mpetrov@onemoreframe.net 10 #1 Публикувано 7 Ноември Здравейте колеги, мисля да сменя Пасата който карам 1.9TDi 131 комби 2002 с Хонда CR-V III генерация 2010-2011 2.2 дизел. Имам няколко обяви на които съм се спрял и въпросите са ми следните(след като изчетох доста във форума) Спрял съм се на автоматик, но ако си заслужава може и да е ръка. За ръчниките според изчетеното от мен тук са малко по-скъпи като обслужване ако трябва да се прави съединител, но пък 6 степенни и по икономични). https://www.mobile.bg/obiava-21730653949048152-honda-cr-v Тази кола, като човек който не разбира, но по пътя на логиката, сменени са дюзи преди 8000 км, Смяна на подгряващите свещи преди 100 км. (400 лв). Машинно рециклиран филтър за твърди частици (500 лв). Източен и сменен антифриз с качествен немски.Току-що сменени масло и всички филтри. Всичко добре до тук, но след като са хвърлени толкова пари по колата и то в близката една година, първо цената за мен е ниска и второ какво може да се крие още след всичко написано от мен. Иначе за не разбиращото ми око, колата изглежда супер! За мен или е купена от Бултрако и предишният собственик я е карал без да я облсужва и с кофти нафта или сегашният е трябвало да смени всички тези неща? https://www.mobile.bg/obiava-21727161522609085-honda-cr-v-facelift За тази няма информцаия какво е сменяно, освен че са 1-ви собственик за България и че е карана само две години, което пак ме води до въпроси. След като Хонда е изключително здрав автомобил и аз заради това се прях точно на Хонда, защо само две години и трябва да видя като звънна от къде е внесена преди това. https://www.mobile.bg/obiava-21723796733349445-honda-cr-v-2-2-i-cdti-140hp тази е мнго гледана също и доста неща са правени по нея като цена ми е в горната граница и е 2009(със стария мотор, коеот изобщо не ме притеснява). Тук ме притеснява, че е евро 4 и ако реша да пътувам в Европа в някои държави няма да мога да влизам в центъра с нея. Може би едиственото нещо коеот ме притеснява. Като също гледам няколко в Германия, които са с TUF до 2025 или 2026 година, отново дизели. Както бихте ме посъветвали. Има ли човек от форума който бих могъл да ангажирам(срещу заплащане) да е с мен на огледите, които има такава и най-малкото може да я закачи и да погледне какво е състояниянието на колата. Бих карал и бензинова 2.4(на която да сложа газ), но почти няма обяви за такива а и отделно ще трябва да отнема от багажника за бутилка, а на мен си ми трябва целия му обем за багаж. Благодаря ви предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #2 Отговорено 7 Ноември Честно казано, в поста не видях ясно формулиран въпрос, освен за човек за оглед. Има безброй житейски ситуации и няма смисъл да се чудиш защо някой си продава колата след 2 години или че цената ти се струва ниска. Така няма да стигнеш доникъде. Трябва да ходиш и да гледаш колите, с подходящ спътник, ако ти не разбираш. Втората кола е с претапициран волан, което е малко странно за тези километри, но не е невъзможно. Третата от 2009 на "реални 143 000 км - лесно може да се провери" - много съмнително и ми е любопитно как става това лесно проверяване Както и да е - всеки може да си пише всичко, но само критичният оглед и автентични документи дават ясна картина. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #3 Отговорено 7 Ноември @inspektora прав си колега, че няма формулиран въпрос. Идеята ми е да се включат колегите от форума които имат такива коли, за да си кажат мнението. Може би по-скоро търся човек от форума който би се съгласил за оглед с мен или сервиз който да ми препоръчате в София. Благодаря ти за отговора! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #4 Отговорено 8 Ноември Имай предвид, че което и да вземеш, след Пасата ще ти се стори дърво. Аз имах Джета, вярно по-нова от Пасата ти, преди да взема Хондата и изживях този неприятен момент. Комфорт, обезшумяване и т.н. са на различно ниво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #5 Отговорено 8 Ноември @inspektora прав си колега, че няма формулиран въпрос. Идеята ми е да се включат колегите от форума които имат такива коли, за да си кажат мнението. Може би по-скоро търся човек от форума който би се съгласил за оглед с мен или сервиз който да ми препоръчате в София. Благодаря ти за отговора! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #6 Отговорено 8 Ноември @inspektoraсигурно си прав, но като гледам и чета за пасатите с новите мотори и започвам да се отчайвам, 1.9 този мотор с който съм сега и старите 1.8 това бяха последните здрави мотори на VAG групата, и от там като се започне автоматици, дпф, дюзи и какво ли още не, някакви ще преживея екстрите и возията за по-малко главоболия. Бях гледал и акорд комби, но доста по-тесен и по-малък багажник от пасата и за това се спрях и на CR-V то. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #7 Отговорено 8 Ноември Замисли се защо има толкова много дизели и на ниски цена,а бензиновите са вече купени или изчезвят за ден обявите. Автомата пази доста веригата и да попаднеш на читав екземпляр е по вероятно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #8 Отговорено 8 Ноември (Редактирано) @mpetrov@onemoreframe.netНе ме разбирай погрешно - като функционалност CR-V-то е супер и не съжалявам за избора си. Аз съм запален рибар, ходя по язовири с тежки терени и затова смених колата. Хондата има добро пътно поведение на шосе и става за лек офроуд - това, което ми е необходимо. Сравнително здрава кола е, багажника е голям, но като почти всяка японка шумо- и виброизолациите са много посредствени. Отначало все се чудех дали някой прозорец не е отворен, че да чувам толкова силно шума от гумите . Редактирано 8 Ноември от inspektora Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #9 Отговорено 8 Ноември @Carpera Да, колега ясно ми е и аз искам да е бензин, но няма не съм се разбързал да купувам веднага, но не и да чакм половин година да излезне бензин 2.4, предпочитам пред 2.0 и за това писах и за дизел, макар, че и дизелите като изключим кофти горивото са доста здрави поне това което чета. Просто търся човек или сервиз който би могъл да ми помогне при огледите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #10 Отговорено 8 Ноември @inspektora Разбрах те съвсем правилно колега, аз пък ходя по планини зимата да карам, лятото за разходки и със сигурност не е за офроуд и за това съм избрал CR-V то че е по-високо и надежно от пасата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flameff 13 #11 Отговорено 8 Ноември Здравей колега, Няма да съжаляваш с избора на CRV 3-то поколение. Много функционален и надежден автомобил. Преди някоко години си взех такава, 2.0 бензин автомат и колата ме спечели за марката. 2022 му сложих и газ, което доста облекчи разхода, защото въртя сериозен километраж. Сега чакам да ми докарат големият й брат (Pilot) от зад океана :-) Минусите са, че в сравнение с германките наистина е по-шумна и твърдовозеща , но в рамките на поносимото и се свиква. Най-големият недостатък за мен е липсата на динамика. Колата просто върви и толкова. Но пък знаеш, че ще те закара сигурно от точка А до точка Б. Аз също ходя по планините, особено зимата да карам ски и не съм сращал проблеми с газане в снега. Веднъж дори ми се наложи да спасявам един Land Cruiser, който се беше изкантарил, а аз до него минах спокойно и го изтеглих с въжето :-) Успех в търсенето! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #12 Отговорено 8 Ноември (Редактирано) преди 7 минути, Flameff написа: Най-големият недостатък за мен е липсата на динамика. Колата просто върви и толкова. Е, турбодизелите имат все пак някакви зачатъци на динамика, доколкото 140-150 к.с. могат да осигурят. Редактирано 8 Ноември от inspektora Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #13 Отговорено 8 Ноември @Flameff Благодаря ти колега! Ще потърся бензинови също може би 2.4 ако излезне нещо ако не ще е дизел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #14 Отговорено 8 Ноември Колеги има ли някой изобщо във форума, който може да ми каже човек който може да ми помогне или такъв сервиз където може да закарам кола която съм избрал? Или няма? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flameff 13 #15 Отговорено 8 Ноември @mpetrov@onemoreframe.net Ако си прегледал форума предполагам си видял, че освен Мотобокс в Овча Купел (в който записването на час е по-трудно от закупуването на билет в ложите за финала на шампионската лига), няма друг сервиз, който да е препоръчан единодушно във форума. Ако харесаш кола и нямаш доверен сервиз, разбери се за преглед в Бултрако. Там поне са запознати с тези автомобили и имат необходимата техника. Знам че много колеги не са им фенове и може да ме "нахранят" за предложението, но друга препоръка не мога да ти дам :-) 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #16 Отговорено 9 Ноември Единственото по-читаво и в моя бюджет предложение в Холандия на бензин. Има TUF до 06/2025. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=407147098&cn=NL&dam=false&fr=2010%3A&ft=PETROL&isSearchRequest=true&ml=%3A300000&ms=11000%3B5%3B%3B&ref=srp&refId=150696e4-d157-3c4f-c80b-74c58d3e53a2&s=Car&sb=rel&searchId=150696e4-d157-3c4f-c80b-74c58d3e53a2&vc=Car И тук в Българиа намерих някои, но тъй както изглежда в целия форум няма кой да съдейства при огледите а в София най-добрия сервиз бил супер зает, няма с кого да ги прегледам. Един Въпрос вие как си избирате колите тогава, всички разбирате от Хонди или хвърляте боб и каквото стане? Защото такова не писане във друг форум не съм срещал. освен тримата колеги които бяха така добри да споделят нещо. И като гледам май ще хвърлям боб и ще си докарам една от вън. Благодаря за помоща и усложливостта! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #17 Отговорено 9 Ноември (Редактирано) Хубаво е да е от вън колата ,има надежда да са реални км. За бензин гледаш аспуха черен ли е не е твоята кола харчи масло,трябва да е ръждив вътре. Отваряш капачката на двигателя за маслото,не трябва да е чернилка вътре или като тъмен карамел по елементите ,не е сменяно маслато доста отдавна ,носи си фенерче. За автомата също дърпаш щеката за масло ,намира се до акумулатора,кафяво или черно масло не е добре,трябва да е с розов утенък . Трябва да превключва амтомата без придърпвания и ритания,плавно да ве го усещаш. Интериора ти сам ще прецениш но захабяване по волана е след 190хил км както по скоростния лост. Съвет качи се тук поне на 2 или 3 ще почнаш сам да намираш разликите и да знаеш какво да гледаш. За бензина предвиди си го в бюджета хубавите газови гонят 2000 лв п.п. вече трябва да си го направил това да си тествал коли тук. Редактирано 9 Ноември от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #18 Отговорено 9 Ноември Има специализирани фирми, които предлагат услугата, която търсиш. Аз съм ползвал няколко пъти Cars-Help (потърси в Google). Момчетата с това си изкарват хляба, отиват на оглед и ти докладват в какво състояние е колата, дали е удряна, дали е с врътнат километраж, дали има видими проблеми. Сега, за скрити проблеми никой не може да каже, но те например познават половината автотърговци в БГ и знаят кой внася читави машини и кой е мошеник. Също така и внасят коли по поръчка. Втори вариант - има няколко човека от форума, които внасят проверени автомобили. Примерно с @pepur няма да сбъркаш. Колегите са прави, че с гледане в Интернет няма да стане. Или трябват много огледи, или да се довериш на човек да ти внесе. И пак е на късмет - говорим за стари автомобили, човек трябва да е подготвен за всичко. Имай предвид, че хубавите и изгодни коли се продават още на автовоза, а по автокъщите обикновено остават проблемни или скъпи коли. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flameff 13 #19 Отговорено 9 Ноември Аз като взимах моята я прегледах в сервиза, където поддържам другите си коли. Принципно не се занимават с японки, но със сигурност знаят основни неща, които да погледнат. По моята имаше точно "карамел" около капачката, както е писал @CARPERA, съответно моя майстор каза, че има риск и бях готов да се откажа, но от автокъщата, от която купувах колата бяха толкова сигурни в нея, че ми дадоха 1г. гаранция на двигателя и скоростната кутия, което записахме и в договора за покупко-продажба. 5г. и 80к км. по-късно, от които 40к на газ не съм имал никакви проблеми. Но и късмета си е важен. Купувал съм и две коли от Германия, харесани по обявя от мобиле.де. Едната я погледна един приятел там и каза,че е ок, съответно я натоварих на автовоз. Другата отидох и я докарахме с кума. И с двете не съм имал проблеми като общо навъртях 220к км. преди да ги продам. Естествено преди да ги купя им направих проверки по VIN в официалните сервизи и всичко изглеждаше наред. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #20 Отговорено 9 Ноември (Редактирано) "По моята имаше точно "карамел" около капачката, както е писал @CARPERA," Аз визирам карамелено или черно лаково покритие по металните елементи които се виждат от отвора за наливане на маслото когато се отвие капачката. В огледите които аз съм участвал съм виждял потресаващи гледки в автокъщите най-вече,както и от частни обави. Един пример за двигател с такива чернилки. За аспуха трябва да е такъв Редактирано 9 Ноември от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #21 Отговорено 9 Ноември Преди 13 часа, mpetrov@onemoreframe.net написа: Единственото по-читаво и в моя бюджет предложение в Холандия на бензин. Има TUF до 06/2025. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=407147098&cn=NL&dam=false&fr=2010%3A&ft=PETROL&isSearchRequest=true&ml=%3A300000&ms=11000%3B5%3B%3B&ref=srp&refId=150696e4-d157-3c4f-c80b-74c58d3e53a2&s=Car&sb=rel&searchId=150696e4-d157-3c4f-c80b-74c58d3e53a2&vc=Car Един Въпрос вие как си избирате колите тогава, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #22 Отговорено 9 Ноември @CARPERA Благодаря колега, днес ходих на оглед на един accord type s 2.2 2014 година, не го знаех това за капачката на маслото иначе щях да го погледна. А това за ауспуха само за бензин ли важи или и за дизел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #23 Отговорено 9 Ноември (Редактирано) Само за бензин мога да кажа за аспуха. Редактирано 9 Ноември от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #24 Отговорено 10 Ноември Оглед в добър, но не специализиран сервиз би показал предстоящи за смяна неща - основно по окачване и купе. Мотор и трансмисия са трудни за прогнозиране. Общо взето - трупаш впечатления с огледи и тест драйв и все нещо ще ти "легне на сърце". Вземаш, а в последствие, каквото излезе - правиш. Нищо не е вечно, та човек не бива да живее в страх че ще се (или някой го) е прецакал. 3-та ген. е вече масова и предложения много. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #25 Отговорено 10 Ноември Този accord който гледах вчера не беше лош изобщо нито като изпълнение нито като оборудване, даже доста добре оборудван type s. Малко обаче ми теснее и багажникът му е по-малък от на пасата. Но като цяло ми остави много добри впечатления accord-a и започвам да се чудя дали да е cr-v или accord. Има ли колеги които да карали и двете да споделят мнение относно двете коли като усещане по нашите прекарани пътища, като да ясно ми е че едното е ниска кола а другото е СУВ който е доста по-вдигнат и не динамичен от accord. Багажника примерно на комбито много по-малък ли е от този на CR-v Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #26 Отговорено 10 Ноември (Редактирано) Преди години исках комби (СУВ не ми трябва) и умувах между Акорд 7-ма и 8-ма генерации. Рулетката показа че на 7-ма багажникът е много по-голям като вместителност и удобство. Та си взех 7-ма фейслифт 2.4 автомат - чудесен модел. Някои не го харесват, щото приличал на катафалка, обааче - колко събира и как вървии. 8-ма е по-голям като външни размери, но багажникът му е като на хечбек. Просто бомбетата на задните калници изяждат много! На 7-мака събирах 4-те 17" гуми/джанти, без да сгъвам задните облегалки. При сгънати, отзад става равен под и могат да спят 2-ма души. 180х105см равна плоска повърхност! Но беше 2007-ма, не знам дали още се намират читави, та те те агитирам за него - просто споделям, ако размишляваш и не ти е нужен СУВ. Иначе -ТОВА е Хонда комбито. Следващото не е толкова практично, но пък е по-модерно - със своите минуси и плюсове. Lenovo_A1000_VID_20200711_211416.mp4 Lenovo_A1000_VID_20200711_075540.mp4 Редактирано 10 Ноември от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
А. Д. 80 #27 Отговорено 10 Ноември (Редактирано) В Пловдив има един търговец вкарва само Хонди. Моята ЦРВ 3 я взех от него. Точен е като търговец, виждал съм му колите без пудрене още на автовоза, но все пак трябва гледане и късмет. Майсторите взеха да стават тежки и не желаят такива услуги. Дори моят на който си карам хондите е труден. Иначе колегите както са казали влизаш усещаш я и така. Аз лично моята така я харесах. Естествено и погледнах основните неща, пробвах я как работи и т.н , но не съм я карал на майстор. Успех с твоя избор. Редактирано 10 Ноември от А. Д. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #28 Отговорено 10 Ноември @ceco_accord благодаря колега, много добре изглежда комбито, не мисля че е толкова грозно колкото казват, на мен ми харесва. Въпросът е, че поради ред причини търся кола след 2010 особено ако ще е е дизел като на пазара в момента повечето са дизели и рядко някоя читава бензин. 2.0 двигател как в на това купе? Би трябвало да е ок или, защото не ми се иска да слагам газ и да отнемам от багажника. Иначе вчера гледах този accord. Единствения проблем който видях наличен беше LKAS на таблото, но след като попрочетох може би е заради това че колата беше много прашасала(и праха закрива камерата която контролира този сензор), защото то автокъщата копат някакви багери и всичко е в прахоляк. Разбрахме се да в закарам при майстор и да я огледа в сервиз и да я закичи да видим как работят дюзи и всичко останало. https://streetauto.mobile.bg/obiava-11729611087198020-honda-accord-2-2-dtec-type-s-full-top-sastoyanie Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #29 Отговорено 10 Ноември @А. Д. Благодаря колега! Кой е търговеца, къде мога да разгледам какво има налично? И имаш ли идея от къде ги вкарва? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
А. Д. 80 #30 Отговорено 10 Ноември Писах на лично да не става реклама Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gecata1059 19 #31 Отговорено 10 Ноември Ако е същия търговец за който си мисля в Пловдив, колите в подписа ми са от него. Вкарва предимно от Швейцария. Но си иска внимателен оглед. Предимство е че може да правиш оглед 2-3 часа без да ти пречи. А за сравнение между двете е трудно . Различен клас са. Возията на Акорда и удобсвото на седене са много по-добри от на Црв. Въпрос на предпочитание. Но аз съм карал 10 години Црв 1 и сега вече над 3 години Црв 3. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #32 Отговорено 10 Ноември @gecata1059 Благодаря колега! Със сигурност са различни и като удобство и като возия. Притеснява ме че на задните седалки на Акорда е доста тесничко за краката като седне някой възрастен отзад а на ЦРВ- то изглежда по-широко. Багажникът също нямам идея колко по-голям е на ЦРВ-то(по скоро като обем, на акорда като чели е по-дълбок). Мен това ме интересува като тръгнем на някъде да имам място за багажерии, ясно детето отзад на столче, но ако се появи още едно детенце ще е тегаво за обслужване в акорда отзад, защото си е тясно. Ще погледна и някое ЦРВ на живо да видим как е там, положението с пространството. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gecata1059 19 #33 Отговорено 10 Ноември За обема трябва сам да прецениш дали те устройва. Преди да купя първото Црв карах Пасат комби и знам за какво говориш 😀. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #34 Отговорено 10 Ноември Оо, гледане и преценка на живо си трябва, па тогава сравнение между 2-та модела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #35 Отговорено 10 Ноември (Редактирано) Ами, виж някое CR-V и мисля, че колебанията ти ще отпаднат. Багажникът е огромен, а и задните седалки се сгъват напред. Аз имам и рейлинг на покрива, но досега дори не съм помислял да го ползвам, при това резервната гума ми е в багажника. Отделно е доволно висока - качваш я по бордюри, минаваш през камънаци и т.н. И допълнително - имаш зор-заман 4x4 за по-тежки зимни условия. Недостатък: харчи доста повече от лек автомобил. Особено бензинката е ламя и затова почти всички са на газ. Редактирано 10 Ноември от note Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gecata1059 19 #36 Отговорено 10 Ноември преди 11 минути, note написа: Недостатък: харчи доста повече от лек автомобил. Особено бензинката е ламя и затова почти всички са на газ. Чак пък ламя. На сина Акорда харчи повече. Зависи и от стила на шофиране. Карам на бензин и за над 4500 кил. смесено каране борда отчита 8.1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #37 Отговорено 10 Ноември 45 minutes ago, gecata1059 said: За обема трябва сам да прецениш дали те устройва. Преди да купя първото Црв карах Пасат комби и знам за какво говориш 😀. Да, след пасата май всичко ще ми се струва малко като багажник. Но като цяло от b6 нагоре пасатите са доста по-проблемни от този моя и за това реших да се хвърля на Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #38 Отговорено 10 Ноември 47 minutes ago, ceco_accord said: Оо, гледане и преценка на живо си трябва, па тогава сравнение между 2-та модела. Със сигурност! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #39 Отговорено 10 Ноември 43 minutes ago, note said: Ами, виж някое CR-V и мисля, че колебанията ти ще отпаднат. Багажникът е огромен, а и задните седалки се сгъват напред. Аз имам и рейлинг на покрива, но досега дори не съм помислял да го ползвам, при това резервната гума ми е в багажника. Отделно е доволно висока - качваш я по бордюри, минаваш през камънаци и т.н. И допълнително - имаш зор-заман 4x4 за по-тежки зимни условия. Недостатък: харчи доста повече от лек автомобил. Особено бензинката е ламя и затова почти всички са на газ. Да, със сигурност CR-V то е доста по-високо, може би заради всичките проблеми с некачествената нафта тук бих искал да е бензин, но пък бензинови с моите изисквания за моя бюджет почти няма. А и ходя по планините зимата да карам борд, не че акорда няма да ме закара по пътя, но да! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #40 Отговорено 10 Ноември (Редактирано) CRV3 е с ограмен багажник като се преместят седалките и паднат напред може да местиш апартамент . Моето сем е 4 души с две деца,отзяд когато са има място и за бабата,за тъщата не става. Проходимост минава отвсякъде. За динамика незнам какво очаквате от квадрат без никаква аеродинамика,въпреки това срокойно с натоварена кола на фул,си поддържа 150-160на магистралата,не че несъм изпълвал километлажа.Да с газ съм и бутилката е на място на резервната под кората в багажника,тоест имаш място . Просто има една особеност ако караш автомата като пенсионер така и ще върви,защото е адаптивен,при мен и в града е на 5000хил оборота,и върви доста мога да кажа . Няма и как да върви защото 90%тук са с разтегната верига и върнати км. Написах горе качи се поне на 3 CRV та,огледай под капачката и аспуха ,слушай като караш и на място,ако не ти дават в автокъщата или при оглед да караш Ти колата ,бягай надалече. Напиши какъв ти е бюджета,читаво CRV 3 под 18хил едва ли,има групи в фейса където излизят добри екземплри,регистрирани дори и с газ. Редактирано 10 Ноември от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове