Jump to content
storish05

Проблем със студен старт на 2.2 iDTEC

Recommended Posts

Здравейте колеги. Имам проблем със студения старт на 2.2 idtec. От известно време при палене сутрин за около 1-2 секунди пали на като на 3 цилиндъра. Лятото в жегата пак го имаше, но може би за част от секундата, сега леко се увеличи това време като температурите малко паднаха.

Един майстор ми каза, че може би е от някоя подгревна свещ и дори и лятото те пак се пускали при запалване, само че за по-кратко.

Някой имал ли е подобен проблем?

 

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  При този автомобил, ако изгори подгревна свещ, чека светва. Въпреки това имя вероятност някоя свещ да е здрава, но да не загрява на върха си а малко по към корпуса и тогава струята гориво впръскана в цилиндъра не може да се загрее достатъчно, за да се възпламени. Но това е малко вероятно, по скоро опитайте преди да запалите автомобила да направите следното: Давате на контакт и изчаквате лампата за свещите да изгасне, изключвате от контакт, отново включвате на контакт, изчаквате лампата за свещите да изгасне и тогава стартирате двигателя. А най-добре и закачете една диагностика да видите какво ще покаже, на живи данни гледайте корекцията на дюзите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам, уж няколко пъти съм я чакал така по 15-20сек преди да запаля, но пак е същото. Почти съм сигурен, че като стане още по-студено нещата ще са още по-зле.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко вероятно да е свещ... Може и да има изгоряла, но едва ли е причина...

Имал съм изгоряла свещ на Авенсис 2.0 и Акорд7, не светеше чека, но палеше без проблем, не помня дали и зимата. 

Намрих с профилактично измерване, като разкачвам кабелите към тях и меря всяка една... Съпротивлението е около 0.8-1.2 ома...

Да се има предвид, че свещите не греят само при палене, а и след като мина около1/2 км след тръгване... Гасненето на лампичка няма общо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам и с добавка за изчистване на дюзи, не съм им фен, но на доста познати са помогнали с подобни проблеми.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата на дюзите, може да се види и с HDS диагностика, който добре и разбира какво вижда...

Наистина има много маниаци на всякакви добавки за гориво, масло, катализатори, ДПФи и каква ли не автокозметика...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещ ти прави проблем. Сменяй всичките, че няма да стане с една. От опит казвам.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е дали играят роля при паленето при тези температури? Проблема го имаше и при 25-30гр външна температура.... Ако се включват дори и за много кратко, то почти сигурно там ще е проблема.
Някой има ли информация как се сменяват?

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те се виждат. Намират се от зад на блока на двигателя, откъм купето, но по-добре отиди в сервиз, защото ако скъсаш някоя свещ ще береш много ядове. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак , смятам, че причината да е някоя свещ, е мноого малка..., прочети в началото какво съм писал...

Не намирам за мъдро, смяна, преди да си ги премерил с омметър, една по една за прекъсване...

Остави съветите на гаражните майстори- сменяй всичко с ново, а на маниаците и-  само с оригинално...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези дни като ми остане време ще ги проверя. Съмнявам се и в акумулатора. Вече на 6-7 години. При въртене на стартер ако не върти достатъчно бързо би трябвало помпата за високо налягане да не може да даде нужното налягане на дюзите и затова да се получава това прекъсване. Ще го заредя за няколко часа и ще видя как ще запали.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при топло време се усеща ако има изгоряла свещ. Ще пали на три цилиндъра. Свещта може да не е прекъснала и пак да ти прави проблем. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@policeman аз в момента карам на 3 свещи и няма абсолютно никаква разлика в паленето. Може би ако температурите паднат под 0ще има, но сега няма абсолютно нищо. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах, палеше рошаво и пушеше 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не е ясно при мен колко броя са изгорели Може и да са повече от една и затова така прави.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери и дюзите как работят че ако някоя не работи добре (пикае ) образно казано  може да имаш по големи проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте маняци, и и аз да се включа..

Имах същия проблем сега като захладня при сутришното палене започна да пуши доста отзад и мирише на сурова нафта, леко играене на оборотите всеедно е на 3 цилиндъра. Смених подгревни свещи, резултат нулев (старите и 4-те работеха), закачихме я да видим какво ще изкара на диагностика и изкара P0132 ламбда сонда банка1 преди катализатора. Сега смятам да сменя въпросни сензор и да видим дали ше се оправи. 
Колата е 2.2 iDtec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пък при мен стават странни неща. След като стана още по-студено и колата започна да пали на една идея по-високи обороти ( около 900 ), то проблема изчезна. Заковава от раз на 900об и не мърда. В момента, в който я запаля за първи път през деня и температурите са над 10-15гр и оборотите при палене пак за миг падат леко надолу. В крайна сметка май няма да са подгревни свещи.... Ще видя да изчистя ЕГР-а, може и от там да го прави това.
Ще видя графиката и на ламбдата, може и там да проблема.

Изпратено от моят SM-S928B с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И лято и зима , и на 2-ката и на 3-ката,никога не подгрявам - качвам се и въртя направо да пали. И си палят без какъвто и да е проблем. Единствено ако температурата е под -10°, изчаквам да изгасне лампата след около 2, 3 секунди и тогава въртя. Никога след палене, не съм усещал тресене като от работа като на 3 цилиндъра. 

Не казвам, че не е възможно да има няколко изгоряли свещи и от тях да е проблема, но щом има проблема и при 25°/30° едва ли е от тях. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз вече съм склонен да мисля така.
По принцип на доста съвременни автомобили (включително и от годините на Акорд 8) при ниски температури подгряването на свещите започва автоматично още с отключването на колата. Не знам при 8цата как е, но има вероятност и при нас да е така.

Изпратено от моят SM-S928B с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Emicha написа:

И лято и зима , и на 2-ката и на 3-ката,никога не подгрявам - качвам се и въртя направо да пали. И си палят без какъвто и да е проблем. Единствено ако температурата е под -10°, изчаквам да изгасне лампата след около 2, 3 секунди и тогава въртя. Никога след палене, не съм усещал тресене като от работа като на 3 цилиндъра. 

Не казвам, че не е възможно да има няколко изгоряли свещи и от тях да е проблема, но щом има проблема и при 25°/30° едва ли е от тях. 

При мен преди 10на дни когато сутрин беше 2 градуса при подаване на контакт дори не подгряваше свещите, индикацията за подгряването на свещите при самото завъртане на ключа за контакт светва и когато вече е на контакт колата изгасваше мигновено.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...