BGavrilov 12 #1 Posted August 19 Здравейте колеги Хондаджии, От известно време, може би 2 месеца имам проблем с придърпване, насичане при плавно подаване на газ в ниски обороти, понякога и когато дам рязко газ. Усеща се повече когато е пуснат климатика. Сменени са свещи NGK по каталог, сменен съединител преди 1000км, сменено масло и всички филтри и сменен нов компресор на климатика с ново масло и фреон(стария умря). Нямам никаква идея защо това се слчува, също и между 2900 и 3200 оборота има някакво странно заглъхване, пак се усеща повече когато климатикът е пуснат. Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем, моля да сподели или да дадте мнение какво да гледам като евентуален проблем? Аз обмислям дали някъде не изпуска въздух от някой маркуч, вакум или от смукателния колектор? Колата е Акорд 8 2.4 6 скорости, благодаря на всички отзовали се предварително! Share this post Link to post Share on other sites
BGavrilov 12 #2 Posted August 19 Забравих да спомена, че кабелите са прегледани и няма проблем с тях, няма проблем със палене при студен старт или топъл. Share this post Link to post Share on other sites
BGavrilov 12 #3 Posted August 22 Някой нещо поне? Някаква насока? Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 5960 #4 Posted August 22 Имаше подобна и дълга тема с разни размисли. Та там имаше различни посоки за изследване. Принципно е добре да се провери всичко методично, да се почисти дросела, а и твоята хипотеза, преди да се сменят части. 1 Share this post Link to post Share on other sites
BGavrilov 12 #5 Posted August 23 10 hours ago, ceco_accord said: Имаше подобна и дълга тема с разни размисли. Та там имаше различни посоки за изследване. Принципно е добре да се провери всичко методично, да се почисти дросела, а и твоята хипотеза, преди да се сменят части. Частите са сменени защото им дойде времето да се сменят, нямат общо с проблема. Проблемът си го имаше и преди това, и след като смених частите. Дроселът е чистен миналата година, проблемът пак си го имаше.. Общо взето от 1 година се боря с това Може ли да ми подскажеш коя е темата, защото аз не намирам подобна? Share this post Link to post Share on other sites
BGavrilov 12 #7 Posted August 23 16 minutes ago, ceco_accord said: Благодаря ти, ще я прегледам.. въпреки че е за съвсем различна кола и двигател. Share this post Link to post Share on other sites
galin_k 170 #8 Posted August 23 @BGavrilov Здрасти, а закачал ли си я на оригинална диагностика за Хонда? При 8ма компресорът на климатика прави проблеми, но ти си го сменил с нов. Има ли някакви шумове? Подразбирам, че няма газова уредба? Share this post Link to post Share on other sites
BGavrilov 12 #9 Posted August 23 @galin_k Здравей! Няма газова и никога не е имала. Да, компресорът е нов, няма шумове от него никакви, нито от мотора някакви странни шумове да се чуват. Климатика си работи супер. Не е закачана на оригинална диагностика на Хонда към момента, защото не е светвал чекът на мотора. Утре ще ходя да я закачат евентуално ако има някаква скрита грешка, но ме съмнява. Share this post Link to post Share on other sites
galin_k 170 #10 Posted August 23 Ако не ходиш в Бултрако, отиди при някой читав майстор разбиращ от марката. Примерно Слави в Овча Купел, Юби ко може би? 1 Share this post Link to post Share on other sites
BGavrilov 12 #11 Posted August 23 Ще ходя при читав майстор който разбира от Honda и Toyota , има и диагностика. Пък да видим.. в Юбико не бих стъпил но това е друга тема Не знам много ми е странно това поведение с придърпване, особено когато се пусне климатика, има по-голямо натоварване нали и се усеща повече тогава. Единствено дюзите не са гледани, но аз два пъти в годината слагам добавка за горивната система на Pro-Tec хубава, карам със Шел бензин 95Vpower 1 Share this post Link to post Share on other sites
spase 73 #12 Posted August 23 Не видях да е писано нещо за клапаните. Една проверка на хлабините няма да е излишна. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Г.Писаров 157 #13 Posted August 25 (edited) Не знам как е при 8 ма. Но при 7 се появяват подобни проблеми, когато не работи както трябва датчика за позицията на педала на газта. Не съм засичал до сега колеги с 8 ма да се оплакват от този датчик но може да се провери. Edited August 25 by Г.Писаров 2 1 Share this post Link to post Share on other sites
BGavrilov 12 #14 Posted August 25 @Г.Писаров и @space Благодаря за предложенията и насоките! Клапаните са регулирани пред 6 месеца. Това за педала на газта не го знаех, ще го проверя. Иначе от диагностиката излезе, че има проблем с инжектор на 2ри цилиндър. Но според майстора не е заминал инжектора, а е просто запушен. Предложи ми на Liqui Moly добавка за почистване на бензинова система и 2ра добавка пак на Liqui Moly за инжектори. Каза да ги сипя една след друга.. първо едната, изразходвам горивото и след това втората. Не го знаех това за педала на газта, но може би ако имаше проблем щеше да се види на диагностиката? Иначе колата няма записани грешки никакви. Share this post Link to post Share on other sites
svemar 58 #15 Posted August 25 (edited) Не казвам, че Liqui Moly са лоши ако са оригинални, но аз послушах потребител ( със завиден рейтинг и специализирани мнения) във форума и започвам всяка година преди ГТП да слагам на един резервоар Pro-Tec Fuel Line Cleaner и на втория Pro-Tec OXICAT. ГТП-то го минах от раз след тази комкбинация! И аз като градския се усъмних за датчика за положение на газта, но за 8-ма не бях засичал оплакване до сега. При 7-цата ще ми е първо предположение при тези симптоми. Edited August 25 by svemar допулване на мнението 1 Share this post Link to post Share on other sites
Митко Йотов 1230 #16 Posted August 25 Преди да се слагат разни добавки не е лошо първо да се почисти горивният филтър. 1 1 Share this post Link to post Share on other sites
BGavrilov 12 #17 Posted August 25 Горивния филтър на K24Z3 е във резервоара като част от самата горивна помпа, и е малко рисковано да се вади и чисти. @svemar Добавките на Pro-Тec ги знам, ползвал съм точно тази Fuel Line cleaner на предишна кола и не съм особен впечатлен, почти нямаше ефект след като изразходих горивото, не казвам че са лоши.. просто с такова впечатление съм останал. Share this post Link to post Share on other sites
Led 9 #18 Posted October 31 Ако то се струва че съединителя боксува, погледниhttps://9thcivic.com/forum/threads/clutch-delay-valve-removal.8624/ или просто гугълни за “clutch delay valve Honda” Има доста видеа и снимки как се маха въпросната гад от долната помпа. Имах сходен проблем и съм също с 8ма ген 2.4 6МТ. Тресеше при потегляне, особено по нагорнище и с включен климатик. Колкото и да се опитвах да тръгна плавно, все не се получаваше. Имах чувството че съединителя “прескача” Дори и на 2-ра не беше съвсем наред. Започнах със смяна на спирачната течност. Стана малко по-добре, главно заради по-лекия ход на педала, но притрисането си остана. След като приложих въпросния мод на долната помпа, получих реален контрол над зацепването и педала се омекоти допълнително, заради премахнатото съпротивление. Колата стана много приятна за каране. Заприлича на стария ми Акорд 6, който нямаше щуротии като закъснителни клапани и демпфери на горната помпа. 2 Share this post Link to post Share on other sites
BGavrilov 12 #19 Posted Saturday at 12:27 PM Здравейте и благодаря на всички отзовали се ! Вкрайна сметка проблема се оказа в запушен инжектор на втори цилиндър и кофти гориво. След два пълни резервоара с гориво 100 октана от Лукойл и два флакона добавка за почистване на бензинова система на Motul нещата се оправиха. Колата в момента върви страхотно, разхода ми падна и вече го няма това придърпване и насичане дори и с климатик Проверихме отново инжекотра след това както и другите 3, всички работят и имат еднаква струя на пръскане. В Шел повече 95 гориво няма да сипя докато съм жив! С лукойлския безнин тази кола все едно не е същата, дори и с 95 бензина. 1 2 Share this post Link to post Share on other sites