Митко Йотов 1188 #41 Отговорено 18 Юни Чуваше се при по резки маневри и малка скорост. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1029 #42 Отговорено 21 Юни Втулката на рейката смени ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
storish05 27 #43 Отговорено 23 Юни Времето се стопли, тропането започна. Не се издържа. Премахнах вчера тази част описана в началото. Покарах 2-3 км само на тръгни спри и сякаш почукването изчезна. Ще покарам така няколко дни да видим какво ще стане. Оглеждайки та уйовина ми се струва, че болта, който преминава през планката и гумата и се захваща за желязото е поразбил дупката на планката и улеснява значително поклащането, респективно чукането. Отделно в топло време гумата омеква и допринася за проблема. За какво точно служи това "нещо"? При теб имаше ли скърцане/тропане дори при минимално въртене на волана? Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jt26 46 #44 Отговорено 27 Юни За какво служи само един японски инженер може да каже. Едва ли ще се намери втори. При въртене на волана се чува/усеща леко притриване. Но е трудно доловимо. Тракане тропане не е имало. При ниска скорост се чува тракнето. Все още не съм успял да покарам повечко колата за да кажа нещо конкретно, но вероятността да НЕ Е това нараства след всяко шофиране. Все повече клоня към проблем в нещо на изпуксателната система, поне при мен. Освен, че проблема се случва само в топло към ту горещо време, той не започва веднага с тръгването на студена кола. Дори сутрин при 30 градуса първо палене и няколко минути движение, дори на тръгни спри, не е се долавя проблема. Сега предстоят повечко километри и като приключат, живот и здраве, ще пиша пак ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
storish05 27 #45 Отговорено 30 Юни Това се получава като покарам малко повече колата в топлото време.Ето видео. Споделям го от външен сайт, защото от Tapatalk-а ми изписва, че е голям файла. Като го увеличите се чува. Това е в докрай завъртян волан, но го прави във всички положения....https://jmp.sh/s/LyiuVSg4Elu3LGK8WYMnИзпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jonnybg98 11 #46 Отговорено 1 Юли Наистина интересно ква ли им е функцията на тея гумени неща в скоби... Дали е възможно това да е от предаването на движението, примерно вътрешно каре? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didokal 13 #47 Отговорено 5 Юли На 30.06.2024 г. at 17:20, storish05 написа: Това се получава като покарам малко повече колата в топлото време. Ето видео. Споделям го от външен сайт, защото от Tapatalk-а ми изписва, че е голям файла. Като го увеличите се чува. Това е в докрай завъртян волан, но го прави във всички положения.... https://jmp.sh/s/LyiuVSg4Elu3LGK8WYMn Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk File not found The file does not exist or has been deleted by the owner Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jonnybg98 11 #48 Отговорено 6 Юли Аз такова нямам, не знам дали и трябва да имам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
storish05 27 #49 Отговорено 6 Юли File not found The file does not exist or has been deleted by the ownerИзвинявам се, ето го видеото в ютуб.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didokal 13 #50 Отговорено 7 Юли Преди 19 часа, storish05 написа: Извинявам се, ето го видеото в ютуб. Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Благодаря за видеото колега. Този проблем е явно следващото ниво тропане... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jt26 46 #51 Отговорено 8 Юли След изминати 1200 км. се оказа, че въпросният топуз 199% няма нищо общо! На продължително каране нещата стават още по зле. Предницата на колата все едно пред разпад. Ще трябва да се разглобява всичко ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5611 #52 Отговорено 8 Юли Тампонът показан в пост 43 е за гасене на резонансни вибрации в "магарето" при определен оборотен режим. Той няма общо с работата на окачването, рейката и т. н. агрегати, и нередности по тях. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1188 #53 Отговорено 9 Юли +1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
storish05 27 #54 Отговорено 9 Юли След изминати 1200 км. се оказа, че въпросният топуз 199% няма нищо общо! На продължително каране нещата стават още по зле. Предницата на колата все едно пред разпад. Ще трябва да се разглобява всичко ...И при мен така се получава при много продължително каране....Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jt26 46 #55 Отговорено 9 Юли И снощи след като се прибрах, се качаме с майстора да слуша какво има по колата и да си е*е майката - звук не издаде! То по калдаръми, по ремонтирани пътища, по паважи, по дупки нарочно - тишина. Откачих! Дори хлопането при спирачка беше едвам доловимо. Но такива звуци, като от клипчето нямам. Все още. Въпреки, че на прибиране в събота, след продължителното каране се чуваше пристъргване метал в метал, но не и чак такова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
storish05 27 #56 Отговорено 9 Юли И аз така я закарах при един майстор в 30-31гр температура и нищо не хвана Колата не издаде почти никакви звуци. Вече втора година се боря с този проблем без резултат. Може би ще се окаже рейката. Дясната втулка е сменена, но като че ли няма да е само там проблема.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jonnybg98 11 #57 Отговорено 9 Юли Някъде в страната дали има вибростенд за коли, някой знае ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stunstyle 7 #58 Отговорено вторник в 13:32 Здравейте, През май 2021 се сдобих с CU2 2.4 автомат и с повишаването на температурите се появи подобен мистериозен проблем. Основният симптом беше шум отпред вляво (по-скоро "пукане", отколкото "тракане") при ниска скорост, което се проявяваше единствено в летните жеги, т.е. над 30 градуса. Шумът не се появяваше веднага след потегляне, а известно време след това (5-10 минути, а може и повече). Главно се чуваше при потегляне или натискане на спирачката при движение с ниска скорост. Ако колата беше оставена да престои на място, шумът изчезваше, но задължително се появяваше пак (при горещо време). Ето едно видео, което съм направил по това време, на което се чува шума (трудно е да се разбере каквото и да е от него :D): https://youtube.com/shorts/SS_RhwcaFZk След много ровене из чуждестранните форуми и след като момчетата в сервиза почти бяха вдигнали ръце от мен, попаднах на следната тема: https://www.hondaaccordforum.com/forum/general-tech-help-7/thumping-popping-sound-when-braking-slowly-hot-days-34620/page8/#post302039 (линкът е към конкретен коментар с решението на проблема, а назад са описани перипетиите на колегата) Ето и нещо като service manual: https://honda.oemdtc.com/217/front-suspension-clunk-in-hot-weather-2008-2012-honda-accord-2010-2013-crosstour Накратко: при горещо време гресът/смазката в оригиналния преден долен шарнир не си върши работата правилно и започва да се получава това отвратително пукане. Проблемът е оправен с нова ревизия на шарнира (парт номер 51220-TA0-306, оригиналният е 51220-TA0-A02). След монтаж на новия шарнир отляво проблемът изчезна моментално. Забавното е, че точно днес, 3 години по-късно, ми смениха и десния шарнир, защото и той се "разпука" Частта струва 172,13 лв. в Бултрако, а срокът за доставка е 10-15 дни. При мен шумът не беше чак толкова силен, колкото при колегите в темата, и не си спомням да се е проявявал при въртене на волана на място. Със сигурност го имаше при потегляне/спиране/минаване през неравности с ниска скорост. В сервиза не бяха срещали такъв проблем преди моята случка, но казват, че са сменили доста шарнири и оправили доста "пукащи" Акорди след това Успех! 6 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
storish05 27 #59 Отговорено вторник в 17:00 Много ти благодаря, колега. Целта на темата беше именно да получа мнение като твоето.Онзи ден закарах колата в един сервиз за стенд и за пореден път накарах майсторите да ми направят и проверка на цялата предница. И както си знаех - всичко е перфектно по техни думи. Като цяло доста се постараха с прегледа и ми обърнаха доста внимание, но без резултат.За мен нещата бяха почти ясни вече - рейката или долните шарнири. Рейката, защото си е проблемна при 8ма генерация и долните шарнири, защото при по задълбочено търсене на информация за техните симптоми, се оказа, че и при други автомобили са правили подобни проблеми.Много благодаря за мнението отново. Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jt26 46 #60 Отговорено вчера в 10:32 Действам по въпроса докато са жегите все още. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове