Отговорено 7 Май Освен да свалиш пистовия ремък, но на мен не ми звучи като шум от периферията. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1587 #3 Отговорено 7 Май Но мен ми звучи като оптегач на ролка,но телефона доста криви звуците. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 321 #4 Отговорено 7 Май Според мен звукът не е от въртящ се елемент, такива странни звуци издава стъпковото моторче. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 669 #5 Отговорено 7 Май Преди 4 часа, Rakeem написа: Освен да свалиш пистовия ремък, но на мен не ми звучи като шум от периферията. Те са 3 пистовите, но е точно от пвц капака на ангренажа. преди 41 минути, CARPERA написа: Но мен ми звучи като обтегач на ролка,но телефона доста криви звуците. Какво по-точно да е проблема, то е една гола пружинка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 669 #6 Отговорено 7 Май преди 4 минути, vespa написа: Според мен звукът не е от въртящ се елемент, такива странни звуци издава стъпковото моторче. То май е от другата страна на мотора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6647 #7 Отговорено 7 Май Преди 2 часа, kvd74 написа: Какво по-точно да е проблема, то е една гола пружинка? На 7-мака ми Акорд, горе долу така звучеше умореният оптегач на пистовият ремък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 880 #8 Отговорено 8 Май Преди 10 часа, kvd74 написа: Те са 3 пистовите, но е точно от пвц капака на ангренажа. Не знам защо се заблудих, че става дума за К20. То при този периферията е от другата страна, а помпата се задвижва от ангренажа, от който според мен идва този шум(обтящна ролка, може би). Освен да го разкачиш и да пробваш как се върти помпата на ръка, трябва сериозно да е разбит лагера, за да боботи така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 472 #9 Отговорено 12 Май На мен ми звучи като много хлабав ангренаж, който се пляска в периферията. Карах години наред скутер с клиновиден ремък, който правеше същото при определени обороти. Сваляй капаците да огледаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 669 #10 Отговорено петък в 10:36 И така, приключи сагата с ангренажа със смяната му. Преди това обаче се наложи да пътувам често и просто нямаше време по-рано. Та колата на магистрала започна зверски да скрибуца, чак оборотите на пх се меняха. Изгасих я на миг от блокиране на водната помпа, антифриза изтече. Обадих се на един майстор, който пазарих преди 4 дни да ме вземе спешно за ремонт и ми прати пътна помощ. През това време се обажда познат- Къде си? -Прибирам се по магистралата за Перник. -Ама закъсал ли си? -Ами закъсал съм. (Видял и познал ми колата). Та малко в нарушение, но бавно в аварийната лента, връщаше назад. И прибра жените от колата, а аз си останах да чакам. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 669 #11 Отговорено петък в 10:46 Забавих се с ремонта, защото и дълго търсих каква помпа да сложа. Тази, сега, блокиралата и протекла на 35х.км.е Айсин, като и предишната беше такава, но изкара към 70х.км., пак с лек шум и теч накрая. Голям боклук се оказа това корейско производство. Търсих GMB, но поради липсата му тук, ми предложиха и взех някаква NPW /Nissan pump mfg. co. ltd/, уж японско производство. Някой чувал ли я е тази марка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 669 #12 Отговорено петък в 10:59 Тея тая хубавица. Ролката с оста на помпата тръгнала да изпада и само лопатките са я държали, като са стъргали по корпуса отвътре. А отвън ролката стъргала пак по корпуса и беше увиснала на една страна. На всичко отгоре и болта на обтяжната ролка, как е бил завит не знам, но е завлякъл резбата и го смениха с друг, неоригинален. VID_20250619_192531483.mp4 VID_20250619_192141203.mp4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6647 #13 Отговорено петък в 14:00 Текнолоджия, а после приключение. Ама всичко е добре, щом свършва добре. До кога - камилата и камиларя. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 880 #14 Отговорено петък в 16:19 Да не пренатягаш ангренажа, че чак толкова бързо да се разбиват тия помпи? То вярно, че вече повечето части са ширпотреба, колкото да се върти икономиката. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 73 #15 Отговорено петък в 17:35 Аз преди 2 години смених моята при смяната на ангренажа и старата си беше перфектна.даже съжалявам че я смених.беше карала 200000 км без поблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6647 #16 Отговорено петък в 17:40 И аз пазя сменената, щот е същата като новата и си е като нова. Знае ли човек кви боклуци ще се пръкнат в бъдеще. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 3034 #17 Отговорено петък в 18:53 Е да, но на старите и техните уплътнения на лагерчето стареят. Еле пък като са стояли в кашона години. После пак течове... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6647 #18 Отговорено петък в 21:52 Ъъ, как да я консервирам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1587 #19 Отговорено събота в 09:16 (Редактирано) GMB водна помпа на хубава цена от Амаяма може да се поръча. Редактирано събота в 09:22 от CARPERA 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 3034 #20 Отговорено събота в 10:56 @ceco_accord Не знам как. Май няма начин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 73 #21 Отговорено събота в 20:41 В фризера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 669 #22 Отговорено преди 23 часа На 20.06.2025 г. at 19:19, Rakeem написа: Да не пренатягаш ангренажа, че чак толкова бързо да се разбиват тия помпи? То вярно, че вече повечето части са ширпотреба, колкото да се върти икономиката. Не знам, не го правя аз. Като качих клипа с шума от първия пост отварях капака да вида ремъка и ми се стори даже хлабав. На 20.06.2025 г. at 20:35, dragob написа: Аз преди 2 години смених моята при смяната на ангренажа и старата си беше перфектна.даже съжалявам че я смених.беше карала 200000 км без поблем. И моя оригинарен Кейхин изкара над 200х.км., но по същия начин почна да шумоли, след като месеци преди това издаде някакв зверски шум. Тогава помислих, че се удариха буталата с клапаните. Явно тогава се повреди. На 20.06.2025 г. at 21:53, dandilov написа: Е да, но на старите и техните уплътнения на лагерчето стареят. Еле пък като са стояли в кашона години. После пак течове... Не съм сигурен, че имат лагер, класическия със сечми в улей. Един ми обясняваше , че било някакъв шибър. Имам два боклука за дисекжия и ще напиша какво и е устройството и какво се е строшило. На 21.06.2025 г. at 12:16, CARPERA написа: GMB водна помпа на хубава цена от Амаяма може да се поръча. На една полска фирма писах, имаха я, но се отказах. На 21.06.2025 г. at 0:52, ceco_accord написа: Ъъ, как да я консервирам? В омаслена хартия, найлонов плик и кашонче на тъмно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1064 #23 Отговорено преди 19 часа (Редактирано) @kvd74, мамка му, не видях темата по-рано...От звука си помислих, че не е въртящ се елемент а нещо някоя ламарина резонира ама явно наистина е била помпата...Има ги GMB, такава монтираха преди месец на Аеродека. Смениха ангренажа в сервиза, взех им Continental ремък, ролките и помпата си ги взех на Blue Print, само, че вътре помпата в кутийката е на GMB а ролките на SKF. Бяха ми предложили Aisin ама отказах и явно по-добре. Ако бях видял по-рано, щях да ти взема 1 Blue Print, ама.... Редактирано преди 19 часа от Mkilla 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 669 #24 Отговорено преди 18 часа Полезно ти е инфото за помпата. Много ги зяпах в нета какво е снимано, но явно някои снимки са произволни. На Херцбус снимката е GMB, ама вътре е досущ, като айсина, само не Айсин надпис, а някаква поредица от цифри. Джапко и Джапанпартс направо снимки на хондова помпа😄. Щеше да ми е полезно инфото за Блупринт. Знам, че пакетират подбрани части, но не знаех какво. И аз сложих ремък Конти, а ролката е JC Premium с лагер на Койо. И INA са с такъв и пружинка в комплект, но нещо се получи разминаване с нея и отидох на JC Premium без пружинка. И от мен едно инфо за Блупринт- палеца на делкото им е YEC. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1064 #25 Отговорено преди 16 часа (Редактирано) Те Blue Print си слагаха по 1 време и оригинални части, преди много години. За пример на Прелюда още, тампони стаб.щанга предни и задни, оригинални вътре в наелоните, запечатани. Както ти каза, капачката за палеца, също. Спирачните дискове на тази английската марка EBC, нали стандартните вместо EBC, в кутиите идваха пак Blue Print. За Хонда специално биват, междодругото, старата водна помпа на Аеродека, беше пак GMB. Хвърлих я ама проблеми не е имала. Беше на над 100 000км, поне по лепенка на колата. Той и ангренажа съответно и той толкова. Ролките бяха SKF с Conti ремък, общо взето същото сложих без да искам. Аз ги смених от страх, защото не знам въобще колко години са минали, в мен тая кола е от 3 ама преди това нищо не знам. Ама като гледам технически как я е гледал тоя преди мен, даже доста закъснях със смяната С INA гледам, че не работят много по сервизите, нещо не ги харесват последните години. Редактирано преди 16 часа от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове