BGavrilov 9 #1 Публикувано 19 Август Здравейте колеги Хондаджии, От известно време, може би 2 месеца имам проблем с придърпване, насичане при плавно подаване на газ в ниски обороти, понякога и когато дам рязко газ. Усеща се повече когато е пуснат климатика. Сменени са свещи NGK по каталог, сменен съединител преди 1000км, сменено масло и всички филтри и сменен нов компресор на климатика с ново масло и фреон(стария умря). Нямам никаква идея защо това се слчува, също и между 2900 и 3200 оборота има някакво странно заглъхване, пак се усеща повече когато климатикът е пуснат. Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем, моля да сподели или да дадте мнение какво да гледам като евентуален проблем? Аз обмислям дали някъде не изпуска въздух от някой маркуч, вакум или от смукателния колектор? Колата е Акорд 8 2.4 6 скорости, благодаря на всички отзовали се предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BGavrilov 9 #2 Отговорено 19 Август Забравих да спомена, че кабелите са прегледани и няма проблем с тях, няма проблем със палене при студен старт или топъл. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BGavrilov 9 #3 Отговорено 22 Август Някой нещо поне? Някаква насока? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5916 #4 Отговорено 22 Август Имаше подобна и дълга тема с разни размисли. Та там имаше различни посоки за изследване. Принципно е добре да се провери всичко методично, да се почисти дросела, а и твоята хипотеза, преди да се сменят части. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BGavrilov 9 #5 Отговорено 23 Август 10 hours ago, ceco_accord said: Имаше подобна и дълга тема с разни размисли. Та там имаше различни посоки за изследване. Принципно е добре да се провери всичко методично, да се почисти дросела, а и твоята хипотеза, преди да се сменят части. Частите са сменени защото им дойде времето да се сменят, нямат общо с проблема. Проблемът си го имаше и преди това, и след като смених частите. Дроселът е чистен миналата година, проблемът пак си го имаше.. Общо взето от 1 година се боря с това Може ли да ми подскажеш коя е темата, защото аз не намирам подобна? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5916 #6 Отговорено 23 Август Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BGavrilov 9 #7 Отговорено 23 Август 16 minutes ago, ceco_accord said: Благодаря ти, ще я прегледам.. въпреки че е за съвсем различна кола и двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 170 #8 Отговорено 23 Август @BGavrilov Здрасти, а закачал ли си я на оригинална диагностика за Хонда? При 8ма компресорът на климатика прави проблеми, но ти си го сменил с нов. Има ли някакви шумове? Подразбирам, че няма газова уредба? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BGavrilov 9 #9 Отговорено 23 Август @galin_k Здравей! Няма газова и никога не е имала. Да, компресорът е нов, няма шумове от него никакви, нито от мотора някакви странни шумове да се чуват. Климатика си работи супер. Не е закачана на оригинална диагностика на Хонда към момента, защото не е светвал чекът на мотора. Утре ще ходя да я закачат евентуално ако има някаква скрита грешка, но ме съмнява. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 170 #10 Отговорено 23 Август Ако не ходиш в Бултрако, отиди при някой читав майстор разбиращ от марката. Примерно Слави в Овча Купел, Юби ко може би? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BGavrilov 9 #11 Отговорено 23 Август Ще ходя при читав майстор който разбира от Honda и Toyota , има и диагностика. Пък да видим.. в Юбико не бих стъпил но това е друга тема Не знам много ми е странно това поведение с придърпване, особено когато се пусне климатика, има по-голямо натоварване нали и се усеща повече тогава. Единствено дюзите не са гледани, но аз два пъти в годината слагам добавка за горивната система на Pro-Tec хубава, карам със Шел бензин 95Vpower 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spase 72 #12 Отговорено 23 Август Не видях да е писано нещо за клапаните. Една проверка на хлабините няма да е излишна. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 156 #13 Отговорено 25 Август (Редактирано) Не знам как е при 8 ма. Но при 7 се появяват подобни проблеми, когато не работи както трябва датчика за позицията на педала на газта. Не съм засичал до сега колеги с 8 ма да се оплакват от този датчик но може да се провери. Редактирано 25 Август от Г.Писаров 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BGavrilov 9 #14 Отговорено 25 Август @Г.Писаров и @space Благодаря за предложенията и насоките! Клапаните са регулирани пред 6 месеца. Това за педала на газта не го знаех, ще го проверя. Иначе от диагностиката излезе, че има проблем с инжектор на 2ри цилиндър. Но според майстора не е заминал инжектора, а е просто запушен. Предложи ми на Liqui Moly добавка за почистване на бензинова система и 2ра добавка пак на Liqui Moly за инжектори. Каза да ги сипя една след друга.. първо едната, изразходвам горивото и след това втората. Не го знаех това за педала на газта, но може би ако имаше проблем щеше да се види на диагностиката? Иначе колата няма записани грешки никакви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svemar 57 #15 Отговорено 25 Август (Редактирано) Не казвам, че Liqui Moly са лоши ако са оригинални, но аз послушах потребител ( със завиден рейтинг и специализирани мнения) във форума и започвам всяка година преди ГТП да слагам на един резервоар Pro-Tec Fuel Line Cleaner и на втория Pro-Tec OXICAT. ГТП-то го минах от раз след тази комкбинация! И аз като градския се усъмних за датчика за положение на газта, но за 8-ма не бях засичал оплакване до сега. При 7-цата ще ми е първо предположение при тези симптоми. Редактирано 25 Август от svemar допулване на мнението 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1223 #16 Отговорено 25 Август Преди да се слагат разни добавки не е лошо първо да се почисти горивният филтър. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BGavrilov 9 #17 Отговорено 25 Август Горивния филтър на K24Z3 е във резервоара като част от самата горивна помпа, и е малко рисковано да се вади и чисти. @svemar Добавките на Pro-Тec ги знам, ползвал съм точно тази Fuel Line cleaner на предишна кола и не съм особен впечатлен, почти нямаше ефект след като изразходих горивото, не казвам че са лоши.. просто с такова впечатление съм останал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Led 8 #18 Отговорено вчера в 02:07 Ако то се струва че съединителя боксува, погледниhttps://9thcivic.com/forum/threads/clutch-delay-valve-removal.8624/ или просто гугълни за “clutch delay valve Honda” Има доста видеа и снимки как се маха въпросната гад от долната помпа. Имах сходен проблем и съм също с 8ма ген 2.4 6МТ. Тресеше при потегляне, особено по нагорнище и с включен климатик. Колкото и да се опитвах да тръгна плавно, все не се получаваше. Имах чувството че съединителя “прескача” Дори и на 2-ра не беше съвсем наред. Започнах със смяна на спирачната течност. Стана малко по-добре, главно заради по-лекия ход на педала, но притрисането си остана. След като приложих въпросния мод на долната помпа, получих реален контрол над зацепването и педала се омекоти допълнително, заради премахнатото съпротивление. Колата стана много приятна за каране. Заприлича на стария ми Акорд 6, който нямаше щуротии като закъснителни клапани и демпфери на горната помпа. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове