TopQA 0 #1 Публикувано понеделник в 15:54 Здравейте, Нов съм във форума и от известно време насам се заглеждам по Хонди, като имам евентуално намерение да купя един екземпляр за лична постоянна употреба Спирам се на Акорда 7-ма генерация, седан, задължително 2.4 и по възможност за предпочитане автоматик. Да кажем, че съм изчел доста теми относно характеристиките на автомобила, отзиви, плюсове, минуси и т.н като сътоветно съм отчел всички положителни и отрицателни детайли. На етап съм оргазнизация за провеждане на огледи и бих искал да ви споделя конкретен вариант, актуален на пазара. Как ви изглежда екземпляра дистанционно на обява, ако все пак пък някой е ходил да гледа на живо и има впечатления (малко вероятно, но.. ) ? Като познавачи по ходните да споделите върху какво да акцентирам и да обърна внимание на конретния вариант ? Та да минем директно -> https://www.mobile.bg/obiava-11716565190320082-honda-accord-2-4-i-vtec-types-lpg изглежда добре със LPG внос от Холандия, отговаряща на условията за конкретен екземпляр. Тук вече Type S с автоматична кутия нямам опит и детайлно инфо колко е полулярно и какви са особеностите ? Има и два други резервни варианта, които правят впечатление на първо чете и също е вероятно да са обекти на реални огледи -> 2. https://www.mobile.bg/obiava-11732374986296924-honda-accord-2-4-is-executive-type-s-paket-full-ekstri и 3. https://www.mobile.bg/obiava-11732129276003824-honda-accord-executive-2-4i-avtomatik Ще се радвам на всякакви коментари и мнения Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svemar 60 #2 Отговорено вторник в 05:15 Това което гледах аз когато избирах: РЪЖДА (думите на монтьора ми са, че всичко по механиката се оправя, но тръгне ли ръждата си е е...о мамата), състояние на хидравличен маркуч, хидравлична помпа, теч от ВИТЕКа над масления филтър, а и на други места, климатичен радиатор, а и водния също. По време на пробната обиколка, как работи двигателя студен как включва ВИТЕКа, как включва кутията, тропане по ходовата част, климатик. Може и друго да има, но вече е и на късмет. Няма как да разбереш колко масло си "хапва", какво е състоянието на веригите, клапани, цилиндри ( преди да са стигнали състояние да се разтракат) ... затова там си е малко на късмет. Обявите на снимки си изглеждат добре. Липсите на надписи говори за пребоядисване, а там не може да знаеш точно колко качествено са го направили. Късмет с покупката, но без оглед и по възможност и диагностика, няма как да се опиташ да намалиш рисковете. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 456 #3 Отговорено вторник в 07:01 Първата не е 2005-та със сигурност. Газовата е Принс, което е добре. Като изключим тъпС пакета останалото си е базово оборудване - гадната музика(премиум саунд-а е по-добре), обикновени фарове, нема подгрев на дупарата. Втората вече е 2005, но на мен лично тия джанти са и като подарени и и стоят странно. Навигацията е цирей, който става само да си управляваш парното, иначе е безполезна. Последната си е стандартен екзекютив с премиум саунд и всичко, което има като екстри и е използваемо. Това са си 20 годишни автомобили да не забравяме и нещо, ако не работи не е болка за умиране. Аз лично бих гледал последната, течове на масло едва ли ще видиш, защото всички са с измити мотори, ама и да има се касае за някакви гарнитури. Дали горят масло, шанса е 50/50. Отиваш палиш, ако ти дадат да покарам караш по някоя подразбира улица, макар че окачването в България си е доста натоварено, та и да е здраво бързо ще се коригира. Скоростите да сменят както трябва, без удари и т.н. И да им е кафяво маслото няма драма, стига да не е черно. Хидравликата да не вие на умряло, маркуча вече има евтини алтернативи. Сега, ако искаш може да бъркаш по аспуси, да миришеш изгорели газове, да сваляш капака на клапаните, за да видиш веригата дали е разтегната, да направиш анализ на маслото, няколко диагностики и газ анализатори, тресачки за амортисьорите, влагата в спирачната течност, температурата на замръзване на антифриза, да мериш дебелината на дисковете и накладките, както биха те посъветвали някои потребители. Базова диагностика на място и тест драйв са достатъчни според мен, за да се види общото състояние, или поне на мен винаги ми е стигало за да взема решение. И пак ми се виждат много пари за 20 годишен нерегистриран акорд. Аз на моя ме е срам да му искам толкова, макар да върви малко повече от тези. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Robben 110 #4 Отговорено вторник в 08:58 (Редактирано) Освен това което са написали колегите, погледни и състоянието на полуоските- да не са изтънели около вибрационния тампон. При скорост около 40 и 120 виж дали има вибрации. Ако има- вътрешно каре, което означава няколко стотин лева- акорда търпи само оригинални. Иначе 10 бона ми се струва множко за префейсов екземпляр. Редактирано вторник в 08:59 от Robben 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6210 #5 Отговорено преди 21 часа Холандката доста добре изглежда, а пише че няма пребоядисвано! Това лесно се проверява, а липсата на надписи понякога е мерак на стария стопанин. Но ниското окачване може да е проблем в ежедневието. Музиката може да се "Андроидне". Горе поне гледат колите добре и са ОК с монтажа на газови уредби - само провери до кога е бутилката - вероятно е за смяна. Втората е доста запазена, а глупавите джанти може да се тунинговат, или естествено сменят. Третата не бих я гледал - с това табло на язви и "изпуснат" салон. Но се увери че снимката отдолу е на тази кола - за швейцарка е невероятно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 456 #6 Отговорено преди 18 часа Колко пък да е невероятно. Моята също е швейцарка и изглежда по същия начин(дори и сега изглежда така,8 години след като я купих). 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TopQA 0 #7 Отговорено преди 15 часа (Редактирано) Долните две са швейцарки, като 2-та в поредицата била даже уж Женевска.. По отношение на холандската и мен ме озадачава липсата на надписи, макар че моята Ц-класа деето карам вече 12 години също няма. Също така ниското окачване също буди малко безпокойство.. Третата пък била със сменен датчик на абс и сменен пистов ремък на добра от воля от продавача, който не е слконен на значителен коментар на цена? Интересна тенденция се наблюдава при 7-та генерация в цените.. за малко повече пари има и читави 8-ми генерации.. а даже и някои 7-мици се доближават почти до 8-ците по цена.. Редактирано преди 15 часа от TopQA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1804 #8 Отговорено преди 1 час На 7.01.2025 г. at 9:01, jijane написа: Сега, ако искаш може да бъркаш по аспуси, да миришеш изгорели газове, да сваляш капака на клапаните, за да видиш веригата дали е разтегната, да направиш анализ на маслото, няколко диагностики и газ анализатори, тресачки за амортисьорите, влагата в спирачната течност, температурата на замръзване на антифриза, да мериш дебелината на дисковете и накладките, както биха те посъветвали някои потребители. По тези критерии,ще мине и TUV. Адмирации,добри насоки даваш,но половината неща,няма да му бъдат позволени от продавачите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svemar 60 #9 Отговорено преди 35 минути Преди 14 часа, TopQA написа: Интересна тенденция се наблюдава при 7-та генерация в цените.. за малко повече пари има и читави 8-ми генерации.. а даже и някои 7-мици се доближават почти до 8-ците по цена.. Стана ми любопитно след поста ти, а и е потвърждение на случайния чат с пича (той е внесъл моя) внасящ коли от Испания. Мотива ми да е от там беше ръждата, но след наводненията миналата година..., в момента не бих рискувал :). Пича каза, че е на отказване, защото читава 7ца бензин , фейс под 6 хилки евро не може да се намери и би било много трудно да и вземе парите на нашия пазар. Аз като Тома Неверни да проверя: Акорд от Испания. Този Акорд е едно към едно с моя, даже забелената емблема на волана ми е точно по същия начин . Признавам, че когато гледах навремето моя, ми беше ужасно чудно за какво им е в Испания подгрев на седалките, а и не бях чувал, че 2.0 се предлага Executive, както и липсата пък на навигация. Излезе в последствие, че и предните дискове са 300мм. Първото ми впечатление по снимки беше... Туй са го събрали от няколко коли . Давам пример с повреда която забелязах след месец: Не ми светеше крушката на шофьорската врета ( за в краката). Излезе, че не ми засича кога е отворена шофьорската врата, както и всички "напомняния" за ключ в контакта, забравени светлини и т.н.. Цялата работа излезе от комфорт модула (бушониерата) в краката. Евентуална причина, окъсяване или слагане на фалшива лед крушка във шофьорската врата при което гръмват няколко диода в комфорт модула и става мазало. Благодарение на руския форум, свалих и си го оправих, защото излизаше, че не става от всеки Акорд да се вземе, ами трябва да е аналогичен и отговарящ на екстрите на колата, защото последните се управляват от него. Така, че стискам палци и късмет с покупката!!!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6210 #10 Отговорено преди 34 минути Схемата винаги е една и съща. Вземаш - караш - каквото излезе - правиш. Външните белези за преценка не са гаранция, че няма да излязат "вътрешни болести". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове