Jump to content

Recommended Posts

Младежи, от почти три години карам акорд 7 2.4 автомат фейс и никога температурата не е мърдала от иконката с "плувката"  (винаги седи малко под нея ) знам, че почне ли да мърда със сигурност има проблем някъде. Днес обикалях из Пловдив около час в задръстванията и видях, че стрелката взе да се качва. Стигна почти до края на иконката, не е минавала над нея, но 10тина минути преди да се прибера пуснах парното на макс с идеята да охлади. Стрелката си стоеше на същото място през цялото време, не се е покачвала. Спрях пред нас продължаваше да стои в края на иконката, отворих капака - вентилаторите не въртяха. Пуснах климатика, вентилаторите тръгнаха и за 20 сек стрелката падна под иконката където си е стояла винаги до днес. Реле / датчик, нещо друго? (пс. преди седмица някъде явно се подведох и налях антифриз без да трябва, на следващия ден видях, че на студен двг е почти до капачката, мислех си, че сама ще си го изхвърли ако и е проблем, днес беше изхвърлила малко от капачката на разширителния съд) 

IMG_20241219_220822.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антифриза си има маркер за максимално ниво...

За прегряване, обикновено причината е блокирал в някакво междинно положение термостат...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

 

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, JapCar написа:

Антифриза си има маркер за максимално ниво...

За прегряване, обикновено причината е блокирал в някакво междинно положение термостат...

Ъъ, термостата при блокиране остава отворен.

Щом има парно, значи отворя, а ако при движение по наклон и инерция температурата от духалките спада, значи не притваря потока към големия кръг.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В разширителния съд трябва да е  между мин и мах.

Провери първо дали радиатора е пълен до горе,ако не е долей с автифриз.

Може да не рабати капачката ,хубаво е да се смени.

Виж при това загряване дали се включват вентилаторите,ако не значи е  термошалтер перки.

Ако изхвърля само в едната посока и препълва съда след нова капачка,проблема е  друг.

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин като отворих капачката на разширителния съд за да източа от антифриза, се оказа, че маркуча който е закрепен в долната и част се е откачил и беше паднал надолу. Трудно го изкарах и го сложих отново. Източил съм антифриза до макс нивото. Как се проверява дали радиатора е пълен до горе? Вчера вечерта като спрях до нас и температурата си стоеше в горната част на "плувката "  като отворих капака вентилаторите не работеха. Тръгнаха да работят след като пуснах климатроника. Днес обикалях половин час ис града стрелката не мръдна от нормалното си положение малко под иконката. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капачката на радиатора се отваря при студен мотор - най-добре сутрин, преди палене.

Нивото там трябва минимум да скрива питата, а нормално, антифризът да е до отворчето за въпросното маркуче за разширителния съд.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 21 минути, CARPERA написа:

В разширителния съд трябва да е  между мин и мах.

Провери първо дали радиатора е пълен до горе,ако не е долей с автифриз.

Може да не рабати капачката ,хубаво е да се смени.

Виж при това загряване дали се включват вентилаторите,ако не значи е  термошалтер перки.

Ако изхвърля само в едната посока и препълва съда след нова капачка,проблема е  друг.

 

Благодария за носоките! Ще се опитам да намеря капачка. Ако карам на климатик за да въртят перките опасно ли ще е? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това маркуче ако е откачено, не може да дърпа антифриз обратно, когато се охлади колата. Най-вероятно системата ти е била полупразна, затова така загрява.  

 

Допълни догоре радиатора и след няколко цикъла загряване-охлаждане ще се обезвъздуши и нормализира.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перките трябва сами да се включват

.

Колата е бензин или дизел.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 28 минути, CARPERA написа:

Перките трябва сами да се включват

.

Колата е бензин или дизел.

2.4 фейс автомат турер с газ 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Капачката е на радиатора отвърташ на студен  двигатели проверяваш.

Ако наистина е бил този маркуч изваден от разширителния съд,както каза колегата не се е връщал антифриз в радиатора.

Хубаво е да обезвъздушиш системата,ако доливаш антифриз в радиатора.

https://forums.hondabg.com/topic/105719-обезвъздушаване-и-работа-на-охладителната-система/

 

 

Редактирано от CARPERA
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Уважавам мнението и познанията на всички във форума, но неграмотно написани постове, малко затрудняват разбирането на проблема. Хубаво е колегата да погледне какъв отговор е сътворил.

Владо(CARPERA), уважавам желанието да помогнеш, но нека е грамотно и стлистично издържано. Има запетаи, които разделят дадено изречение или думи.

Не си неграмотен, само не бързай и погледни какво си написал. ( Може и автокоректора да е сътворил някоя магария, но не изглежда добре)

 

Пжелавам весели празници и бъдете здрави.

 

 

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега @А. Д. ако  желаех  да е всичко с точните запетаи  и стилистично издържано щях да пиша в някой литературен форум.

Когетата @Галин Абушев мисля че ясно и точно разбра и без запетаите,ако не е така мога да разясня.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, А. Д. написа:

Здравейте,

 

Уважавам мнението и познанията на всички във форума, но неграмотно написани постове, малко затрудняват разбирането на проблема. Хубаво е колегата да погледне какъв отговор е сътворил.

Владо(CARPERA), уважавам желанието да помогнеш, но нека е грамотно и стлистично издържано. Има запетаи, които разделят дадено изречение или думи.

Не си неграмотен, само не бързай и погледни какво си написал. ( Може и автокоректора да е сътворил някоя магария, но не изглежда добре)

 

Пжелавам весели празници и бъдете здрави.

 

 

Приятелю, отворих твой произволен отговор  във форума. Искам да кажа, че с нищо не си по-добър в стилистиката - камо ли в правописа... Ако искаш да водиш, трябва да си пример във всичко.Айде да не се излагаме повече. Ако не може да помогнеш поне не пречи... Весели празници! 

Screenshot_20241220_191937_com.android.chrome.jpg

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Относно проблема. Днес сутринта източих антифриза до максималното ниво на казанчето. Сложих обратно маркуча на капачката на казанчето. Шофирах до работа и оставих колата на паркинга. След 8 часа проверих антифриза в казанчето и се оказа, че е изчезнал напълно. Отговорих капачката на радиатора и там не се виждаше антифриз. Явно е станало както е описал "Маркони" и както ме посъветва @prissnr!  Долях вода в радиатора на макс, а в разширителния съд до минимума - около литър събра. Утре ще проверя как е нивото и ще дам обратна връзка, предстои ми пътуване Пловдив - Силистра 😁

Редактирано от Галин Абушев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходи да ти сменят антифриза. Чиста вода не се налива, еле пък в навечерието на зимата.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Rakeem написа:

Ходи да ти сменят антифриза. Чиста вода не се налива, еле пък в навечерието на зимата.

Така е, но в  19:00 намерих само някъв доста съмнителен син антифриз (нямаше и дейонизирана вода ) и реших да долея вода 1л.Принципно карам с антифриз на хонда, но сега се получи непредвидена ситуация. Януари така или иначе ще го сменям целия. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такива случаи наливаш какъвто и да е ОАТ(органичен антифриз). Водата замръзва при 0 гр. и ако антифризът в двг е старичък, 1л. вода може да повиши критично точката на замръзване, което зимата си е рисковано. Просто да си знаеш.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правило 1 - За езика:

1.1. Във форума се пише на кирилица, а официалният език е българския. Изключения се допускат само за специфични технически термини, както и за чуждестранни потребители и то само по преценка на екипа. Забранено е изписването на български думи с латинска азбука . Стремете се да пишете грамотно, защото начинът ви на писане говори за самите Вас. Писането изцяло с главни букви в интернет се приема като ВИКАНЕ (ПОВИШЕН ТОН). Използвайте почернен (bold) шрифт, само когато искате да подчертаете нещо важно, а не за цялото си съобщение.  

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, z_chakarov написа:

Правило 1 - За езика:

1.1. Във форума се пише на кирилица, а официалният език е българския. Изключения се допускат само за специфични технически термини, както и за чуждестранни потребители и то само по преценка на екипа. Забранено е изписването на български думи с латинска азбука . Стремете се да пишете грамотно, защото начинът ви на писане говори за самите Вас. Писането изцяло с главни букви в интернет се приема като ВИКАНЕ (ПОВИШЕН ТОН). Използвайте почернен (bold) шрифт, само когато искате да подчертаете нещо важно, а не за цялото си съобщение.  

Това исках да кажа.  Другото е  "велики майстори на маса".

Към колегата Галин Абушев-помагайте си с Владо, никой не ви пречи. Той е виден специалист във форума.

Можеш да отвориш и неговите постове да видиш.....

 

И като последно - споделям мнението на някой от по старите участници във форума, че нещо се изкриви идеята . Всичко взе да се приема много лично. Не може да се направи забележка или моето мнение е най- вярното и т.н

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Никой и нищо не може да ти помогне, ако нямаш вътрешната потребност да си по-добър от вчерашната си своя версия, и това важи не само за граматическата и техническата компетентност.

А само да слагаш червени иконки, без да обясниш защо, е все едно да псуваш околните, без те да знаят причината ти.

На тях не помагаш, а себе си излагаш. Липсата на обноски, или поне сдържаност в първосигналните реакции е не повече от отблъскващ егоцентризъм.

Нали сме фенове на японска марка. Онази нация има 1 основен постулат - "Човек трябва да излезе от 1 разговор в по-добро настроение и полза, отколкото е влязъл в него". Какво казваш за себе си, чрез нуждата си от негативно надмощие?

 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо ако визираш мен нямам нужда от одобрение от никого.  Накрая ще останете ти, Владо и ще си харесвате постовете за рейтинг.

Смятам това да е последното ми писане тук.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

Не визирам теб конкретно - ти все пак обясняваш действията си с някаква гледна точка, а всеки има право на такава.

Визирам тези дето "отварят вратата", без да си отворят устата, "изсират се на метеното" и бегат, оставяйки след себе си зловония в разни теми.

 

 

Редактирано от ceco_accord
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...