Jump to content
galin_k

Препоръка предни дискове и накладки Црв 2014

Recommended Posts

Здравейте, Црвето 2лт е на 70км и предните дискове са вече заминали, в Бултрако ОЕМ дисковете са около 285лв бр и накладките 335лв. 

Каква марка са дисковете, знаете ли? АТЕ?

Откъде мога да си поръчам алтернатива която да не е менте? Колата е тежка и има риск за изкривяване.

Какво бихте препоръчали?

 

Благодаря 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналните са си оригинални, не съм срещал засега никъде кой е производителя.

 

Аз онзи ден смених само накладки и се спрях на АТЕ, бих ти препоръчал тях, но майстора ми каза, че вече ги правят в Китай и нямат нищо общо с качеството на АТЕ до скоро.

 

Каза ми, че само на оригиналните може да се разчита за качество на 100%. Ако няма да са оригинални каза TRW, за да не се рискуват повече пари с АТЕ и пак да не си доволен. Но аз реших да си направя скъп експеримент с накладките и засега съм доволен, поскръцват, но много рядко. Могат да се намерят от 130 до 180 лв преден комплект, така че цената е наполовина на оригиналните и ще прежаля поскърцване от време на време. Ако почнат да цвилят постоянно ще кажа и ще ги сменя.

 

Това е моят опит засега.

Винаги си казвам ще слгам само оригинално, обаче като дойде време и сравня цените и се отказвам. Не, че ги нямам просто не мога да ги прежаля :D

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналните накладки бяха Textar .Mоже би и дисковете да бяха такива, но не съм сигурен на 100%.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Bizzito и аз чух същото за АТЕ, затова и попитах. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм доволен от ТРВ и като цяло е по-малко вероятно да се попадне на ментаци, за разлика с АТЕ.

А за да не се кривят се чисти хубаво главината и не се маже с нищо, и в началото се борави по-леко с педала, за да се разработят, тоест не трябва да се допуска прегряване.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих заложил на ЕВС - произведени в Англия, отлично качество, няма ментета.

Даже във форума има обява за продажба на такъв комплект за CR-V III , еднакви с тези на CR-V IV

Поздрави и успех в избора!

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ЕБЦ са добър вариант също.Не знаех че са съвместими с 3та, ще проуча, благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега нашите CRV-та са с 2 вида  предните дискове и накладки има разлика в спирачният апарат

1.спирачният апарат е бош еднобутален дисковете са по-малкия размер мисля и накладките.

2. спирачният апарат е нисин акебоно или нещо от сорта там диска по спомен е по-голям 300 и нещо мм. и накладките (с който съм и аз)

 

За моят размер по-големият (в сайтовете ще ги видиш няколко мм е разликата) акебоно или нисин оригиналните накладки бяха феродо така пишеше на тях  дисковете не знам какви са.

 

Аз направих следното тук в форума мисля, че видях дискове zimmerman и накладки textar. ( уникално спира да не кажа по-добре от оригиналните.) по-късно ще ти пиша размерите и моделите.

 

Задните накладки ми са ми текстар ( сега ще ги сменям с дискове и лагер главина ) диска е с размер 302мм

Редактирано от Borislava
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕВС, но Greenftuff. Черните са си най-обикновени.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при двубуталните апарати

диска

външен диаметър 315мм

дебелина 28мм

накладки 154.8х58.6х17.8 някъде първият размер може да се води 155

 

при еднобуталните

диска е 293

накладки 151х60.4 и 151х57

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еднобуталните ли са за 2лт бензин? Другите за 2,4лт?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам при мен излизат и 2та размера аз съм дизел. Навърти пълен ляв или десен прилегни и погледни какви са то се вижда ако е еднобутален или двубутален.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от ръководствата съм останал с впечатление, че по-глемите са за 4WD, а по-малките за 2WD, но може да има и други комбинации.

 

Ето какво изкарах аз, голяма каша.

 

Honda CR-V 4 (RE) 2.0 AWD (RE5, RM2) - 155 коня бензин

 

https://www.autopower.bg/спирачен-диск-textar-honda-cr-v-4-re-2.0-awd-re5-rm2-92184803-g35201c2-i22218968.html

 

Honda CR-V 4 (RE) 2.4 4WD - 188 коня бензин

 

https://www.autopower.bg/спирачен-диск-textar-honda-cr-v-4-re-2.4-4wd-92283303-g35206c2-i614682.html

 

Honda CR-V 4 (RE) 2.2 i-DTEC 4WD (RE6) - 150 коня дизел

 

https://www.autopower.bg/спирачен-диск-textar-honda-cr-v-4-re-2.2-i-dtec-4wd-re6-92184803-g77996c2-i22218968.html

 

  

Преди 2 часа, galin_k написа:

Еднобуталните ли са за 2лт бензин? Другите за 2,4лт?

 

Така излиза май.

 

Редактирано от Bizzito
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На този сайт са доста точни каталозите. Поръчвал съм и не е имало проблем. Често го ползвам и за сверяване на партномера с други сайтове.

Редактирано от gecata1059

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз затова го ползвам :)

 

Но не съм поръчвал от тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 2.2 дизел и диска ми е 315 горе аутопауър казва 293

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...