galin_k 173 #1 Публикувано 3 Юли Здравейте, Црвето 2лт е на 70км и предните дискове са вече заминали, в Бултрако ОЕМ дисковете са около 285лв бр и накладките 335лв. Каква марка са дисковете, знаете ли? АТЕ? Откъде мога да си поръчам алтернатива която да не е менте? Колата е тежка и има риск за изкривяване. Какво бихте препоръчали? Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #2 Отговорено 3 Юли Оригиналните са си оригинални, не съм срещал засега никъде кой е производителя. Аз онзи ден смених само накладки и се спрях на АТЕ, бих ти препоръчал тях, но майстора ми каза, че вече ги правят в Китай и нямат нищо общо с качеството на АТЕ до скоро. Каза ми, че само на оригиналните може да се разчита за качество на 100%. Ако няма да са оригинални каза TRW, за да не се рискуват повече пари с АТЕ и пак да не си доволен. Но аз реших да си направя скъп експеримент с накладките и засега съм доволен, поскръцват, но много рядко. Могат да се намерят от 130 до 180 лв преден комплект, така че цената е наполовина на оригиналните и ще прежаля поскърцване от време на време. Ако почнат да цвилят постоянно ще кажа и ще ги сменя. Това е моят опит засега. Винаги си казвам ще слгам само оригинално, обаче като дойде време и сравня цените и се отказвам. Не, че ги нямам просто не мога да ги прежаля 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #3 Отговорено 3 Юли Оригиналните накладки бяха Textar .Mоже би и дисковете да бяха такива, но не съм сигурен на 100%. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #4 Отговорено 3 Юли @Bizzito и аз чух същото за АТЕ, затова и попитах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 775 #5 Отговорено 3 Юли Аз съм доволен от ТРВ и като цяло е по-малко вероятно да се попадне на ментаци, за разлика с АТЕ. А за да не се кривят се чисти хубаво главината и не се маже с нищо, и в началото се борави по-леко с педала, за да се разработят, тоест не трябва да се допуска прегряване. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #6 Отговорено 3 Юли Аз бих заложил на ЕВС - произведени в Англия, отлично качество, няма ментета. Даже във форума има обява за продажба на такъв комплект за CR-V III , еднакви с тези на CR-V IV Поздрави и успех в избора! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #7 Отговорено 3 Юли Да ЕБЦ са добър вариант също.Не знаех че са съвместими с 3та, ще проуча, благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Borislava 17 #8 Отговорено 5 Юли (Редактирано) Колега нашите CRV-та са с 2 вида предните дискове и накладки има разлика в спирачният апарат 1.спирачният апарат е бош еднобутален дисковете са по-малкия размер мисля и накладките. 2. спирачният апарат е нисин акебоно или нещо от сорта там диска по спомен е по-голям 300 и нещо мм. и накладките (с който съм и аз) За моят размер по-големият (в сайтовете ще ги видиш няколко мм е разликата) акебоно или нисин оригиналните накладки бяха феродо така пишеше на тях дисковете не знам какви са. Аз направих следното тук в форума мисля, че видях дискове zimmerman и накладки textar. ( уникално спира да не кажа по-добре от оригиналните.) по-късно ще ти пиша размерите и моделите. Задните накладки ми са ми текстар ( сега ще ги сменям с дискове и лагер главина ) диска е с размер 302мм Редактирано 5 Юли от Borislava 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2829 #9 Отговорено 5 Юли ЕВС, но Greenftuff. Черните са си най-обикновени. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Borislava 17 #10 Отговорено 6 Юли при двубуталните апарати диска външен диаметър 315мм дебелина 28мм накладки 154.8х58.6х17.8 някъде първият размер може да се води 155 при еднобуталните диска е 293 накладки 151х60.4 и 151х57 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #11 Отговорено 6 Юли Еднобуталните ли са за 2лт бензин? Другите за 2,4лт? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Borislava 17 #12 Отговорено 6 Юли Не знам при мен излизат и 2та размера аз съм дизел. Навърти пълен ляв или десен прилегни и погледни какви са то се вижда ако е еднобутален или двубутален. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #13 Отговорено 6 Юли (Редактирано) Аз от ръководствата съм останал с впечатление, че по-глемите са за 4WD, а по-малките за 2WD, но може да има и други комбинации. Ето какво изкарах аз, голяма каша. Honda CR-V 4 (RE) 2.0 AWD (RE5, RM2) - 155 коня бензин https://www.autopower.bg/спирачен-диск-textar-honda-cr-v-4-re-2.0-awd-re5-rm2-92184803-g35201c2-i22218968.html Honda CR-V 4 (RE) 2.4 4WD - 188 коня бензин https://www.autopower.bg/спирачен-диск-textar-honda-cr-v-4-re-2.4-4wd-92283303-g35206c2-i614682.html Honda CR-V 4 (RE) 2.2 i-DTEC 4WD (RE6) - 150 коня дизел https://www.autopower.bg/спирачен-диск-textar-honda-cr-v-4-re-2.2-i-dtec-4wd-re6-92184803-g77996c2-i22218968.html Преди 2 часа, galin_k написа: Еднобуталните ли са за 2лт бензин? Другите за 2,4лт? Така излиза май. Редактирано 6 Юли от Bizzito 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gecata1059 19 #14 Отговорено 6 Юли (Редактирано) На този сайт са доста точни каталозите. Поръчвал съм и не е имало проблем. Често го ползвам и за сверяване на партномера с други сайтове. Редактирано 6 Юли от gecata1059 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #15 Отговорено 6 Юли И аз затова го ползвам Но не съм поръчвал от тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Borislava 17 #16 Отговорено 6 Юли Аз съм с 2.2 дизел и диска ми е 315 горе аутопауър казва 293 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #17 Отговорено 13 Юли И двата варианта ги има, сега погледнах пак 315 ммм супер 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #18 Отговорено 18 Юли Благодаря за съвета на колегата, ЕБЦ дисковете които се продаваха във форума за 3та стават и за 4та, но вече не се продават, човекът наскоро си взел друго Црв и ще ги слага. Цената беше топ! Иначе моята е закарах на майстор за смяна консумативи, и ме посъветва да заложа на ОЕМ, въпреки по-високата цена. В онлайн магазина на ЕБЦ БГ намерих преден комплект дискове и накладки за около 500-600лв, но човекът все пак каза да заложа на ОЕМ - там сметката е по-дебела, отива към 900-950лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Недьо 4 #19 Отговорено 5 Септември Дойде и моя ред , остава да ги сменя . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #20 Отговорено преди 2 часа На 3.07.2024 г. at 16:55, Bizzito написа: Аз онзи ден смених само накладки и се спрях на АТЕ, бих ти препоръчал тях, но майстора ми каза, че вече ги правят в Китай и нямат нищо общо с качеството на АТЕ до скоро. Каза ми, че само на оригиналните може да се разчита за качество на 100%. Ако няма да са оригинални каза TRW, за да не се рискуват повече пари с АТЕ и пак да не си доволен. Но аз реших да си направя скъп експеримент с накладките и засега съм доволен, поскръцват, но много рядко. Могат да се намерят от 130 до 180 лв преден комплект, така че цената е наполовина на оригиналните и ще прежаля поскърцване от време на време. Ако почнат да цвилят постоянно ще кажа и ще ги сменя. Това е моят опит засега. Винаги си казвам ще слгам само оригинално, обаче като дойде време и сравня цените и се отказвам. Не, че ги нямам просто не мога да ги прежаля Да кажа за АТЕ-то. Поскръцват само на студено и след 1-2 спирания спират, не всеки ден и не винаги. Така че компромиса засега си заслужава. Като сменях гумите ги проверявах, струва ми се че бързо се износват. Предполагам, че на -20-25-30 хил макс ще трявба да ги сменям. Но аз карам градско основно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове