Галин Абушев 25 #1 Публикувано преди 15 часа Младежи, от почти три години карам акорд 7 2.4 автомат фейс и никога температурата не е мърдала от иконката с "плувката" (винаги седи малко под нея ) знам, че почне ли да мърда със сигурност има проблем някъде. Днес обикалях из Пловдив около час в задръстванията и видях, че стрелката взе да се качва. Стигна почти до края на иконката, не е минавала над нея, но 10тина минути преди да се прибера пуснах парното на макс с идеята да охлади. Стрелката си стоеше на същото място през цялото време, не се е покачвала. Спрях пред нас продължаваше да стои в края на иконката, отворих капака - вентилаторите не въртяха. Пуснах климатика, вентилаторите тръгнаха и за 20 сек стрелката падна под иконката където си е стояла винаги до днес. Реле / датчик, нещо друго? (пс. преди седмица някъде явно се подведох и налях антифриз без да трябва, на следващия ден видях, че на студен двг е почти до капачката, мислех си, че сама ще си го изхвърли ако и е проблем, днес беше изхвърлила малко от капачката на разширителния съд) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #2 Отговорено преди 15 часа Антифриза си има маркер за максимално ниво... За прегряване, обикновено причината е блокирал в някакво междинно положение термостат... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1255 #3 Отговорено преди 7 часа (Редактирано) Редактирано преди 7 часа от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6116 #4 Отговорено преди 6 часа Преди 8 часа, JapCar написа: Антифриза си има маркер за максимално ниво... За прегряване, обикновено причината е блокирал в някакво междинно положение термостат... Ъъ, термостата при блокиране остава отворен. Щом има парно, значи отворя, а ако при движение по наклон и инерция температурата от духалките спада, значи не притваря потока към големия кръг. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1556 #5 Отговорено преди 5 часа В разширителния съд трябва да е между мин и мах. Провери първо дали радиатора е пълен до горе,ако не е долей с автифриз. Може да не рабати капачката ,хубаво е да се смени. Виж при това загряване дали се включват вентилаторите,ако не значи е термошалтер перки. Ако изхвърля само в едната посока и препълва съда след нова капачка,проблема е друг. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Галин Абушев 25 #6 Отговорено преди 5 часа Тази сутрин като отворих капачката на разширителния съд за да източа от антифриза, се оказа, че маркуча който е закрепен в долната и част се е откачил и беше паднал надолу. Трудно го изкарах и го сложих отново. Източил съм антифриза до макс нивото. Как се проверява дали радиатора е пълен до горе? Вчера вечерта като спрях до нас и температурата си стоеше в горната част на "плувката " като отворих капака вентилаторите не работеха. Тръгнаха да работят след като пуснах климатроника. Днес обикалях половин час ис града стрелката не мръдна от нормалното си положение малко под иконката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6116 #7 Отговорено преди 5 часа Капачката на радиатора се отваря при студен мотор - най-добре сутрин, преди палене. Нивото там трябва минимум да скрива питата, а нормално, антифризът да е до отворчето за въпросното маркуче за разширителния съд. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Галин Абушев 25 #8 Отговорено преди 4 часа преди 21 минути, CARPERA написа: В разширителния съд трябва да е между мин и мах. Провери първо дали радиатора е пълен до горе,ако не е долей с автифриз. Може да не рабати капачката ,хубаво е да се смени. Виж при това загряване дали се включват вентилаторите,ако не значи е термошалтер перки. Ако изхвърля само в едната посока и препълва съда след нова капачка,проблема е друг. Благодария за носоките! Ще се опитам да намеря капачка. Ако карам на климатик за да въртят перките опасно ли ще е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prissnr 45 #9 Отговорено преди 3 часа Това маркуче ако е откачено, не може да дърпа антифриз обратно, когато се охлади колата. Най-вероятно системата ти е била полупразна, затова така загрява. Допълни догоре радиатора и след няколко цикъла загряване-охлаждане ще се обезвъздуши и нормализира. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1556 #10 Отговорено преди 3 часа Перките трябва сами да се включват . Колата е бензин или дизел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Галин Абушев 25 #11 Отговорено преди 3 часа преди 28 минути, CARPERA написа: Перките трябва сами да се включват . Колата е бензин или дизел. 2.4 фейс автомат турер с газ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1556 #12 Отговорено преди 3 часа (Редактирано) Капачката е на радиатора отвърташ на студен двигатели проверяваш. Ако наистина е бил този маркуч изваден от разширителния съд,както каза колегата не се е връщал антифриз в радиатора. Хубаво е да обезвъздушиш системата,ако доливаш антифриз в радиатора. https://forums.hondabg.com/topic/105719-обезвъздушаване-и-работа-на-охладителната-система/ Редактирано преди 2 часа от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове